Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebbenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig?
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooienquote:Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Nee ik heet geen Hanzquote:Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Voor nu even welquote:
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dusquote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
FokSim?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
Alsof die buiten komen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus
Met boodschappen aan huis niet meer nee.quote:
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?quote:
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Brrrr.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foksquote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit jaquote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, door een kennis. Mijn Sim heeft nog geen vrienden.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog door zijn vrienden, beetje onrealistisch wel dit ja
RIPquote:
Doet me er aan denken dat ik de grijze container aan de straat moet zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |