Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachten
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellenquote:Op maandag 25 mei 2026 14:43 schreef Modus het volgende:
Ik hoop dat er een oplossing komt voor Ballie maar ik zou zelf knettergek worden in zo'n land, waar je nooit weet of je wie dan ook kunt vertrouwen.
Ik snap het verhaal ook niet. Die zgn advocaat heeft dus iets gedaan wat niet de bedoeling was, maar ik heb geen idee wat dan wel de 'legale' variant zou zijn. Als die er uberhaupt al is.
Broccoli kapsels. Broccoli kapsels everywherequote:Op maandag 25 mei 2026 14:44 schreef Modus het volgende:
Kom lekker terug naar NL Ballie
Koop een huisje achteraf in Drenthe ofzo, daar lopen nog geen wollahwollah figuren etc.
Snotverquote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
ThaiVindPostquote:Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Ramptoerist gespot.quote:
Nog even geduld.quote:
Welnee, ik ben ontzettend begaan met ballie.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?
Wanneer wordt ze thuis verwacht?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Je gaat nog 2 jaar wachten?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?quote:
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staanquote:
Kersenflap?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Om @:bitterbal te steunen heb ik net een flap gegeten
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.
[ afbeelding ]
Voorlopig heet ie gewoon Slangquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?
Ja hij schuurde er al een tijdje tegenaan. Maar nu dus toch echt roodquote:
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staan
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van![]()
Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koelquote:Op maandag 25 mei 2026 15:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?
Siesta houden dan maarquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Lekker reageren op anonieme boosdoeners. Het wordt pas genuanceerder als er een persoonlijk verhaal bij komtquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Well done!
etc.
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopenquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Well done!
etc.
We gingen heel vaak naar de bioscoop want aircoquote:
We're not so different after allquote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?
pffffquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Zwembad is ook gesloten??quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, geen training vanavond. Had wel zin in die frisse duik
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopen
En zo blijft het universum in balansquote:Op maandag 25 mei 2026 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurderquote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.
Dan spring je in een sloot, of in de zeequote:
Appelflap natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kersenflap?
Abrikozenflap ?
Appelflap ?
Flapdrol ?
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan spring je in een sloot, of in de zee
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.
[ afbeelding ]
Oh het is ook al bekend hoe dit af gaat lopenquote:
Mja dan is er ook meer keuzequote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |