abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221067532
Goedemorgen Child,
Fijne dag.

Ik beantwoord je dms later (lukt nu niet omdat ik nu weg moet) Bedankt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Iceage op 17-06-2026 09:20:27 ]
pi_221067581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.

Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.
Kijk deze dame eens verstandig zijn _O_

Succes vandaag O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221067587
Succes vandaag Cots
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 09:56:14 #104
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221067830
Goedemorgen CotS en meelezers. Maak er een goede dag van, ook al is dat misschien lastig.
pi_221070951
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:55:09 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221070988
Opluchting is goed.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 17:14:50 #107
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221071094
Het klinkt heftig, CotS, maar klinkt ook wel alsof je er iets aan hebt gehad...
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:51:41 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221071647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Trots op jou! :) :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 18:52:47 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221071654
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Ik vind dat je het goed gedaan hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221071726
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 19:34:32 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221072131
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
Veel succes met chillen. Dat gaat je lukken!
pi_221072284
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
Alles op zijn tijd
nu even bijkomen O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221074626
Geen verrassing; maar ik heb best moeite met landen.
Lezen lukt niet en concentreren op filmpjes ook niet

Gewoon even overspoeld door de middag. Ik had niet verwacht dat er zoveel verdriet zat en ik merk nogsteeds zit

Het is niet zo gemakkelijk uit te schakelen wanneer het los is gemaakt. Gezond en zo, maar kost ook bakken energie

Gelukkig hoef ik morgen pas om half elf de deur uit. Dus ik kan een beetje uitslapen en rustig opstarten morgen.
Slaap kan twee kanten op > of ik slaap als een blok uit oververmoeidheid of ik slaap niet door emoties.
En die emoties moeten niet direct weggedrukt worden met pammetjes

Op zijn laatst om elf uur naar boven en het maar proberen :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:54 #114
22592 crew  Ole
pi_221074704
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed O+
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
:*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221076955
Goedemorgen :O

Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn

Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien

Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 08:47:02 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221077082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn

Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien

Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
Je doet het prima CotS, geniet van je dag :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221077099
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag :*
Fake it till you make it...
pi_221077143
Goedemorgen Cots O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221077332
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed O+
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
:*
Ja... klopt... gewone tijd maar in bed gaan liggen en vrij lang wakker geweest, maar uiteindelijk wel geslapen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je doet het prima CotS, geniet van je dag :*
Dank je wel :@ 'k Doe maar wat hoor

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:50 schreef Nijna het volgende:
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag :*
Komt goed! Alleen even vergaderen en bellen met de psych. Verder gewoon lekker aan de hobbel en hobby

quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:00 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots O+
Goedemorgen O+
pi_221085096
Goedemorgennnnn *O* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 07:32:55 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221085171
Goedemorgen CotS, alles gisteren naar wens gegaan?
pi_221085172
Goedemorgen lieve iedereen :W

Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan _O-

Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik

Verder vandaag lekker rustig aan.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 08:10:54 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221085291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve iedereen :W

Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan _O-

Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik

Verder vandaag lekker rustig aan.
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.

En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..

Veel succes vandaag!
pi_221085447
Hoi, Fijne dag Child en u allen.

Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt. :Y

@qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor :Y
Al helemaal in de auto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iceage op 19-06-2026 09:10:07 ]
pi_221086242
Wauw... normaal kan ik altijd wel knutselen, maar ik kan me er niet toe zetten vandaag. Het wil gewoon niet :o
Dus lekker filmpjes kijken, muziek luisteren, puzzelen en lezen.
Kijk nog even of ik vanmiddag wil gaan wandelen :)

Wel raar dat ik er vandaag minder goed tegen kan en tot niks kom, ken ik niet van mezelf. Ach... Echo van Thomas Olde Heuvelt lezen en iets op de ereader. Blaadje :) Vermaak me wel

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef qltel het volgende:

[..]
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.
Het is hier nu zevenentwintig graden en wordt nog warmer, dus ook erg warm hier
Heb wel even bij de Etos een petje gekocht. Even mijn gezicht en hoofd beschermen tegen de zon. Krijg anders zo'n hoofdpijn.

En slapen, ik hoop dat het bij deze temperaturen blijft lukken.
Anders is het even weer discipline hebben wanneer het weer koeler is.
Het is zo warm boven
quote:
En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..

Veel succes vandaag!
Ja... het is gewoon een lastige. Ik uit me niet snel, alleen het is irritant wanneer iemand je constant verkeerd inschat. Dus ik ga het straks proberen

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Hoi, Fijne dag Child en u allen.

Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt. :Y

@:qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor :Y
Al helemaal in de auto.
Naja... het is iig een goede oefening ;)

Jij ook slim met winkelen dus :Y en idd, Grunn doet ook aan warmte. Ook op de fiets of met de benenwagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')