abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:52:32 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887012
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:55:54 #152
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:24 #153
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887054
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #155
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887060
Als ik het niet binnen zes maanden kan verkopen gaat het via een veiling.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:57:27 #156
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887062
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:59:19 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887075
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:59:34 #158
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887078
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
  maandag 25 mei 2026 @ 19:00:26 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887083
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Ja :p. Ik ga nu slapen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:01:17 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887089
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan eten O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 19:01:22 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887090
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor je :* :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220887097
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:03 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887107
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Tussendoor schoonspoelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 19:03:26 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887108
Wow de Thailand droom van @bitterbal begint wat nachtmerrie trekjes te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:59 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887112
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Tussendoor schoonspoelen :Y
Maar blubber :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887137
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar blubber :{
Hechtingsklei 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887140
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
Wat een verhaal ballie

Maar nu iig weer lekker thuis en ff bijkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:10:20 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887151
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hechtingsklei 8-)
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:11:03 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887160
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220887164
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220887185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Misschien toch maar een pauzedag inlassen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887191
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887194
Dat grotendeels achterin de tuin gedumpt waar de grond wat afliep naar de sloot toe dus daar is het enorm vruchtbaar geworden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:18:48 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887195
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887212
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Ik moest steeds met emmers gevuld met klei door het luik van de kruipruimte klimmen, de klei in de achtertuin dumpen, en dan weer met lege emmer de kruipruimte weer in. En dan had mijn vader de volgende emmer alweer gevuld |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887233
quote:
13s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
pi_220887242
En uiteindelijk onder de scheidingsbalk onder mijn huis (kruipruimte bestaat uit 2 delen, 1 deel heeft geen luik |:) ) gekropen.

Daar hadden we een tunnel gegraven. En ik er toen onderdoor om even te koekeloeren hoe het er daar uit zag en of het 50cm was.

Dat was gelukkig zo, en ook geen troep oid erin.

Dus die tunnel wat breder gemaakt zodat mijn vader er ook door kon.

Want onze redenatie was als hij er door kan, dan kan die kerel van het isolatiebedrijf dat ook.

En dat klopte ook *G*

Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.

Maar hij kwam blij verrast weer omhoog "nou dat moet wel lukken. We gaan de spullen pakken"

*G*


En daar waren we wel blij mee. Dat we niet weer terug de klei in moesten. Daar wordt je echt vies van :+ door de klei kruipen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887244
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Dat is idd Nederland ook wel zo |:)

De kleintjes worden veel sneller aangepakt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:49 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887260
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:27 #181
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887269
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887288
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:33:11 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887299
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887331
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887413
Maar als ik het zo lees dan valt het nog enigszins mee bal.
pi_220887492
geMeena
...
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:08:08 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887572
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:10:13 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887589
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:12:17 #189
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887609
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Nee ik heet geen Hanz :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:13:40 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887618
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:29 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887621
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik heet geen Hanz :{
Voor nu even wel :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:14:48 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887625
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:53 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887626
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
FokSim?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:15:17 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887630
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Alsof die buiten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:15:58 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887635
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Met boodschappen aan huis niet meer nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:17:26 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887644
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:17:57 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887647
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:18:59 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887658
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Brrrr.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:56 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887674
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foks
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:18 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887690
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat is niet echt des Foks
Daarom.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')