quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
doe ik even lekker meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat ergens gezien hoe die scharnieren moeten, in de Efteling.![]()
Soms doet zijn stem me aan iemand denken maar ik kan er maar niet opkomen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:36 schreef pmponer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Herman Finkers vind ik veel liever, Frank heeft soms een ietwat kwaadaardige uitstraling, kan ie tuurlijk ook niks aan doen, haha.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem
Ga er even op letten, zou zomaar kunnen. Vooral als Frank hard praatquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik heb een enorm Herman Finkers-gevoel bij hem, qua humor/opmerkingen.
Word groot-blij van Herman Finkers, dus wellicht daarom nog steeds fan van hem
Het is rozequote:
Ken alleen de laatste drie seizoenen, van eerder hooguit een paar afleveringen gezien, kon toen niet boeien, dus niet echt vergelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:44 schreef V. het volgende:
Ik ga alleen het volgend seizoen kijken als het meer bouwen en minder opgeklopt en gefingeerd drama heeft.
Wat een kutseizoen.
Ja baalt gewoon dat het powerkoppel weg is (bloemencorso)quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:09 schreef V. het volgende:
Ik schakel uit.
Wat een kinderachtig en onverstaanbaar kutprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |