abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 21:29:43 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220888111
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
Booh ik ging eigenlijk alleen even van "naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."

10.141 inmiddels _O_ Zeer tevreden, en nu naar bed :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 21:36:22 #227
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888172
Oef te lang gegrild :X
-XOXO-
pi_220888187
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Daarna weer beter *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220888191
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Ben je nu kreeft?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:03 #230
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888196
Er staat ergens iets in de fik
Tap tap tap
pi_220888197
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:41 #232
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888201
O kak fik in Wekerom
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 21:41:12 #233
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888203
quote:
De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.
Ja da's knap.
Tap tap tap
pi_220888204
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."
Nou inderdaad, je voelt de blikken morgen bij de koffieautomaat dan al prikken.
pi_220888207
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.]afbeelding[/url] ]

Ja da's knap.
Brandweer zelf aangestoken dus.
pi_220888228
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
Ik ook, lekker gedineerd.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:44:36 #237
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888231
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:39 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ben je nu kreeft?
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 21:45:27 #238
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888239
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
-XOXO-
pi_220888242
pi_220888245
pi_220888257
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
Heb je hippe cabrio?
  maandag 25 mei 2026 @ 21:49:55 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888261
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
:X
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:54:15 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888283
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:02:03 #244
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888335
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:54 schreef Ama het volgende:
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Zingen ze dat Songfestival nummer?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:36 #245
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888345
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Heb je hippe cabrio?
Nee. Gewoon burgerlijk :{
-XOXO-
pi_220888347
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
RIP :X
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 22:04:01 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888351
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zingen ze dat Songfestival nummer?
:')
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:08:47 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
Ik ben aan het wachten op mijn oleanders, de knoppen staan echt op knappen en het roze komt er al doorheen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:13:22 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888429
quote:
WE KOMEN DINSDAG BIJ JE LANGS
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:50 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888449
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')