Ik moest steeds met emmers gevuld met klei door het luik van de kruipruimte klimmen, de klei in de achtertuin dumpen, en dan weer met lege emmer de kruipruimte weer in. En dan had mijn vader de volgende emmer alweer gevuldquote:Op maandag 25 mei 2026 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven
Dat is idd Nederland ook wel zoquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.
Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebbenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig?
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooienquote:Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Nee ik heet geen Hanzquote:Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Voor nu even welquote:
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dusquote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
FokSim?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
Alsof die buiten komen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus
Met boodschappen aan huis niet meer nee.quote:
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?quote:
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Brrrr.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foksquote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |