quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Dan heb je nu verdiend toch!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Hoe lang ben je onderweg ?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Ja, de mentale beentjes in de lucht iigquote:
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend hebquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Amersfoortquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig
[..]
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb
Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stressquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amersfoort![]()
Om in Apeldoorn te komen.
Oh zo herkenbaar! Doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Snap ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Trein naar Apeldoorn of naar Zwolle en dan de bus is volgens mij redelijk goed te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer
Hopelijk vandaag een dag van ontspanning en ontlading.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Hoezo "zo slecht"?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer
Je beschrijft alles primaquote:Op zondag 14 juni 2026 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd
De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer
Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.
Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.
Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt![]()
Als er maar een systeem in zit
Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezenBoekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).
Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
Eens. Ook ik kon het prima volgen en begrijpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
Welke boeken ben je aan het lezen?quote:Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was
Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien
Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag
Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
In bed:quote:
Goed bezig jijquote:Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was
Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien
Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag
Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nuquote:
Je komt er wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag
Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |