abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220980665
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Da’s apart! Hoe heette die vrouw van Wilfred, weet je dat? Die Knabbel en Babbel.
Edith
  zondag 7 juni 2026 @ 17:28:17 #277
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980675
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Edith
Ja inderdaad, suffe Edith.
pi_220980747
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja inderdaad, suffe Edith.
Edith en Wilfred vond ik schattig. Hadden er eigenlijk er ook uitgeknikkerd moeten worden. Net als Bianca en Sylvio... geen geld, geen voortgang, niks af... etc...
  zondag 7 juni 2026 @ 17:35:03 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220980753
Wilfred en Edith zijn volgens mij hele lieve mensen, die echt wel wat in hun mars hebben.
Dat is met die andere figuren een stuk minder.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220980771
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef pmponer het volgende:
Wilfred en Edith zijn volgens mij hele lieve mensen, die echt wel wat in hun mars hebben.
Dat is met die andere figuren een stuk minder.
Touché, mee eens

Alleen dat "Geen geld = Weg"-regel had hen ook de kop kunnen kosten dat jaar (net zoals de zusjes en Faisel & Chris)
  zondag 7 juni 2026 @ 17:56:47 #281
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220980966
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touché, mee eens

Alleen dat "Geen geld = Weg"-regel had hen ook de kop kunnen kosten dat jaar (net zoals de zusjes en Faisel & Chris)
Maar die regel is er toch niet echt? De meeste koppels komen in de - uit om het zo maar te zeggen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220980990
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Maar die regel is er toch niet echt? De meeste koppels komen in de - uit om het zo maar te zeggen.
Ze benoemden het wel zo streng halverwege
Alleen daarna niks meer over budgetten en consequenties gehoord idd
  zondag 7 juni 2026 @ 19:04:23 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220981401
Kijk het bloemencorso had al 80 procent van het budget erdoor gejaagd voor de 1e oplevering. Ik denk dat daarom "men" over de budgetten is begonnen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220981410
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:04 schreef pmponer het volgende:
Kijk het bloemencorso had al 80 procent van het budget erdoor gejaagd voor de 1e oplevering. Ik denk dat daarom "men" over de budgetten is begonnen.
_O- begreep even niet wat het corso van doen heeft met Het Blok, maar je bedoelde Sylvio en Bianca. Spuitelf geeft ook modder (ik dus)

Volgens mij is dat elk seizoen wel het probleem... alleen idd, die twee maakten het wel enorm bont!
pi_220983694
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Die finale, dat wordt wat. Ik hóóp op Menno en Mono als winnaars. Kim en Wim mogen ook. Maar niet Steffi en Man. Waarom Marloes en Patrick er zullen zijn, wie snapt dat??
Voor de gezelligheid. :s)
pi_220983704
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Zeer zeker die appartementen met al die trappen. _O-
pi_220983725
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
Toch geen Alzheimer hoop ik? :|W
pi_220983732
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
Eng wijf vond ik dat met haar slome gepraat. }:|
  maandag 8 juni 2026 @ 10:18:09 #289
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220984433
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Eng wijf vond ik dat met haar slome gepraat. }:|
daar zou "Zwaar leven" van Brigitte Kaandorp goed passen :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220988035
Toch heb je koppels, zoals Sonja en Hendrik nodig om het programma naar een hoger niveau te tillen.
pi_220988156
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:03 schreef Croosblokker het volgende:
Toch heb je koppels, zoals Sonja en Hendrik nodig om het programma naar een hoger niveau te tillen.
_O-
pi_220988276
Steffi had buikpijn van de bouwboete.. :o
pi_220988387
Frank met die bouwvakkersspleet.. :|W
pi_220988406
Reklamepraatje tussen Ray en Gregor.. :r
  maandag 8 juni 2026 @ 20:51:22 #295
136 V.
Like tears in rain...
pi_220988449
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220988470
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:51 schreef V. het volgende:
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Druipt het scherm af. :D
pi_220988507
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:51 schreef V. het volgende:
Die zelflikkerij van Christus-te-paard en fixed-face-Maria :r
Er zijn er twee met zo'n fixed face. Geen enkel emotie plooitje gezien, soort van Nocolas Cage
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220988574
Oh, alweer de verplichte buurtborrel, zo sneu. En uiteraard die jankzanger erbij (heus echt spontaan).
  maandag 8 juni 2026 @ 21:07:41 #299
136 V.
Like tears in rain...
pi_220988661
Dat platte gelul over seks...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220988669
Ik kan neuken zonder geluid..Lotty..ok dan. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')