abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:59:17 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908725






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:00:38 #2
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:56 schreef Soury het volgende: [..] Ja ik zie het nu pas (was nog bij de hot-dog's) Maar zag dat er bij Lotty en Frank een dakraam werd geplaatst en die is wel hoog. (Waar Ray en Mini uithingen)
Dat was in het trapgat. Ze hebben ook een hoog dakraam in de badkamer. Dacht dat die motor daar bij hoorde :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:00:52 #3
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908732
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoe zit dit nou precies?
Ze hebben met de laatste oplevering een klusser van Steenvlinder gewonnen.
Die mogen ze een dag inzetten, Frank heeft eigenlijk geen werk voor hem, dus zet hij hem aan het schuren.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:02:51 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908743
Ik zou zweren dat er zo’n dakraam op ooghoogte zit, maar ik zat verkeerd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:03:40 #5
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908748
Die twijfels van Jacky om de zoveel weken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220908760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef TaMieke het volgende:
Die twijfels van Jacky om de zoveel weken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daar niet zo goed tegen, het is m.i. leuren om bevestiging.
pi_220908762
Ik vind de trap van Lotty en Frank wel erg mooi worden :D :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:05:40 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908766
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o


“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:07:19 #9
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o

“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
"In het blok heb je geen stress"
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:01 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o


“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
Ik begrijp niet dat ze door mogen gaan. Trek twee nieuwe kandidaten het blok in.
pi_220908774
Gregor heeft een vrij kort lontje.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:28 #12
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220908775
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:38 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908776
Vind het ergens wel jammer dat ze dan zo weinig tijd krijgen voor die trap en alles afwerken.
Heb je eerst 10 weken je best gedaan en dan alsnog moet je met zo’n kutgevoel naar huis want de laatste oplevering is mislukt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:55 #14
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220908779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
"In het blok heb je geen stress"
"wij zijn Achterhoekers en die doen het rustig aan"
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:09:04 #15
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908782
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Hij wilde het eerst zelf doen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:10:39 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908799
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Ja dat kan wel, als het een passende deur is en een hardwerkende timmerman en 3 ik herhaal DRIE scharnieren per deur
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:10:48 #17
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220908802
OMG, dan vervang je de asbestcontainer door een nieuwe en dan dek je die nieuwe niet af :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220908803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef TaMieke het volgende:
Vind het ergens wel jammer dat ze dan zo weinig tijd krijgen voor die trap en alles afwerken.
Heb je eerst 10 weken je best gedaan en dan alsnog moet je met zo’n kutgevoel naar huis want de laatste oplevering is mislukt.
Er gaan sowieso vier stellen naar huis met een kutgevoel.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:11:43 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij wilde het eerst zelf doen.
Hij red precies 0 in 1 week
Ik denk namelijk niet dat praxis een handige video heeft voor het afhangen van een deur.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:12:14 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er gaan sowieso vier stellen naar huis met een kutgevoel.
Er zijn toch drie prijzen?
pi_220908816
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er zijn toch drie prijzen?
Geen idee, tweede prijs 60k ofso? Dacht het niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:13:13 #22
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220908817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat kan wel, als het een passende deur is en een hardwerkende timmerman en 3 ik herhaal DRIE scharnieren per deur
Ah dat is mooi, moet het niet een timmerman uit de Achterhoek zijn natuurlijk ;)
4 scharnieren zou inderdaad een overdosis zijn volgens Fast Frankie
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:28 #23
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908822
Nee uurtje per deur ben je wel kwijt en dan moet het deurbeslag nog :D
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:15:15 #24
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220908825
Gregor wil het inderdaad wel allemaal erg goed doen, niet alleen met de 4 scharnieren maar ook bijvoorbeeld met dat verhaal over hoe hij die trap wilde ophogen... het lijkt me wel nuttig, al weet ik niet of dat zich uitbetaalt in een hogere verkoopprijs...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:15:33 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee, tweede prijs 60k ofso? Dacht het niet.
Nee ik twijfel ook.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:17:22 #26
136 V.
Like tears in rain...
pi_220908836
Ik loop een paar dagen achter, want we hebben Hunted VIPS er even tussendoor gejast.

Dus we zitten nu maandag terug te kijken, maar effe...

Nou heet je zèlf al Kim en Jim, en dan noem je je fucking kinderen Jake en Jacky?

Werkelijk?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220908849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:14 schreef pmponer het volgende:
Nee uurtje per deur ben je wel kwijt en dan moet het deurbeslag nog :D
Leuk off-topic verhaaltje, mijn twee puberzonen hebben ooit een enorme ruzie gehad onderling over een geleend t-shirt van elkaar dat de afstandsbediening door de kamer vloog en er een gat in de kamerdeur ontstond, die liet ik jarenlang zitten tot ergernis van beiden. Op een gegeven moment vonden ze dat die kamerdeur vervangen moest worden, zijn ze een uur mee bezig geweest. Gammadeur ongeverfd hier. :D
pi_220908880
Zonde om die houten trap blauw te maken, ik had het lekker neutraal gehouden met lak. Plus de muren licht houden mits goede verlichting.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:30:20 #29
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908884
Ik vind de lampen in de trap bij Gregor wel een mooie oplossing zo in de muur.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220908891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Zonde om die houten trap blauw te maken, ik had het lekker neutraal gehouden met lak. Plus de muren licht houden mits goede verlichting.
Lak werkt pas als echt alles is afgeschuurd of gezandstraald.
pi_220908896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ik vind de lampen in de trap bij Gregor wel een mooie oplossing zo in de muur.
Dat heb ik niet gezien.
pi_220908904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Lak werkt pas als echt alles is afgeschuurd of gezandstraald.
Jacky is het hekwerk blauw aan het schilderen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:50:15 #33
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Jacky is het hekwerk blauw aan het schilderen.
Dan snap ik erg dat ze twijfelt over de kleuren :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220908961
Het Blok 2026 – Week 10: Oost west, asbest en het abrupte afscheid

Je neemt een vervallen pand, een paar kluskoppels (ervaring niet nodig) die het binnen een aantal weken moeten omtoveren tot verkoopbare appartementen, en je zet er een cameraploeg op. Koppel er een te winnen geldbedrag aan waar een derderangs BN'er nog niet eens zijn bed voor uit komt en je hebt dé klusrealityshow van Nederland. Dit is: Het Blok 2026.

Met het einde van Het Blok in zicht vallen de zwakkere kandidaten nu met bosjes. Namen we vorige week (eindelijk) afscheid van Flower en Power(less), is het nu de betreurde beurt aan Sergeant Schoonmaak en haar Brave Hendrik. Nochtans begonnen ze de week positief: bij hun tweede beurt de lunch te verzorgen wisten ze de sfeer te brengen door hamburgers te cremeren bakken en gingen ze vol goeie moed naar een klusbusklus bij de plaatselijke voedselbank, alwaar de Sergeant geconfronteerd werd met pijnlijke herinneringen aan een periode toen ze zelf amper rond kon komen. Ze noemde het dan ook een schande dat we in Nederland zulke initiatieven nodig hebben, een van de weinige keren dat ik het roerend met haar eens ben.
Een dag later slaat het noodlot echter genadeloos toe. Brave Hendrik loopt zowat kreupel van de pijn door last in zijn rug en sleept zichzelf voort naar een andere klusbusklus waar ze een spiegel en wat opbergschapjes moeten ophangen. Zijn mentaliteit van “niet zeuren en gewoon doorgaan” zorgt dan weer voor stress bij de Sergeant die ziet dat haar eega er toch niet zo nuchter onder is als hij zich voordoet. Als hij bij het beklimmen van de trap naar hun appartement amper nog vooruit komt ziet het koppel zich genoodzaakt naar de plaatselijke huisarts te gaan om te zien wat er aan de hand is. Die huisarts vermoedt (na wat obligate onderzoekjes) een hernia en schrijft Brave Hendrik absolute rust voor, waardoor de pensionado’s besluiten dat ze niet anders kunnen dan stoppen met Het Blok. Een absolute domper zo vlak voor de eindmeet, en het is dan ook niet vreemd dat het gepaard gaat met een hoop emoties. Tenminste… vooral Moppenflopper en Mono-toon en Beige en Boring (toch de partners in crime van het onfortuinlijke kluskoppel) laten duidelijk blijken dat ze in zitten met het koppel. Schijnheil en Gluiperd tonen weinig empathie en nemen niet eens de moeite de pensionado’s uit te zwaaien als zij de dag erop bepakt en bezakt en met hun ziel onder de arm Het Blok de rug toekeren.

Het Containervrouwtje is de straat nog niet uit of aannemer Ray doet een schokkende ontdekking: een buurtbewoner heeft asbestplaten in de container gegooid. Dit zorgt meteen voor verdeeldheid in de groep als er een specialist moet worden ingeschakeld en de eerste begroting voor de kosten op 5000 euro wordt geschat. Schijnheil en Gluiperd beroepen zich er direct op dat ze niet meebetalen aan die kosten omdat zij (naar eigen zeggen) al zeven weken niet meer meedoen met de container. Ook als de kosten voor de groep uiteindelijk uitvallen op 1000 euro weigeren de circusaapjes hun deel daaraan bij te dragen, wat ervoor zorgt dat Marloes hardop stelt dat dit niet fair is, maar de rest van de groep drukt hun snor hierin. Sowieso hebben de Trage Tukkers het stille vermoeden dat niet een buurtbewoner maar een ander kluskoppel uit de wedstrijd de asbestplaten in de container heeft gegooid om de boel te traineren. En het mysterie is daarmee nog niet klaar, want de asbestcontainer is nog niet weggehaald en vervangen voor een nieuwe, of Beige en Boring treffen tot hun verbazing een matras in de nieuwe container aan.

De Trage Tukkers hebben intussen andere zorgen – tenminste, zo lijkt het. Zo hebben ze nog maar 1900 euro aan budget over. Ieder normaal mens zou in paniek schieten, maar dat is aan de Tukkers niet af te zien. Sterker nog: ze vinden Het Blok minder stressvol dan het werk in hun eigen restaurant waarbij ze het gevoel hebben dat ze hier tot rust kunnen komen en meer ontspannen zijn. Onze Gelderse Goeroes halen dan ook hun schouders op over het feit dat ze met nog maar twee weken tot de oplevering geen enkele binnendeur in hun appartement hebben; Marloes reageert nuchter op de zorgen van Heiko door te stellen dat als die deuren niet tijdig door hun kunnen worden geplaatst, deze gewoon los worden meegeleverd voor de koper _O- Maar wie nu denkt dat zij totaal geen emotie heeft komt bedrogen uit: het emotionele verhaal van een jongeman bij wie ze een klusbusklus moeten doen zorgt ervoor dat de waterlanders bij haar openstromen. Dat gebeurde bij mij dan weer toen diezelfde jongeman als een volleerd charmezanger het lied Engelbewaarder begon te schallen. Afijn, ieder z’n ding.

Bij Moppenflopper en Mono-toon overheersen de emoties ook deze week. Zeker het vertrek van Blok-besties Sonja en Hendrik hakt erin bij het stel, die zich zwaarmoedig door de laatste loodjes heen slepen. Die bestaan vooral uit het schuren en afkrabben van het trappenhuis, iets waar vooral Mono-toon zich dagen mee weet bezig te houden omdat het (op z’n zachtst gezegd) een kutklus is en waar zelfs het arsenaal aan grappen van Moppenflopper geen verlichting geeft. Moppenflopper zelf probeert intussen bij Havik Heiko nog wat extra bouwbudget los te peuteren door de vierkante meters van het appartement opnieuw te berekenen in zijn voordeel, maar de Havik zou de Havik niet zijn als die dat niet doorhad en dit weet te counteren. En als klap op de vuurpijl begint Mono-toon aan het eind van de week weer vreselijk te twijfelen aan de door haar gekozen kleuren voor in hun trappenhuis…

Bij Tante Til en Onkel X is er geen enkele stress te bespeuren omtrent het afkrabben van de trappen: zij hebben nog genoeg budget over om die werkzaamheden uit te besteden zodat ze zichzelf er niet mee hoeven te vermoeien. Nadeel is wel dat als een dag later een gewonnen klushulp ten tonele verschijnt, er in wezen niks anders te doen is dan het gezandstraalde hout wat na te schuren. Ook voor de lunch die zij moeten verzorgen kiezen ze voor de gemakkelijkste weg en laten ze Hans Worst opdraven om zijn befaamde Rotdogs te serveren. Waar zij dan wel zo druk mee zijn? Nou, lekker klitten met hún Blok-besties Schijnheil en Gluiperd *;

Dat dompteursduo is intussen van mening dat het aan de kwaliteit van de opleveringen van Beige en Boring wel te zien is dat ze nog ruim het dubbele aan budget te besteden hebben. De jolige jongleurs zelf moeten klusbusklus na klusbusklus doen om hun slinkende budget wat aan te vullen en komen zo terecht bij de oudere buurtbewoners Hans en Antje, die er een wel-niet-wel-niet-romance op na houden waar Ludo en Janine nog twee trouwe echtelieden bij lijken te zijn. Gluiperd weet de Havik nog op zijn nek te krijgen als die ontdekt dat de smetplanken bij de entree zijn weggesloopt en verhaal komt halen. En dat terwijl Gluiperd al bloedchagrijnig is omdat hij de naderende druk van de oplevering al in zijn nek voelt hijgen en naar eigen zeggen teveel tijd kwijt is aan gebabbel. Nog een geluk dan dat zijn eega haar parmantige smoeltje weet te houden. Oh nee, toch niet, want zij komt aanzetten met tegeltjesspreuken als ‘Seks in de morgen is een dag zonder zorgen’. Laat ik het zo zeggen: ik ben visueel ingesteld en wil. het. niet. weten. :X

En verder: Moppenflopper gelooft niet in asbest, Gregor heeft technische smetvrees, de moeder van Tante Til heeft net zo’n fancy bril als haar dochter, en Beige en Boring hebben er voor 0,001 procent vertrouwen in dat ze de oplevering zullen halen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220908991
Dat matras in de container _O- Deed me denken aan een aflevering van One foot in the grave

Bekijk deze YouTube-video

Het is net zo logisch dat er een matras in je container ligt als een koekoek die hun eieren in andermans nest leggen :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Soury op 28-05-2026 22:03:57 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:10:37 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220909046
@PeterKelder hij is weer fijn!! _O_
pi_220909054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
@:PeterKelder hij is weer fijn!! _O_
Ik bewaar het weer voor morgen c_/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220909318
Nondedju, geen vooruitkijken meer op kijk.nl
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:52:13 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220910123
Nou... ik heb uiteraard weer vooruit gekeken en vooruitblikken gezien
Ik blijf me verbazen. maar ik ga mijn top 3 wel omgooien
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:52:37 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220910126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Nondedju, geen vooruitkijken meer op kijk.nl
Ja hoor gaat prima, die lijst wordt wat later geupdate.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220911597
Ik denk dat Menno en Sjakkie er met de winst vandoor gaan, en Jim en Kim tweede.
pi_220912139
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Dat matras in de container _O- Deed me denken aan een aflevering van One foot in the grave

Bekijk deze YouTube-video

Het is net zo logisch dat er een matras in je container ligt als een koekoek die hun eieren in andermans nest leggen :D
O, wat heerlijk die Engelse humor. Houd er van. _O- Bestaat dat programma nog en zo ja wanneer en op welke zender? :{
pi_220912249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
O, wat heerlijk die Engelse humor. Houd er van. _O- Bestaat dat programma nog en zo ja wanneer en op welke zender? :{
het is vanaf 1990, zes seizoenen. Het is echt een briljante serie. Is wel ergens te streamen, is ook wel te downloaden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220912396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Soury het volgende:

[..]
het is vanaf 1990, zes seizoenen. Het is echt een briljante serie. Is wel ergens te streamen, is ook wel te downloaden.
Dank voor de tip. ^O^
pi_220913245
Volgens mij proberen Patrick en Marloes vooral zichzelf steeds te overtuigen dat ze ze geen stress hebben, dat het o zo gezellig is, dat het net vakantie is, dat het ze niks boeit wat Ray of Heiko zegt.

Want iedereen ziet dat het 1 groot fiasco is, en dat ze gigantisch voor lul staan, en dat voelen ze zelf ook. Dus maar beter doen alsof het o zo leuk en gezellig is en een soort vakantie, want thuis, ja daar moeten ze hard werken.

faal stel.
pi_220915055
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:48 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij proberen Patrick en Marloes vooral zichzelf steeds te overtuigen dat ze ze geen stress hebben, dat het o zo gezellig is, dat het net vakantie is, dat het ze niks boeit wat Ray of Heiko zegt.

Want iedereen ziet dat het 1 groot fiasco is, en dat ze gigantisch voor lul staan, en dat voelen ze zelf ook. Dus maar beter doen alsof het o zo leuk en gezellig is en een soort vakantie, want thuis, ja daar moeten ze hard werken.

faal stel.
Ik denk altijd als mensen het zo vaak herhalen en roepen dat het allemaal ok is dan is het meestal niet zo idd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938104
Patrick helemaal in zijn element met liedjes zingen in het dialect.. :D
pi_220938144
Is dit de laatste week.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938146
Er ligt toch niet al een nieuwe vloer in de kamer/keuken bij Menno en Jacky, eej, want die ziet er al niet meer uit.. :o
pi_220938151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
Is dit de laatste week.
Volgens mij nog een week gaan ze het rekken.
pi_220938157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Volgens mij nog een week gaan ze het rekken.
Ja dat zal ook wel, nog een oplevering en de finale.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938191
Ongelijke traptreden zijn toch een no go. Dan gaat het mis.
Oh nee ze worden wel gelijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938219
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
Ongelijke traptreden zijn toch een no go. Dan gaat het mis.
Oh nee ze worden wel gelijk.
Ja en dan is het ook logisch dat die verrotte trapleuning is weg gemikt, daar zat Heiko nog zo over te zeuren bij Steffi. Rare bedoening. Ik zag dat al die met moeite afgeschuurde traptreden gewoon met plastic platen worden bedekt.
pi_220938269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dan is het ook logisch dat die verrotte trapleuning is weg gemikt, daar zat Heiko nog zo over te zeuren bij Steffi. Rare bedoening. Ik zag dat al die met moeite afgeschuurde traptreden gewoon met plastic platen worden bedekt.
Ja dat zal wel moeten ivm geluid, maar misschien alleen de bovenkant.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat zal wel moeten ivm geluid, maar misschien alleen de bovenkant.
Nee, de traptredes zijn helemaal omkleed. Ik snap dat schuren daarom niet. Er zaten in de originele traptredes van die richeltjes waar met name Sonja nog zo op zat te ploeteren. Zie je niks meer van, gewoon vinyl platen tegenaan geplakt.
pi_220938330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, de traptredes zijn helemaal omkleed. Ik snap dat schuren daarom niet. Er zaten in de originele traptredes van die richeltjes waar met name Sonja nog zo op zat te ploeteren. Zie je niks meer van, gewoon vinyl platen tegenaan geplakt.
Oh zonde van al dat werk, al moet het wel egaal glad en zonder lijmresten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938356
Oef, Steffi het loeder en liegbeest.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:28:52 #58
136 V.
Like tears in rain...
pi_220938368
Ik begin al dat geneuzel op de vierkante millimeter echt wel zat te worden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220938408
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef V. het volgende:
Ik begin al dat geneuzel op de vierkante millimeter echt wel zat te worden.
Je bent niet de enige! Ik blijf wel kijken om wat er nu werkelijk verbouwd/geklust wordt en daar zie je maar weinig van.
Frank en Lotty zijn domme meelopers en draaikonten, heb je niks an.

Kim en Jim zijn mijn favoriet nog steeds en op nummer twee Menno en Jacky.
pi_220938687
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef V. het volgende:
Ik begin al dat geneuzel op de vierkante millimeter echt wel zat te worden.
En met twee koppels minder om te volgen wordt het door de makers nu helemaal uitgesmeerd om de 44 minuten vol te krijgen :{

Om maar te zwijgen over de talloze flashbacks }:|
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220938701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
En met twee koppels minder om te volgen wordt het door de makers nu helemaal uitgesmeerd om de 44 minuten vol te krijgen :{

Om maar te zwijgen over de talloze flashbacks }:|
Ja, het wordt ook wringen om er nog een leuke column over te schrijven. Uitgeknepen sooi.
pi_220938719
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
En met twee koppels minder om te volgen wordt het door de makers nu helemaal uitgesmeerd om de 44 minuten vol te krijgen :{

Om maar te zwijgen over de talloze flashbacks }:|
Je houdt het nog maar even vol :{w Je bent mijn vrijdagochtend vermaak (samen met Rob Schepers op 538)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938725
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Je houdt het nog maar even vol :{w Je bent mijn vrijdagochtend vermaak (samen met Rob Schepers op 538)
Oh, die ken ik niet, valt dat nog ergens te lezen of terug te luisteren? :P
pi_220938740
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, die ken ik niet, valt dat nog ergens te lezen of terug te luisteren? :P
Ja op de 538 site staan ze en ook op YT. Vreselijk grappig is die vent, soms net op of over het randje maar daar hou ik wel van. Oneliners
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939070
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Je houdt het nog maar even vol :{w Je bent mijn vrijdagochtend vermaak (samen met Rob Schepers op 538)
Het zou mijn eer te na zijn om er op de valreep mee te stoppen ;) Maar laat ik het zo zeggen: afleveringen gaan een stuk sneller doordat ik de flashbacks naar weken geleden of gedwongen bezoekjes aan de Praxis doorspoel :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220939107
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Het zou mijn eer te na zijn om er op de valreep mee te stoppen ;) Maar laat ik het zo zeggen: afleveringen gaan een stuk sneller doordat ik de flashbacks naar weken geleden of gedwongen bezoekjes aan de Praxis doorspoel :P
Het is ook beetje rekken natuurlijk min 4 personen. Denk dat volgende week pas weer wat leuker gaat worden met de laatste loodjes (en Daan)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939115
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, die ken ik niet, valt dat nog ergens te lezen of terug te luisteren? :P
Hier staan ze allemaal
https://www.youtube.com/p(...)vwlcszu6jXg1Rq7qB0m2
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939116
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is ook beetje rekken natuurlijk min 4 personen. Denk dat volgende week pas weer wat leuker gaat worden met de laatste loodjes (en Daan)
Komende week bedoel je, want er is toch een oplevering van het trappenhuis plus toilet? Naja, wat Daan daar nu weer van moet vinden, vraag ik mij af.
pi_220939124
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Komende week bedoel je, want er is toch een oplevering van het trappenhuis plus toilet? Naja, wat Daan daar nu weer van moet vinden, vraag ik mij af.
Vraag me af of de oplevering deze week al is. Dan weet ik niet wat ze volgende week nog moeten (mits het minder afleveringen zijn)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939132
quote:
Eentje geprobeerd, vier minuten bagger aanhoren/doorscrollen om drie secondes oneliner over het Blok? Dat noem ik geen column.. _O-
pi_220939152
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Vraag me af of de oplevering deze week al is. Dan weet ik niet wat ze volgende week nog moeten (mits het minder afleveringen zijn)
Eindoplevering van alles en de prijsuitreiking.
pi_220939172
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eentje geprobeerd, vier minuten bagger aanhoren/doorscrollen om drie secondes oneliner over het Blok? Dat noem ik geen column.. _O-
Over het blok? Uh ......
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939221
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Over het blok? Uh ......
Oh sorry, dacht dat je dat bedoelde. Kon al niks vinden, dacht dat ik die oneliner over Het Blok al gemist had bij het doorschuiven.. _O-
pi_220939253
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh sorry, dacht dat je dat bedoelde. Kon al niks vinden, dacht dat ik die oneliner over Het Blok al gemist had bij het doorschuiven.. _O-
Haha nee, gewoon algemeen oneliners.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:14:15 #75
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220940064
Viel me toch tegen van Frank en Lotty dat ze niet gewoon een duimpje in de groepsapp deden.
Ik zou dat namelijk wel hebben gedaan.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220941848
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:
Viel me toch tegen van Frank en Lotty dat ze niet gewoon een duimpje in de groepsapp deden.
Ik zou dat namelijk wel hebben gedaan.
Die twee zijn gewoon meelopertjes van Schijnheil en Gluiperd, hoewel Onkel X bij hoog en laag zou beweren dat hij een autonoom persoon is en zich niet laat leiden door een ander.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:36:21 #77
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220941875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die twee zijn gewoon meelopertjes van Schijnheil en Gluiperd, hoewel Onkel X bij hoog en laag zou beweren dat hij een autonoom persoon is en zich niet laat leiden door een ander.
Ja het valt mij enorm tegen, mijn top 3 4 is ook veranderd
Menno en Mono
Team Beige
Frank en Lotty
Circusboel
Drop you like an ill, bad habit
pi_220941921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja het valt mij enorm tegen, mijn top 3 4 is ook veranderd
Menno en Mono
Team Beige
Frank en Lotty
Circusboel
Bij mij is het:

- Beige en Boring
- Moppenflopper en Monotoon
- Trage Tukkers

Dan heel lang niks, daarna:

- Ray
- Dennis
- Ray mini-figure
- De Havik

Dan weer heel lang niks, vervolgens:

- Flower en Power(less)
- Sergeant Schoonmaak en Brave Hendrik
- Tante Til en Onkel X
- Schijnheil en Gluiperd
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220941933
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:
Viel me toch tegen van Frank en Lotty dat ze niet gewoon een duimpje in de groepsapp deden.
Ik zou dat namelijk wel hebben gedaan.
Frank en Lottie zijn de meelopers van Gregor en zijn wimpertrutje. :Y
Lottie en Frank zeiden eerst dat het hen niet uitmaakte als anderen later aan het werk waren. Puntje bij paaltje gaven ze geen duimpje. :N
Lottie is nu ook minder aardig voor de anderen merk ik wel. Gooi er maar een b.b.-tje tegenaan dat maakt het weer positief. Gelukkig hebben die anderen het plan een eigen b.b.-tje te gaan doen. Als er gedonder in de tent is komt dat alleen maar door die wimpertrut. :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Chea49 op 04-06-2026 09:29:49 ]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:58:24 #80
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220941986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Frank en Lottie zijn de meelopers van Gregor en zijn eyelinertrutje. :Y
Lottie en Frank zeiden eerst dat het hen niet uitmaakte als anderen later aan het werk waren. Puntje bij paaltje gaven ze geen duimpje. :N
Lottie is nu ook minder aardig voor de anderen merk ik wel. Gooi er maar een b.b.-tje tegenaan dat maakt het weer positief. Gelukkig hebben die anderen het plan een eigen b.b.-tje te gaan doen. Als er gedonder in de tent is komt dat alleen maar door die eyelinertrut. :(
Eh, wat is een bb-tje?

Ik hoop erg graag dat het circusstel een prachtige 4e plaats haalt, maar ik ben er bang voor.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:04:52 #81
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220943343
Ik ben helemaal klaar met dat gezeik over die containers. Volgend jaar wat extra begroten en de deelnemers continu van containers voorzien vanuit het programmabudget hoor. Het is iedere keer hetzelfde, en niet per sé vermakelijk. Ik snap dat je manieren zoekt waarop de deelnemers elkaar ontmoeten en niet tien weken lang alleen maar in hun eigen element zitten, maar daar zijn ook andere manieren voor.
Bijv. dat gezamenlijke appartement vorig jaar, en zo kun je vast nog andere dingen bedenken.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:05:58 #82
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220943352
Klusbus vond ik dit jaar prima toevoeging, dan kun je ook iets nieuws bedenken om koppels met elkaar om te laten gaan.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220943369
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:05 schreef Meke het volgende:
Klusbus vond ik dit jaar prima toevoeging, dan kun je ook iets nieuws bedenken om koppels met elkaar om te laten gaan.
Leuker dan die wedstrijdjes met lelijke meubels van twee jaar terug of nog erger: hamertje tik

Al vind ik dit ook ongemakkelijk met al die achtergrond verhalen :@
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:22 #84
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220943766
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Leuker dan die wedstrijdjes met lelijke meubels van twee jaar terug of nog erger: hamertje tik

Al vind ik dit ook ongemakkelijk met al die achtergrond verhalen :@
Haha ja ik vind het ook niet per sé qua tv-kijken iets toevoegen _O- Maar voor de blokkers wel prima denk ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:42:47 #85
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220944085
Die klusjes vond ik wel aardig, alleen ze waren te uiteenlopend.
Sociaal/maatschappelijke klussen zou ik het liefst zien.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220944270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:42 schreef pmponer het volgende:
Die klusjes vond ik wel aardig, alleen ze waren te uiteenlopend.
Sociaal/maatschappelijke klussen zou ik het liefst zien.
Ja, inderdaad, zoals in dat buurthuis bijv. Moet genoeg te vinden zijn.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:31:07 #87
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220944384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, inderdaad, zoals in dat buurthuis bijv. Moet genoeg te vinden zijn.
Ja dat vond ik een mooi initiatief, of dat ze helpen bij een voedselbank oid.
Eigenlijk plekken die aan elkaar hangen van vrijwilligers.

En niet een schutting vervangen bij iemand die dat zelf prima kan betalen.

Oh ja en even behangen of een muur gelen bij een bejaarde is natuurlijk ook prima.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220944385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:04 schreef Meke het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat gezeik over die containers. Volgend jaar wat extra begroten en de deelnemers continu van containers voorzien vanuit het programmabudget hoor. Het is iedere keer hetzelfde, en niet per sé vermakelijk. Ik snap dat je manieren zoekt waarop de deelnemers elkaar ontmoeten en niet tien weken lang alleen maar in hun eigen element zitten, maar daar zijn ook andere manieren voor.
Bijv. dat gezamenlijke appartement vorig jaar, en zo kun je vast nog andere dingen bedenken.
Mee eens.
En zoek een verhuurbedrijf als sponsoren want dat gezeik met vervoer wat steeds terugkeert is ook geen leuke tv. Laten zien hoe je voor elke rit passend vervoer kan regelen lijkt me prima reclame wat bij het programma past.

De buurthuisklusjes vond ik ook een goede aanvulling. Dat waren allemaal vergelijkbare klusjes die door dezelfde personen werden beoordeeld en daardoor veel eerlijker dan de klusjes thuis.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:32:58 #89
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220944395
@Firuze60 misschien wel leuk voor jou https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039045231

Heeft niks met het blok te maken sorry
Drop you like an ill, bad habit
pi_220944479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:32 schreef pmponer het volgende:
@:firuze60 misschien wel leuk voor jou https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039045231

Heeft niks met het blok te maken sorry
Haha, leuk! Heerlijke slowteevee toen nog. Ik haat zagen trouwens, gebruikte heel dun linde hout, dat kon je snijden. Balsa is dan weer te zacht.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:49:01 #91
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220944492
Oh ik heb het niet gezien

Het Blok: zou er nog gedoe ontstaan over een of meerdere containers :7
Drop you like an ill, bad habit
pi_220944504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef pmponer het volgende:
Oh ik heb het niet gezien

Het Blok: zou er nog gedoe ontstaan over een of meerdere containers :7
Vast niet.. 8-)
pi_220945833
Wat goor, zit je met je werkhandschoenen aan je boterham te smeren..Frank.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:45:16 #94
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220945850
Goed voor de weerstand
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:53:55 #95
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220945901
Beetje raar dat de “kok” niet kookt. Zeker hij moet toch ff snel iets in elkaar kunnen flansen?! Tis niet zo dat ze zo druk zijn met klussen :`)
En dat niet douchen is helemaal smerig.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220945929
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:53 schreef TaMieke het volgende:
Beetje raar dat de “kok” niet kookt. Zeker hij moet toch ff snel iets in elkaar kunnen flansen?! Tis niet zo dat ze zo druk zijn met klussen :`)
En dat niet douchen is helemaal smerig.
Die keuken is niet eens klaar en hun douche ook niet. Gewoon een smoes dat ze dat nieuw willen houden.
pi_220945932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
Wat goor, zit je met je werkhandschoenen aan je boterham te smeren..Frank.
Als hij het zelf eet lekker doen :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:52 #98
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220945947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die keuken is niet eens klaar en hun douche ook niet. Gewoon een smoes dat ze dat nieuw willen houden.
Dat is ook weer zo…. Maar airfryertje mee en je hebt eten toch
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220945950
Broer en zus lijken op elkaar.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:03:25 #100
136 V.
Like tears in rain...
pi_220945958
Kent die vader van Menno zijn eigen kind wel?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220945963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:03 schreef V. het volgende:
Kent die vader van Menno zijn eigen kind wel?
Wel een emo-geval.
pi_220945967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die keuken is niet eens klaar en hun douche ook niet. Gewoon een smoes dat ze dat nieuw willen houden.
Je kan toch magnetron maaltijden kopen, snap wel dat je niet gaat koken want dan heb je weer allemaal potjes en dingen over die je weer mee moet nemen. Zat afhaal restaurantjes ook.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220945987
Ik geef Menno wel gelijk, hoor. Wat is dit voor slavenarbeid.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:12:41 #104
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220945997
Ja ik kom wel helpen
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946006
Frank: "Wel zijn handen in zijn vestje steken, maar niet uit zijn mouwen." _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:17:36 #106
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946021
Hey wat een leuk tafeltje van het bloemencorso :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:
Hey wat een leuk tafeltje van het bloemencorso :D
Moest daar ook heel hard om lachen (vind sowieso Harm geweldig als commentator). Steffi zag het wel zitten voor in de gang.. :D
pi_220946061
Oef Ray heeft de pest aan Steffi of aan circusvolk: "Je bent weer dingen aan het ontvreemden, he."
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:29:32 #109
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Oef Ray heeft de pest aan Steffi of aan circusvolk: "Je bent weer dingen aan het ontvreemden, he."
Nou dat zal wel niet ongegrond zijn.
Ray lijkt me niet het type die dingen roept zonder dat er een kern van waarheid in zit.
Hij gaf eerder ook al eens aan dat ze niet van bouwmateriaal van andere koppels konden blijven.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou dat zal wel niet ongegrond zijn.
Ray lijkt me niet het type die dingen roept zonder dat er een kern van waarheid in zit.
Hij gaf eerder ook al eens aan dat ze niet van bouwmateriaal van andere koppels konden blijven.
Dat moet dan toch ergens gezien zijn.
pi_220946121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Oef Ray heeft de pest aan Steffi of aan circusvolk: "Je bent weer dingen aan het ontvreemden, he."
Ik heb ook niet de indruk dat Steffie niet wist dat dat tafeltje bij het appartement van de hippies hoorde. Was ook best een mooi ding.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:38:49 #112
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb ook niet de indruk dat Steffie niet wist dat dat tafeltje bij het appartement van de hippies hoorde. Was ook best een mooi ding.
100 procent dat ze dat wist, maar ze is van het type '"Pik in 't is lente"
Als niemand wat zegt gewoon toe eigenen, en als iemand wat zegt dan de vermoorde onschuld spelen.

Dat met die pallets gaat op dezelfde manier. (Ik denk ook dat Mono dat prima aanvoelt).
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb ook niet de indruk dat Steffie niet wist dat dat tafeltje bij het appartement van de hippies hoorde. Was ook best een mooi ding.
Nou, ik kan mij dan wel weer voorstellen dat ze dacht, dat zal wel de kliko in gaan of naar de kringloop net als die kamerstoelen (waar trouwens even de zus van Frank op zat, zag ik) en de rest van het meubilair van het bloemencorso. :D
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:40:26 #114
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, ik kan mij dan wel weer voorstellen dat ze dacht, dat zal wel de kliko in gaan of naar de kringloop net als die kamerstoelen (waar trouwens even de zus van Frank op zat, zag ik) en de rest van het meubilair van het bloemencorso. :D
Dat kan wel zo zijn (ik zag ook zaken in de container dat ik dacht, hoezo dat nu weer).
Maar als je dan iets zelf wilt hebben gooi je dat even in de groep, of meld het iig bij de uitvoerder/aannemer/programma.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:40 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat kan wel zo zijn (ik zag ook zaken in de container dat ik dacht, hoezo dat nu weer).
Maar als je dan iets zelf wilt hebben gooi je dat even in de groep, of meld het iig bij de uitvoerder/aannemer/programma.
Dat is dat voortdurende sneaky gedrag van dat stel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:42:35 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is dat voortdurende sneaky gedrag van dat stel.
Vandaar dat ik hoop op een prachtige 4e plaats voor hun
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:42 schreef pmponer het volgende:

[..]
Vandaar dat ik hoop op een prachtige 4e plaats voor hun
Vorige keer won ook het minst sympathieke stel, dus ik durf niks meer te voorspellen. Hoop dat je gelijk krijgt.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:02 #118
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220946278
Ja maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220946282
Aha, eerste prijs is een ton, tweede 25k en derde 10k. Dat was ik even vergeten. Ook vraag ik mij af of dat gekleurde helmen spel bij de verdeling niet spontaan was, maar gecalculeerd door de productie. Het nu meest slecht presterende koppel heeft geen trap en een apart toilet in hun gelijkvloers appartement, dus meer tijd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 juni 2026 @ 22:54:50 #120
862 Arcee
Look closer
pi_220946579
Ik ben helemaal klaar met het gedweep met en gejank over Sonja en Hendrik door Jacky en Menno. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220947403
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:58 schreef pmponer het volgende:

[..]
Eh, wat is een bb-tje?

Ik hoop erg graag dat het circusstel een prachtige 4e plaats haalt, maar ik ben er bang voor.
Barbecue. BBQ. ;)
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:34:10 #122
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220947414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:54 schreef Arcee het volgende:
Ik ben helemaal klaar met het gedweep met en gejank over Sonja en Hendrik door Jacky en Menno. :{
Idd ik dacht uit het oog uit het hart, maar komen ze nog met video bellen voorbij.
Voor mij hoeft het niet.

Jacky zit op het einde en lijkt steeds labieler te worden. Maar goed heel gek is dat niet na weken verbouwen.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:01:45 #123
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220947500
De babbelbox vraagt; Wat is uw talent?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220947561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Oef Ray heeft de pest aan Steffi of aan circusvolk: "Je bent weer dingen aan het ontvreemden, he."
O, zouden die de 20 gipsplaten van het bloemenstel hebben ´geleend´? ~O>
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:31:34 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220947611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
O, zouden die de 20 gipsplaten van het bloemenstel hebben ´geleend´? ~O>
Dat zou me niks verbazen, maar het blijjft commerciele tv dus misschien is het vooral suggesties wekken zodat er in columns en fora over kan worden gepraat ;)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220949826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Frank en Lottie zijn de meelopers van Gregor en zijn wimpertrutje. :Y
Lottie en Frank zeiden eerst dat het hen niet uitmaakte als anderen later aan het werk waren. Puntje bij paaltje gaven ze geen duimpje. :N
Lottie is nu ook minder aardig voor de anderen merk ik wel. Gooi er maar een b.b.-tje tegenaan dat maakt het weer positief. Gelukkig hebben die anderen het plan een eigen b.b.-tje te gaan doen. Als er gedonder in de tent is komt dat alleen maar door die eyelinertrut. :(
Als je vanaf het begin uitgesloten wordt en van alles en nog wat beschuldigd wordt kun je op het moment wellicht geen probleem zien met een voorstel, als je later er over nadenkt mag/kan je van mening veranderen. Je hebt tenslotte geen akkoord gegeven.
Waarom zou je je concurrent zijn zin geven, zeker omdat je weet dat als t andersom was je uitgelachen zou worden.
pi_220949845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:05 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Als je vanaf het begin uitgesloten wordt en van alles en nog wat beschuldigd wordt kun je op het moment wellicht geen probleem zien met een voorstel, als je later er over nadenkt mag/kan je van mening veranderen. Je hebt tenslotte geen akkoord gegeven.
Waarom zou je je concurrent zijn zin geven, zeker omdat je weet dat als t andersom was je uitgelachen zou worden.
Plus dat ze daar denk ik nooit akkoord voor krijgen, het is niet alleen voor hun maar ook voor de buren dat er na 10 uur geen geluid meer gemaakt mag worden. En idd het is een spel, redt je het niet dikke pech maar voor de ander een voordeel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220949893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:

[..]
100 procent dat ze dat wist, maar ze is van het type '"Pik in 't is lente"
Als niemand wat zegt gewoon toe eigenen, en als iemand wat zegt dan de vermoorde onschuld spelen.

Dat met die pallets gaat op dezelfde manier. (Ik denk ook dat Mono dat prima aanvoelt).
Onzin, stemmingmakerij
Ze zegt nog is zonde om deze ook in de container te doen, dan neem ik em mee
Als enge Momo die pallets wil had ze haar mond open moeten trekken
pi_220949957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
O, zouden die de 20 gipsplaten van het bloemenstel hebben ´geleend´? ~O>
Zou even terugkijken naar de stapels gipsplaten bij onze Menno, waarbij hij ook nog zei dat t wel veel was en als er iets van een ander bij zat degene pech had
pi_220950241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Zou even terugkijken naar de stapels gipsplaten bij onze Menno, waarbij hij ook nog zei dat t wel veel was en als er iets van een ander bij zat degene pech had
Zoiets kan ik mij ook nog herinneren, ja, Menno heeft het af en toe achter de ellebogen. En Jacky loopt continu bevestiging te vragen, best irritant. Daarom ben ik voor Kim en Jim, Beige en Boring.. *O*
pi_220953125
Als je twee trappen hebt doe je dat toch anders? Wat een gelul, een week tijd om het kaal te halen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:47:00 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220953191
Ik hoop dat Menno en Jacky of Kim en Wim winnen. :|W
pi_220953205
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Menno en Jacky of Kim en Wim winnen. :|W
Ik niet HUP FRANK !! *O* w/ w/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:49:14 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220953227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik niet HUP FRANK !! *O* w/ w/
Neeee, Frank niet *O*
pi_220953356
Nou Patrick die handen kunnen nu wel uit je zakken. Genoeg te doen toch :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953392
Alweer Sonja en Hendrik.. :O Gelukkig geen hernia.
pi_220953493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Alweer Sonja en Hendrik.. :O Gelukkig geen hernia.
Er zijn ook zwarte schapen. ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953518
Die trapkerel zit lekker binnen te paffen :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953570
Brigit Kaandorp op de achtergrond "zwaar leven" Bij Menno en miep :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953588
Vind die strakke deuren bij Lotty en Frank niet mooi, vloerbedekking op de trap ook niet.
pi_220953597
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Brigit Kaandorp op de achtergrond "zwaar leven" Bij Menno en miep :P
Ja, haha, de muziekjes zijn weer goed gekozen.
pi_220953615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Vind die strakke deuren bij Lotty en Frank niet mooi, vloerbedekking op de trap ook niet.
Die paneeldeuren zijn mooi die had ik ook ;( Maar het past wel die strakke deuren daar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953661
Ik heb dat ergens gezien hoe die scharnieren moeten, in de Efteling. _O-
Soms doet zijn stem me aan iemand denken maar ik kan er maar niet opkomen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953808
"Dit wrijft er alleen maar neffuh." :D Haha, smurrie op de tegels.
pi_220953854
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Menno en Jacky of Kim en Wim winnen. :|W
Kim is een vervelend schreeuw wijf. JIIMMMMM !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220953894
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Kim is een vervelend schreeuw wijf. JIIMMMMM !!!
Ja, dat was geen beste beurt.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:52:29 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220954137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Brigit Kaandorp op de achtergrond "zwaar leven" Bij Menno en miep :P
Die speelde ik altijd voor de kinderen vroeger :D
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:53:56 #148
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220954161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dat was geen beste beurt.
Mooie compilatie, en ik denk niet dat de circusmiep voegsel aanmaakt of aanraakt.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:56:31 #149
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220954190
Ik vond wel jammer dat Dennis op bezoek moest bij het camper stel. Maar goed, ik hoop heel erg dat, die nu definitief uit beeld zijn. Ik moet er ook niet aan denken 3 trappen en 2 halletjes moeten doen, maar ik haat schuren en schilderen.

Morgen naar de oplevering kijken!
Drop you like an ill, bad habit
pi_220954260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Die speelde ik altijd voor de kinderen vroeger :D
Lol (voor tieners) :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:40 #151
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220954330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Lol (voor tieners) :D
Nee ze zaten nog op de basis school
Ik zoiu dat af en toe nu wel weer eens kunnen herhalen, wanneer ik vraag of ze de vaatwasser uit willen pakken ofzo :D
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:03 #152
862 Arcee
Look closer
pi_220954646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Alweer Sonja en Hendrik.. :O Gelukkig geen hernia.
Ja, waarom gaan ze niet bij Bianca en Silvio met z'n zere rug langs?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220954691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:29 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, waarom gaan ze niet bij Bianca en Silvio met z'n zere rug langs?
Gaat ook nog wel gebeuren, is ook wel zo netjes. Het zijn wel deelnemers van het programma.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220954974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Gaat ook nog wel gebeuren, is ook wel zo netjes. Het zijn wel deelnemers van het programma.
Ja, ze moeten nog een week volmaken, denk wel dat ze daar ook langs gaan.
pi_220955747
Ik geef Menno en Jacky de grootste kans om te winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juni 2026 @ 07:20:42 #156
862 Arcee
Look closer
pi_220955817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:01 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk ook dat Sjakkie en Menno gaan winnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:43 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk dat Menno en Sjakkie er met de winst vandoor gaan
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:37 schreef Croosblokker het volgende:
Ik geef Menno en Jacky de grootste kans om te winnen.
Ja, dat zei je inderdaad. ;)

Jij weet meer hè? :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220955995
Ik kijk gisteren even terug
Geen mening nog over de aflevering. Alleen dat we nog niet van Sonja en Hendrik of zijn. Waarom zijn ze niet bij Bianca en Sylvio nog langs geweest? Omdat die niet "zielig" zijn oid? Of weggestuurd?

Jacky heb ik wel even medelijden mee (dat is toch de trapklager?), want dat is een monsterklus. En als je dan ook nog onzeker bent over alles. Ik vind het sneu

En ik was eerst wel fan van Marloes en Patrick, maar die gaan me een beetje tegenstaan. Beetje Calimero. Zij zijn groot en ikke klein en dat is niet eeeeerlijk
Jim en Kim (toch) zijn van neutraal naar oké gegaan bij mij

maar ben vooral Team Frank en Lotty. Leuke mensen zijn dat. In het begin moest ik ze absoluut niet, maar waardeer hun nu wel
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:37:05 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220956061
Hoor ik daar nu iemand een schroeftol gebruiken na 22 uur?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220956645
Dat wordt weer ruzie natuurlijk, was ook wel een kolereherrie zeg! :(
En we zien natuurlijk in het vooruitzicht die wimpertrut terugslaan met het een of ander.
Beetje kinderachtig allemaal zo op het einde. :{
Jammer dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen terwijl niemand echt helemaal klaar lijkt te zijn.
Ook niet helemaal eerlijk natuurlijk dat de een 2 trappen moet doen en de ander helemaal geen. }:|
Snap die frustratie erg goed.
pi_220956820
_O- moet zeggen dat Het Blok kijken terwijl er in mijn straat bouwherrie is het wel een extra sjeu geeft
pi_220956825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Chea49 het volgende:
Dat wordt weer ruzie natuurlijk, was ook wel een kolereherrie zeg! :(
En we zien natuurlijk in het vooruitzicht die wimpertrut terugslaan met het een of ander.
Beetje kinderachtig allemaal zo op het einde. :{
Jammer dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen terwijl niemand echt helemaal klaar lijkt te zijn.
Ook niet helemaal eerlijk natuurlijk dat de een 2 trappen moet doen en de ander helemaal geen. }:|
Snap die frustratie erg goed.
Helemaal mee eens, het is gewoon oneerlijk...
Zoals wel meer dingen
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:19:49 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220957330
Tja als je als hoogst van de toren roept dat bouwregels, bouwregels zijn en na 10 uur geen geluid meer mag zijn. Moet je dat zeker zelf niet doen en om kwart voor 10 je spullen opbergen natuurlijk
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:38:12 #163
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220958687
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:04:04 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220958841
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Ja, is gewoon een hele andere mentaliteit
Drop you like an ill, bad habit
pi_220959441
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Nou nou nou, zo kan ie wel weer, het is meer een eigenwijze boerenkinkel. En alles wat er mis gaat ligt uiteraard niet aan hen zelf. Hoe die ook zat te prutsen met die vloerverwarming, manoman.

Moest wel lachen toen ie begon over het verschil tussen een bouwvakker uit de Achterhoek of eentje uit Rotterdam, die laatste hadden alleen maar praatjes en zouden pas aan het werk gaan na 10 red-bull en tig sigaretjes, dacht even, heeft ie het nu over zichzelf? _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 04-06-2026 17:04:50 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:05:37 #166
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk gisteren even terug
Geen mening nog over de aflevering. Alleen dat we nog niet van Sonja en Hendrik of zijn. Waarom zijn ze niet bij Bianca en Sylvio nog langs geweest? Omdat die niet "zielig" zijn oid? Of weggestuurd?

Jacky heb ik wel even medelijden mee (dat is toch de trapklager?), want dat is een monsterklus. En als je dan ook nog onzeker bent over alles. Ik vind het sneu

En ik was eerst wel fan van Marloes en Patrick, maar die gaan me een beetje tegenstaan. Beetje Calimero. Zij zijn groot en ikke klein en dat is niet eeeeerlijk
Jim en Kim (toch) zijn van neutraal naar oké gegaan bij mij

maar ben vooral Team Frank en Lotty. Leuke mensen zijn dat. In het begin moest ik ze absoluut niet, maar waardeer hun nu wel
Volgens mij hadden ze Sonja en man nog niet gedag kunnen zeggen en Bianca en man wel, vandaar dit bezoek.
pi_220959587
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Volgens mij hadden ze Sonja en man nog niet gedag kunnen zeggen en Bianca en man wel, vandaar dit bezoek.
Welnee, Sonja en brave Hendrik deden over dat afscheid zelfs twee dagen. Bianca en Silvio mogen komende week vast nog wel even wat minuten opvulling leveren aan dit uitgerekte programma.
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:16:32 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welnee, Sonja en brave Hendrik deden over dat afscheid zelfs twee dagen. Bianca en Silvio mogen komende week vast nog wel even wat minuten opvulling leveren aan dit uitgerekte programma.
Ik kan me niet herinneren dat Dennis daar bij was.
pi_220959634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dat Dennis daar bij was.
Oh, dat kan. Alsof Dennis zo'n geweldige aanwinst is bij het programma, draait ook wel zonder hem door.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:01:13 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220959839
Dennis doet helemaal niks, ik snap zijn rol ook niet zo goed.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:06:22 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef pmponer het volgende:
Dennis doet helemaal niks, ik snap zijn rol ook niet zo goed.
Hij zal ook nog de finale presenteren!
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:11:56 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220959895
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij zal ook nog de finale presenteren!
Oh ja, dat is wel belangrijk.
Bedankt voor de opheldering.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ja, dat is wel belangrijk.
Bedankt voor de opheldering.
Ik heb ineens zin om enorm te gaan spoileren.. _O-
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:27:45 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220960319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ineens zin om enorm te gaan spoileren.. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:27 schreef pmponer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik even lekker mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:36:26 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220960381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
doe ik even lekker mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat ergens gezien hoe die scharnieren moeten, in de Efteling. _O-
Soms doet zijn stem me aan iemand denken maar ik kan er maar niet opkomen.
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
pi_220960449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220960501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
Nah, Herman Finkers vind ik veel liever, Frank heeft soms een ietwat kwaadaardige uitstraling, kan ie tuurlijk ook niks aan doen, haha.
pi_220960849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
Ga er even op letten, zou zomaar kunnen. Vooral als Frank hard praat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960963
Hebben we Daan vanavond *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960970
Lelijk rode muur en blauwe leuningen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960985
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Lelijk rode muur en blauwe leuningen.
Vind het wel apart.
pi_220960991
Badkamerspiegel in de plee.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:40:02 #185
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961031
Het lijkt goddomme wel of die Jacky een verlamd smoelwerk heeft.

Praaaaat normaaaaaaal.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961037
HOEGAATHET 'nou, best wel goed, maar als jij zo zit te schreeuwen wat minder' Marloes tegen steffi.. _O-
pi_220961057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind het wel apart.
Het is roze :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:44:31 #188
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961068
Ik ga alleen het volgend seizoen kijken als het meer bouwen en minder opgeklopt en gefingeerd drama heeft.

Wat een kutseizoen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:44 schreef V. het volgende:
Ik ga alleen het volgend seizoen kijken als het meer bouwen en minder opgeklopt en gefingeerd drama heeft.

Wat een kutseizoen.
Ken alleen de laatste drie seizoenen, van eerder hooguit een paar afleveringen gezien, kon toen niet boeien, dus niet echt vergelijk.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:53:41 #190
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961113
Echt BEWEEG JE BEEEEEEEEEEEEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961135
Daan struikelt bijna over die te hoge eindtraptree bij Kim en Jim, haha
pi_220961189
'hij had niet mee moeten doen aan een amateurklusprogramma..' zure muts Marloes.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:05:41 #193
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961190
Diiiiit gezeiiiiiiik... HOU OPPPPP
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:07:12 #194
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961225
"Ik vind het prima hoor"

Waarom ga je dan verhaal halen?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961251
Steffi had een bouwvakker aan het werk die ze per uur moest betalen, ja, die laat je niet stoppen om 22.00 uur, begreep ik uit haar verweer.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:09:21 #196
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961252
Ik schakel uit.

Wat een kinderachtig en onverstaanbaar kutprogramma.

Met je rode zeikneus zeggen dat je samen alleen maar lol hebt in het blok.

Ja, jullie genoten ZO dat jullie praktisch opstapten. Met je onverstaanbaar mompelende kneusTukker.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961253
Snitch snitch snitch ........ _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220961254
Steffie laat zich heel erg kennen met het verhaal halen en vragen of er bwijs is. Terwijl Kim en Jim op dat moment werden gefilmd voor dat interviewding. Dan valt er weinig meer te snitchen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:30 #199
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:09 schreef V. het volgende:
Ik schakel uit.

Wat een kinderachtig en onverstaanbaar kutprogramma.
Ja baalt gewoon dat het powerkoppel weg is (bloemencorso)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:11:01 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961263
En waar hebben ze het nooit over gehad al die weken lang? (Oftewel is eruitgeknipt?)
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:11:12 #201
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:10 schreef Elleska het volgende:
Steffie laat zich heel erg kennen met het verhaal halen en vragen of er bwijs is. Terwijl Kim en Jim op dat moment werden gefilmd voor dat interviewding. Dan valt er weinig meer te snitchen.
Het is gewoon een achterbakse teef, niks aan te doen. Jammer dat ze afgeeft op Gregor.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220961284
Tegeltjes tot aan het plafond, vond Heiko niet nodig. Marlous wel, gewoon praktisch, lekker schoon te maken. Vooral een ribbeltegel, blijft het stof lekker tussen liggen, laat staan andere zaken in de plee, ja.
pi_220961300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
Tegeltjes tot aan het plafond, vond Heiko niet nodig. Marlous wel, gewoon praktisch, lekker schoon te maken. Vooral een ribbeltegel, ja.
Vind het ook niet mooi in een toilet, een leuk behangetje ofzo aan de bovenkant. Wat kil zo idd als een douche ruimte.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220961303
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het ook niet mooi in een toilet, een leuk behangetje ofzo aan de bovenkant. Wat kil zo idd als een douche ruimte.
Zie je zelden in een toilet, helemaal betegeld.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:19:17 #205
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961321
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar hebben ze het nooit over gehad al die weken lang? (Oftewel is eruitgeknipt?)
Tweede poging.
pi_220961327
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Tweede poging.
Echt geen idee wat je bedoelt?
pi_220961332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Tweede poging.
Of zeg het, of is dit een quiz. :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:21:29 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961335
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt geen idee wat je bedoelt?
Z E hebben het nooit over HUN KINDEREN gehad.
pi_220961340
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Z E hebben het nooit over HUN KINDEREN gehad.
WIE? Marloes wel iig.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:23:07 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
WIE? Marloes wel iig.
Dat zal wel binnensmonds zijn geweest. Maar Menno heeft die niet 4 kinderen?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:25:13 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961350
Menno de hoerenloper
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:27:20 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961361
Eie hadden er nog meer kinderen?
pi_220961381
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Eie hadden er nog meer kinderen?
Geen idee of Gregor en Steffi samen kinderen hebben, dacht dat hun relatie nog niet zo lang was.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:30:43 #214
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961393
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
WIE? Marloes wel iig.
Kim en Jim hebben hun Jake en Jacky zelfs over laten komen.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:31:28 #215
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:30 schreef V. het volgende:

[..]
Kim en Jim hebben hun Jake en Jacky zelfs over laten komen.
Da’s waar.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:31:30 #216
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961399
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:25 schreef pmponer het volgende:
Menno de hoerenloper
Hij keek één keer te veel naar de reactie van Mono.

Guilty as fuck.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:31:54 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee of Gregor en Steffi samen kinderen hebben, dacht dat hun relatie nog niet zo lang was.
5 Jaar geloof ik.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:32:33 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961407
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
5 Jaar geloof ik.
5 maanden geloof ik
Drop you like an ill, bad habit
pi_220961409
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
5 Jaar geloof ik.
Maar wie bedoelde je dan, die nooit over kinderen sprak?
pi_220961410
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Z E hebben het nooit over HUN KINDEREN gehad.
Moet dat dan? Mij boeit het niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:33:37 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar wie bedoelde je dan, die nooit over kinderen sprak?
Nou Menno bijvoorbeeld.
pi_220961418
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou Menno bijvoorbeeld.
Oh, die. Das een man die het op zijn werk nooit over zijn priveleven heeft, haha.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:36:18 #223
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, die. Das een man die het op zijn werk nooit over zijn priveleven heeft, haha.
Jacky ook niet.
pi_220961439
Hmmm, Heiko en Daan gaven vier stellen tips om de eindstreep te kunnen halen, behalve aan Kim en Jim. *O*
pi_220961441
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, die. Das een man die het op zijn werk nooit over zijn priveleven heeft, haha.
Ze hoeven toch ook niet voor de camera over hun kinderen te leuteren. Ze zullen vaak genoeg bellen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220961451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hoeven toch ook niet voor de camera over hun kinderen te leuteren. Ze zullen vaak genoeg bellen.
Ja, dat snap ik ook niet, vorig seizoen genoeg gejammer daarover gehad met dikbil.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:44:04 #227
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961470
Ach ja ze filmen bijna 24 uur per dag waar je 30 minuten van ziet.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220961492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
Ach ja ze filmen bijna 24 uur per dag waar je 30 minuten van ziet.
Er hangen tig camera's in die appartementen die 24 uur opnames maken inderdaad, af en toe komt er een cameraploegje langs voor hooguit een uurtje.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:50:50 #229
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er hangen tig camera's in die appartementen die 24 uur opnames maken inderdaad, af en toe komt er een cameraploegje langs voor hooguit een uurtje.
Ik bedoel meer, ze zullen het heus wel over hun kinderen hebben, maar dan buiten de (camera)ploeg om
Drop you like an ill, bad habit
pi_220961551
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220961623
Het Blok 2026 – Week 11: Brutale Bouwregelschendingen en de Klierende Kleuterklas

Je neemt een vervallen pand, een paar kluskoppels (ervaring niet nodig) die het binnen een aantal weken moeten omtoveren tot verkoopbare appartementen, en je zet er een cameraploeg op. Koppel er een te winnen geldbedrag aan waar een derderangs BN'er nog niet eens zijn bed voor uit komt en je hebt dé klusrealityshow van Nederland. Dit is: Het Blok 2026.

De laatste loodjes wegen het zwaarst, zo ook in deze verbouwingswedstrijd. En wat doen mensen die op zijn van vermoeidheid maar toch nog vol moeten houden omdat het nog niet voorbij is? Juist, die worden baldadig en gaan lopen klieren. …wacht, zei ik ‘mensen’? Correctie, ik bedoelde natuurlijk kinderen. Meer specifiek kleuters. In dit geval: overjarige kleuters.

Deze week is met name aannemer Ray de sjaak. Als zijn mensen (die de verlaten appartementen van de inmiddels vertrokken duo’s moeten afwerken) bouwafval in de gezamenlijke container gooien, ontpopt Tante Til zich als Containervrouwtje 2.0 en trekt hem aan zijn mouw steekvest omdat zij van mening is dat hiervoor betaald moet worden. Intussen beweert Schijnheil bij hoog en laag dat zij en haar Gluiperd de container al zowat sinds 900 voor Christus niet gebruiken, terwijl Ray er (al dan niet terecht) het zijne van denkt.
Wanneer het fietsenhok op zijn verzoek moet worden leeggemaakt en hij graag heeft dat de geplaatste achterwand van spaanplaat ook wordt afgebroken, is dit tegen het zere been van Moppenflopper, die hooghartig roept wel “effe naar die kale toe te gaan om hem de waarheid te zeggen”. Helaas voor hem is Grote Ray er niet op dat moment dus moet Kleine Ray het ontgelden. In tegenstelling tot zijn mini-figure is Grote Ray weinig onder de indruk van het protest van Moppenflopper en weet hem met wat zalvende woorden zover te krijgen dat die tóch de achterwand demonteert. En intussen denkt Moppenflopper op zijn beurt dat Ray en hij “als jongens van de bouw” dezelfde taal spreken :') _O-
Ook betrapt de Kale Kleuterleider het circuskoppel Schijnheil en Gluiperd die tijdens het leeghalen van het fietsenhok een door Flower en Power(less) besteld tafelmeubel naar buiten sjouwen en lijken te willen confisqueren voor hun eigen appartement. Ray heeft het door en confronteert de spreekstalmeesteres ermee, die zich als een ware circusclown van de domme houdt en haar handen in onschuld wast. Zij dacht immers dat het anders zou worden weggegooid! Jaja…
En ook bij Onkel X kan Ray niet veel goed meer doen als die opmerkingen heeft over de geplaatste deuren in hun appartement. “Komt ie weer met z’n handen achter z’n overall populair te doen. En het is een schat van een man, maar er komt verder geen moer van terecht. Hij staat maar te kijken, te dirigeren, maar hij helpt ook niet.” Sowieso heeft Onkel X zijn week niet. Het helpt ook niet als Tante Til om de haverklap in zijn oor staat te blèren, Schijnheil en Gluiperd in een moment van verveling een confettikanon op hem afvuren of het een gedoetje is als de deuren ingehangen moeten worden. Uit baldadigheid dumpt Onkel X dan ook een emmer met urine in de gezamenlijke container, wat natuurlijk voor gezeik over gezeik zorgt.

Niet alleen naar Ray begint de irritatie toe te nemen, ook onderling zitten de kluskoppels elkaar inmiddels behoorlijk op de lip met gedoetjes tot gevolg. Ook bij de weinig spraakmakende Beige en Boring ontstaan irritaties als Beige de tegels in het afzonderlijke toilet moet voegen en Boring haar aan haar lot overlaat. Beige kan het niet hebben als iets niet volgens het plan in haar hoofd verloopt, begint zich op te fokken en roept als een stuurse kleuter half Crooswijk wakker om Borings hulp.
Verder richten zij hun irritaties vooral op andere kluskoppels en dan met name Schijnheil en Gluiperd. Als ze tijdens een interviewtje buiten horen dat dat koppel na 22:00 uur ’s avonds nog herrie maakt, kan Beige het niet laten om dit vast te leggen en de volgende dag aan Dennis te laten zien. Als die het circuskoppel ermee confronteert springen die zowat door brandende hoepels richting de snitchers die het zonder schouderophalen bekennen. Dat Schijnheil vervolgens met haar parmantige neusje in de lucht beweert dat zij hen ook al eens heeft betrapt op overtreden van de bouwregels schiet Beige in het verkeerde keelgat. “Die meid komt zichzelf nog wel een keer tegen in het leven!” })

Ook Moppenflopper en Mono-toon worden deze week weer met hun neus op de sluwe strapatsen van de trapezetroela gedrukt, en geloof het of niet: het betreft de bouwregels. Bij een door Tante Til georganiseerde borrel worden zij onverwacht hartelijk ontvangen voor een drankje, wat bij hun het gevoel opwekt dat de kleuterklas-fase wel voorbij is. Moppenflopper stelt dan ook voor om tot aan de oplevering gewoon na 22:00 uur ’s avonds door te gaan met lawaai maken om zo meer kans te maken de oplevering te kunnen halen. Dit plan wordt door het andere kamp tijdens die borrel positief ontvangen en zowaar lijkt vrede op aarde te bestaan. Maar nog diezelfde avond wordt die keutel echter weer razendsnel ingetrokken, met name door Schijnheil die intussen de Hoeder der Bouwregelementen is geworden en van mening is dat die gewoon gevolgd moeten worden. Hierbij verdraait ze ook haar eerdere woorden van de middag (in de strekking van “mij best, heb ik geen probleem mee”) en legt die in de mond van Tante Til. Gevolg: het door Moppenflopper geopperde plannetje gaat niet door, iedereen is opgejaagd door de naderende deadline, en Schijnheil en Gluiperd ontvangen dankzij het eerder genoemde bewijsmateriaal van overtreding een boete van 500 euro.

Niet dat dat hen veel zal doen, want zij wanen zich intussen tot het Koningspaar van Het Blok, zeker omdat ze door hun hofhouding (lees: Tante Til en Onkel X) op handen gedragen worden. Zelfs een ietwat vage deal, waarbij de broer van Gluiperd de overtollige isolatieplaten en pallets ophaalt voor een zacht prijsje, gebeurt op een manier die bij de FIOD de term witwassen zou krijgen maar hier oogluikend wordt toegestaan. Maar goed, Schijnheil is intussen blij dat ze “zoveel leuke mensen hebben leren kennen” in Het Blok. Ergens heb ik het vermoeden dat er tijdens die quote een spiegel buiten beeld stond, want die Bouwregelbitch is eerst en vooral blij met zichzelf.

Intussen zwoegen Moppenflopper en Mono-toon zich richting de oplevering. Zij heeft overal twijfels over en hoopt vurig dat het appartement überhaupt verkocht wordt. Als dan blijkt dat het fonteintje in het toilet eigenlijk te klein is in die ruimte schiet ze haast in een zenuwinzinking en moet er zelfs een peptalk van Ray aan te pas komen om haar mentaal op de been te houden.
Het helpt ook niet dat zij hun vertrouwelingen, bloedgabbers, Blok-Besties Sergeant Schoonmaak en Brave Hendrik sinds een week moeten missen. Die krijgen intussen nog een verrassingsbezoekje van Dennis als zij inmiddels zijn gesetteld op (onironisch) Camping de Heicohoeve. Brave Hendrik is met de schrik vrijgekomen en heeft ‘enkel’ een kneuzing in de rug. Hij kan dus helaas niet mee als Dennis de Sergeant meeneemt op de quad en ze de Heicohoeve op z’n grondvesten doen schudden (8>

En de Trage Tukkers? Die komen in deze voorlaatste klusweek eindelijk eens goed op stoom. De ingrediënten: een playlist met muziek uit de Achterhoek, een klushulp met wie Patrick eens lekker in het Twents kan bakkeleien en het wonder dat de binnendeuren alsnog tijdig worden geleverd zodat ze nog mee kunnen met de oplevering. Ook de vloerverwarming in de slaapkamer is eindelijk gelegd en het toilet kan in gebruik worden genomen. Ze zijn zelfs zó enthousiast dat ze gerust nog een maandje door zouden willen doen (wat gezien hun achterstand ook geen gekke gedachte is, maar soit). Zelfs de (terechte) kritiek van Heiko voorzien ze vooraf en pareren ze met het grootste gemak als ze die geleverd krijgen. Had men dit in Week 1 kunnen voorzien…

En ook: Moppenflopper weet wel héél goed hoe een hoerenkast eruit ziet - maar is er naar eigen zeggen nog nooit geweest, het blurren van Schijnheil had wel iets meer gemogen, Beige en Boring hebben een tripje naar Disneyland geboekt voor de kinderen en Trage Tukker Patrick denkt inmiddels na over een carrièreswitch: “Ik heb nog gesolliciteerd bij Ray, maar die had al genoeg mensen.”
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220961659
quote:
Niet alleen naar Ray begint de irritatie toe te nemen, ook onderling zitten de kluskoppels elkaar inmiddels behoorlijk op de lip met gedoetjes tot gevolg. Ook bij de weinig spraakmakende Beige en Boring ontstaan irritaties als Beige de tegels in het afzonderlijke toilet moet voegen en Boring haar aan haar lot overlaat. Beige kan het niet hebben als iets niet volgens het plan in haar hoofd verloopt, begint zich op te fokken en roept als een stuurse kleuter half Crooswijk wakker om Borings hulp.
Verder richten zij hun irritaties vooral op andere kluskoppels en dan met name Schijnheil en Gluiperd. Als ze tijdens een interviewtje buiten horen dat dat koppel na 22:00 uur ’s avonds nog herrie maakt, kan Beige het niet laten om dit vast te leggen en de volgende dag aan Dennis te laten zien. Als die het circuskoppel ermee confronteert springen die zowat door brandende hoepels richting de snitchers die het zonder schouderophalen bekennen. Dat Schijnheil vervolgens met haar parmantige neusje in de lucht beweert dat zij hen ook al eens heeft betrapt op overtreden van de bouwregels schiet Beige in het verkeerde keelgat. “Die meid komt zichzelf nog wel een keer tegen in het leven!” })
_O_ _O- _O_
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:37:13 #233
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961737
@PeterKelder Hij mag er weer wezen, je column!!!
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:44:30 #234
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961768
Trapezetroela :D
Kale Kleuterleider ^O^
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juni 2026 @ 22:45:37 #235
862 Arcee
Look closer
pi_220961771
"wimpertrut" _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220963627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:45 schreef Arcee het volgende:
"wimpertrut" _O-
Weliswaar gewonnen met hun alles wit gekalkte hal en gang maar toch écht een boete van 500 euro. ^p^
Wel zo gemakkelijk als je verder geen kleuren gebruikt en dus niets hoeft af te plakken. :{
Vergeet vaak de namen dus in haar geval maar ´wimpertrutje´. ^O^
Vond dat de grootste twijfelaar daar best een gezellig kleurenpallet heeft gebruikt. Ze kreeg ook positief commentaar, had hen de winst wel gegund. :Y
Felicitaties van de snitzers voor wimpertrutje en echtgenoot werden afgedaan met een handje. _O-
pi_220964411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Felicitaties van de snitzers voor wimpertrutje en echtgenoot werden afgedaan met een handje. _O-
Beige die doodleuk "Zullen we nu heel hard juichen?" zei toen Dennis die boete toch uitdeelde aan die clowns _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220964508
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Beige die doodleuk "Zullen we nu heel hard juichen?" zei toen Dennis die boete toch uitdeelde aan die clowns _O- _O- _O-
Onverbeterlijk inderdaad. ;)
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:50:53 #239
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220973104
Zo blij dat Sneue Aandachttrekker :X Frank en achterbakse schijnheil Lottie de oplevering niet hebben gewonnen! *O* *O* Dat denkt dat ze de Styliste uit het oosten is _O- 8)7 Rot maar gauw weer op dan! _O- _O- :W
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220977081
Wat mij opviel was de afwerking van de appartementen van de vertrokken kandidaten. Ik zag dat de vloerverwarming er heel anders uitzag dan bij de rest. Gewoon matten en niet die kunststof platen waar je die warmteslang in moet kronkelen. :{
  zondag 7 juni 2026 @ 11:29:52 #241
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220977361
Die finale, dat wordt wat. Ik hóóp op Menno en Mono als winnaars. Kim en Wim mogen ook. Maar niet Steffi en Man. Waarom Marloes en Patrick er zullen zijn, wie snapt dat??
pi_220977444
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Die finale, dat wordt wat. Ik hóóp op Menno en Mono als winnaars. Kim en Wim mogen ook. Maar niet Steffi en Man. Waarom Marloes en Patrick er zullen zijn, wie snapt dat??
Ach opvulling van het scherm :+
En wat jaloezie met zuurverdiende voor de smaak erbij
  zondag 7 juni 2026 @ 12:02:23 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220977454
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach opvulling van het scherm :+
En wat jaloezie met zuurverdiende voor de smaak erbij
Het hele huis is niet af :?
pi_220977739
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Die finale, dat wordt wat. Ik hóóp op Menno en Mono als winnaars. Kim en Wim mogen ook. Maar niet Steffi en Man. Waarom Marloes en Patrick er zullen zijn, wie snapt dat??
Omdat zij niet uit de wedstrijd geschopt zijn :P
Maar op dit moment gun ik hen nog nét iets meer de winst dan Frank en Lotty en Steffie en Gregor. Hoe F&L verbaal de konten van S&G zitten te likken is gewoon bizar.

Ik hoop gewoon (zal wel niet) dat S&G sowieso als vijfde eindigen, dat zou de mooiste uitkomst zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 7 juni 2026 @ 13:10:46 #245
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220977803
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het hele huis is niet af :?
Dan wel, wordt gewoon afgemaakt door de club van Ray
En die kosten worden dan weer afgetrokken van de taxatie waarde.
Helaas gaat het niet om echte verkoop.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 7 juni 2026 @ 13:12:08 #246
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220977815
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon (zal wel niet) dat S&G sowieso als vijfde eindigen, dat zou de mooiste uitkomst zijn.
4e is eigenlijk de beste plek, net geen prijs. Succes in het circus en tot ziens.
Ik ben echter bang dat ze gaan winnen, ook omdat het om taxatiewaarde gaat en niet om wat de gek (koper) ervoor geeft.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220977821
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:10 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan wel, wordt gewoon afgemaakt door de club van Ray
En die kosten worden dan weer afgetrokken van de taxatie waarde.
Helaas gaat het niet om echte verkoop.
Oh... ik dacht dat ze wel probeerden te verkopen, maar dat het bij het vorige seizoen niet lukte? Alhoewel... het jaar daarvoor denk ik ook niet...

Als ze moeten wachten tot wat de gek ervoor geeft kan het lang duren voordat de finale op televisie komt

Begrijp niet zo goed waarom mensen huizen van Het Blok zouden kopen > alles afgeraffeld door de tijdsdruk en zo... Zelfs bij de beste deelnemers twijfel ik over de kwaliteit :@
Misschien cynisch en slecht van me...
  zondag 7 juni 2026 @ 13:22:58 #248
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220977865
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh... ik dacht dat ze wel probeerden te verkopen, maar dat het bij het vorige seizoen niet lukte? Alhoewel... het jaar daarvoor denk ik ook niet...

Als ze moeten wachten tot wat de gek ervoor geeft kan het lang duren voordat de finale op televisie komt

Begrijp niet zo goed waarom mensen huizen van Het Blok zouden kopen > alles afgeraffeld door de tijdsdruk en zo... Zelfs bij de beste deelnemers twijfel ik over de kwaliteit :@
Misschien cynisch en slecht van me...
Nou ja je hebt als voordeel dat de hobbybobs wel op de vingers worden gekeken door echte aannemers die met het bouwbesluit in de hand zaken controleren. (zoals dikkere isolatie, 2 lagen gips etc etc)

Wanneer je een ander huis koopt, weet je nooit wat de willie wortel die daar heeft gewoond heeft uitgevreten.

Verder is er een grandioos te kort, dus die kopers gaan wel komen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220977935
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:22 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja je hebt als voordeel dat de hobbybobs wel op de vingers worden gekeken door echte aannemers die met het bouwbesluit in de hand zaken controleren. (zoals dikkere isolatie, 2 lagen gips etc etc)

Wanneer je een ander huis koopt, weet je nooit wat de willie wortel die daar heeft gewoond heeft uitgevreten.

Verder is er een grandioos te kort, dus die kopers gaan wel komen.
Je hebt wel gelijk ja
Ik heb geen verstand van koopwoningen ;) dus zat maar "hardop" na te denken
Zelf zou ik denk ik toch niet snel aan een Blokhuis denken om in te gaan wonen, ondanks jouw goede argumenten
pi_220977956
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:22 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja je hebt als voordeel dat de hobbybobs wel op de vingers worden gekeken door echte aannemers die met het bouwbesluit in de hand zaken controleren. (zoals dikkere isolatie, 2 lagen gips etc etc)

Wanneer je een ander huis koopt, weet je nooit wat de willie wortel die daar heeft gewoond heeft uitgevreten.

Verder is er een grandioos te kort, dus die kopers gaan wel komen.
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220978011
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Ergens vind ik het gebrek aan vrijheid wel jammer. Er is haast (te)veel drama en te weinig over de huizen. Eerder kreeg je ook veel meer mee van de styling en het klussen. Nu eigenlijk helemaal niet... Niemand die in een winkel gefilmd wordt met keuzes maken, niemand met een hamer in de hand. Alleen gezeur over containers en lunches.

Kijk wel, uit nieuwsgierigheid, maar dat de sjeu er voor mij af is. Vind het echt minder leuk.
  zondag 7 juni 2026 @ 13:46:35 #252
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978024
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Drop you like an ill, bad habit
pi_220978130
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:41 schreef Chea49 het volgende:
Wat mij opviel was de afwerking van de appartementen van de vertrokken kandidaten. Ik zag dat de vloerverwarming er heel anders uitzag dan bij de rest. Gewoon matten en niet die kunststof platen waar je die warmteslang in moet kronkelen. :{
Ze waren bezig in de badkamer daar ligt andere vloerverwarming.
pi_220978131
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Niet alleen de investeerders ook de tv-productie zit te knijpen, twee weken slapen in een rattenhok met tentjes. Vorig jaar kregen ze nog caravans en het jaar daarvoor stapelbedden in een normaal huis.
pi_220978154
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ze waren bezig in de badkamer daar ligt andere vloerverwarming.
O, sorry dat zag ik dus niet. Dacht dat ze in de woonkamer bezig waren. ;)
pi_220978271
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Grave is dan ook wel een lastige plek voor de woningmarkt denk ik, ligt toch buiten de randstad en al.
In het geval van Rotterdam zullen er door de architect in samenspraak met Steenvlinder wel duidelijke richtlijnen zijn gegeven waardoor de indeling van de verschillende appartementen vrijwel identiek is. Al blijf ik de kinderkamer aan de voorzijde van de benedenwoningen nogal raar vinden, lijkt me niet heel relaxed slapen voor een kind pal naast een drukke autoweg.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220978441
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Grave is dan ook wel een lastige plek voor de woningmarkt denk ik, ligt toch buiten de randstad en al.
In het geval van Rotterdam zullen er door de architect in samenspraak met Steenvlinder wel duidelijke richtlijnen zijn gegeven waardoor de indeling van de verschillende appartementen vrijwel identiek is. Al blijf ik de kinderkamer aan de voorzijde van de benedenwoningen nogal raar vinden, lijkt me niet heel relaxed slapen voor een kind pal naast een drukke autoweg.
Woonkamer achter is ook niet echt rustig uitkijkend op een schoolplein voor de deur.. _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 14:54:18 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978564
Maar dan zouden in principe Marlous en man, ook nog kunnen winnen, als Ray de boel daar afmaakt.
pi_220978605
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar dan zouden in principe Marlous en man, ook nog kunnen winnen, als Ray de boel daar afmaakt.
Die kans lijkt mij vrij klein, Ray rekent wel wat meer per uur dan Patrick.. :D
  zondag 7 juni 2026 @ 14:58:14 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978616
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die kans lijkt mij vrij klein, Ray rekent wel wat meer per uur dan Patrick.. :D
Oh zo, ja, beetje ingewikkeld voor mij.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:01:18 #261
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978648
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh zo, ja, beetje ingewikkeld voor mij.
Ja ze kunnen zeker een prijs pakken mogelijk is de locatie van hun appartement wel bepalend voor de taxatie/verkoopprijs. Dan kunnen ze een hoop van het verschil goed maken.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220978673
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ze kunnen zeker een prijs pakken mogelijk is de locatie van hun appartement wel bepalend voor de taxatie/verkoopprijs. Dan kunnen ze een hoop van het verschil goed maken.
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:04:48 #263
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978717
Vorig jaar of het jaar daarvoor, kregen we de schrik van ons leven toen Sanne ten tonele verscheen. De vrouw die niets deed. Maar met haar dochtertje uit wandelen ging. _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 15:06:02 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978746
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Nee volgens mij niet.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:09:05 #265
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978809
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Nee dat niet maar dat had met de taxaties te maken, dat appartement was nog steeds te koop toen deze uitzendingen begonnen. Ik denk wel dat er behoorlijk wat kosten in rekening worden gebracht om het appartement verkoop klaar te krijgen, zodat je dat financiele gat niet zomaar kan overbruggen. Taxatie waardes zullen ook niet ver uit elkaar liggen. Als het echt om verkoop gaat moet je kopers treffen die er perse willen wonen en daardoor 20 a 30 k meer bieden dan de andere apartementen.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 7 juni 2026 @ 15:09:07 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978811
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Faisel en Chris, geen geldprijs. ChatGPT.
pi_220978840
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Faisel en Chris, geen geldprijs. ChatGPT.
Aha, maar het jaar daarvoor die Sanne die niks deed wel? Die zaten op de begane grond met hun appartement weet ik nog, die man werkte zich uit de naad.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:14:20 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978886
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aha, maar het jaar daarvoor die Sanne die niks deed wel? Die zaten op de begane grond met hun appartement weet ik nog, die man werkte zich uit de naad.
Nee, was een gevalletje Marloes en Patrick volgens mij. Totaal niet af.
pi_220978929
Weet iemand hoe dat programma heette waarin er ook een soort wedstrijd was met koppels? Ze moesten dan bijv een bejaardenhuis opnieuw inrichten en stylen. Vond ik wel leuk om te volgen.

Of een buurtcentrum, zoiets was het.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:21:02 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978958
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:17 schreef Firuze60 het volgende:
Weet iemand ook hoe dat programma heette waarin er ook een soort wedstrijd was met koppels? Ze moesten dan bijv een bejaardenhuis opnieuw inrichten en stylen. Vond ik wel leuk om te volgen.
House Rules Holland?
pi_220979005
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
House Rules Holland?
Ja, dat was het!
pi_220979894
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Vorig jaar of het jaar daarvoor, kregen we de schrik van ons leven toen Sanne ten tonele verscheen. De vrouw die niets deed. Maar met haar dochtertje uit wandelen ging. _O-
Liefieja-Noweeeeeeee :X :r
En dat Schoothondje van haar maar werken _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 7 juni 2026 @ 17:10:20 #273
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980425
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Liefieja-Noweeeeeeee :X :r
En dat Schoothondje van haar maar werken _O-
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
pi_220980543
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
  zondag 7 juni 2026 @ 17:20:19 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980565
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
Da’s apart! Hoe heette die vrouw van Wilfred, weet je dat? Die Knabbel en Babbel.
pi_220980665
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Da’s apart! Hoe heette die vrouw van Wilfred, weet je dat? Die Knabbel en Babbel.
Edith
  zondag 7 juni 2026 @ 17:28:17 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980675
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Edith
Ja inderdaad, suffe Edith.
pi_220980747
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja inderdaad, suffe Edith.
Edith en Wilfred vond ik schattig. Hadden er eigenlijk er ook uitgeknikkerd moeten worden. Net als Bianca en Sylvio... geen geld, geen voortgang, niks af... etc...
  zondag 7 juni 2026 @ 17:35:03 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220980753
Wilfred en Edith zijn volgens mij hele lieve mensen, die echt wel wat in hun mars hebben.
Dat is met die andere figuren een stuk minder.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220980771
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef pmponer het volgende:
Wilfred en Edith zijn volgens mij hele lieve mensen, die echt wel wat in hun mars hebben.
Dat is met die andere figuren een stuk minder.
Touché, mee eens

Alleen dat "Geen geld = Weg"-regel had hen ook de kop kunnen kosten dat jaar (net zoals de zusjes en Faisel & Chris)
  zondag 7 juni 2026 @ 17:56:47 #281
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220980966
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touché, mee eens

Alleen dat "Geen geld = Weg"-regel had hen ook de kop kunnen kosten dat jaar (net zoals de zusjes en Faisel & Chris)
Maar die regel is er toch niet echt? De meeste koppels komen in de - uit om het zo maar te zeggen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220980990
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Maar die regel is er toch niet echt? De meeste koppels komen in de - uit om het zo maar te zeggen.
Ze benoemden het wel zo streng halverwege
Alleen daarna niks meer over budgetten en consequenties gehoord idd
  zondag 7 juni 2026 @ 19:04:23 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220981401
Kijk het bloemencorso had al 80 procent van het budget erdoor gejaagd voor de 1e oplevering. Ik denk dat daarom "men" over de budgetten is begonnen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220981410
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:04 schreef pmponer het volgende:
Kijk het bloemencorso had al 80 procent van het budget erdoor gejaagd voor de 1e oplevering. Ik denk dat daarom "men" over de budgetten is begonnen.
_O- begreep even niet wat het corso van doen heeft met Het Blok, maar je bedoelde Sylvio en Bianca. Spuitelf geeft ook modder (ik dus)

Volgens mij is dat elk seizoen wel het probleem... alleen idd, die twee maakten het wel enorm bont!
pi_220983694
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Die finale, dat wordt wat. Ik hóóp op Menno en Mono als winnaars. Kim en Wim mogen ook. Maar niet Steffi en Man. Waarom Marloes en Patrick er zullen zijn, wie snapt dat??
Voor de gezelligheid. :s)
pi_220983704
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Zeer zeker die appartementen met al die trappen. _O-
pi_220983725
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
Toch geen Alzheimer hoop ik? :|W
pi_220983732
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
Eng wijf vond ik dat met haar slome gepraat. }:|
  maandag 8 juni 2026 @ 10:18:09 #289
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220984433
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Eng wijf vond ik dat met haar slome gepraat. }:|
daar zou "Zwaar leven" van Brigitte Kaandorp goed passen :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220988035
Toch heb je koppels, zoals Sonja en Hendrik nodig om het programma naar een hoger niveau te tillen.
pi_220988156
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:03 schreef Croosblokker het volgende:
Toch heb je koppels, zoals Sonja en Hendrik nodig om het programma naar een hoger niveau te tillen.
_O-
pi_220988276
Steffi had buikpijn van de bouwboete.. :o
pi_220988387
Frank met die bouwvakkersspleet.. :|W
pi_220988406
Reklamepraatje tussen Ray en Gregor.. :r
  maandag 8 juni 2026 @ 20:51:22 #295
136 V.
Like tears in rain...
pi_220988449
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220988470
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:51 schreef V. het volgende:
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Druipt het scherm af. :D
pi_220988507
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:51 schreef V. het volgende:
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Er zijn er twee met zo'n fixed face. Geen enkel emotie plooitje gezien, soort van Nocolas Cage
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220988574
Oh, alweer de verplichte buurtborrel, zo sneu. En uiteraard die jankzanger erbij (heus echt spontaan).
  maandag 8 juni 2026 @ 21:07:41 #299
136 V.
Like tears in rain...
pi_220988661
Dat platte gelul over seks...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220988669
Ik kan neuken zonder geluid..Lotty..ok dan. :X
  maandag 8 juni 2026 @ 21:09:20 #301
136 V.
Like tears in rain...
pi_220988676
Ja, dit werkt, met zijn 2en langs alle deuren lopen. Niet: ik pak deze kant, doe jij de overkant.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')