abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:52:32 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887012
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:55:54 #152
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:24 #153
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887054
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #155
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887060
Als ik het niet binnen zes maanden kan verkopen gaat het via een veiling.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:57:27 #156
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887062
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:59:19 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887075
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:59:34 #158
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887078
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
  maandag 25 mei 2026 @ 19:00:26 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887083
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Ja :p. Ik ga nu slapen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:01:17 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887089
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan eten O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 19:01:22 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887090
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor je :* :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220887097
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:03 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887107
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Tussendoor schoonspoelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 19:03:26 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887108
Wow de Thailand droom van @bitterbal begint wat nachtmerrie trekjes te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:59 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887112
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Tussendoor schoonspoelen :Y
Maar blubber :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887137
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar blubber :{
Hechtingsklei 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887140
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
Wat een verhaal ballie

Maar nu iig weer lekker thuis en ff bijkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:10:20 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887151
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hechtingsklei 8-)
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:11:03 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887160
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220887164
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220887185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Misschien toch maar een pauzedag inlassen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887191
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887194
Dat grotendeels achterin de tuin gedumpt waar de grond wat afliep naar de sloot toe dus daar is het enorm vruchtbaar geworden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:18:48 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887195
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')