abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221090966
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
Fake it till you make it...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:28:57 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091133
Hitte ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker vrijdag 19 juni 2026 @ 20:30:14 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221091300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:08 schreef Nijna het volgende:
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hitte ;(
quote:
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:50:02 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Hier komt een flinke bui aan :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221091308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hier komt een flinke bui aan :o
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
pi_221091312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Slapen met dit weer is niet ideaal inderdaad
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:51:18 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
We zien het aankomen :D

Zitten in Zeeland :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221091498
Ik ga denk ik voor een tropenrooster. Twaalf uur naar bed en acht uur eruit +/-
Een doorluchten en afkoelen hoop ik. Kijk even kijken hoe ik me om half elf voel :)

Mijn favoriete haakclubje dat eens per maand was, is gestopt. Te weinig animo. Daar ben ik wel verdrietig over. Het enige voordeel is dat ik dit weekend niks hoef en me een beetje kan schikken aan de temperatuur :)
We gaan het zien straks

En buh, morgen allerlei huishoudelijke taken als bed verschonen (wil je wel met dit weer) en wasjes draaien. Weer wat meer ontspullen voor de renovatie aan. Alles wat ik niet gebruik gaat gewoon weg. Of in de weggeefkast of naar vrienden :)
Al weet ik nog niet of dit hoogmoed is voor de val en dat ik enkel bed + was doe. Of dat het me daadwerkelijk lukt.
pi_221091720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen :*
Fake it till you make it...
pi_221091858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:17 schreef Nijna het volgende:

[..]
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen :*
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:21 #137
22592 crew  Ole
pi_221092374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221095889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Fake it till you make it...
pi_221098954
Afgelopen nacht was ik zo angstig van het weer, heb er slecht van geslapen
Plus vandaag amper wat uitgevoerd: Beetje gehaakt, gegamed en gepuzzeld. Verder genikst
Hopelijk vannacht beter slapen :Y en morgen weer gewoon actief bezig :Y Het wordt ook minder warm, dus dat moet wel lukken denk ik

Dutje lukte niet vanmiddag, slaapkamer was zo warm :o

Vanavond bij het voetballen lekker lezen en chillen iig *O* en we zien wel wanneer ik moe wordt

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Ole het volgende:

[..]
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja...maar... ik weet niet... Ben bang dat hij me voor het blok gaat zetten en zijn gelijk gaat doordouwen

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn ;)

Ik bespreek het sowieso met de psych !
pi_221098975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn ;)

Ik bespreek het sowieso met de psych !
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven :*
Fake it till you make it...
pi_221098998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven :*
Dank je wel en een knuffel terug

Ik loop hier al zeker een jaar mee :@ Als het mij dinsdag niet lukt app ik de psych erover.

En ik heb de tekst in de woonkamer hangen met: Ik reik naar de sterren en vergeet dat ik op aarde ben

Ik ga het eerst met de psych bespreken, desnoods een keer met z'n drie๋n bespreken of met haar een plan maken.

Sowieso woensdag weer de "jank-eofening". Om drie uur verdriet opzoeken en dan komt zij me weer helpen. En van haar "mag" ik daar geen schuldgevoelens bij hebben, omdat ze zowel als psycholoog als als mens me wil helpen.
Het is zo lastig, schuldgevoel is haast een basisgevoel van mij ;)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:34 #142
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_221101176
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.

Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet :*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_221102147
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.

Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet :*
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:40:51 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221102228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Als je het niet aankaart, kan er geen gesprek over ontstaan. Wie weet kan hij uitleggen waarom e.e.a. met net wat meer uitdaging voor je wordt geformuleerd. Dan kun jij vervolgens aangeven of je je daar wel of niet goed bij voelt.

Zonder dat jij het aansnijdt, kan er op dat punt moeilijk een uitkomst komen die meer rekening met jou houdt.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:41:30 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dit wil doen en erover nadenkt hoe de boodschap het beste te brengen.
^O^
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:54 #146
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_221102314
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dat wil aangeven, echt :*
Verder wat anderen zeggen; als je niets aangeeft verandert er niets.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_221102559
Jullie hebben gelijk, dat weet ik wel :Y Alleen dat maakt het niet gemakkelijker :@

Daarom heb ik het zo gepland. Ik zie er zo extreem tegenop...
Anderzijds erger ik me nu gewoon aan hem. Dat hij een man is helpt absoluut niet mee (sorry heren, niks persoonlijks). Ik voel me gewoon niet volledig veilig bij hem

maar goed... dat is pas dinsdag een probleem. Zit me nu alweer helemaal op te winden over iets waar ik nu niks mee kan...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:35:08 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221103946
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221106414
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
Ik heb al in mijn hoofd een stappenplan. Nu moet ik het gewoon loslaten tot dinsdag.
pi_221106443
Goedemorgen,

Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd :o (was wel fijn)

Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.

Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.

Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.

Edit: de 29ste is een ori๋nterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')