Kijk deze dame eens verstandig zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.
Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.
Trots op jou!quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen
Ben zo moe nu
En hoofdpijn
Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ikmaar eerst even thee drinken en paracetamol slikken
Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Ik vind dat je het goed gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen
Ben zo moe nu
En hoofdpijn
Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ikmaar eerst even thee drinken en paracetamol slikken
Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Veel succes met chillen. Dat gaat je lukken!quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment
Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet
Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.
Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden
Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom
Maar goed... nu chillen
Alles op zijn tijdquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment
Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet
Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.
Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden
Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom
Maar goed... nu chillen
Je doet het prima CotS, geniet van je dagquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn
Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien
Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
Ja... klopt... gewone tijd maar in bed gaan liggen en vrij lang wakker geweest, maar uiteindelijk wel geslapenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed![]()
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
Dank je welquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet het prima CotS, geniet van je dag
Komt goed! Alleen even vergaderen en bellen met de psych. Verder gewoon lekker aan de hobbel en hobbyquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:50 schreef Nijna het volgende:
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag
Goedemorgenquote:
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve iedereen
Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan
Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik
Verder vandaag lekker rustig aan.
Het is hier nu zevenentwintig graden en wordt nog warmer, dus ook erg warm hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.
Ja... het is gewoon een lastige. Ik uit me niet snel, alleen het is irritant wanneer iemand je constant verkeerd inschat. Dus ik ga het straks proberenquote:En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..
Veel succes vandaag!
Naja... het is iig een goede oefeningquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Hoi, Fijne dag Child en u allen.
Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt.![]()
@:qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor
Al helemaal in de auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |