Ik durfde het niet aan te gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:08 schreef Nijna het volgende:
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
quote:
Jaaaaaquote:
Hier komt een flinke bui aanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa
Wel even gehaakt nog, en gegamedMijn "koele" woonkamer is 27 graden nu
slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de luchtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier komt een flinke bui aan
Slapen met dit weer is niet ideaal inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa
Wel even gehaakt nog, en gegamedMijn "koele" woonkamer is 27 graden nu
slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
We zien het aankomenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan
En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijkermaar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind
Alleen wil er wel wat mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan
En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijkermaar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind
Alleen wil er wel wat mee doen
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?Ja...maar... ik weet niet... Ben bang dat hij me voor het blok gaat zetten en zijn gelijk gaat doordouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Ik bespreek het sowieso met de psych !
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn
Ik bespreek het sowieso met de psych !
Dank je wel en een knuffel terugquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven
Dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.
Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet
Als je het niet aankaart, kan er geen gesprek over ontstaan. Wie weet kan hij uitleggen waarom e.e.a. met net wat meer uitdaging voor je wordt geformuleerd. Dan kun jij vervolgens aangeven of je je daar wel of niet goed bij voelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dit wil doen en erover nadenkt hoe de boodschap het beste te brengen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dat wil aangeven, echtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Ik heb al in mijn hoofd een stappenplan. Nu moet ik het gewoon loslaten tot dinsdag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |