Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>quote:Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deportenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja moet je ook nu niet over na gaan denkenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja :p. Ik ga nu slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denkenNu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan etenquote:
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor jequote:
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal
En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar?
Tussendoor schoonspoelenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen
Maar blubberquote:
Hechtingskleiquote:
Wat een verhaal balliequote:
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppenquote:
Enorm.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruikquote:Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Misschien toch maar een pauzedag inlassenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgravenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik
Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |