| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18 |
![]() Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst: Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
![]() ![]() • Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi • Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash Smilies: • Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory • DaMartse smilies • Berkeryse smilies • Hyvese smilies ![]() ![]() Vandaag jarig: | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18 |
| * ontlurkt ik lees mijn dialect | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:19 |
Ja ik dacht al dat het iets van TIlburgs moest zijn, maar ik kom dus net uit een ander deel van Brabant Neffe en bekant gebruik ik dan wel weer vaak. | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:20 |
Maily! | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21 |
Eej Vergeffe! Beter een keer erin dan twee keer erneffe! | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:21 |
Stiggy | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:22 |
| |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:27 |
| Taal Ik hou ervan. Van dialect ook. Ik zweef tussen 0165 en 0164 | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:30 |
| Wat praten jullie allemaal raar | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31 |
welnee, dat lijkt maar zo | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:31 |
Maily uit het hooggebergte | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:32 |
Modde gij zeeën meej oewen protogeese gezwets | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33 |
Wa zeede gij nou? | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:33 |
| PostNL heeft in plaats van mijn pakket als bezorgd geregistreerd als retour.. Ik heb de spullen gewoon hier hoor.... | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34 |
Docht da gij wa zee | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34 |
Maar jij bent dan ook nep Brabo | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:35 |
Motte es goe lustere gij. | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:36 |
| Bekijk deze YouTube-video | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37 |
Beter dan andersom in ieder geval | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:37 |
Ja grijze import | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:40 |
Dat wel, maar ik ben wel nu even in contact met de klantenservice, vind ik wel zo netjes | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:42 |
Dus je krijgt het nu gratis? | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43 |
Nee, ik zou mijn geld pas terugkrijgen zodra Bol de producten weer heeft... | |
| gianni61 | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43 |
| Best warm buiten. Toch nog lekker gefietst | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:43 |
| Bol.com wil dat ik mijn select kado selecteer, anders vervalt ie. Ik wete niet eens wat ik wil qua cadeaobon. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44 |
Of ze sturen het nog een keertje op | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:44 |
Ik ben weer voor korting op LEGO gegaan | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45 |
Steam. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45 |
Dan moet je gewoon de bol.com bon selecteren, die blijft gewoon in je account staan | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:45 |
Nee, ook niet. Ik zou alles dan opnieuw moeten bestellen Dat trucje werkt alleen als het pakket op bezorgd staat en je het niet (zegt) te hebben ontvangen.. | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:46 |
Dat maar 2,50 euro, terwijl ik voor de 5 euro korting voor lego wil gaan. Alleen de lego die ik wil is 100 euro. Afzetters Volgens mij moet je de bol.com kadobon bij select ook binnen een maand besteden. | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48 |
met kadobonnen kun je kadobonnen kopen en zijn ze langer houdbaar... althans dat kan met de gewone bonnen. ik heb geen select dus geen idee hoe die werken. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48 |
Ik zit al op 7.50 Lego korting. Heb al mijn derde cadeau van dit jaar bijelkaar gespaard | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:49 |
| Ik begin nu spijt te krijgen van mijn eerlijkheid. Ze verzoeken me nu het product retour te sturen... | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:50 |
Big spender. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:51 |
Ja. schrok er zelf eigenlijk ook van | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52 |
Ja als je Lego wilt hebben is die bon wel beter ja | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52 |
Terugsturen dat je dat niet doet | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54 |
Sommige producten zijn zelfs al uit de verpakking gehaald, dus kunnen ze in principe niet meer aannemen | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:54 |
| echt zucht dit | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55 |
| Ook goed voor mijn psychische toestand | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55 |
You sure about that?
| |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57 |
Ja dat gewoon duidelijk maken, niet gaan lopen klooien met retourneren hoor bos | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:57 |
voor mij is dat niet raar .... ik versta dat ..... | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:58 |
Dit klinkt bijzonder efficient wel | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59 |
Wat was er dan? | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59 |
mailen dat jij niet verzocht hebt aan postNL om de status op retour te zetten, dat dat tussen hun en postnl is om op te lossen als het bij hun een probleem oplevert. Zolang jij tevreden bent met je product gewoon thuis houden. | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:00 |
Bem, eu não percebo mesmo nada desta baboseira. | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:01 |
krijg je daar een druiper van? | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02 |
dat dan weer niet ... | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02 |
Dit dus. Jij bent niet verantwoordelijk voor de fuckups van een ander. | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:02 |
| Ik hoorde op de tv opeens "Hij kan heel goed zuigen" Toen moest ik wel even kijken waar ze het over hadden. | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03 |
daar zijn er veel van in het F1 forum | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03 |
en? waarover hadden ze het?
| |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03 |
Nee. | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:06 |
Een of andere machine. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07 |
| Ik krijg wel 10 euro een cadeaubon en ze komen het hier kosteloos ophalen... | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:07 |
| Ze waren er pluisjes mee aan het opzuigen van het land. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:09 |
PostNL heeft een bezorgd pakket aangemeld als retour. Ik dus in alle eerlijkheid Bol contacteren.... | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11 |
Ik had laatst in mijn eerlijkheid ook bol.com gebeld met een probleem qua bezorging. Ik kreeg gratis wasdoekjes voor in de wasmachine. | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:11 |
even heel goed nadenken wat je volgende stap gaat zijn!!! | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:17 |
| Ik snap echt niet waarom ze je vragen om een betaalde, geleverde èn gewenste bestelling te retourneren... Wat is het idee daarachter? | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:17 |
Dat is wel netjes, maar nu moet ik buiten mijn schuld om iets terug sturen wat ik gewoon wil houden | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18 |
Ik ook niet, maar de volgende keer laat ik het lekker zo | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:18 |
Dit. Ik heb het idee dat ik iets aan context mis. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:19 |
Gewoon teruglezen... Ik ga niet meer herhalen ben nu best wel pissed off | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:19 |
Ja, groot gelijk. Tis niet jouw probleem. | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:21 |
Ik denk dat de context een onderbetaalde klantenservice medewerker die dit gewoon over de schutting wilt gooien is. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22 |
Ik zou gewoon terugsturen 'bedankt voor de bon, maar het is onnodig om het product te retourneren want ik wil het graag houden, grgr bossie' | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:22 |
Even kort PostNl heeft hier vanavond een pakket afgegeven Echter hebben ze dit retour gemeld bij Bol Ik in alle eerlijkheid dit melden bij Bol Resultaat ze willen dat ik het pakket terugstuur, ook de al geopende producten... | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:23 |
| |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24 |
Dan hou je het gewoon. Je hebt al betaald? Ze kunnen je het niet verplichten om het terug te sturen. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24 |
| Nee, ik wil het echt zo laten. Geen zin meer in nog meer shit | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25 |
| Ja ik ben een zwak persoon ik weet het | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:25 |
bel ze anders morgenvroeg even in alle rust na een goede nacht slaap en vertel dat jij tevreden bent over het product en graag iedereen de kosten van een bezorgdienst wilt besparen | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:27 |
Natuurlijk gedoe met systemen wil besparen. | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:27 |
Er is niks zwaks aan om een bestelling die je wilt houden ook gewoon te houden, kerel. Ze lossen het zelf maar op. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28 |
| Morgen komt toch woonbegeleider langs.. | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28 |
waarschijnlijk dat de medewerker die nu het gesprek heeft gehad zo denkt, grote kans dat diegene die morgen net zo uitgerust is wel snapt hoe het opgelost kan worden zonder extra werk | |
| Ama | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:30 |
Heh nee joh. | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:31 |
Dat kan met 1 berichtje naar PostNL: "klant geeft aan bestelling ontvangen te hebben, graag status aanpassen van retour naar geleverd." | |
| Dr_Flash | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:33 |
| Nou ik ga slapen | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:34 |
| Oh god, het is begonnen Bekijk deze YouTube-video | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35 |
ik klik niet | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35 |
Niet geklikt. | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35 |
GMTA | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35 |
![]() | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36 |
Verstandige vrouwen hier | |
| maily | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36 |
ik heb ook niet geklikt Bekijk deze YouTube-video | |
| Barbusse | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:37 |
| Er staat soccer in de thumbnail | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41 |
| Ik heb ook een keer gezeik gehad met bol. Was iets dubbel geleverd, en dat had ik netjes gemeld. Eentje retour. En daarna een en al gezeik, tot aan incassobureau aan toe. Uiteindelijk hebben ze het 'opgelost' toen ik op social media ging klagen. De oplossing was dat ik het incassobureau moest betalen en dan kreeg ik dat bedrag + extra als cadeaubon terug.. Later nog eens iets dubbel bezorgd gekregen. Dat heb ik maar gewoon gehouden. | |
| ESF1Gamer | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41 |
| Ik ga maar eens mijn ps5 aanzetten en kijken welke game ik dit keer wil spelen. tot morgen | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41 |
