hebben ze leren klimmen?quote:
dat iddquote:
euh... waarschijnlijk had ik het woordje SIMS er bij moeten zettenquote:Als er iemand in het zwembad is gegooid en de ladder is verwijderd, zorg dan eerst dat de persoon veilig het water uit kan komen (bijvoorbeeld via de ondiepe kant). Onderneem daarna direct actie rondom het zwembad:
Lekker man broodje gestoofde schaamklep.quote:
quote:In de nieuwste versies van De Sims kunnen Sims uit zichzelf aan de kant van het zwembad klimmen. Het verwijderen van het laddertje alleen is dus vaak niet meer genoeg om ze te laten verdrinken. Daarnaast kun je verschillende dingen doen:
Laat ze verdrinken: Om je Sim daadwerkelijk te laten verdrinken, moet je er tegenwoordig voor zorgen dat ze nergens meer de kant op kunnen. Bouw bijvoorbeeld hekken of muren strak langs de rand van het zwembad.
Hij ging koken en ik was even alt+tabben naar FOK! en toen ik terugkeerde was Magere Hein er al.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het zwembad gegooid en het laddertje verwijderd?
koken hebben ze inderdaad moeite mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij ging koken en ik was even alt+tabben naar FOK! en toen ik terugkeerde was Magere Hein er al.
Zo lekker is datquote:
Bruh......quote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man broodje gestoofde schaamklep.
Jep. Dat gebeurde dus.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken hebben ze inderdaad moeite mee.
de hele keuken staat zo in de hens
Peevesquote:Op maandag 25 mei 2026 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Dat gebeurde dus.
Nu leeft ie als spook.
Oh ja. Die heb ik ook nog.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer met Planet Zoo begonnen. Misschien straks nog even mee verder en anders morgen weer.
was er al schaduw op je gras?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Ama het volgende:
Fuck it heb maar gewoon meteen het gras even gedaan. Nu wel warm maar is dat wel weer "netjes.
Ja doe je belastingaangifte nog evenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, het is alweer de laatste week van mei.
Time flies when you're having fun.
Pas op verwarde mannen achter het stuur!quote:Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen alweer druk bezig voor een leuk reisje naar wat kerstmarkten
ben je daar in elk geval niet te laat meequote:Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wutquote:Op maandag 25 mei 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |