Ik was dat alweer helemaal vergetenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe je belastingaangifte nog evenDan ben je misschien nog minder dan een maand te laat. Net zoals ik
kerstmarkt, ken je dat niet?quote:
wel een uitnodiging dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten
Nog geen herinnering gehad ook.
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoorquote:Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Ama het volgende:
Fuck it heb maar gewoon meteen het gras even gedaan. Nu wel warm maar is dat wel weer "netjes.
quote:High Temperature
31.7°C at 16:09
Pffff damn. Hier is het nu 28 volgens mijn telefoon.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
[..]
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangiftequote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangifte
Er komen steeds meer opties bij.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint zo wel spannend te worden, wat is er eerder, zijn illustere date, zijn verkochte auto of zijn belastingaangifte
Jawel. Bietje vroeg alleenquote:
Ja dacht dat het vandaag net wat minder warm zou worden, maar het is nog warmer dan gisterenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Pffff damn. Hier is het nu 28 volgens mijn telefoon.
Het is vanavond nog 20 graden, dat kan primaquote:Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even insmeren straks, en dan op het fietsje stappen naar Leiden.
Kan ik vanavond op de terugweg nog een korte broek aan? Twijfel.
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vanavond nog 20 graden, dat kan prima
Van fietsen krijg je het warm.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.
Om 00.00 uur nog 20 graden met 0 wind, denk dat je je alsnog kapot gaat zweten op de fietsquote:Op maandag 25 mei 2026 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel ruim 3 kwartier fietsen. Maar een extra broek meenemen is ook weer zo'n gedoe.
Dat wel. Maar toen zag ik dat ik moest betalen en had ik spontaan geen zin meer om verder te gaan.quote:
Je gaat in een park een boekje lezen?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even insmeren straks, en dan op het fietsje stappen naar Leiden.
Kan ik vanavond op de terugweg nog een korte broek aan? Twijfel.
Naar een vriend die in Leiden woont.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat in een park een boekje lezen?
20 graden ga ik niet van zweten hoor.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 00.00 uur nog 20 graden met 0 wind, denk dat je je alsnog kapot gaat zweten op de fiets
Het zou hier vandaag juist warmer worden dan gister.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat het vandaag net wat minder warm zou worden, maar het is nog warmer dan gisteren
Nee maar je bent ook woest aan het trappen he, je zit niet stilquote:Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 graden ga ik niet van zweten hoor.
Ben niet van suiker gemaakt.
Ik welquote:Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 graden ga ik niet van zweten hoor.
Ben niet van suiker gemaakt.
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!quote:Op maandag 25 mei 2026 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar je bent ook woest aan het trappen he, je zit niet stil
Dus I?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
Dan voor de zekerheid toch maar een thermosbroek meenemenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben kwart Indo. Wij zijn wel wat gewend!
en welke datum stond er in die brief?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wel. Maar toen zag ik dat ik moest betalen en had ik spontaan geen zin meer om verder te gaan.
01-04-2026quote:
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurftquote:
1 meiquote:Op maandag 25 mei 2026 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... ik bedoel welke datum er in staat voor wanneer je aangifte binnen moet zijn knurft
dan ben je inderdaad mooi op tijdquote:
neequote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik klagen dat ik het warm vind?
JPM sneuneusquote:Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
Dat mag officieel pas vanaf 1 juni.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij welquote:Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Volgens een woordvoerder van Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant werd spiritus gebruikt om een barbecue aan te steken. Supardi bevestigt dat. "We wilden de kolen branden. De vader van de twee kinderen stak het aan, maar hij gebruikte te veel spiritus. Toen was er vuur, en de kinderen stonden te dichtbij."
quote:
Voordat FOK! stopt?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens
Zouden we dat nog halen?
quote:
En wat hebben wij daar mee te maken?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van mevrouw Nizno mag het niet.
Tuurlijk wel, stelletje doemdenkers hierquote:Op maandag 25 mei 2026 17:44 schreef essnhills het volgende:
Nog maar 100 topics trouwens
Zouden we dat nog halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |