FOK!forum / General Chat / [KSC #19903] Meepesaant
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 20:18
Ro1JGFI.png

Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Fles - overwegbomenopenneerdoener, beroepsschelder, muntenduiker en flappenteller
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang, kabouterverspreider en specialistisch reisbureau voor Albanië
Buda - ex-burgemeester en auteur, hoofdrolspeler in de Budaddy saga, eersteklas tobambtenaar
Uitstraling g- flierefluiter, praatjesmaker en bezitter van een halve porschevelg
Kwiwi - architecte, brandweergodin, politieagente en favoriete schoondochter
Bitterbal - Groothertogin van L'Estate Bitterboulette en eigenaresse restaurants de Manke Mummie, Kromme Krezant en Zalige Zalm, zonaanbidster
Karzai - chefkok Geile Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bomenverzameling - bostpode & hontenuitlater
IJsdraakje - spellingsnazi en betweter
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette en industrieterreinwandelfetisjist
Ama - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer en limbodanseres
RockNijntje - programmerende nomade en US bewonderaar
Haags - God en allemans Copain
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Foshizzle79 - Vuilnisvrouw met epic boobs
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Lospedrosa - directeur verbouwbedrijf Losdopr, goedheiligman
Fogel - Reiziger
Citizen.Erased - stabiele kabelboer en uitmuntende kenner van designmeubels, trotse drager van een pornosnor
Shiitake - psychedelische paddenstoelenkweekster en hoofd keyboardspeelster Foquevilleband
Flory - smileykoningin
datismijnmening - Zweefteefje, stijlicoon en eeuwige student
4E - schoonmoedermaatje, caviakanonnier en mensenmens, bifi-fan en bovenal snaakse verwenkoffiejongedame.
Moeraskat - Professioneel epibreerster, plaatsdelictlikker, humancentipedenaaister.
DeZwabber - eigenaar van filmhuis Zwathé, projectenbedenker extraordinaire, plasticprinter on demand?
Crack_ - knuffelende plakplaatjesverzamelaar en zeemleren paaldanseres
essnhills - Beheerder hobbywinkel, keukenprinsesje en Zwageress
NatteKat - Vochtig poesje
rival - (onheils)profeet en liefhebber van helse temperaturen.
QWARQTAARTJE- Beheerder cafetaria
loveislikeakiss - liefje van Dud0r

De Foquevilleband
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
IJsdraakje - keyboard
UitStraling - dans en choreografie
Jerney - wiebelen en vals zingen en tamboerijn zwoel bewegen
datismijnmening - triangel
Ygritte - vaag zweefdanseresje en kinderklarinet
Dr_Flash - speelt met Liesjes kalimba
EttovanBelgie - gitaar en linkse basgitaar
Ama - neusfluitiste
kwiwi - alpenhoornblazerette
Bos - Grunts

Foqueville's groene boekje
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige vissoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.
Schoonloeder - Brabantse variant van de schoonmoeder.
Stiefmonster - Niet zo aardige stiefmoeder.
Pirk - Vaccinatie.
Zeurpreut - Vrouw die veel en graag zeurt, kort kapsel ook vaak.
Wiewelen - Te lang doorgaan over hetzelfde onderwerp.
Smek - De enige juiste schrijfwijze van smakken en smak.
Rare Kwok - Beest met plopogen dat altijd blij is.
Tüteren - Wat Turken doen in de auto als ze met voetjebal hebben gewonnen.
Afschuifrukker - Soort martelapparaat voor BBQ vlees.
Bovengnoom - Homofiele dikke bovenbuurman die zwaar loopt.
Handvaten - Prima variant op handvatten.
Gerrie - Poep, favoriete onderwerp van de vrouwen in Foqueville.
Oemfoefoe - Donkerhuidige medemens van het continent Afrika.
Smurfen - Helemaal niks doen, bij voorkeur in een smurfbroek.
Blije Fant - Een erg gelukkige olifant.
Broccoli-gehakt - Naarste combinatie ter wereld, vies, wansmaak.
Naardepreutprater - Iemand die slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Verwenkoffie - Erg lekkere koffie voor in de ochtend.
Lesgeefmens - Lerares.
Rekroeter - Iemand die anderen laat werken.
Aanneemmannetje - Iemand die mannetjes en vrouwtjes een baantje aanbiedt.
Berig - Geil, loops, hitsig, tochtig.
Dekprop - Wat er uit caviabeertjes komt als ze geil zijn maar er is geen zeugje in de buurt.
Toffels - Heerlijk zachte pantoffels.
Vleeskleurig badpak - Hoog uitgesneden badpak, verplicht op de stranden van Foqueville.
Snavelen - Bekken, kussen of zoenen.
Wiebeldansjes - Lekker relaxen op mooie muziekjes, kan overal, ook in de huiskamer.
Gekke springkikker - Iemand die soms niet helemaal in orde lijkt te zijn.
Viesdik - Foquevillers houden van eten.
Poep-vis - Tilapia.
Kaiserschmarren - Geslachtsdeel van Duitse artsen.
Pruttig - Staat van zijn na sporten op een nat grasveld.
Snorrensmeersel - Hummus.
TrekThai - Promiscue meisje uit Thailand, niet gratis.
Pruimencompote - Ongesteldheid, rooie klats maar dan de chique benaming.
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal twee keer per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.
Pantynegert - Chocoladekleurige man met rastahaar verborgen in een damespanty.
Huid - Gekookte ham.
Trommeltrappelen - Ongeduldig met de voetjes zijn.
Goorgonzolacirculatie: ess: kaas; 4EBE: goorgonzola; ess: ja dat zit al in de naam; 4EBE: cirkel is weer rond
Naaktslakken - Manier van voortbewegen over een gladde vloer in opgewonden toestand, zie tevens sopdoos.
Turbojoekser - Handkarrende groenteversnipperaar.
Replicatielust - Niet te stoppen aandrang om kinderen te maken.
Moekerig - Mistig, laaghangende bewolking.
Hoeneer - Vragend bijwoord met identiteitscrisis.
Sopdoos - Opgewonden vrouw met verschillende oorzaken, kan ook door sushi komen.
Platgeslagen vliegen - Aziatische lettertekens.
Vlooienbaarden - Manspersonen met restjes ongetemd schaamhaar op de kin.
Wattenschijfje - Vriend van 4E maar dat is ook een cavia.
Paprikaschuimdoos - Erg blije vrouw op zondagochtend als de kids nog slapen.
Knienkels - Lage knieën.
Snackattack - Veel en ongezond vreten in zorgelijk korte tijd.
Een Liesje doen - Onbekende Albanezen aftrekken.
Wrongelsap - Rivella Light.
Drie kraaien - Drie keer raden.
Mond en snackzeer - Te hete snack in de mond gestopt.
Goedgezindheid - Jerneys manier om te zeggen dat het ok en fijn is.
Inhaalgerrie - als het een paar dagen niet wilde lukken.
Kakelpiepen - Dimmy's manier van communiceren met de boze buitenwereld.
Oogrupsen - Harige wenkies.
Kibbensoep - Soep voor zieke mensen.
Prutjeprakken - Ontlasting door het afvoerputje heen duwen.
Visspek - Spek dat naar vis smaakt.
Kipknippen - Onsmakelijke manier om de welbekende loopvogel te mishandelen.
Stinkaardappel - Als je te lang lui op de bank hebt gehangen.
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste vrouw van de wereld
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - kriebels, apelazarus (ergens het habbiebabbie van krijgen, zich het habbiebabbie schrikken)
Een Koentje doen - na alle actie binnenkomen of een topickill veroorzaken
Linkerbaangranaat - Totaal onverwachte zeer ongenuanceerde uitspraak van Budapestenaar.
KiepCriep - Kiepkraammeneer die gratis krokante kiep aan zijn droomvrouw geeft
Foqueville-Bus.png
Foqueville.png
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies

SchemaVanOrde2.jpg
gaapcaaf.gif

Vandaag jarig:
foqueville--08fc8b1cf95d11f099fc42dde27851f2.web.val.run
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:18
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:19
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:18 schreef maily het volgende:
* ontlurkt

ik lees mijn dialect O+
Maily! O+
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 20:21
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant

Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak.
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe!
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:21
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maily! O+
Stiggy ^O^
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:21 schreef maily het volgende:

[..]
Stiggy ^O^
*O*
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:27
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 20:30
Wat praten jullie allemaal raar :@
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:31
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
welnee, dat lijkt maar zo
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:31
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef maily het volgende:
Taal O+
Ik hou ervan.
Van dialect ook.

Ik zweef tussen 0165 en 0164 O+
Maily uit het hooggebergte :W
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:32
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat praten jullie allemaal raar :@
Wa zeede gij nou?
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:33
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:34
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
Docht da gij wa zee :{w
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 20:34
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Maar jij bent dan ook nep Brabo
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef maily het volgende:

[..]
Docht da gij wa zee :{w
Motte es goe lustere gij.
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:36
Bekijk deze YouTube-video
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:37
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Beter dan andersom in ieder geval :+
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:37
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar jij bent dan ook nep Brabo
Ja grijze import
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:40
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Beter dan andersom in ieder geval :+
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjes
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 20:42
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour..

Ik heb de spullen gewoon hier hoor....
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:43
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft...
gianni61dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43
Best warm buiten. Toch nog lekker gefietst
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 20:43
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus je krijgt het nu gratis? O-)
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaan
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Steam. O-)
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon.
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:45
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of ze sturen het nog een keertje op :+
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellen
Dat trucje werkt alleen als het pakket op bezorgd staat en je het niet (zegt) te hebben ontvangen..
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 20:46
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 20:48
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:48
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:49
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 20:50
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard
Big spender.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:51
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Big spender.
Ja. schrok er zelf eigenlijk ook van
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:52
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters :(

Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden.
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter ja :P Maar volgens mij is die 1 jaar geldig, dus kun je die beter kiezen voor je punten vervallen, kun je daarna rustig op een aanbieding wachten
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:52
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Terugsturen dat je dat niet doet
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:54
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Terugsturen dat je dat niet doet
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:54
echt zucht dit
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 20:55
Ook goed voor mijn psychische toestand
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:31 schreef maily het volgende:

[..]
welnee, dat lijkt maar zo
You sure about that?
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wa zeede gij nou?
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 20:57
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bos
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 20:57
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You sure about that?
[..]
[..]

voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 20:58
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Dit klinkt bijzonder efficient wel :')
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 20:59
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen...
Wat was er dan?
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 20:59
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:00
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef maily het volgende:

[..]
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... :@ O+
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:01
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
krijg je daar een druiper van?
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 21:02
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira.
dat dan weer niet ... :@
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:02
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
Dit dus. Jij bent niet verantwoordelijk voor de fuckups van een ander.
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 21:02
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:03
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
daar zijn er veel van in het F1 forum
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 21:03
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen"

Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. :@
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
of over wie?
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:03
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:

[..]
krijg je daar een druiper van?
:')

Nee.
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 21:06
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef maily het volgende:

[..]
en? waarover hadden ze het?
SPOILER
of over wie?
Een of andere machine.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:07
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 21:07
Ze waren er pluisjes mee aan het opzuigen van het land.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:09
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat was er dan?
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:11
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren....
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 21:11
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen...
even heel goed nadenken wat je volgende stap gaat zijn!!!
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:17
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:17
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine.
Dat is wel netjes, maar nu moet ik buiten mijn schuld om iets terug sturen wat ik gewoon wil houden
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 21:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? :')
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:19
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:19
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo
Ja, groot gelijk. Tis niet jouw probleem.
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:21
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Ik denk dat de context een onderbetaalde klantenservice medewerker die dit gewoon over de schutting wilt gooien is.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:22
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gewoon teruglezen...

Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off :@ :@
Ik zou gewoon terugsturen 'bedankt voor de bon, maar het is onnodig om het product te retourneren want ik wil het graag houden, grgr bossie'
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis.
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:23
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten...
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:

[..]
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert.

Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden.
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:24
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Even kort

PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven
Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol
Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol
Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten. Na 30 dagen kan je het niet terug sturen.
Dan hou je het gewoon. Je hebt al betaald?
Ze kunnen je het niet verplichten om het terug te sturen.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:24
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:25
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:25
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:27
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:27
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 21:28
Morgen komt toch woonbegeleider langs..
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:28
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen.
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Amadinsdag 26 mei 2026 @ 21:30
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ik ben een zwak persoon ik weet het
Heh nee joh.
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:31
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd."
Dr_Flashdinsdag 26 mei 2026 @ 21:33
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:34
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
ik klik niet
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Niet geklikt.
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:35
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
GMTA
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen :W morgen weer naar Le Office allen.
milton-fire.gif
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:36
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik klik niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Niet geklikt.
Verstandige vrouwen hier
mailydinsdag 26 mei 2026 @ 21:36
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Verstandige vrouwen hier
ik heb ook niet geklikt :+

Bekijk deze YouTube-video
Barbussedinsdag 26 mei 2026 @ 21:37
Er staat soccer in de thumbnail :')
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 21:41
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..


Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
ESF1Gamerdinsdag 26 mei 2026 @ 21:41
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 21:41
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen.
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 21:41
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen.

tot morgen :W
Jij ook hallo
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:42
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld.

Eentje retour.

En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe.

Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug..

Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden.
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:43
quote:
Je hebt jouw gratis lot geclaimd voor de Jubileumtrekking.

Met deze speciale trekking op 30 mei vieren we de 300e verjaardag van Staatsloterij.
*G*
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 21:47
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*G*
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
Niznodinsdag 26 mei 2026 @ 21:49
ja de laptop gaat uit.

Gute Nacht Freunde :W
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 21:50
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa.
Moet ik hem wel eerst nog winnen :{
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:06
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Koen66dinsdag 26 mei 2026 @ 22:07
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Sommige provincies nog wel
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:08
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden :Y
Ja dat doe ik sindsdien ook |:)
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:08
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
CherryLipsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:10
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden :{
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:11
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Sommige provincies nog wel
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:11
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:12
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grond
TheStigsDutchCousindinsdag 26 mei 2026 @ 22:16
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch.
Eitje toch.
Koen66dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Het is een soort van Nederland
Koen66dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
CherryLipsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:23
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis
Veel leegstand tegenwoordig.
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 22:26
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Oh god, het is begonnen :')

Bekijk deze YouTube-video
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan.

Dat zijn twee rode vlaggen.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 22:26
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
Amadinsdag 26 mei 2026 @ 22:27
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen
Niet doen :*
Koen66dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Veel leegstand tegenwoordig.
Hmmmm idd
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 22:28
Het zou leuk zijn als het gaat afkoelen. ;(
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:28
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen :{w
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:36
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
heul niet!

Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen :Y :7
Al die kasten :'(
essnhillsdinsdag 26 mei 2026 @ 22:38
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Al die kasten :'(
Alle kasten *)
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 22:38
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 22:40
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo
Of Zeeland
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 22:41
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. ;(
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
Luctor.et.Emergodinsdag 26 mei 2026 @ 22:42
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden :')

Saunabuur is weer bezig _O_
Ben je lekker mee dan.
Modusdinsdag 26 mei 2026 @ 22:43
2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif2.gif
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 22:44
Ik ga nog even douchen en nog wat lezen of bedenken wat ik morgen ga tekenen op de dagbesteding
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:45
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Of Zeeland
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 22:50
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 22:50
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:52
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 22:53
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daar
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:54
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu.

It's something
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 22:55
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest :+ Maar denk wel ander soort strand omdat het aan de Waddenzee ligt en niet aan de open zee
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 22:56
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden *G*

-O-
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:57
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was...
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 22:58
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het 18 *O*

Maar ja, hitte-eiland effect dit dat.
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 22:59
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja :Y
Ja dat is Noord-Holland ja
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 23:00
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja dat is Noord-Holland ja
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland wel :+ )
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 23:03
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
In de woonkamer is het 26 :') Boven hopelijk wat koeler want daar staat alles tegen elkaar open, al is de wind natuurlijk wel weer ingekakt
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 23:04
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar.

Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren.
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 23:16
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 23:17
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag.
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
Nattekatdinsdag 26 mei 2026 @ 23:21
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van
:{
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 23:24
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maanden
CherryLipsdinsdag 26 mei 2026 @ 23:26
Best warm in bed.
LTVDKdinsdag 26 mei 2026 @ 23:28
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
CherryLipsdinsdag 26 mei 2026 @ 23:33
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama?
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag.
Flory-dinsdag 26 mei 2026 @ 23:48
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@Nizno
Flory-dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen.
Bomenverzamelingdinsdag 26 mei 2026 @ 23:53
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:48 schreef Flory- het volgende:
TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? :D
@:Nizno
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
Flory-woensdag 27 mei 2026 @ 00:00
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zie post 3 voor de uitleg in de quote
Ha! klopt helemaal met impersant :Y
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 00:20
Lieve mensen, zo warm is het niet.
mscholwoensdag 27 mei 2026 @ 01:11
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstip
Citizen.Erasedwoensdag 27 mei 2026 @ 05:28
:O
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 05:53
:O
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 05:54
24,3 graden nog steeds binnen. |:(
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 05:55
Wel beter dan die 28,5 die het gisteravond was toen ik naar bed ging. :X
mscholwoensdag 27 mei 2026 @ 06:00
:O
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 06:41
:W
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 06:42
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Best warm in bed.
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehue
Dr_Flashwoensdag 27 mei 2026 @ 06:44
Z|o lekker afgekoeld vannacht, gauw alles open *O*
Dr_Flashwoensdag 27 mei 2026 @ 06:44
0527.jpg
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:01
Onweer :o

@Haags
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:02
Voorschoten wordt verzopen :D
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 07:05
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 07:08
Goedemorgen :W
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:09
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:?
mJy4bqG.jpeg

Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
Dr_Flashwoensdag 27 mei 2026 @ 07:12
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:15
Maar het waait zowaar een beetje :~
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:19
Beetje heel erg
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 07:20
Koeltegenot.
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 07:40
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui :P
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:41
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 07:41
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat die bui de memo gemist heeft.
Zou hem terug naar zee sturen :N
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 07:42
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag.
Alleen in de rest van Nederland
Citizen.Erasedwoensdag 27 mei 2026 @ 07:43
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtf ik was uitgelogd.

Er zit nog een forum onder die stapel advertenties 8)7
Gelukkig kon je de weg nog vinden.
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 07:44
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Alleen in de rest van Nederland
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 07:44
:W
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:47
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken?
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66
mscholwoensdag 27 mei 2026 @ 07:48
hier heeft het wel geregend ja, en onweer :9
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 07:50
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
:W
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 07:52
NF8sgNs.jpeg

Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 07:55
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Wij danken de weergoden voor deze hoosbui _O_
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 08:05
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler _O_
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmen
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 08:11
Ik vind het benauwd :{
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 08:17
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:19
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Wat :')
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:19
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien dan
Q.woensdag 27 mei 2026 @ 08:20
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:20 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zo warm is het niet.
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:20
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:21
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd?
quote:
Voorschoten droog na regen 16.5
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:21
Ah, daar is de zon.
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 08:25
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:26
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. :')
Everyone from left to right
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 08:26
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Everyone from left to right
Zo slecht. :')
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 08:27
Zag dat de Scapino van alles oranje te koop heeft met 50% korting. Misschien voor 8 euro even een tshirtje halen. :+
essnhillswoensdag 27 mei 2026 @ 08:27
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk :')

Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. :')
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen ja :')
essnhillswoensdag 27 mei 2026 @ 08:28
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hopen dat ze de weerslang van @:essnhills niet zien dan
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:29
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Vandaag is rood!

De kleur van gisteren...
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:30
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 08:31
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:20 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. :(
;(

Je was okay. Relatief.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 08:32
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Rijke tata.
mscholwoensdag 27 mei 2026 @ 08:33
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal nepbiljetjes
essnhillswoensdag 27 mei 2026 @ 08:36
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag.

Vandaag is doorwaaidag.
Ja

Vrijdag en zaterdag weer nieuwe kansen zie ik
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:37
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:37
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes
|:)
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:39
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
vector-holiday-banknote-european-union-260nw-2706642905.jpg
essnhillswoensdag 27 mei 2026 @ 08:41
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
|:)
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:41
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent.

En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste

|:)
Heb net een app daarvoor gevonden.

Gaat zeker gebeuren.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:42
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
LTVDKwoensdag 27 mei 2026 @ 08:43
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
boo.gif
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 08:43
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
nintendo-mirror-super-mario-boo-238523.png?v=1706144121
Q.woensdag 27 mei 2026 @ 08:48
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
;(

Je was okay. Relatief.
Een beetje. Relatief.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:48
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 08:48
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 08:49
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet.

Tinder is echt een laatste redmiddel :{
Nog meer dates voor je.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:49
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:49
Moet in m'n noodpakket zitten eigenlijk
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 08:50
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen :')
Dan pin je toch effe.
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 08:53
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan :D
Even 2500 cash aftikken. :D
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 08:54
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo.

👻
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 08:55
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
quote:
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 08:56
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 08:57
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @CherryLips
CherryLipswoensdag 27 mei 2026 @ 09:00
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @:cherrylips
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
CherryLipswoensdag 27 mei 2026 @ 09:01
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 09:01
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur.

Ik hoor daar thuis :P

Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store.
Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken. :')
Luctor.et.Emergowoensdag 27 mei 2026 @ 09:02
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is in huis afgekoeld naar 26 graden.
Hier ook alweer 26.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:05
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:12
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb :D
Poltergeist.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:12
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Poltergeist.
quote:
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:13
22,5 op de thermostaat, whoopwhoop *O*
essnhillswoensdag 27 mei 2026 @ 09:13
Gefeliciteerd @LTVDK *G* *O* *G* *O*


images?q=tbn:ANd9GcR2Q_4I2U_22KEdLlxLPVvXjUoMaiv6wOnMXXqa5rd5vw&s=10
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:13
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

_O-
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:15
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds?
Klinkt goed.
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:16
quote:
Boo is een innovatieve datingapp die zich richt op diepgaande en betekenisvolle connecties. De app maakt gebruik van een persoonlijkheidstest die gebruikers in 16 verschillende persoonlijkheidstypes delen, gebaseerd op de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Dit helpt gebruikers om compatibele matches te vinden die goed bij elkaar passen. Boo is vooral geschikt voor jongvolwassenen en millennials die op zoek zijn naar diepgang boven oppervlakkigheid. De app biedt ook een communitylaag buiten de swipe-feed, waardoor gebruikers meer aanknopingspunten hebben. Voor wie Boo aansluiting heeft, kan het een goede keuze zijn, maar voor sommige gebruikers kan het te niche of te oppervlakkig zijn.
Zie niks over gamers :N
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:19
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:20
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Even je character sheet aanpassen.
Bomenverzamelingwoensdag 27 mei 2026 @ 09:20
Gefeliciteerd @LTVDK
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:21
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:16 schreef rival het volgende:

[..]
Zie niks over gamers :N
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:21
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt.
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:21
Gefeliciteerd @LTVDK
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:22
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Zit ook nooit mee he :D
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:22
Gefeliciteerd @LTVDK
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:23
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar ging je hoop op een gamerchick ;(
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand."
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:24
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:24
Gefeliciteerd @LTVDK
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:24
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel.
Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden.
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:24
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:D

Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd _O-
Same :D
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:25
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Maagd."
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:26
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
_O-
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:29
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:30
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 09:30
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest.
:o
Bomenverzamelingwoensdag 27 mei 2026 @ 09:30
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel :')

Misschien lukt het daarom wel niet.
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:30
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed.
Sow :D
Amawoensdag 27 mei 2026 @ 09:31
:o

Gefeliciteerd @LTVDK *O*
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:31
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow :D
of iets meer voor KPD subforum? :@
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:31
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld
"Wat is je sterrenbeeld?"

"Nou, ik heb wel een beeld bij jouw ster."
LordofLeaveswoensdag 27 mei 2026 @ 09:32
Gefeliciteerd @LTVDK .
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:33
Bij sterrenbeeld Waterman: Ik probeer een zeemeermin aan de haak te slaan.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:34
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:36
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.


Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
8-)
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:37
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 09:38
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten.

Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed.

Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling.
En welk sterrenbeeld ben jij?
Haagswoensdag 27 mei 2026 @ 09:38
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Onweer :o

@:haags
:?
TaMiekewoensdag 27 mei 2026 @ 09:39
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Teruglezen is een kleine moeite
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:39
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld :P
:7
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:39
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
En welk sterrenbeeld ben jij?
Geen van 3.
dud0rwoensdag 27 mei 2026 @ 09:40
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Teruglezen is een kleine moeite
Nee is vet veel moeite.
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:40
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:41
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Haags het volgende:

[..]
:?
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:41
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:7
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:41
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
23 genot
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:41
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Welk noodweer?
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:42
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee is vet veel moeite.
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. :o
Uh huh :Y
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:42
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
Een heel klein plukje.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:42
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk noodweer?
yMc6Qv1.jpeg
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:42
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
23 genot
Trui, dekentje en warme choco weer :o
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:43
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:43
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Trui, dekentje en warme choco weer :o
Jij bent raar.
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:44
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij bent raar.
"Spesjul" :T
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:44
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Spesjul" :T
Oh ja, dat is de term tegenwoordig.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:45
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik mag niet weten waar je woont?

Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht.
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
Haagswoensdag 27 mei 2026 @ 09:48
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen.
Ben vanmorgen vroeg vertrokken, ben buiten de stad.
ESF1Gamerwoensdag 27 mei 2026 @ 09:49
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen.
De kat mafia?
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:50
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Mafkatten?
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:50
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag :)
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 09:51
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De kat mafia?
Net als de persoon die straks m'n auto koopt.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:52
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Jawel. Dat mogen we wel.
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:52
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef rival het volgende:

[..]
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag.

Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen O+
Daar hebben we @Q. voor 14.gif
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 09:53
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 09:54
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

d422e39f-e515-4ffc-bf08-4396da808319.gif
Bomenverzamelingwoensdag 27 mei 2026 @ 09:55
Toch maar met de klantenservice van Bol verder
Q.woensdag 27 mei 2026 @ 09:58
quote:
80s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben we @:Q. voor 14.gif
Klagen. O+
rivalwoensdag 27 mei 2026 @ 09:59
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
Alles mag.

Er viel alleen niks te klagen.
bitterbalwoensdag 27 mei 2026 @ 10:00
Gefeliciteerd grmbl!!!!!! *O* O+
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 10:01
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja. Shit's Creek :(
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 10:01
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:58 schreef Q. het volgende:

[..]
Klagen. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jawel. Dat mogen we wel.
Nattekatwoensdag 27 mei 2026 @ 10:02
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
TheStigsDutchCousinwoensdag 27 mei 2026 @ 10:03
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind :{

Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict.
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was.
Barbussewoensdag 27 mei 2026 @ 10:03
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:58 schreef Q. het volgende:

[..]
Klagen. O+
VROEGER WAS ALLES BETERtm