abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:01:13 #1
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885999


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 16:02:05 #2
501914 Flory-
met streepje!
pi_220886005
Broodje ijs iemand?

It's weird being the same age as old people
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:02:17 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886007
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_220886015
Altijd beter dan de Spies van Dries
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220886019
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220886020
Trek in bifana :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:04:56 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886026
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Altijd beter dan de Spies van Dries
Denk dat Dries even een soa-testje moet doen als zijn spies er zo uit ziet :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:07:00 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886033
Het is lekker zo lang je in de buurt van water in de schaduw zit*

Loop net weer naar m'n fiets en dat is wat minder :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 16:07:33 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886039
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan spring je in een sloot, of in de zee
De zee is maar 14,8 graden. Lekker koel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:12:04 #10
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886061
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Denk dat Dries even een soa-testje moet doen als zijn spies er zo uit ziet :{
Had ie eigenlijk moeten doen voordat hij kinderen kreeg....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 16:12:38 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886064
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:03 schreef Barbusse het volgende:
Trek in bifana :9
Heet ze zo?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 16:13:22 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886069
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heet ze zo?
Klinkt niet echt Fins
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 16:14:51 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886077
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Klinkt niet echt Fins
Bïfäna?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 16:15:52 #14
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886080
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bïfäna?
Dat is eerder Noors of Zweeds. Totaal andere taal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:16:30 #15
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886083
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Had ie eigenlijk moeten doen voordat hij kinderen kreeg....
Of hem toen al op de barbecue leggen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 16:17:07 #16
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886090
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of hem toen al op de barbecue leggen
In zijn gele zwembroek
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220886131
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heet ze zo?


GODENVOER
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:22:41 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886135
Mijn Sim is overleden op dag 3. |:)

Einde van het verhaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 16:23:41 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886138
quote:
81s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim is overleden op dag 3. |:)

Einde van het verhaal.
Die zag de wereld en dacht: fuck it.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 16:23:54 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886140
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die zag de wereld en dacht: fuck it.
Ja, waarschijnlijk. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:25:19 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886153
quote:
81s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim is overleden op dag 3. |:)

Einde van het verhaal.
in het zwembad gegooid en het laddertje verwijderd?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:25:21 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886154
quote:
82s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

GODENVOER
Ziet er goed uit.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:25:38 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886157
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
in het zwembad gegooid en het laddertje verwijderd?
Heeft geen nut meer bij Sims 4.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:26:23 #24
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886164
quote:
82s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

GODENVOER
Lekker sappig :9~
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:26:52 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886168
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Heeft geen nut meer bij Sims 4.
Wat is dan nog de lol van die game :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:26:55 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886170
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Heeft geen nut meer bij Sims 4.
hebben ze leren klimmen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:27:05 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886171
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wat is dan nog de lol van die game :?
dat idd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:28:06 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886178
google AI

quote:
Als er iemand in het zwembad is gegooid en de ladder is verwijderd, zorg dan eerst dat de persoon veilig het water uit kan komen (bijvoorbeeld via de ondiepe kant). Onderneem daarna direct actie rondom het zwembad:
euh... waarschijnlijk had ik het woordje SIMS er bij moeten zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 16:28:54 #29
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886186
quote:
82s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

GODENVOER
Lekker man broodje gestoofde schaamklep.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:29:23 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886189
ow het kan nog wel

quote:
In de nieuwste versies van De Sims kunnen Sims uit zichzelf aan de kant van het zwembad klimmen. Het verwijderen van het laddertje alleen is dus vaak niet meer genoeg om ze te laten verdrinken. Daarnaast kun je verschillende dingen doen:
Laat ze verdrinken: Om je Sim daadwerkelijk te laten verdrinken, moet je er tegenwoordig voor zorgen dat ze nergens meer de kant op kunnen. Bouw bijvoorbeeld hekken of muren strak langs de rand van het zwembad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:30:18 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886196
Ik ga zo het gras maar even maaien als mijn achtertuin helemaal uit de zon is.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:30:48 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886197
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
in het zwembad gegooid en het laddertje verwijderd?
Hij ging koken en ik was even alt+tabben naar FOK! en toen ik terugkeerde was Magere Hein er al. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:31:36 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886199
Ik ben weer met Planet Zoo begonnen. Misschien straks nog even mee verder en anders morgen weer.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:31:38 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886200
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij ging koken en ik was even alt+tabben naar FOK! en toen ik terugkeerde was Magere Hein er al. |:)
koken hebben ze inderdaad moeite mee.
de hele keuken staat zo in de hens
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220886201
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Ziet er goed uit.
Zo lekker is dat :9~
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220886206
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lekker man broodje gestoofde schaamklep.
Bruh......
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:33:00 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886207
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
koken hebben ze inderdaad moeite mee.
de hele keuken staat zo in de hens
Jep. Dat gebeurde dus.

Nu leeft ie als spook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 16:33:15 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886208
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jep. Dat gebeurde dus.

Nu leeft ie als spook.
Peeves
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 16:45:22 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886275
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer met Planet Zoo begonnen. Misschien straks nog even mee verder en anders morgen weer.
Oh ja. Die heb ik ook nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 16:55:35 #40
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886325
Ik ga een ijsje nemen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 16:59:40 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886341
Fuck it heb maar gewoon meteen het gras even gedaan. Nu wel warm maar is dat wel weer "netjes.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:00:04 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886345
Nu even afkoelen voor de ventilator. 🥵
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:00:45 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886351
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Ama het volgende:
Fuck it heb maar gewoon meteen het gras even gedaan. Nu wel warm maar is dat wel weer "netjes.
was er al schaduw op je gras?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:01:42 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886356
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
was er al schaduw op je gras?
Klein stukje nog niet maar 80% ofzo wel gelukkig.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:01:56 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886357
Oh Jezus, het is alweer de laatste week van mei.

Time flies when you're having fun.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:03:21 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886368
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, het is alweer de laatste week van mei.

Time flies when you're having fun.
Ja doe je belastingaangifte nog even :P Dan ben je misschien nog minder dan een maand te laat. Net zoals ik :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 17:04:19 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886371
Ik ben ondertussen alweer druk bezig voor een leuk reisje naar wat kerstmarkten :7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 17:05:17 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886376
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen alweer druk bezig voor een leuk reisje naar wat kerstmarkten :7
Pas op verwarde mannen achter het stuur!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:05:32 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886378
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen alweer druk bezig voor een leuk reisje naar wat kerstmarkten :7
ben je daar in elk geval niet te laat mee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220886381
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen alweer druk bezig voor een leuk reisje naar wat kerstmarkten :7
Wut :wtf: :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:06:46 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886384
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:07:54 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886389
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja doe je belastingaangifte nog even :P Dan ben je misschien nog minder dan een maand te laat. Net zoals ik :P
Ik was dat alweer helemaal vergeten _O-

Nog geen herinnering gehad ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:09:47 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886402
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wut :wtf: :')
kerstmarkt, ken je dat niet?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:10:01 #54
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886405
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten _O-

Nog geen herinnering gehad ook.
wel een uitnodiging dan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:10:01 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886406
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Ama het volgende:
Fuck it heb maar gewoon meteen het gras even gedaan. Nu wel warm maar is dat wel weer "netjes.
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
quote:
High Temperature
31.7°C at 16:09
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:11:08 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886413
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
[..]

Pffff damn. Hier is het nu 28 volgens mijn telefoon.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:11:46 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886417
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
wel een uitnodiging dan?
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangifte
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 17:12:11 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886420
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangifte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:12:19 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886421
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangifte
Er komen steeds meer opties bij.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:12:55 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886423
Even insmeren straks, en dan op het fietsje stappen naar Leiden.
Kan ik vanavond op de terugweg nog een korte broek aan? Twijfel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220886424
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
kerstmarkt, ken je dat niet?
Jawel. Bietje vroeg alleen :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:13:36 #62
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886425
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Ama het volgende:

[..]
Pffff damn. Hier is het nu 28 volgens mijn telefoon.
Ja dacht dat het vandaag net wat minder warm zou worden, maar het is nog warmer dan gisteren :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:14:17 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886429
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even insmeren straks, en dan op het fietsje stappen naar Leiden.
Kan ik vanavond op de terugweg nog een korte broek aan? Twijfel.
Het is vanavond nog 20 graden, dat kan prima
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 17:15:08 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886434
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is vanavond nog 20 graden, dat kan prima
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:15:49 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886436
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.
Van fietsen krijg je het warm.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:16:44 #66
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886441
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.
Om 00.00 uur nog 20 graden met 0 wind, denk dat je je alsnog kapot gaat zweten op de fiets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:17:24 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886446
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
wel een uitnodiging dan?
Dat wel. Maar toen zag ik dat ik moest betalen en had ik spontaan geen zin meer om verder te gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:17:51 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886447
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even insmeren straks, en dan op het fietsje stappen naar Leiden.
Kan ik vanavond op de terugweg nog een korte broek aan? Twijfel.
Je gaat in een park een boekje lezen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:25:32 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886482
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je gaat in een park een boekje lezen?
Naar een vriend die in Leiden woont.
Samen Dungeons and Dragons spelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 25 mei 2026 @ 17:26:03 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886484
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Om 00.00 uur nog 20 graden met 0 wind, denk dat je je alsnog kapot gaat zweten op de fiets
20 graden ga ik niet van zweten hoor.
Ben niet van suiker gemaakt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:28:26 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886490
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dacht dat het vandaag net wat minder warm zou worden, maar het is nog warmer dan gisteren :')
Het zou hier vandaag juist warmer worden dan gister.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:28:31 #72
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886493
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
20 graden ga ik niet van zweten hoor.
Ben niet van suiker gemaakt.
Nee maar je bent ook woest aan het trappen he, je zit niet stil
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886498
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
20 graden ga ik niet van zweten hoor.
Ben niet van suiker gemaakt.
Ik wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 17:30:09 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886499
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar je bent ook woest aan het trappen he, je zit niet stil
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:30:53 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886501
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
Dus I?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:31:38 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886503
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
Dan voor de zekerheid toch maar een thermosbroek meenemen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:32:06 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886506
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat wel. Maar toen zag ik dat ik moest betalen en had ik spontaan geen zin meer om verder te gaan.
en welke datum stond er in die brief?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:33:15 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886511
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:

[..]
en welke datum stond er in die brief?
01-04-2026
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 17:34:18 #79
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886520
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik wel
:9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:35:55 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886525
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:

[..]
en welke datum stond er in die brief?
Was maart volgens mij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:36:34 #81
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886526
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was maart volgens mij.
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurft
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:37:05 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886528


Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @TheStigsDutchCousin
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:37:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886533
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurft
1 mei
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:38:29 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886537
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
1 mei
dan ben je inderdaad mooi op tijd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:39:19 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886541
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:38 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan ben je inderdaad mooi op tijd
Ben gelukkig niet alleen hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:39:59 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886546
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:40:37 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886548
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
nee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:41:26 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886555
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
JPM sneuneus :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:41:40 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886560
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
Dat mag officieel pas vanaf 1 juni.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220886577
Nog maar 100 topics trouwens

Zouden we dat nog halen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220886579
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
Van mij wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:45:11 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886585
quote:
Volgens een woordvoerder van Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant werd spiritus gebruikt om een barbecue aan te steken. Supardi bevestigt dat. "We wilden de kolen branden. De vader van de twee kinderen stak het aan, maar hij gebruikte te veel spiritus. Toen was er vuur, en de kinderen stonden te dichtbij."
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:45:13 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886586
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
nee
Oh ok, dan doe ik het niet. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220886587
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
:9
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 17:45:47 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886592
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens

Zouden we dat nog halen?
Voordat FOK! stopt? :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:46:14 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886595
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:

[..]
Van mij wel
Maar van mevrouw Nizno mag het niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220886596
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Voordat FOK! stopt? :P
*)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220886599
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar van mevrouw Nizno mag het niet.
En wat hebben wij daar mee te maken?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 17:46:47 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886600
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef essnhills het volgende:

[..]
*)
Ik denk wel dat het moet lukken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:46:47 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886601
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens

Zouden we dat nog halen?
Tuurlijk wel, stelletje doemdenkers hier :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 17:46:58 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886604
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef essnhills het volgende:

[..]
En wat hebben wij daar mee te maken?
Zij is blauw. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:47:23 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886610
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zij is blauw. :o
/care
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220886638
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zij is blauw. :o
Ik heb een blauwe jurk aan!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 17:50:03 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886642
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten _O-

Nog geen herinnering gehad ook.
Moest voor 1 mei blijkbaar :') Ga maar even kijken :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 17:50:10 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886643
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb een blauwe jurk aan!
Maar dat kan ik niet zien. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220886655
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat kan ik niet zien. :o

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:51:58 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886656
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb een blauwe jurk aan!
Ben je weer onderkoffer :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886659
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
[..]

Ja vanaf woensdag mag je pas
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220886660
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben je weer onderkoffer :o
Immer onderkoffer 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:52:49 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886665
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja vanaf woensdag mag je pas
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:54:55 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886677
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Is Bitterbal alweer terug op het eiland?
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:54:56 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886678
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 17:55:30 #114
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220886679
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
En goed voor de plantjes. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:55:57 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886681
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Is Bitterbal alweer terug op het eiland?
Heb d'r nog niet gehoord, maar denk dat ze ook gelijk in bed duikt en pas morgenochtend (voor haar) reageert
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886706
Het waterschapbeheer zal weer blij zijn met onze straat. Het was een mooi watergevecht met de buren _O-
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 mei 2026 @ 18:04:24 #117
13749 AirwiN
Time to give
pi_220886719
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef Haags het volgende:
Het waterschapbeheer zal weer blij zijn met onze straat. Het was een mooi watergevecht met de buren _O-
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  roze maandag 25 mei 2026 @ 18:05:00 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886723
Toch nog maar even verder met Planet Zoo.
Your beauty never ever scared me.
pi_220886724
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente. :P
Ja dat is zo.
Zonder wrijving geen glans
pi_220886728
Oh jongens, meisjes.

Nog maar 100 delen tot #20000 *O*
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 18:07:19 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886738
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Haags het volgende:
Oh jongens, meisjes.

Nog maar 100 delen tot #20000 *O*
al besproken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:35 #122
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886740
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:12:05 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886775
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
Got it.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 18:13:28 #124
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220886782
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat kan ik niet zien. :o
Ik wel. Skill issue.

Niet vragen naar andere kleuren tho.
🐙
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:13:40 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886784
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
Dat mens kun je zeker niet aanklagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:16:11 #126
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220886802
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
-O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 18:30:17 #127
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220886874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
Dat is wel flink genaaid van haar dan.
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 18:30:59 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886876
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:

[..]
:o
:@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:33:21 #129
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886888
Meena is gewoon een -O- :( :( :X :X :r :r :r
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 18:33:34 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886891
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:56 #131
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220886914
De trut.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:59 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886916
quote:
"Gelukkig" is dit maar een klein deel van de metalscene. In de overige metalscene worden Homo's gewoon geaccepteerd zoals ze zijn. Zo is een van de bekendste en grootste metalzangers. Rob Halford al decenia geleden uit de kast gekomen en speelt zijn band Judas Priest nog steeds in de grotere zalen al is zijn stem al wel flink naar de klote..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:05 #133
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220886917
Is er een Fok!-knokploeg actief op Thailand?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:37:08 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886918
quote:
Showo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:42 #135
13749 AirwiN
Time to give
pi_220886923
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meena is gewoon een -O- :( :( :X :X :r :r :r
Dit vat het wel mooi samen. Mensen. :r
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:51 #136
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886925
De politie heeft ons allemaal gevraagd een verklaring te te tekenen waar wij getuigen ofzo tegen haar maar meer kunnen we niet doen. Er zaterdag een advocaat opgepakt van het eiland die meer dan 1000 bedrijven zo had :') !!

Die was op weg naar Malaysia


Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:38:03 #137
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886926
O wacht, ik moet dan wel het hele artikel lezen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:42:06 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886944
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
De politie heeft ons allemaal gevraagd een verklaring te te tekenen waar wij getuigen ofzo tegen haar maar meer kunnen we niet doen. Er zaterdag een advocaat opgepakt van het eiland die meer dan 1000 bedrijven zo had :') !!

Die was op weg naar Malaysia


Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Ik neem aan dat positief voor jou is?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:43:47 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886952
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:44:59 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886962
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Is toch altijd zo met dit soort criminelen. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:45:57 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886968
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is toch altijd zo met dit soort criminelen. :N
Ja en zodra de storm een beetje is gaan liggen voelt ze zich waarschijnlijk weer kiplekker :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:46:19 #142
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886970
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik neem aan dat positief voor jou is?
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.


Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:47:13 #143
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886977
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:47:52 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Dat zou misschien voor iedereen wel beter zijn. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:48:21 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886983
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.


Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Ohw -O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:48:33 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886985
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:50:03 #147
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886993
Ik heb geluk dat dit niet mijn huis is waar ik woon. Want die zijn er ook. zij zien hun thuis nu in rook opgaan. Voor mij is het een financiële tegenvaller maar niet emotioneel. En ik had meena niet moeten geloven.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:50:19 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886994
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.

Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Ja je hebt een paar miljoen baht te weinig om het spelletje mee te kunnen spelen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:50:54 #149
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887001
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:52:22 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887010
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb geluk dat dit niet mijn huis is waar ik woon. Want die zijn er ook. zij zien hun thuis nu in rook opgaan. Voor mij is het een financiële tegenvaller maar niet emotioneel. En ik had meena niet moeten geloven.
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:52:32 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887012
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:55:54 #152
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:24 #153
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887054
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #155
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887060
Als ik het niet binnen zes maanden kan verkopen gaat het via een veiling.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:57:27 #156
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887062
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:59:19 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887075
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:59:34 #158
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887078
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
  maandag 25 mei 2026 @ 19:00:26 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887083
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Ja :p. Ik ga nu slapen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:01:17 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887089
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan eten O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 19:01:22 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887090
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor je :* :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220887097
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:03 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887107
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Tussendoor schoonspoelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 19:03:26 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887108
Wow de Thailand droom van @bitterbal begint wat nachtmerrie trekjes te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:59 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887112
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Tussendoor schoonspoelen :Y
Maar blubber :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887137
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar blubber :{
Hechtingsklei 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887140
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
Wat een verhaal ballie

Maar nu iig weer lekker thuis en ff bijkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:10:20 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887151
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hechtingsklei 8-)
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:11:03 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887160
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220887164
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220887185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Misschien toch maar een pauzedag inlassen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887191
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887194
Dat grotendeels achterin de tuin gedumpt waar de grond wat afliep naar de sloot toe dus daar is het enorm vruchtbaar geworden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:18:48 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887195
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887212
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Ik moest steeds met emmers gevuld met klei door het luik van de kruipruimte klimmen, de klei in de achtertuin dumpen, en dan weer met lege emmer de kruipruimte weer in. En dan had mijn vader de volgende emmer alweer gevuld |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887233
quote:
13s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
pi_220887242
En uiteindelijk onder de scheidingsbalk onder mijn huis (kruipruimte bestaat uit 2 delen, 1 deel heeft geen luik |:) ) gekropen.

Daar hadden we een tunnel gegraven. En ik er toen onderdoor om even te koekeloeren hoe het er daar uit zag en of het 50cm was.

Dat was gelukkig zo, en ook geen troep oid erin.

Dus die tunnel wat breder gemaakt zodat mijn vader er ook door kon.

Want onze redenatie was als hij er door kan, dan kan die kerel van het isolatiebedrijf dat ook.

En dat klopte ook *G*

Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.

Maar hij kwam blij verrast weer omhoog "nou dat moet wel lukken. We gaan de spullen pakken"

*G*


En daar waren we wel blij mee. Dat we niet weer terug de klei in moesten. Daar wordt je echt vies van :+ door de klei kruipen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887244
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Dat is idd Nederland ook wel zo |:)

De kleintjes worden veel sneller aangepakt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:49 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887260
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:27 #181
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887269
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887288
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:33:11 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887299
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887331
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887413
Maar als ik het zo lees dan valt het nog enigszins mee bal.
pi_220887492
geMeena
...
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:08:08 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887572
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:10:13 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887589
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:12:17 #189
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887609
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Nee ik heet geen Hanz :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:13:40 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887618
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:29 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887621
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik heet geen Hanz :{
Voor nu even wel :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:14:48 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887625
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:53 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887626
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
FokSim?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:15:17 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887630
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Alsof die buiten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:15:58 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887635
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Met boodschappen aan huis niet meer nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:17:26 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887644
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:17:57 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887647
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:18:59 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887658
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Brrrr.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:56 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887674
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foks
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:18 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887690
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat is niet echt des Foks
Daarom.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:28 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887691
Sim is trouwens nog steeds een geest.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:23:53 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit ja :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:36:54 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887788
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit ja :N
Nee, door een kennis. Mijn Sim heeft nog geen vrienden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:40:21 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887802
En dat was het lange weekend dan weer
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:43:19 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887821
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220887825
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220887853
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
RIP
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887854
Ik zit nog even lekker buiten O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 20:51:02 #209
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887862
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
Doet me er aan denken dat ik de grijze container aan de straat moet zetten
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:09 #210
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887869
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
Tot de kerst. Over precies zeven maanden.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:24 #211
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887872
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
M'n clematis is ontploft O+
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:34 #212
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887873
M'n zaaigoed van donderdag is ook al lekker bezig.
Tap tap tap
pi_220887881
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 20:55:32 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887894
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220887895
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
:W
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887909
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
Huehue
  maandag 25 mei 2026 @ 20:59:08 #217
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887910




Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 21:07:54 #218
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887953
quote:
Nice
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220887988
quote:
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:22:45 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888067
Ik probeer te vergeten dat het morgen zo graf heet wordt.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:07 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888070
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te vergeten dat het morgen zo graf heet wordt.
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:15 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888073
rip ons
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:23:20 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888074
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Verschrikkelijk.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:52 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888079
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Verschrikkelijk.
Ik dacht dat het na vandaag al klaar was, maar toen zag ik het weerbericht. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:26:31 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888097
Benieuwd hoe de airco draait op m'n werk, da's altijd de vraag daar
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 21:29:43 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220888111
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
Booh ik ging eigenlijk alleen even van "naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."

10.141 inmiddels _O_ Zeer tevreden, en nu naar bed :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 21:36:22 #227
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888172
Oef te lang gegrild :X
-XOXO-
pi_220888187
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Daarna weer beter *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220888191
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Ben je nu kreeft?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:03 #230
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888196
Er staat ergens iets in de fik
Tap tap tap
pi_220888197
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:41 #232
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888201
O kak fik in Wekerom
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 21:41:12 #233
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888203
quote:
De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.
Ja da's knap.
Tap tap tap
pi_220888204
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."
Nou inderdaad, je voelt de blikken morgen bij de koffieautomaat dan al prikken.
pi_220888207
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.]afbeelding[/url] ]

Ja da's knap.
Brandweer zelf aangestoken dus.
pi_220888228
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
Ik ook, lekker gedineerd.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:44:36 #237
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888231
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:39 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ben je nu kreeft?
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 21:45:27 #238
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888239
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
-XOXO-
pi_220888242
pi_220888245
pi_220888257
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
Heb je hippe cabrio?
  maandag 25 mei 2026 @ 21:49:55 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888261
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
:X
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:54:15 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888283
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:02:03 #244
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888335
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:54 schreef Ama het volgende:
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Zingen ze dat Songfestival nummer?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:36 #245
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888345
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Heb je hippe cabrio?
Nee. Gewoon burgerlijk :{
-XOXO-
pi_220888347
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
RIP :X
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 22:04:01 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888351
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zingen ze dat Songfestival nummer?
:')
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:08:47 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
Ik ben aan het wachten op mijn oleanders, de knoppen staan echt op knappen en het roze komt er al doorheen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:13:22 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888429
quote:
WE KOMEN DINSDAG BIJ JE LANGS
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:50 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888449
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:17:44 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Hoop het wel voor ze :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:21:02 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888475
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE HEBBEN JE GEMIST
-XOXO-
pi_220888479
Zo weer in het hotel , de Britten gaan nog even door
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:23:41 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888503
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
WE HEBBEN JE GEMIST
KIJK BIJ JE BUREN DAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220888516
Ik ben vandaag ook grotendeels binnen gebleven want ik begon om sommige plekken ook te verbranden ondanks dat ik mij had ingesmeerd en zoveel mogelijk in de schaduw was gebleven. Maar het is hier zonkracht 8 op het heetst van de dag
pi_220888533
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Gewoon burgerlijk :{
Valt me tegen :{
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:39 #257
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888542
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:17 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Dat is raar ja.

Vandaag bij Radar was er ook een item over de pakketbezorging..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:32:07 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888560
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Zit er wel een retourlabel bij?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:33:07 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888568
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:13 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888570
Weekend voorbij. Tijd voor bed. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:25 #262
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888572
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Valt me tegen :{
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888591
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zit er wel een retourlabel bij?
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:10 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888596
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:36:23 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888598
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:52 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888601
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:57 #267
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888604
Ik bestel zelden bij Bol, laat staan dat ik iets terugstuur.
Tap tap tap
pi_220888606
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:37:32 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888608
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Hmm, even dubbel gecheckt, maar deze is gewoon via bol zelf gegaan
quote:
Verkoop door bol
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:38:11 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888617
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:39:05 #271
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888625
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:40:02 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:17 #273
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888637
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:48 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888639
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
O ja nieuwe schoenen moet ik ook binnenkort naar gaan kijken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:07 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888648
Mijn laatste bestelling bij Bol zal zo'n paar uur geleden zijn :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:11 #276
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888649
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:04 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888660
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bol :Y Amazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:19 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:51 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888664
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:13 #280
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Die pakt de dozen in.
🐙
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:41 #281
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888670
God wat slecht van me. :')
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:25 #282
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:47 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888674
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Ik had hem gepast in de winkel _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:07 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888676
Amazon gebruik ik alleen voor Kindle eigenlijk.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:48:26 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888678
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Die pakt de dozen in.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:49:13 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888683
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Dat is wel jammer dan, heb sowieso het idee alsof ze dat een beetje random doen bij schoenen. Bij sommige heb je zelfs dat ze met 1/3 maten werken :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:50:30 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888690
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik had hem gepast in de winkel _O-
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:51:06 #288
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888693
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
Je denkt toch niet dat ik me door de roverheid laat vertellen hoe ik mijn kinderen moet vervoeren? :{w
Plotseling remmen worden die nekjes sterk van 💪🏻 💪🏻
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:56:48 #289
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888720
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Omdat ze de kleur niet hadden die ik wilde en ik wachtte op een aanbieding.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:08 #290
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888722
Verhoor voorbij?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:01:40 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888754
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Maar waarom wilde je die schoenen? Kon je geen andere kleur nemen? Waren hebben ze geen andere aanbieding? Strik je je veters wel netjes?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:03:28 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888763
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:04:39 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 23:07:49 #294
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888780
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
🐙
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:08:10 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888782
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat criminele netwerk was groter dan ik dacht
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:11:15 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888793
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
Snappen ze daar toch niet met dat taaltje van neergestrooide noodles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 23:17:49 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888810
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Je komt op borgtocht vrij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 23:21:23 #298
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888818
Oei ik had de airco vast aangezet om te voorkoelen maar s best koud nu :')
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:24:28 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888824
Ik ben niet de eerste hier die de airco aangooit :o
Nizno gaat dit nooit geloven.

Bij m'n buurman stond ie net ook al aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 23:24:46 #300
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888825
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ik hoop dat ze slaapt.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 23:35:54 #301
370431 drakin
vurig typje
pi_220888980
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet de eerste hier die de airco aangooit :o
Nizno gaat dit nooit geloven.

Bij m'n buurman stond ie net ook al aan.
Ik had vorige week de verwarming aan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')