Dan voor de zekerheid toch maar een thermosbroek meenemenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
en welke datum stond er in die brief?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wel. Maar toen zag ik dat ik moest betalen en had ik spontaan geen zin meer om verder te gaan.
01-04-2026quote:
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurftquote:
1 meiquote:Op maandag 25 mei 2026 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurft
dan ben je inderdaad mooi op tijdquote:
neequote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
JPM sneuneusquote:Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
Dat mag officieel pas vanaf 1 juni.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij welquote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Volgens een woordvoerder van Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant werd spiritus gebruikt om een barbecue aan te steken. Supardi bevestigt dat. "We wilden de kolen branden. De vader van de twee kinderen stak het aan, maar hij gebruikte te veel spiritus. Toen was er vuur, en de kinderen stonden te dichtbij."
quote:
Voordat FOK! stopt?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens
Zouden we dat nog halen?
quote:
En wat hebben wij daar mee te maken?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van mevrouw Nizno mag het niet.
Tuurlijk wel, stelletje doemdenkers hierquote:Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens
Zouden we dat nog halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |