abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:17:44 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Hoop het wel voor ze :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:21:02 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888475
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE HEBBEN JE GEMIST
-XOXO-
pi_220888479
Zo weer in het hotel , de Britten gaan nog even door
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:23:41 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888503
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
WE HEBBEN JE GEMIST
KIJK BIJ JE BUREN DAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220888516
Ik ben vandaag ook grotendeels binnen gebleven want ik begon om sommige plekken ook te verbranden ondanks dat ik mij had ingesmeerd en zoveel mogelijk in de schaduw was gebleven. Maar het is hier zonkracht 8 op het heetst van de dag
pi_220888533
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Gewoon burgerlijk :{
Valt me tegen :{
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:39 #257
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888542
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:17 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Dat is raar ja.

Vandaag bij Radar was er ook een item over de pakketbezorging..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:32:07 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888560
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Zit er wel een retourlabel bij?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:33:07 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888568
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:13 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888570
Weekend voorbij. Tijd voor bed. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:25 #262
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888572
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Valt me tegen :{
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888591
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zit er wel een retourlabel bij?
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:10 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888596
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:36:23 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888598
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:52 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888601
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:57 #267
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888604
Ik bestel zelden bij Bol, laat staan dat ik iets terugstuur.
Tap tap tap
pi_220888606
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:37:32 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888608
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Hmm, even dubbel gecheckt, maar deze is gewoon via bol zelf gegaan
quote:
Verkoop door bol
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:38:11 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888617
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:39:05 #271
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888625
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:40:02 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:17 #273
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888637
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:48 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888639
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
O ja nieuwe schoenen moet ik ook binnenkort naar gaan kijken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:07 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888648
Mijn laatste bestelling bij Bol zal zo'n paar uur geleden zijn :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:11 #276
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888649
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:04 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888660
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bol :Y Amazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:19 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:51 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888664
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:13 #280
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Die pakt de dozen in.
🐙
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:41 #281
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888670
God wat slecht van me. :')
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:25 #282
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:47 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888674
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Ik had hem gepast in de winkel _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:07 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888676
Amazon gebruik ik alleen voor Kindle eigenlijk.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:48:26 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888678
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Die pakt de dozen in.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:49:13 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888683
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Dat is wel jammer dan, heb sowieso het idee alsof ze dat een beetje random doen bij schoenen. Bij sommige heb je zelfs dat ze met 1/3 maten werken :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:50:30 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888690
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik had hem gepast in de winkel _O-
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:51:06 #288
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888693
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
Je denkt toch niet dat ik me door de roverheid laat vertellen hoe ik mijn kinderen moet vervoeren? :{w
Plotseling remmen worden die nekjes sterk van 💪🏻 💪🏻
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:56:48 #289
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888720
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Omdat ze de kleur niet hadden die ik wilde en ik wachtte op een aanbieding.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:08 #290
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888722
Verhoor voorbij?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:01:40 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888754
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Maar waarom wilde je die schoenen? Kon je geen andere kleur nemen? Waren hebben ze geen andere aanbieding? Strik je je veters wel netjes?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:03:28 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888763
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:04:39 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 23:07:49 #294
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888780
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
🐙
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:08:10 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888782
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat criminele netwerk was groter dan ik dacht
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:11:15 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888793
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
Snappen ze daar toch niet met dat taaltje van neergestrooide noodles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 23:17:49 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888810
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Je komt op borgtocht vrij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 23:21:23 #298
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888818
Oei ik had de airco vast aangezet om te voorkoelen maar s best koud nu :')
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:24:28 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888824
Ik ben niet de eerste hier die de airco aangooit :o
Nizno gaat dit nooit geloven.

Bij m'n buurman stond ie net ook al aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 23:24:46 #300
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888825
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ik hoop dat ze slaapt.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')