abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:59:17 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908725






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:00:38 #2
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:56 schreef Soury het volgende: [..] Ja ik zie het nu pas (was nog bij de hot-dog's) Maar zag dat er bij Lotty en Frank een dakraam werd geplaatst en die is wel hoog. (Waar Ray en Mini uithingen)
Dat was in het trapgat. Ze hebben ook een hoog dakraam in de badkamer. Dacht dat die motor daar bij hoorde :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:00:52 #3
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908732
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoe zit dit nou precies?
Ze hebben met de laatste oplevering een klusser van Steenvlinder gewonnen.
Die mogen ze een dag inzetten, Frank heeft eigenlijk geen werk voor hem, dus zet hij hem aan het schuren.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:02:51 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908743
Ik zou zweren dat er zo’n dakraam op ooghoogte zit, maar ik zat verkeerd.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:03:40 #5
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908748
Die twijfels van Jacky om de zoveel weken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220908760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef TaMieke het volgende:
Die twijfels van Jacky om de zoveel weken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daar niet zo goed tegen, het is m.i. leuren om bevestiging.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:05:14 #7
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908762
Ik vind de trap van Lotty en Frank wel erg mooi worden :D :Y
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:05:40 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908766
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o


“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:07:19 #9
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o

“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
"In het blok heb je geen stress"
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:01 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Patrick en Marloes hebben nogsteeds niet iets wat op een badkamer lijkt :o


“Andere mensen houden ons van ons werk.” :`)
Ik begrijp niet dat ze door mogen gaan. Trek twee nieuwe kandidaten het blok in.
pi_220908774
Gregor heeft een vrij kort lontje.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:28 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908775
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:38 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908776
Vind het ergens wel jammer dat ze dan zo weinig tijd krijgen voor die trap en alles afwerken.
Heb je eerst 10 weken je best gedaan en dan alsnog moet je met zo’n kutgevoel naar huis want de laatste oplevering is mislukt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:55 #14
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
"In het blok heb je geen stress"
"wij zijn Achterhoekers en die doen het rustig aan"
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:09:04 #15
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220908782
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Hij wilde het eerst zelf doen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:10:39 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908799
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het ging toch om 7 deuren? En dat gaat die timmerman in 1 dag doen? Ok...
Ja dat kan wel, als het een passende deur is en een hardwerkende timmerman en 3 ik herhaal DRIE scharnieren per deur
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:10:48 #17
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908802
OMG, dan vervang je de asbestcontainer door een nieuwe en dan dek je die nieuwe niet af :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220908803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:08 schreef TaMieke het volgende:
Vind het ergens wel jammer dat ze dan zo weinig tijd krijgen voor die trap en alles afwerken.
Heb je eerst 10 weken je best gedaan en dan alsnog moet je met zo’n kutgevoel naar huis want de laatste oplevering is mislukt.
Er gaan sowieso vier stellen naar huis met een kutgevoel.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:11:43 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij wilde het eerst zelf doen.
Hij red precies 0 in 1 week
Ik denk namelijk niet dat praxis een handige video heeft voor het afhangen van een deur.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:12:14 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er gaan sowieso vier stellen naar huis met een kutgevoel.
Er zijn toch drie prijzen?
pi_220908816
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er zijn toch drie prijzen?
Geen idee, tweede prijs 60k ofso? Dacht het niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:13:13 #22
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat kan wel, als het een passende deur is en een hardwerkende timmerman en 3 ik herhaal DRIE scharnieren per deur
Ah dat is mooi, moet het niet een timmerman uit de Achterhoek zijn natuurlijk ;)
4 scharnieren zou inderdaad een overdosis zijn volgens Fast Frankie
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:14:28 #23
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908822
Nee uurtje per deur ben je wel kwijt en dan moet het deurbeslag nog :D
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:15:15 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220908825
Gregor wil het inderdaad wel allemaal erg goed doen, niet alleen met de 4 scharnieren maar ook bijvoorbeeld met dat verhaal over hoe hij die trap wilde ophogen... het lijkt me wel nuttig, al weet ik niet of dat zich uitbetaalt in een hogere verkoopprijs...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:15:33 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220908827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee, tweede prijs 60k ofso? Dacht het niet.
Nee ik twijfel ook.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:17:22 #26
136 V.
Like tears in rain...
pi_220908836
Ik loop een paar dagen achter, want we hebben Hunted VIPS er even tussendoor gejast.

Dus we zitten nu maandag terug te kijken, maar effe...

Nou heet je zèlf al Kim en Jim, en dan noem je je fucking kinderen Jake en Jacky?

Werkelijk?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220908849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:14 schreef pmponer het volgende:
Nee uurtje per deur ben je wel kwijt en dan moet het deurbeslag nog :D
Leuk off-topic verhaaltje, mijn twee puberzonen hebben ooit een enorme ruzie gehad onderling over een geleend t-shirt van elkaar dat de afstandsbediening door de kamer vloog en er een gat in de kamerdeur ontstond, die liet ik jarenlang zitten tot ergernis van beiden. Op een gegeven moment vonden ze dat die kamerdeur vervangen moest worden, zijn ze een uur mee bezig geweest. Gammadeur ongeverfd hier. :D
pi_220908880
Zonde om die houten trap blauw te maken, ik had het lekker neutraal gehouden met lak. Plus de muren licht houden mits goede verlichting.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:30:20 #29
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908884
Ik vind de lampen in de trap bij Gregor wel een mooie oplossing zo in de muur.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220908891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Zonde om die houten trap blauw te maken, ik had het lekker neutraal gehouden met lak. Plus de muren licht houden mits goede verlichting.
Lak werkt pas als echt alles is afgeschuurd of gezandstraald.
pi_220908896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ik vind de lampen in de trap bij Gregor wel een mooie oplossing zo in de muur.
Dat heb ik niet gezien.
pi_220908904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Lak werkt pas als echt alles is afgeschuurd of gezandstraald.
Jacky is het hekwerk blauw aan het schilderen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:50:15 #33
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220908960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Jacky is het hekwerk blauw aan het schilderen.
Dan snap ik erg dat ze twijfelt over de kleuren :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220908961
Het Blok 2026 – Week 10: Oost west, asbest en het abrupte afscheid

Je neemt een vervallen pand, een paar kluskoppels (ervaring niet nodig) die het binnen een aantal weken moeten omtoveren tot verkoopbare appartementen, en je zet er een cameraploeg op. Koppel er een te winnen geldbedrag aan waar een derderangs BN'er nog niet eens zijn bed voor uit komt en je hebt dé klusrealityshow van Nederland. Dit is: Het Blok 2026.

Met het einde van Het Blok in zicht vallen de zwakkere kandidaten nu met bosjes. Namen we vorige week (eindelijk) afscheid van Flower en Power(less), is het nu de betreurde beurt aan Sergeant Schoonmaak en haar Brave Hendrik. Nochtans begonnen ze de week positief: bij hun tweede beurt de lunch te verzorgen wisten ze de sfeer te brengen door hamburgers te cremeren bakken en gingen ze vol goeie moed naar een klusbusklus bij de plaatselijke voedselbank, alwaar de Sergeant geconfronteerd werd met pijnlijke herinneringen aan een periode toen ze zelf amper rond kon komen. Ze noemde het dan ook een schande dat we in Nederland zulke initiatieven nodig hebben, een van de weinige keren dat ik het roerend met haar eens ben.
Een dag later slaat het noodlot echter genadeloos toe. Brave Hendrik loopt zowat kreupel van de pijn door last in zijn rug en sleept zichzelf voort naar een andere klusbusklus waar ze een spiegel en wat opbergschapjes moeten ophangen. Zijn mentaliteit van “niet zeuren en gewoon doorgaan” zorgt dan weer voor stress bij de Sergeant die ziet dat haar eega er toch niet zo nuchter onder is als hij zich voordoet. Als hij bij het beklimmen van de trap naar hun appartement amper nog vooruit komt ziet het koppel zich genoodzaakt naar de plaatselijke huisarts te gaan om te zien wat er aan de hand is. Die huisarts vermoedt (na wat obligate onderzoekjes) een hernia en schrijft Brave Hendrik absolute rust voor, waardoor de pensionado’s besluiten dat ze niet anders kunnen dan stoppen met Het Blok. Een absolute domper zo vlak voor de eindmeet, en het is dan ook niet vreemd dat het gepaard gaat met een hoop emoties. Tenminste… vooral Moppenflopper en Mono-toon en Beige en Boring (toch de partners in crime van het onfortuinlijke kluskoppel) laten duidelijk blijken dat ze in zitten met het koppel. Schijnheil en Gluiperd tonen weinig empathie en nemen niet eens de moeite de pensionado’s uit te zwaaien als zij de dag erop bepakt en bezakt en met hun ziel onder de arm Het Blok de rug toekeren.

Het Containervrouwtje is de straat nog niet uit of aannemer Ray doet een schokkende ontdekking: een buurtbewoner heeft asbestplaten in de container gegooid. Dit zorgt meteen voor verdeeldheid in de groep als er een specialist moet worden ingeschakeld en de eerste begroting voor de kosten op 5000 euro wordt geschat. Schijnheil en Gluiperd beroepen zich er direct op dat ze niet meebetalen aan die kosten omdat zij (naar eigen zeggen) al zeven weken niet meer meedoen met de container. Ook als de kosten voor de groep uiteindelijk uitvallen op 1000 euro weigeren de circusaapjes hun deel daaraan bij te dragen, wat ervoor zorgt dat Marloes hardop stelt dat dit niet fair is, maar de rest van de groep drukt hun snor hierin. Sowieso hebben de Trage Tukkers het stille vermoeden dat niet een buurtbewoner maar een ander kluskoppel uit de wedstrijd de asbestplaten in de container heeft gegooid om de boel te traineren. En het mysterie is daarmee nog niet klaar, want de asbestcontainer is nog niet weggehaald en vervangen voor een nieuwe, of Beige en Boring treffen tot hun verbazing een matras in de nieuwe container aan.

De Trage Tukkers hebben intussen andere zorgen – tenminste, zo lijkt het. Zo hebben ze nog maar 1900 euro aan budget over. Ieder normaal mens zou in paniek schieten, maar dat is aan de Tukkers niet af te zien. Sterker nog: ze vinden Het Blok minder stressvol dan het werk in hun eigen restaurant waarbij ze het gevoel hebben dat ze hier tot rust kunnen komen en meer ontspannen zijn. Onze Gelderse Goeroes halen dan ook hun schouders op over het feit dat ze met nog maar twee weken tot de oplevering geen enkele binnendeur in hun appartement hebben; Marloes reageert nuchter op de zorgen van Heiko door te stellen dat als die deuren niet tijdig door hun kunnen worden geplaatst, deze gewoon los worden meegeleverd voor de koper _O- Maar wie nu denkt dat zij totaal geen emotie heeft komt bedrogen uit: het emotionele verhaal van een jongeman bij wie ze een klusbusklus moeten doen zorgt ervoor dat de waterlanders bij haar openstromen. Dat gebeurde bij mij dan weer toen diezelfde jongeman als een volleerd charmezanger het lied Engelbewaarder begon te schallen. Afijn, ieder z’n ding.

Bij Moppenflopper en Mono-toon overheersen de emoties ook deze week. Zeker het vertrek van Blok-besties Sonja en Hendrik hakt erin bij het stel, die zich zwaarmoedig door de laatste loodjes heen slepen. Die bestaan vooral uit het schuren en afkrabben van het trappenhuis, iets waar vooral Mono-toon zich dagen mee weet bezig te houden omdat het (op z’n zachtst gezegd) een kutklus is en waar zelfs het arsenaal aan grappen van Moppenflopper geen verlichting geeft. Moppenflopper zelf probeert intussen bij Havik Heiko nog wat extra bouwbudget los te peuteren door de vierkante meters van het appartement opnieuw te berekenen in zijn voordeel, maar de Havik zou de Havik niet zijn als die dat niet doorhad en dit weet te counteren. En als klap op de vuurpijl begint Mono-toon aan het eind van de week weer vreselijk te twijfelen aan de door haar gekozen kleuren voor in hun trappenhuis…

Bij Tante Til en Onkel X is er geen enkele stress te bespeuren omtrent het afkrabben van de trappen: zij hebben nog genoeg budget over om die werkzaamheden uit te besteden zodat ze zichzelf er niet mee hoeven te vermoeien. Nadeel is wel dat als een dag later een gewonnen klushulp ten tonele verschijnt, er in wezen niks anders te doen is dan het gezandstraalde hout wat na te schuren. Ook voor de lunch die zij moeten verzorgen kiezen ze voor de gemakkelijkste weg en laten ze Hans Worst opdraven om zijn befaamde Rotdogs te serveren. Waar zij dan wel zo druk mee zijn? Nou, lekker klitten met hún Blok-besties Schijnheil en Gluiperd *;

Dat dompteursduo is intussen van mening dat het aan de kwaliteit van de opleveringen van Beige en Boring wel te zien is dat ze nog ruim het dubbele aan budget te besteden hebben. De jolige jongleurs zelf moeten klusbusklus na klusbusklus doen om hun slinkende budget wat aan te vullen en komen zo terecht bij de oudere buurtbewoners Hans en Antje, die er een wel-niet-wel-niet-romance op na houden waar Ludo en Janine nog twee trouwe echtelieden bij lijken te zijn. Gluiperd weet de Havik nog op zijn nek te krijgen als die ontdekt dat de smetplanken bij de entree zijn weggesloopt en verhaal komt halen. En dat terwijl Gluiperd al bloedchagrijnig is omdat hij de naderende druk van de oplevering al in zijn nek voelt hijgen en naar eigen zeggen teveel tijd kwijt is aan gebabbel. Nog een geluk dan dat zijn eega haar parmantige smoeltje weet te houden. Oh nee, toch niet, want zij komt aanzetten met tegeltjesspreuken als ‘Seks in de morgen is een dag zonder zorgen’. Laat ik het zo zeggen: ik ben visueel ingesteld en wil. het. niet. weten. :X

En verder: Moppenflopper gelooft niet in asbest, Gregor heeft technische smetvrees, de moeder van Tante Til heeft net zo’n fancy bril als haar dochter, en Beige en Boring hebben er voor 0,001 procent vertrouwen in dat ze de oplevering zullen halen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220908991
Dat matras in de container _O- Deed me denken aan een aflevering van One foot in the grave

Bekijk deze YouTube-video

Het is net zo logisch dat er een matras in je container ligt als een koekoek die hun eieren in andermans nest leggen :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Soury op 28-05-2026 22:03:57 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:10:37 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220909046
@PeterKelder hij is weer fijn!! _O_
pi_220909054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
@:PeterKelder hij is weer fijn!! _O_
Ik bewaar het weer voor morgen c_/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220909318
Nondedju, geen vooruitkijken meer op kijk.nl
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:52:13 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220910123
Nou... ik heb uiteraard weer vooruit gekeken en vooruitblikken gezien
Ik blijf me verbazen. maar ik ga mijn top 3 wel omgooien
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:52:37 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220910126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Nondedju, geen vooruitkijken meer op kijk.nl
Ja hoor gaat prima, die lijst wordt wat later geupdate.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220911597
Ik denk dat Menno en Sjakkie er met de winst vandoor gaan, en Jim en Kim tweede.
pi_220912139
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Dat matras in de container _O- Deed me denken aan een aflevering van One foot in the grave

Bekijk deze YouTube-video

Het is net zo logisch dat er een matras in je container ligt als een koekoek die hun eieren in andermans nest leggen :D
O, wat heerlijk die Engelse humor. Houd er van. _O- Bestaat dat programma nog en zo ja wanneer en op welke zender? :{
pi_220912249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
O, wat heerlijk die Engelse humor. Houd er van. _O- Bestaat dat programma nog en zo ja wanneer en op welke zender? :{
het is vanaf 1990, zes seizoenen. Het is echt een briljante serie. Is wel ergens te streamen, is ook wel te downloaden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220912396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Soury het volgende:

[..]
het is vanaf 1990, zes seizoenen. Het is echt een briljante serie. Is wel ergens te streamen, is ook wel te downloaden.
Dank voor de tip. ^O^
pi_220913245
Volgens mij proberen Patrick en Marloes vooral zichzelf steeds te overtuigen dat ze ze geen stress hebben, dat het o zo gezellig is, dat het net vakantie is, dat het ze niks boeit wat Ray of Heiko zegt.

Want iedereen ziet dat het 1 groot fiasco is, en dat ze gigantisch voor lul staan, en dat voelen ze zelf ook. Dus maar beter doen alsof het o zo leuk en gezellig is en een soort vakantie, want thuis, ja daar moeten ze hard werken.

faal stel.
pi_220915055
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:48 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij proberen Patrick en Marloes vooral zichzelf steeds te overtuigen dat ze ze geen stress hebben, dat het o zo gezellig is, dat het net vakantie is, dat het ze niks boeit wat Ray of Heiko zegt.

Want iedereen ziet dat het 1 groot fiasco is, en dat ze gigantisch voor lul staan, en dat voelen ze zelf ook. Dus maar beter doen alsof het o zo leuk en gezellig is en een soort vakantie, want thuis, ja daar moeten ze hard werken.

faal stel.
Ik denk altijd als mensen het zo vaak herhalen en roepen dat het allemaal ok is dan is het meestal niet zo idd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938104
Patrick helemaal in zijn element met liedjes zingen in het dialect.. :D
pi_220938144
Is dit de laatste week.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938146
Er ligt toch niet al een nieuwe vloer in de kamer/keuken bij Menno en Jacky, eej, want die ziet er al niet meer uit.. :o
pi_220938151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
Is dit de laatste week.
Volgens mij nog een week gaan ze het rekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')