abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Volgens mij nog een week gaan ze het rekken.
Ja dat zal ook wel, nog een oplevering en de finale.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938191
Ongelijke traptreden zijn toch een no go. Dan gaat het mis.
Oh nee ze worden wel gelijk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220938219
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
Ongelijke traptreden zijn toch een no go. Dan gaat het mis.
Oh nee ze worden wel gelijk.
Ja en dan is het ook logisch dat die verrotte trapleuning is weg gemikt, daar zat Heiko nog zo over te zeuren bij Steffi. Rare bedoening. Ik zag dat al die met moeite afgeschuurde traptreden gewoon met plastic platen worden bedekt.
pi_220938269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dan is het ook logisch dat die verrotte trapleuning is weg gemikt, daar zat Heiko nog zo over te zeuren bij Steffi. Rare bedoening. Ik zag dat al die met moeite afgeschuurde traptreden gewoon met plastic platen worden bedekt.
Ja dat zal wel moeten ivm geluid, maar misschien alleen de bovenkant.
pi_220938293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat zal wel moeten ivm geluid, maar misschien alleen de bovenkant.
Nee, de traptredes zijn helemaal omkleed. Ik snap dat schuren daarom niet. Er zaten in de originele traptredes van die richeltjes waar met name Sonja nog zo op zat te ploeteren. Zie je niks meer van, gewoon vinyl platen tegenaan geplakt.
pi_220938330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, de traptredes zijn helemaal omkleed. Ik snap dat schuren daarom niet. Er zaten in de originele traptredes van die richeltjes waar met name Sonja nog zo op zat te ploeteren. Zie je niks meer van, gewoon vinyl platen tegenaan geplakt.
Oh zonde van al dat werk, al moet het wel egaal glad en zonder lijmresten.
pi_220938356
Oef, Steffi het loeder en liegbeest.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:28:52 #58
136 V.
Like tears in rain...
pi_220938368
Ik begin al dat geneuzel op de vierkante millimeter echt wel zat te worden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220938408
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef V. het volgende:
Je bent niet de enige! Ik blijf wel kijken om wat er nu werkelijk verbouwd/geklust wordt en daar zie je maar weinig van.
Frank en Lotty zijn domme meelopers en draaikonten, heb je niks an.

Kim en Jim zijn mijn favoriet nog steeds en op nummer twee Menno en Jacky.
pi_220938687
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef V. het volgende:
En met twee koppels minder om te volgen wordt het door de makers nu helemaal uitgesmeerd om de 44 minuten vol te krijgen :{

Om maar te zwijgen over de talloze flashbacks }:|
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220938701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
En met twee koppels minder om te volgen wordt het door de makers nu helemaal uitgesmeerd om de 44 minuten vol te krijgen :{

Ja, het wordt ook wringen om er nog een leuke column over te schrijven. Uitgeknepen sooi.
pi_220938719
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je houdt het nog maar even vol :{w Je bent mijn vrijdagochtend vermaak (samen met Rob Schepers op 538)
pi_220938725
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Je houdt het nog maar even vol :{w Je bent mijn vrijdagochtend vermaak (samen met Rob Schepers op 538)
Oh, die ken ik niet, valt dat nog ergens te lezen of terug te luisteren? :P
pi_220938740
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja op de 538 site staan ze en ook op YT. Vreselijk grappig is die vent, soms net op of over het randje maar daar hou ik wel van. Oneliners
pi_220939070
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Het zou mijn eer te na zijn om er op de valreep mee te stoppen ;) Maar laat ik het zo zeggen: afleveringen gaan een stuk sneller doordat ik de flashbacks naar weken geleden of gedwongen bezoekjes aan de Praxis doorspoel :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220939107
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Het zou mijn eer te na zijn om er op de valreep mee te stoppen ;) Maar laat ik het zo zeggen: afleveringen gaan een stuk sneller doordat ik de flashbacks naar weken geleden of gedwongen bezoekjes aan de Praxis doorspoel :P
Het is ook beetje rekken natuurlijk min 4 personen. Denk dat volgende week pas weer wat leuker gaat worden met de laatste loodjes (en Daan)
pi_220939115
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hier staan ze allemaal
https://www.youtube.com/p(...)vwlcszu6jXg1Rq7qB0m2
pi_220939116
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is ook beetje rekken natuurlijk min 4 personen. Denk dat volgende week pas weer wat leuker gaat worden met de laatste loodjes (en Daan)
Komende week bedoel je, want er is toch een oplevering van het trappenhuis plus toilet? Naja, wat Daan daar nu weer van moet vinden, vraag ik mij af.
pi_220939124
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Komende week bedoel je, want er is toch een oplevering van het trappenhuis plus toilet? Naja, wat Daan daar nu weer van moet vinden, vraag ik mij af.
Vraag me af of de oplevering deze week al is. Dan weet ik niet wat ze volgende week nog moeten (mits het minder afleveringen zijn)
pi_220939132
quote:
Eentje geprobeerd, vier minuten bagger aanhoren/doorscrollen om drie secondes oneliner over het Blok? Dat noem ik geen column.. _O-
pi_220939152
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Vraag me af of de oplevering deze week al is. Dan weet ik niet wat ze volgende week nog moeten (mits het minder afleveringen zijn)
Eindoplevering van alles en de prijsuitreiking.
pi_220939172
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eentje geprobeerd, vier minuten bagger aanhoren/doorscrollen om drie secondes oneliner over het Blok? Dat noem ik geen column.. _O-
Over het blok? Uh ......
pi_220939221
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Over het blok? Uh ......
Oh sorry, dacht dat je dat bedoelde. Kon al niks vinden, dacht dat ik die oneliner over Het Blok al gemist had bij het doorschuiven.. _O-
pi_220939253
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh sorry, dacht dat je dat bedoelde. Kon al niks vinden, dacht dat ik die oneliner over Het Blok al gemist had bij het doorschuiven.. _O-
Haha nee, gewoon algemeen oneliners.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:14:15 #75
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220940064
Viel me toch tegen van Frank en Lotty dat ze niet gewoon een duimpje in de groepsapp deden.
Ik zou dat namelijk wel hebben gedaan.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')