abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:36:26 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220960381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
doe ik even lekker mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat ergens gezien hoe die scharnieren moeten, in de Efteling. _O-
Soms doet zijn stem me aan iemand denken maar ik kan er maar niet opkomen.
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
pi_220960449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220960501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
Nah, Herman Finkers vind ik veel liever, Frank heeft soms een ietwat kwaadaardige uitstraling, kan ie tuurlijk ook niks aan doen, haha.
pi_220960849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem O-)
Ga er even op letten, zou zomaar kunnen. Vooral als Frank hard praat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960963
Hebben we Daan vanavond *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960970
Lelijk rode muur en blauwe leuningen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220960985
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
Lelijk rode muur en blauwe leuningen.
Vind het wel apart.
pi_220960991
Badkamerspiegel in de plee.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:40:02 #185
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961031
Het lijkt goddomme wel of die Jacky een verlamd smoelwerk heeft.

Praaaaat normaaaaaaal.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961037
HOEGAATHET 'nou, best wel goed, maar als jij zo zit te schreeuwen wat minder' Marloes tegen steffi.. _O-
pi_220961057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind het wel apart.
Het is roze :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:44:31 #188
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961068
Ik ga alleen het volgend seizoen kijken als het meer bouwen en minder opgeklopt en gefingeerd drama heeft.

Wat een kutseizoen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:44 schreef V. het volgende:
Ik ga alleen het volgend seizoen kijken als het meer bouwen en minder opgeklopt en gefingeerd drama heeft.

Wat een kutseizoen.
Ken alleen de laatste drie seizoenen, van eerder hooguit een paar afleveringen gezien, kon toen niet boeien, dus niet echt vergelijk.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:53:41 #190
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961113
Echt BEWEEG JE BEEEEEEEEEEEEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961135
Daan struikelt bijna over die te hoge eindtraptree bij Kim en Jim, haha
pi_220961189
'hij had niet mee moeten doen aan een amateurklusprogramma..' zure muts Marloes.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:05:41 #193
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961190
Diiiiit gezeiiiiiiik... HOU OPPPPP
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:07:12 #194
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961225
"Ik vind het prima hoor"

Waarom ga je dan verhaal halen?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961251
Steffi had een bouwvakker aan het werk die ze per uur moest betalen, ja, die laat je niet stoppen om 22.00 uur, begreep ik uit haar verweer.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:09:21 #196
136 V.
Like tears in rain...
pi_220961252
Ik schakel uit.

Wat een kinderachtig en onverstaanbaar kutprogramma.

Met je rode zeikneus zeggen dat je samen alleen maar lol hebt in het blok.

Ja, jullie genoten ZO dat jullie praktisch opstapten. Met je onverstaanbaar mompelende kneusTukker.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220961253
Snitch snitch snitch ........ _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220961254
Steffie laat zich heel erg kennen met het verhaal halen en vragen of er bwijs is. Terwijl Kim en Jim op dat moment werden gefilmd voor dat interviewding. Dan valt er weinig meer te snitchen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:30 #199
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220961257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:09 schreef V. het volgende:
Ik schakel uit.

Wat een kinderachtig en onverstaanbaar kutprogramma.
Ja baalt gewoon dat het powerkoppel weg is (bloemencorso)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:11:01 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961263
En waar hebben ze het nooit over gehad al die weken lang? (Oftewel is eruitgeknipt?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')