abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:17:44 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Hoop het wel voor ze :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:21:02 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888475
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE HEBBEN JE GEMIST
-XOXO-
pi_220888479
Zo weer in het hotel , de Britten gaan nog even door
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:23:41 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888503
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
WE HEBBEN JE GEMIST
KIJK BIJ JE BUREN DAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220888516
Ik ben vandaag ook grotendeels binnen gebleven want ik begon om sommige plekken ook te verbranden ondanks dat ik mij had ingesmeerd en zoveel mogelijk in de schaduw was gebleven. Maar het is hier zonkracht 8 op het heetst van de dag
pi_220888533
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Gewoon burgerlijk :{
Valt me tegen :{
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:39 #257
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888542
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:17 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Dat is raar ja.

Vandaag bij Radar was er ook een item over de pakketbezorging..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:32:07 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888560
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Zit er wel een retourlabel bij?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:33:07 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888568
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:13 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888570
Weekend voorbij. Tijd voor bed. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:25 #262
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888572
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Valt me tegen :{
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888591
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zit er wel een retourlabel bij?
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:10 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888596
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:36:23 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888598
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:52 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888601
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:57 #267
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888604
Ik bestel zelden bij Bol, laat staan dat ik iets terugstuur.
Tap tap tap
pi_220888606
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:37:32 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888608
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Hmm, even dubbel gecheckt, maar deze is gewoon via bol zelf gegaan
quote:
Verkoop door bol
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:38:11 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888617
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:39:05 #271
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888625
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:40:02 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:17 #273
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888637
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:48 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888639
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
O ja nieuwe schoenen moet ik ook binnenkort naar gaan kijken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:07 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888648
Mijn laatste bestelling bij Bol zal zo'n paar uur geleden zijn :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')