Dit is een hele gevaarlijke video om te klikken. Gaan we niet doen. | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:41 |
Jij ook hallo | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42 |
Daarom is het in zulke situaties vaak beter om gewoon je mond te houden | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43 |
| |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:47 |
Binnenkort dus KSC meet in jouw villa. | |
| Nizno | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49 |
| ja de laptop gaat uit. Gute Nacht Freunde | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 21:50 |
Moet ik hem wel eerst nog winnen | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:06 |
| Hoofdprijs is maar 1 miljoen, daar ga je tegenwoordig geen villa meer voor vinden | |
| Koen66 | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:07 |
Sommige provincies nog wel | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:08 |
Ja dat doe ik sindsdien ook | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:08 |
Als jij die miljoen niet wil geef hem dan maar aan mij | |
| CherryLips | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:10 |
Ik zag een appartement van 1,3 miljoen. Wel 130 vierkante meter, maar toch. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11 |
Maar dan moet je in Groningen of Friesland gaan wonen ofzo | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:11 |
Nee want daar ga jij toch alleen maar garen van kopen | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:12 |
Hier staat een semi-landgoed te koop voor 925k, die heeft 294 m², wel maar 1.836 m² grond | |
| TheStigsDutchCousin | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:16 |
Eitje toch. | |
| Koen66 | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19 |
Het is een soort van Nederland | |
| Koen66 | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20 |
| Hoe lopen de bouwplannen op Foqueville of zitten we hier ook al in een huizen crisis | |
| CherryLips | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:23 |
Veel leegstand tegenwoordig. | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26 |
Ik zie Rob Kemps en Soccer staan. Dat zijn twee rode vlaggen. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:26 |
| Ik ga mezelf denk ik maar in slaap huilen | |
| Ama | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:27 |
Niet doen | |
| Koen66 | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28 |
Hmmmm idd | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28 |
| Het zou leuk zijn als het gaat afkoelen. | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:28 |
heul niet! Ook een huis en kasten om het garen in te stoppen | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:36 |
Al die kasten | |
| essnhills | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:38 |
Alle kasten | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:38 |
| Ik lig in bed. Nu wachten tot de temp daalt. | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:40 |
Of Zeeland | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:41 |
In mijn slaapkamer is het nu warmer dan een uur geleden Saunabuur is weer bezig | |
| Luctor.et.Emergo | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:42 |
Ben je lekker mee dan. | |
| Modus | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:43 |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44 |
| Ik ga nog even douchen en nog wat lezen of bedenken wat ik morgen ga tekenen op de dagbesteding | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:45 |
Maar Zeeland is nog leuk, dan kun je naar het strand | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50 |
| Eigenlijk het enige wat de ramen open heeft bereikt hier is dat de luchtvochtigheid een paar procentpunt lager is nu. It's something | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:50 |
Groningen en Friesland hebben zeker geen strand? Ondanks er wel een kustlijn is | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:52 |
Ja vast wel, ben er nog nooit geweest | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:53 |
Volgens mij is er bij de afsluitdijk iets, maar verder is er vrij weinig daar | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:54 |
Het is hier buiten ook al afgekoeld naar 23 graden | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:55 |
Ik ben er dus ook nooit geweest. Wel staat me vaag iets bij van mijn vakanties op Texel dat het echte strand met zand enzo aan de Noordzee kant was... | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:56 |
Hier is het 18 Maar ja, hitte-eiland effect dit dat. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:57 |
Texel is Noord-Holland toch? Maar aan die kant van de Noordzee heb je wel een echt strand ja | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:58 |
In de woonkamer is het 26 | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 22:59 |
Ja dat is Noord-Holland ja | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:00 |
Ben ik ook nooit geweest (Texel dan, Noord-Holland wel | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:03 |
24 hier, valt dan nog wel mee. Slaapkamer is weer iets gedaald naar 24,2, zowaar. Heb me voorgenomen om het gebruik van de airco zo lang mogelijk uit te stellen voor de gewenning, maar zonder natuurlijke koeling gaat dat natuurlijk niet lang duren. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04 |
Ik heb de ventilator er nog niet eens bijgepakt, dus die airco is wel wat voorbarig | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:16 |
Tis hier ook nog prima te doen. Ik slaap alleen vrij beroerd als het warm is, dat voorkom ik graag. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:17 |
Mijn straat is de omleidingsroute voor vrachtverkeer, dus denderen er om 05.00 uur alweer zware vrachtwagens door de straat, daar werd ik vanochtend ook wakker van | |
| Nattekat | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21 |
| |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:24 |
Ja echt genieten, en is maar voor 2 maanden | |
| CherryLips | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:26 |
| Best warm in bed. | |
| LTVDK | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:28 |
Lig je weer onder je verzwaarde winterdekbed in pyjama? | |
| CherryLips | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:33 |
Nee nee dat dekbed had ik juist opgeruimd vrijdag. | |
| Flory- | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:48 |
| TT meepesaant is dat zoals het Zeeuwse impersant? @Nizno | |
| Flory- | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50 |
Hier ook, zonder ventilator is het echt niet te doen. | |
| Bomenverzameling | dinsdag 26 mei 2026 @ 23:53 |
Zie post 3 voor de uitleg in de quote | |
| Flory- | woensdag 27 mei 2026 @ 00:00 |
Ha! klopt helemaal met impersant | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 00:20 |
| Lieve mensen, zo warm is het niet. | |
| mschol | woensdag 27 mei 2026 @ 01:11 |
nou, 25+ in woonkamer vind ik best (te) warm op dit tijdstip | |
| Citizen.Erased | woensdag 27 mei 2026 @ 05:28 |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 05:53 |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 05:54 |
| 24,3 graden nog steeds binnen. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 05:55 |
| Wel beter dan die 28,5 die het gisteravond was toen ik naar bed ging. | |
| mschol | woensdag 27 mei 2026 @ 06:00 |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 06:41 |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 06:42 |
Is het toch altijd als jij er in ligt huehuehue | |
| Dr_Flash | woensdag 27 mei 2026 @ 06:44 |
| Z|o lekker afgekoeld vannacht, gauw alles open | |
| Dr_Flash | woensdag 27 mei 2026 @ 06:44 |
![]() | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:01 |
| Onweer @Haags | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:02 |
| Voorschoten wordt verzopen | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 07:05 |
| |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 07:08 |
| Goedemorgen | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:09 |
![]() Ik heb uitzicht op een enorme hoosbui | |
| Dr_Flash | woensdag 27 mei 2026 @ 07:12 |
| Wtf ik was uitgelogd. Er zit nog een forum onder die stapel advertenties | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:15 |
| Maar het waait zowaar een beetje | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:19 |
| Beetje heel erg | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 07:20 |
| Koeltegenot. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 07:40 |
Het zou toch gewoon droog blijven de hele dag. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:41 |
Denk dat die bui de memo gemist heeft. | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 07:41 |
Zou hem terug naar zee sturen | |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 07:42 |
Alleen in de rest van Nederland | |
| Citizen.Erased | woensdag 27 mei 2026 @ 07:43 |
Gelukkig kon je de weg nog vinden. | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 07:44 |
Had Kat weer wat gezegd om de weergoden boos te maken? | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 07:44 |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:47 |
Hier is het droog gebleven. Misschien was het @Koen66 | |
| mschol | woensdag 27 mei 2026 @ 07:48 |
| hier heeft het wel geregend ja, en onweer | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 07:50 |
| |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 07:52 |
![]() Wij danken de weergoden voor deze hoosbui | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 07:55 |
Hier is het nu ook lekker aan het doortochten, woonkamer alweer een graadje koeler | |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 08:05 |
Kan die morgen en vrijdag weer opwarmen | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 08:11 |
| Ik vind het benauwd | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 08:17 |
| Klimaatsceptici in Frankrijk Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:19 |
Wat | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:19 |
Hopen dat ze de weerslang van @essnhills niet zien dan | |
| Q. | woensdag 27 mei 2026 @ 08:20 |
Ik hoor je niet, ik ben dood. RIP aan mn nabestaanden. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:20 |
Heeft weerstation Voorschoten de onweer des doods overleefd? | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:21 |
| |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:21 |
| Ah, daar is de zon. | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 08:25 |
| Oh bij de Jumbo kan je sparen voor een oranje baseball jacket. Ja leuk maar ook veel te warm. | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:26 |
Everyone from left to right | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 08:26 |
Zo slecht. | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 08:27 |
| Zag dat de Scapino van alles oranje te koop heeft met 50% korting. Misschien voor 8 euro even een tshirtje halen. | |
| essnhills | woensdag 27 mei 2026 @ 08:27 |
Oh die heb ik eerder ook wel eens voorbij zien komen ja | |
| essnhills | woensdag 27 mei 2026 @ 08:28 |
Vandaag is rood! De kleur van gisteren... | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:29 |
Denk niet dat het hier nog 27 gaat worden vandaag. Vandaag is doorwaaidag. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:30 |
| Ik lees nu dat m'n auto straks in cash betaald wordt. Niets luguber aan | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 08:31 |
Je was okay. Relatief. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 08:32 |
Rijke tata. | |
| mschol | woensdag 27 mei 2026 @ 08:33 |
Allemaal nepbiljetjes | |
| essnhills | woensdag 27 mei 2026 @ 08:36 |
Ja Vrijdag en zaterdag weer nieuwe kansen zie ik | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:37 |
Allemaal briefjes van 500 die je nergens kunt gebruiken behalve voor schimmige zaakjes | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:37 |
| |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:39 |
![]() | |
| essnhills | woensdag 27 mei 2026 @ 08:41 |
Zou wel eerst ff opzoeken hoe je echte briefjes herkent. En dan ook daar een zootje controleren. En niet alleen de bovenste | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:41 |
Heb net een app daarvoor gevonden. Gaat zeker gebeuren. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:42 |
| Er is schijnbaar een datingapp genaamd boo. 👻 | |
| LTVDK | woensdag 27 mei 2026 @ 08:43 |
![]() | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 08:43 |
![]() | |
| Q. | woensdag 27 mei 2026 @ 08:48 |
Een beetje. Relatief. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:48 |
| Wel goed om te weten dat er iets is wat ik kan testen voordat ik toch echt aan Tinder moet. Tinder is echt een laatste redmiddel | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 08:48 |
| |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 08:49 |
Nog meer dates voor je. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:49 |
| Ik heb gewoon geen contant geld in huis om die app mee te testen | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:49 |
| Moet in m'n noodpakket zitten eigenlijk | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 08:50 |
Dan pin je toch effe. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 08:53 |
Even 2500 cash aftikken. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 08:54 |
Dat is toch voor contactgestoorde gamernerds? | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 08:55 |
| |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 08:56 |
Het hier posten maakt automatisch dat ik contactgestoord ben. Ik heb 250 uur in de nieuwe Mario Kart zitten. Ik ben programmeur. Ik hoor daar thuis Verder geen idee, kende heel die app niet, maar hij werd net aanbevolen in de Play Store. | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 08:57 |
| Oeh we krijgen een Normal hier in Emmen. @CherryLips | |
| CherryLips | woensdag 27 mei 2026 @ 09:00 |
Hier is ie al even open maar ben nog niet geweest. | |
| CherryLips | woensdag 27 mei 2026 @ 09:01 |
| Het is in huis afgekoeld naar 26 graden. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 09:01 |
Ik heb er wel eens reclame van voorbij zien komen en die reclame vond ik niet echt uitnodigen om de app te gaan gebruiken. | |
| Luctor.et.Emergo | woensdag 27 mei 2026 @ 09:02 |
Hier ook alweer 26. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:05 |
| Ik voel tocht. Hoe de neuk is dat mogelijk als ik maar aan één kant ramen heb | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:12 |
Poltergeist. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:12 |
| |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:13 |
| 22,5 op de thermostaat, whoopwhoop | |
| essnhills | woensdag 27 mei 2026 @ 09:13 |
| Gefeliciteerd @LTVDK | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:13 |
| |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:15 |
Klinkt goed. | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:16 |
Zie niks over gamers | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:19 |
Lijkt gebaseerd op de foute aanname dat je alleen compatibel bent als je een soortgelijke persoonlijkheid hebt. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:20 |
Even je character sheet aanpassen. | |
| Bomenverzameling | woensdag 27 mei 2026 @ 09:20 |
| Gefeliciteerd @LTVDK | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:21 |
Daar ging je hoop op een gamerchick | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:21 |
Ik geloof dat wel. Zo date ik ook geen vrouwen met bepaalde sterrenbeelden. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:21 |
| Gefeliciteerd @LTVDK | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:22 |
Zit ook nooit mee he | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:22 |
| Gefeliciteerd @LTVDK | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:23 |
Niet in haar oor kunnen fluisteren: "Ik speel Mario Kart met 1 hand." | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:24 |
Vind dat echt zo'n onzinvraag altijd | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:24 |
| Gefeliciteerd @LTVDK | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:24 |
"Wat is je sterrenbeeld?" "Maagd." | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:24 |
Same | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:25 |
Ik heb dat als sterrenbeeld, staat zo lullig op m'n profiel Misschien lukt het daarom wel niet. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:26 |
| |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:29 |
Ik heb bij de ene horoscoop weegschaal als sterrenbeeld en bij de andere maagd. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:30 |
Misschien je sterrenbeeld veranderen naar Ram en met de tekst erbij dat ramt in bed. | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 09:30 |
| |
| Bomenverzameling | woensdag 27 mei 2026 @ 09:30 |
Ik ben vissen en er heeft nog nooit (een leuk) iemand naar me gehengeld | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:30 |
Sow | |
| Ama | woensdag 27 mei 2026 @ 09:31 |
Gefeliciteerd @LTVDK | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:31 |
of iets meer voor KPD subforum? | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:31 |
"Wat is je sterrenbeeld?" "Nou, ik heb wel een beeld bij jouw ster." | |
| LordofLeaves | woensdag 27 mei 2026 @ 09:32 |
| Gefeliciteerd @LTVDK . | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:33 |
| Bij sterrenbeeld Waterman: Ik probeer een zeemeermin aan de haak te slaan. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:34 |
| Bij sterrenbeeld Boogschutter: Ik probeer raak te schieten. Bij sterrenbeeld Leeuw: Ik ben een leeuw in bed. Bij sterrenbeeld Tweelingen: Ik hou van trio's, want ja ik ben een tweeling. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:36 |
| |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:37 |
Dan weet ik ook jouw sterrenbeeld | |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 09:38 |
En welk sterrenbeeld ben jij? | |
| Haags | woensdag 27 mei 2026 @ 09:38 |
| |
| TaMieke | woensdag 27 mei 2026 @ 09:39 |
Teruglezen is een kleine moeite | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:39 |
| |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:39 |
Geen van 3. | |
| dud0r | woensdag 27 mei 2026 @ 09:40 |
Nee is vet veel moeite. | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:40 |
| Het gaat een heerlijk frisse 31° worden vandaag | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:41 |
Sjongejonge, is er eens noodweer, slaap je erdoorheen. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:41 |
Daarom werkte we zo goed samen als mods met 3 sterrenbeelden in volgorde. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:41 |
23 genot | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:41 |
Welk noodweer? | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:42 |
Uh huh | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:42 |
Een heel klein plukje. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:42 |
![]() | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:42 |
Trui, dekentje en warme choco weer | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:43 |
Ik mag niet weten waar je woont? Verder ik kijk naar buiten en strak blauwe lucht. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:43 |
Jij bent raar. | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:44 |
"Spesjul" | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:44 |
Oh ja, dat is de term tegenwoordig. | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:45 |
Jij wel, maar je weet maar nooit wie hier verder nog rondhangen. | |
| Haags | woensdag 27 mei 2026 @ 09:48 |
Ben vanmorgen vroeg vertrokken, ben buiten de stad. | |
| ESF1Gamer | woensdag 27 mei 2026 @ 09:49 |
De kat mafia? | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:50 |
Mafkatten? | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:50 |
Wij hebben hier een afkoeldag vandaag. Maar mogen niet klagen na de afgelopen dagen | |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 09:51 |
Net als de persoon die straks m'n auto koopt. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:52 |
Jawel. Dat mogen we wel. | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:52 |
Daar hebben we @Q. voor | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 09:53 |
| |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 09:54 |
![]() | |
| Bomenverzameling | woensdag 27 mei 2026 @ 09:55 |
| Toch maar met de klantenservice van Bol verder | |
| Q. | woensdag 27 mei 2026 @ 09:58 |
Klagen. | |
| rival | woensdag 27 mei 2026 @ 09:59 |
Alles mag. Er viel alleen niks te klagen. | |
| bitterbal | woensdag 27 mei 2026 @ 10:00 |
| Gefeliciteerd grmbl!!!!!! | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 10:01 |
Ja. Shit's Creek | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 10:01 |
| |
| Nattekat | woensdag 27 mei 2026 @ 10:02 |
| Ok, het is gewoon bijna pijnlijk om een like te hebben van een leuk iemand met een kind Twee delen van mijn hersenen zijn heel erg in conflict. | |
| TheStigsDutchCousin | woensdag 27 mei 2026 @ 10:03 |
Voor mij was dit altijd een no-go. Hoe leuk ze ook was. | |
| Barbusse | woensdag 27 mei 2026 @ 10:03 |
VROEGER WAS ALLES BETERtm |