Hoop het wel voor zequote:
WE HEBBEN JE GEMISTquote:Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen
KIJK BIJ JE BUREN DANquote:
Dat is raar ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Zit er wel een retourlabel bij?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoelquote:
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaanquote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel
Hmm, even dubbel gecheckt, maar deze is gewoon via bol zelf gegaanquote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
quote:Verkoop door bol
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussenOf zijn dit die schoenen?
Toen was het misschien geen 30 gradenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
O ja nieuwe schoenen moet ik ook binnenkort naar gaan kijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Dan maar een maat groter bestellenquote:
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bolquote:Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maar een maat groter bestellenDie zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maar een maat groter bestellenDie zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Ik had hem gepast in de winkelquote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel.
Dat is wel jammer dan, heb sowieso het idee alsof ze dat een beetje random doen bij schoenen. Bij sommige heb je zelfs dat ze met 1/3 maten werkenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halfje voor een halfje
Nee helaas niet.
En waarom heb je die dan niet gehaald?quote:
Je denkt toch niet dat ik me door de roverheid laat vertellen hoe ik mijn kinderen moet vervoeren?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
Omdat ze de kleur niet hadden die ik wilde en ik wachtte op een aanbieding.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Maar waarom wilde je die schoenen? Kon je geen andere kleur nemen? Waren hebben ze geen andere aanbieding? Strik je je veters wel netjes?quote:
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooidquote:
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat criminele netwerk was groter dan ik dachtquote:Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Snappen ze daar toch niet met dat taaltje van neergestrooide noodlesquote:Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |