Booh ik ging eigenlijk alleen even van "naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."quote:
Daarna weer beterquote:Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag.
Ben je nu kreeft?quote:
Nou inderdaad, je voelt de blikken morgen bij de koffieautomaat dan al prikken.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."
Brandweer zelf aangestoken dus.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.]afbeelding[/url] ]
Ja da's knap.
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terugquote:Op maandag 25 mei 2026 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
Heb je hippe cabrio?quote:Op maandag 25 mei 2026 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren
Zingen ze dat Songfestival nummer?quote:Op maandag 25 mei 2026 21:54 schreef Ama het volgende:
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
RIPquote:Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren
Ik ben aan het wachten op mijn oleanders, de knoppen staan echt op knappen en het roze komt er al doorheenquote:
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komenquote:WE KOMEN DINSDAG BIJ JE LANGS
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!quote:Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |