abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220978011
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Ergens vind ik het gebrek aan vrijheid wel jammer. Er is haast (te)veel drama en te weinig over de huizen. Eerder kreeg je ook veel meer mee van de styling en het klussen. Nu eigenlijk helemaal niet... Niemand die in een winkel gefilmd wordt met keuzes maken, niemand met een hamer in de hand. Alleen gezeur over containers en lunches.

Kijk wel, uit nieuwsgierigheid, maar dat de sjeu er voor mij af is. Vind het echt minder leuk.
  zondag 7 juni 2026 @ 13:46:35 #252
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978024
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dit seizoen zaten ze er ook wel meer op heb ik het idee dan vorige seizoenen, zeker dat eerste revival-seizoen in Amsterdam liep er maar eenmaal per week een aannemer voor 5 minuten binnen en hadden de koppels volgens mij ook veel meer vrijheid in hoe ze het wilden indelen. Nu is het gewoon de plannen uitvoeren zoals die op de tekening staan en de enige persoonlijke touch zit 'm in de afwerking en styling. Maar alsnog: bijna 5 ton voor zulke appartementen is gekkenwerk.
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Drop you like an ill, bad habit
pi_220978130
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:41 schreef Chea49 het volgende:
Wat mij opviel was de afwerking van de appartementen van de vertrokken kandidaten. Ik zag dat de vloerverwarming er heel anders uitzag dan bij de rest. Gewoon matten en niet die kunststof platen waar je die warmteslang in moet kronkelen. :{
Ze waren bezig in de badkamer daar ligt andere vloerverwarming.
pi_220978131
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Niet alleen de investeerders ook de tv-productie zit te knijpen, twee weken slapen in een rattenhok met tentjes. Vorig jaar kregen ze nog caravans en het jaar daarvoor stapelbedden in een normaal huis.
pi_220978154
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ze waren bezig in de badkamer daar ligt andere vloerverwarming.
O, sorry dat zag ik dus niet. Dacht dat ze in de woonkamer bezig waren. ;)
pi_220978271
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de investeerders zullen de teugels wel hebben aangetrokken, zeker ook na het moeizaam tot niet verkopen van de appartementen in Grave. Tja over prijzen, ik vind het ook idioot. Maar kennelijk is de markt zo
Grave is dan ook wel een lastige plek voor de woningmarkt denk ik, ligt toch buiten de randstad en al.
In het geval van Rotterdam zullen er door de architect in samenspraak met Steenvlinder wel duidelijke richtlijnen zijn gegeven waardoor de indeling van de verschillende appartementen vrijwel identiek is. Al blijf ik de kinderkamer aan de voorzijde van de benedenwoningen nogal raar vinden, lijkt me niet heel relaxed slapen voor een kind pal naast een drukke autoweg.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220978441
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Grave is dan ook wel een lastige plek voor de woningmarkt denk ik, ligt toch buiten de randstad en al.
In het geval van Rotterdam zullen er door de architect in samenspraak met Steenvlinder wel duidelijke richtlijnen zijn gegeven waardoor de indeling van de verschillende appartementen vrijwel identiek is. Al blijf ik de kinderkamer aan de voorzijde van de benedenwoningen nogal raar vinden, lijkt me niet heel relaxed slapen voor een kind pal naast een drukke autoweg.
Woonkamer achter is ook niet echt rustig uitkijkend op een schoolplein voor de deur.. _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 14:54:18 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978564
Maar dan zouden in principe Marlous en man, ook nog kunnen winnen, als Ray de boel daar afmaakt.
pi_220978605
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar dan zouden in principe Marlous en man, ook nog kunnen winnen, als Ray de boel daar afmaakt.
Die kans lijkt mij vrij klein, Ray rekent wel wat meer per uur dan Patrick.. :D
  zondag 7 juni 2026 @ 14:58:14 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978616
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die kans lijkt mij vrij klein, Ray rekent wel wat meer per uur dan Patrick.. :D
Oh zo, ja, beetje ingewikkeld voor mij.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:01:18 #261
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978648
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh zo, ja, beetje ingewikkeld voor mij.
Ja ze kunnen zeker een prijs pakken mogelijk is de locatie van hun appartement wel bepalend voor de taxatie/verkoopprijs. Dan kunnen ze een hoop van het verschil goed maken.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220978673
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ze kunnen zeker een prijs pakken mogelijk is de locatie van hun appartement wel bepalend voor de taxatie/verkoopprijs. Dan kunnen ze een hoop van het verschil goed maken.
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:04:48 #263
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978717
Vorig jaar of het jaar daarvoor, kregen we de schrik van ons leven toen Sanne ten tonele verscheen. De vrouw die niets deed. Maar met haar dochtertje uit wandelen ging. _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 15:06:02 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978746
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Nee volgens mij niet.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:09:05 #265
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220978809
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Nee dat niet maar dat had met de taxaties te maken, dat appartement was nog steeds te koop toen deze uitzendingen begonnen. Ik denk wel dat er behoorlijk wat kosten in rekening worden gebracht om het appartement verkoop klaar te krijgen, zodat je dat financiele gat niet zomaar kan overbruggen. Taxatie waardes zullen ook niet ver uit elkaar liggen. Als het echt om verkoop gaat moet je kopers treffen die er perse willen wonen en daardoor 20 a 30 k meer bieden dan de andere apartementen.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 7 juni 2026 @ 15:09:07 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978811
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is dat zo? Pakten vorig jaar die vader en zoon (die ook niks echt afmaakten) ook een prijs, dat weet ik niet meer.
Faisel en Chris, geen geldprijs. ChatGPT.
pi_220978840
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Faisel en Chris, geen geldprijs. ChatGPT.
Aha, maar het jaar daarvoor die Sanne die niks deed wel? Die zaten op de begane grond met hun appartement weet ik nog, die man werkte zich uit de naad.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:14:20 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978886
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aha, maar het jaar daarvoor die Sanne die niks deed wel? Die zaten op de begane grond met hun appartement weet ik nog, die man werkte zich uit de naad.
Nee, was een gevalletje Marloes en Patrick volgens mij. Totaal niet af.
pi_220978929
Weet iemand hoe dat programma heette waarin er ook een soort wedstrijd was met koppels? Ze moesten dan bijv een bejaardenhuis opnieuw inrichten en stylen. Vond ik wel leuk om te volgen.

Of een buurtcentrum, zoiets was het.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:21:02 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220978958
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:17 schreef Firuze60 het volgende:
Weet iemand ook hoe dat programma heette waarin er ook een soort wedstrijd was met koppels? Ze moesten dan bijv een bejaardenhuis opnieuw inrichten en stylen. Vond ik wel leuk om te volgen.
House Rules Holland?
pi_220979005
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
House Rules Holland?
Ja, dat was het!
pi_220979894
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Vorig jaar of het jaar daarvoor, kregen we de schrik van ons leven toen Sanne ten tonele verscheen. De vrouw die niets deed. Maar met haar dochtertje uit wandelen ging. _O-
Liefieja-Noweeeeeeee :X :r
En dat Schoothondje van haar maar werken _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 7 juni 2026 @ 17:10:20 #273
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980425
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Liefieja-Noweeeeeeee :X :r
En dat Schoothondje van haar maar werken _O-
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
pi_220980543
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was me toch een figuur! Dat je die naam nog weet!
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
  zondag 7 juni 2026 @ 17:20:19 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220980565
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Van vorig jaar en het jaar ervoor weet ik alle namen... bij dit seizoen haal ik nog meerdere mensen door elkaar :o _O- terwijl dat recente kennis is
Da’s apart! Hoe heette die vrouw van Wilfred, weet je dat? Die Knabbel en Babbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')