abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221030188
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
:o
Dan ben je gewoon in de buurt :P
Hopelijk een leuke dag :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030263
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2026 @ 18:59:32 #53
22592 crew  Ole
pi_221030271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Dan heb je nu verdiend toch!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221030287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]
Dan heb je nu verdiend toch!
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig

quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb

Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
pi_221030397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig
[..]
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb

Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
Amersfoort :o
Om in Apeldoorn te komen. :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030411
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Amersfoort :o
Om in Apeldoorn te komen. :o
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2026 @ 19:28:40 #58
22592 crew  Ole
pi_221030420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Oh zo herkenbaar! Doe ik ook hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 13-06-2026 19:42:58 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221030435
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030741
Groningen - Apeldoorn is een eind ja, maar fijn dat je het leuk hebt gehad
pi_221035835
Fijne zondag allemaal. Ik ga een flinke boswandelng maken zo. :Y
pi_221035849
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Trein naar Apeldoorn of naar Zwolle en dan de bus is volgens mij redelijk goed te doen.
Ik kom vrijwel om de 2 weken in Zwolle (Gelukkig met de auto) ben daar geboren en opgegroeid tot mn 17e Dik uur buiten de spits.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 14-06-2026 08:18:54 ]
  zondag 14 juni 2026 @ 09:23:54 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221036173
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Hopelijk vandaag een dag van ontspanning en ontlading. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 14 juni 2026 @ 15:18:21 #64
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221038655
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Hoezo "zo slecht"?
Prima verbinding hoor ^O^
Colleziono francobolli di bambini
pi_221038844
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd

De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer

Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.

Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.

Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt :Y
Als er maar een systeem in zit

Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezen :) Boekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).

Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
pi_221039036
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd

De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer

Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.

Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.

Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt :Y
Als er maar een systeem in zit

Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezen :) Boekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).

Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
:*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221039073
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
:*
Eens. Ook ik kon het prima volgen en begrijpen.
pi_221048699
Goeeeeeedemorgen Cots en vrienden O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 10:43:21 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221048739
Goedemorgen allemaal en CotS in het bijzonder! Maak er een mooie dag van.
pi_221049448
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 12:04:36 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221049500
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Welke boeken ben je aan het lezen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221049549
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welke boeken ben je aan het lezen?
In bed:
• Rollende Prenten - Terry Pratchett

Op de bank:
• Echo - Thomas Olde Huevelt
• Het Kuuroord - Ruth Kelly

Tijdschriftren
• Quest
• Historia

Twijfel of ik er nog een informatief boek erbij pak. Gewoon voor mijn brein. Anderzijds zijn die blaadjes die ik lees ook leerzaam... Denk dat ik het even hierbij houd :@
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 12:19:04 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221049590
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Goed bezig jij *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221049599
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed bezig jij *O*
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:17:10 #75
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221050442
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Je komt er wel. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')