abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:28 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887691
Sim is trouwens nog steeds een geest.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:23:53 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit ja :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:36:54 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887788
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit ja :N
Nee, door een kennis. Mijn Sim heeft nog geen vrienden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:40:21 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887802
En dat was het lange weekend dan weer
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:43:19 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887821
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220887825
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220887853
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
RIP
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887854
Ik zit nog even lekker buiten O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 20:51:02 #209
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887862
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
Doet me er aan denken dat ik de grijze container aan de straat moet zetten
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:09 #210
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887869
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:40 schreef Koen66 het volgende:
En dat was het lange weekend dan weer
Tot de kerst. Over precies zeven maanden.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:24 #211
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887872
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
M'n clematis is ontploft O+
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:34 #212
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887873
M'n zaaigoed van donderdag is ook al lekker bezig.
Tap tap tap
pi_220887881
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 20:55:32 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887894
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220887895
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
:W
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887909
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
Huehue
  maandag 25 mei 2026 @ 20:59:08 #217
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220887910




Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 21:07:54 #218
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887953
quote:
Nice
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220887988
quote:
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:22:45 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888067
Ik probeer te vergeten dat het morgen zo graf heet wordt.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:07 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888070
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te vergeten dat het morgen zo graf heet wordt.
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:15 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888073
rip ons
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:23:20 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888074
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Verschrikkelijk.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:23:52 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888079
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Verschrikkelijk.
Ik dacht dat het na vandaag al klaar was, maar toen zag ik het weerbericht. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:26:31 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888097
Benieuwd hoe de airco draait op m'n werk, da's altijd de vraag daar
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 21:29:43 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220888111
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even gauw een blokje om :W
Booh ik ging eigenlijk alleen even van "naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."

10.141 inmiddels _O_ Zeer tevreden, en nu naar bed :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 21:36:22 #227
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888172
Oef te lang gegrild :X
-XOXO-
pi_220888187
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, morgen nog warmer dan vandaag. ;(
Daarna weer beter *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220888191
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Ben je nu kreeft?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:03 #230
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888196
Er staat ergens iets in de fik
Tap tap tap
pi_220888197
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oef te lang gegrild :X
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:40:41 #232
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888201
O kak fik in Wekerom
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 21:41:12 #233
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888203
quote:
De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.
Ja da's knap.
Tap tap tap
pi_220888204
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"naah 7386 kan niet, dat moet minstens even 8000 worden en een retourtje wastafel gaat niet genoeg zijn."
Nou inderdaad, je voelt de blikken morgen bij de koffieautomaat dan al prikken.
pi_220888207
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=De brand brak rond kwart voor tien 's avonds uit.]afbeelding[/url] ]

Ja da's knap.
Brandweer zelf aangestoken dus.
pi_220888228
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik zit nog even lekker buiten O+
Ik ook, lekker gedineerd.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:44:36 #237
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888231
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:39 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ben je nu kreeft?
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 21:45:27 #238
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888239
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die wijntjes hebben ook niet geholpen zeker.
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
-XOXO-
pi_220888242
pi_220888245
pi_220888257
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik heb maar twee wijntjes op het terras gedronken want ik reed terug :{
Heb je hippe cabrio?
  maandag 25 mei 2026 @ 21:49:55 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888261
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
:X
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 21:54:15 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888283
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:02:03 #244
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888335
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:54 schreef Ama het volgende:
De 1 na laatste aflevering van Euphoria kijken.
Zingen ze dat Songfestival nummer?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:36 #245
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888345
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Heb je hippe cabrio?
Nee. Gewoon burgerlijk :{
-XOXO-
pi_220888347
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ik was vergeten mijn voeten in te smeren ;(
RIP :X
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 22:04:01 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220888351
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zingen ze dat Songfestival nummer?
:')
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:08:47 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n clematis is ontploft O+
Ik ben aan het wachten op mijn oleanders, de knoppen staan echt op knappen en het roze komt er al doorheen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:13:22 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888429
quote:
WE KOMEN DINSDAG BIJ JE LANGS
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:50 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888449
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:17:44 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
WE WETEN WAAR JE HUIS WOONT!
Hoop het wel voor ze :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:21:02 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888475
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom moet DHL dat altijd brengen alsof ze gelijk met een knokploeg op fatbikes komen :{
WE HEBBEN JE GEMIST
-XOXO-
pi_220888479
Zo weer in het hotel , de Britten gaan nog even door
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:23:41 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888503
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
WE HEBBEN JE GEMIST
KIJK BIJ JE BUREN DAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220888516
Ik ben vandaag ook grotendeels binnen gebleven want ik begon om sommige plekken ook te verbranden ondanks dat ik mij had ingesmeerd en zoveel mogelijk in de schaduw was gebleven. Maar het is hier zonkracht 8 op het heetst van de dag
pi_220888533
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Gewoon burgerlijk :{
Valt me tegen :{
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:39 #257
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888542
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:17 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Dat is raar ja.

Vandaag bij Radar was er ook een item over de pakketbezorging..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:32:07 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888560
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje is bezorgd door DHL.
Moet ik terugsturen via PostNL.
Ik ben in de war.
Zit er wel een retourlabel bij?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:33:07 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888568
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:13 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888570
Weekend voorbij. Tijd voor bed. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:33:25 #262
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888572
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Valt me tegen :{
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888591
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zit er wel een retourlabel bij?
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:10 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888596
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit pakketje komt via DHL maar is van Bol, daar krijg ik het normaal altijd via PostNL, dus snap dat ook niet helemaal
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:36:23 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888598
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee, ik moet een barcode laten scannen bij het pakketpunt.
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:52 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888601
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat is een soort van retourlabel toch, niet dat je nog zelf een pakketje moet gaan betalen :+
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:36:57 #267
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888604
Ik bestel zelden bij Bol, laat staan dat ik iets terugstuur.
Tap tap tap
pi_220888606
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Mja. Alleen nog een labradoodle in de achterbak en een taart voor de bakwedstrijd op de voorstoel :{
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:37:32 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888608
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze was ook van Bol maar dan via een toko die dus DHL gebruikt.
Hmm, even dubbel gecheckt, maar deze is gewoon via bol zelf gegaan
quote:
Verkoop door bol
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:38:11 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888617
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het nog nooit eerder zo gedaan _O-
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:39:05 #271
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888625
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom probeer ik die resellers bij bol het liefste te vermijden, zitten soms wat twijfelachtige zaken tussen :+ Of zijn dit die schoenen?
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:40:02 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:17 #273
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888637
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:40:48 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888639
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja die schoenen, ze zijn toch te klein. Snap er geen zak van want heb ze een maand geleden in de winkel gepast.
O ja nieuwe schoenen moet ik ook binnenkort naar gaan kijken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:07 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888648
Mijn laatste bestelling bij Bol zal zo'n paar uur geleden zijn :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 22:42:11 #276
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888649
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Toen was het misschien geen 30 graden :+
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:04 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888660
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Bol heb ik niet zo'n moeite mee maar die creepy Bezos bende probeer ik te vermijden
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bol :Y Amazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:45:19 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:51 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888664
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan maar een maat groter bestellen ;( Die zullen wel te groot zijn, kunnen die ook weer terug. Bedrijven zijn blij met me.
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:13 #280
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Die pakt de dozen in.
🐙
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 22:46:41 #281
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888670
God wat slecht van me. :')
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:25 #282
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze geen halfje er tussen zitten?
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:47:47 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888674
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daarom koop ik schoenen dus gewoon in de winkel. :{
Ik had hem gepast in de winkel _O-
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:07 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888676
Amazon gebruik ik alleen voor Kindle eigenlijk.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:48:26 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888678
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Die pakt de dozen in.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 22:49:13 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888683
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Halfje voor een halfje ;(
Nee helaas niet.
Dat is wel jammer dan, heb sowieso het idee alsof ze dat een beetje random doen bij schoenen. Bij sommige heb je zelfs dat ze met 1/3 maten werken :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 22:50:30 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888690
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik had hem gepast in de winkel _O-
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:51:06 #288
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888693
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Kinderstoeltje laat je gewoon zitten zeker.
Je denkt toch niet dat ik me door de roverheid laat vertellen hoe ik mijn kinderen moet vervoeren? :{w
Plotseling remmen worden die nekjes sterk van 💪🏻 💪🏻
-XOXO-
  maandag 25 mei 2026 @ 22:56:48 #289
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888720
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En waarom heb je die dan niet gehaald?
Omdat ze de kleur niet hadden die ik wilde en ik wachtte op een aanbieding.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:08 #290
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888722
Verhoor voorbij?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:01:40 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888754
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Maar waarom wilde je die schoenen? Kon je geen andere kleur nemen? Waren hebben ze geen andere aanbieding? Strik je je veters wel netjes?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:03:28 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888763
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:04:39 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 23:07:49 #294
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220888780
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
🐙
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:08:10 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888782
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze heeft een coup gepleegd en de koning van zijn troon gegooid
Dat criminele netwerk was groter dan ik dacht
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 23:11:15 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220888793
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dat zijn wel leuke dingen om terug te appen als ze haar telefoon controleren.
Snappen ze daar toch niet met dat taaltje van neergestrooide noodles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 23:17:49 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888810
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Verhoor voorbij?
Je komt op borgtocht vrij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 23:21:23 #298
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220888818
Oei ik had de airco vast aangezet om te voorkoelen maar s best koud nu :')
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 23:24:28 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888824
Ik ben niet de eerste hier die de airco aangooit :o
Nizno gaat dit nooit geloven.

Bij m'n buurman stond ie net ook al aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 23:24:46 #300
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220888825
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat was het laatste balnieuws eigenlijk? :o
Ik hoop dat ze slaapt.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')