abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220883307


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:52:37 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883308
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maak geen grapjes :{
je bent een duitser?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:52:49 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883311
Goeden TT.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883314
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goeden TT.
Toch een beetje algemeen houden _O-
Tap tap tap
pi_220883316
Wat een soap joh
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:53:38 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883324
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Toch een beetje algemeen houden _O-
Ja :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:53:58 #7
388664 crew  Dotteke
pi_220883329
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Dat dacht ik ook
:{
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:54:00 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883330
@bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:54:17 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883338
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
je bent een duitser?
Nee, hij is de grap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220883341
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:54:25 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883342
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
je bent een duitser?
Nee maar ballie wel |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:54:30 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883344
Bitterbajes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:54:33 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883347
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220883348
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
Nee.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:54:43 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883352
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
:o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220883355
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:54:56 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883358
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
De wereld is klein.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:55:06 #18
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883364
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Paspoort heb ik net terug gekregen.
Wel een hele omslachtige methode dit om je paspoort terug te krijgen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:55:08 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883365
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee.
Dat dacht ik al eerlijk gezegd maar dacht vraag even na.
Your beauty never ever scared me.
pi_220883370
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
En mag je dan nooit meer terugkomen :{
Tap tap tap
pi_220883373
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:55:31 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883375
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Ik wou even zeker navragen voor ik dingen voor mezelf ging invullen. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220883380
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En mag je dan nooit meer terugkomen :{
Ja dat zou kunnen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:55:50 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883381
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
300... damn. :{
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:56:48 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883398
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Wel aardig dat ze ballie dan als hét model voor de actie hebben gekozen :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 09:56:53 #26
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883400
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
:o
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220883401
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.


Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:57:53 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883420
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.

Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:57:59 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883421
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.


Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
Dus, zij blijft buiten schot?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 09:58:02 #30
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220883423
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.


Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
🐙
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:58:11 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883425
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen
Is de kans groot dat je het land uiteindelijk voorgoed moet verlaten? Of weet je dat niet. Ik hoop uiteraard voor je dat je daar gewoon mag blijven.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:59:04 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883439
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Goede vraag dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:59:13 #33
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883441
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Omdat ze wel wist dat de constructie niet helemaal zuiver is en ballie een te goed geweten heeft
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883446
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:57 schreef Nizno het volgende:

[..]
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.


Meena zal gearresteerd worden maar ze ia nu blijkbaar te ziek
pi_220883449
Wat een verhaal....sterkte, Ballie
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220883458
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
  maandag 25 mei 2026 @ 10:00:47 #37
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883460
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883462
Komt er geen Mark Darcy om je te redden :{
Tap tap tap
pi_220883463
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:01:31 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883466
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.

Meena zal gearresteerd worden maar ze ia nu blijkbaar te ziek
Wel typisch dat zulke mensen altijd opeens 'te ziek' zijn zodra ze in de problemen komen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883469
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"? :?
Nee nee
pi_220883473
De situatie was echt absurdistisch
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:02:13 #43
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883475
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
Knuf
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:02:26 #44
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883477
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
Dat snap ik.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 10:02:36 #45
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220883479
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
-O-
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 10:02:36 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883480
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee nee
Oh okee.

Nou ja kut genoeg allemaal zeg -O- Sterkte er maar mee! Wat ga je nou doen? Maken dat je daar weg komt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:02:38 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883481
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
Nee gewoon eieren voor je geld kiezen in die corrupte bende daar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883493
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
pi_220883500
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh okee.

Nou ja kut genoeg allemaal zeg -O- Sterkte er maar mee! Wat ga je nou doen? Maken dat je daar weg komt? :?
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:04:25 #50
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Oh ze moeten weer hun trots laten zien natuurlijk, bang voor gezichtsverlies :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883511
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was? :?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220883514
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:05:37 #53
388664 crew  Dotteke
pi_220883529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.

Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883530
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:05:57 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883531
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
Maar je mag daar ook niet werken. Als je straks een hoop geld kwijtraakt is dat wel een kut situatie. Pff wat kut allemaal voor je zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_220883532
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:06:08 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883533
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Ja. :') Ik zei dat nog.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:06:18 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883535
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.

Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883537
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was? :?
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
pi_220883539
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Ik dacht dat ze een leven had :{
pi_220883540
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
:*
Tap tap tap
pi_220883541
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:06 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883542
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Voelt dan ook niet prettig. Met de nek aangekeken worden bijvoorbeeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
Ok. Sterkte in ieder geval! :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220883544
Hopelijk ben je snel weer in rustig vaarwater bal.
pi_220883545
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:16 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883546
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Sow :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:39 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883549
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is goed nieuws.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:07:52 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883551
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is fijn.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:08:18 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883555
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Gelukkig.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:08:36 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883557
Ballie's avonturen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 10:10:17 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883561
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883565
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Ja ik zou echt in paniek zijn :{
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:10:49 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883567
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:11:09 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883574
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Daarom was die dus altijd zo verdacht aardig, smerige buiktas :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883577
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 10:11:29 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883579
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:11:37 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883582
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
Dat is ook wel weer zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 10:11:58 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883590
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze een leven had :{
Iew
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:12:01 #80
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883591
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
ROAD TRIP!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:12:35 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883601
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220883606
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
Tap tap tap
pi_220883610
Hoeveel van die vrouwen in die cel zouden zich die ochtend niet gedoucht hebben bij 30+ graden.
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883615
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
Ja :')
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:30 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883618
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja ik zou echt in paniek zijn :{
Nou anders ik wel :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:13:58 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883624
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
dat meurt in die kleine cel!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220883625
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:14:25 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883626
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
Dat geloof ik ja.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:15:02 #89
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883628
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
"lalala daar gaan we weer *O* verklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen? *O* "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:15:46 #90
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883631
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
Dat wil ik wel geloven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 25 mei 2026 @ 10:17:03 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883639
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"lalala daar gaan we weer *O* verklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen? *O* "
"Hier je weer wat geld"
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220883657
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:23:23 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883659
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?
Your beauty never ever scared me.
pi_220883682
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
pi_220883688
[quote]0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:31:39 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883694
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:31:53 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop voor je dat 50k is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:35:05 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883702
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop dat het meevalt.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:35:13 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883704
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Dankje.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:37:03 #100
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883712
Ik moet poepen.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:37:27 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet poepen.
Mag je niet naar de WC? :?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:39:40 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883723
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet poepen.
niet in je broek doen! dat stinkt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 10:40:37 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220883727
Heftig verhaal, bal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:41:36 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220883730
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:42:17 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883734
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:43:00 #107
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883741
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo *)
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:43:18 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220883743
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.
Ja, maar ik denk dat ze inwendig wel bang zijn

Lijkt mij geen pretje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 10:43:46 #109
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883746
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:44:06 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883749
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
Oh dit was na die tijd?
Your beauty never ever scared me.
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 10:44:07 #111
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220883750
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo *)
Je bent de kingpin in de lokale vastgoedbende natuurlijk.
🐙
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:44:14 #112
388664 crew  Dotteke
pi_220883751
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:44:52 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883755
Ik dacht dat dit de heenweg was. :')
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:45:53 #114
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883761
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dit was na die tijd?
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:46:17 #115
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883766
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.
Yes. Ook omdat we hier na naar huis mogen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:46:26 #116
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
Oh nu snap ik de gezichten wel beter. Vond ze al zo vrolijk kijken voor mensen die net waren opgepakt. _O-
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:46:41 #117
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883772
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat dit de heenweg was. :')
Nee toen waren we niet zo _O-
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:46:58 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220883773
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
Gieren de zenuwen niet door je keel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:47:01 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883774
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee toen waren we niet zo _O-
Snap ik. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:48:03 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883778
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gieren de zenuwen niet door je keel?
ze moest in elk geval poepen.... :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:49:30 #121
388664 crew  Dotteke
pi_220883785
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
ze moest in elk geval poepen.... :)
Weer eens wat anders dan angstzweet :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 10:53:08 #122
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883798
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
ze moest in elk geval poepen.... :)
Ja wanneer niet
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 10:53:14 #123
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883800
Wat kreeg je daar te eten Bal?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:53:54 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883806
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat kreeg je daar te eten Bal?
Vast geen sushi :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 10:54:00 #125
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883807
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Jezus dat is toch ook niks dan _O- Ik dacht aan een nulletje erbij.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 10:54:10 #126
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883808
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vast geen sushi :{
Gewoon rauwe vis toch
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:55:21 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883811
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jezus dat is toch ook niks dan _O- Ik dacht aan een nulletje erbij.
Ja ook bij corruptie moet je redelijk blijven, ze moeten het natuurlijk nog wel kunnen betalen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 10:55:41 #128
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883813
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gieren de zenuwen niet door je keel?
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:57:05 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220883820
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
Ja dat snap ik, je weet ook niet wat op je afkomt en wat je kan verwachten.
Heb met je te doen. Dacht je iets moois op te bouwen komt er op deze manier abrupt een einde aan. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:57:25 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883823
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jezus dat is toch ook niks dan _O- Ik dacht aan een nulletje erbij.
daarom google ik ook elke keer als ze bedragen noemt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 10:59:36 #131
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883827
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
:*
Heb je daar wel iemand voor steun?

Weet stiefmonster het al?
Tap tap tap
pi_220883831
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo *)
Criminal mastermind ben je ook 8-)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 11:06:20 #133
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883856
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat kreeg je daar te eten Bal?
En wat erbij?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 11:09:07 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883865
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En wat erbij?
water met brood
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220883869
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
water met brood
Levende muskusrat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 11:13:25 #136
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883907
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Levende muskusrat.
Geroosterde vogelspinnen.
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 11:14:19 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883913
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Geroosterde vogelspinnen.
Lekker knapperig.
Your beauty never ever scared me.
pi_220883916
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
*;

Zit de boel terug te lezen
:*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 11:16:01 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883921
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Lekker knapperig.
crispy spider weer eens wat anders dan crispy pork..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 11:18:26 #140
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883941
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op. O+
pi_220883950
zo..
IT nerd uitgehangen..

mail op domain van mn pa verhuisd naar purelymail.com (10$ per jaar, prima deal)
1 van de 2 domeinen verhuisd naar nieuwe registrar en voor die 2de een verhuiscode aangevraagd, maar dat zal wel pas van de week worden beantwoord
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 11:19:45 #142
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883958
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op. O+
Toch je Mark Darcy O+
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 11:20:28 #143
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883964
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op. O+
Nou, die ook maar gewoon blind vertrouwen dan he *O*

:X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883966
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
:o *teruglezen gaat
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 11:20:55 #145
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883970
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef mschol het volgende:

[..]
:o *teruglezen gaat
Goede binnenkomer :D
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 11:21:18 #146
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883974
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:19 schreef mschol het volgende:
zo..
IT nerd uitgehangen..

mail op domain van mn pa verhuisd naar purelymail.com (10$ per jaar, prima deal)
1 van de 2 domeinen verhuisd naar nieuwe registrar en voor die 2de een verhuiscode aangevraagd, maar dat zal wel pas van de week worden beantwoord
nerdalert!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 11:21:25 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef mschol het volgende:

[..]
:o *teruglezen gaat
LTVDK in GC / [KSC #19898] Nummer 34 kip buikspek! Vanaf hier.
Your beauty never ever scared me.
pi_220884003
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Goede binnenkomer :D
duidelijk :D
quote:
thnx ^O^
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
nerdalert!!
[ afbeelding ]


Dat was wel snel, terwijl ik dit typte kreeg ik al een verhuiscode _O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 11:26:54 #149
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884012
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220884022
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
eerste reactie: wtf
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 11:30:29 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884074
en nou even ernstig diepvries-tetrissen want de Picnic komt vanmiddag met boelveel spul :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220884087
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Dat is nog te overzien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 11:33:00 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_220884124
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat kreeg je daar te eten Bal?
Prioriteiten _O-
pi_220884127
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Snotver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220884135
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
-O-
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
dat is meer IN de tralies :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220884140
success/sterkte daar @bitterbal
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 11:34:31 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884150
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:33 schreef mschol het volgende:
dat is meer IN de tralies
Ja kleinigheidje hou je toch :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 11:34:47 #158
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884153
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:33 schreef mschol het volgende:

[..]
-O-
[..]
dat is meer IN de tralies :')
tralies in ballie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 11:40:46 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220884180
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
  maandag 25 mei 2026 @ 11:41:00 #160
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220884182
Wtf lees ik nu allemaal, wat een gedoe met @bitterbal :{
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 11:41:07 #161
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220884183
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
pi_220884188
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
Wat voor fout :{
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 11:42:33 #163
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220884191
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
En dan snel terugvliegen naar NL? Dan kan je bij de augustus meet aanwezig zijn ;)
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:44:03 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220884199
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
_O- Sorry, maar moest hier wel om lachen :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:44:39 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884202
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
Biljetjes nog maar even in de zak houden dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 11:44:54 #166
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220884204
Ziet er pijnlijk uit met die tralies
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 11:45:34 #167
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884207
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Ziet er pijnlijk uit met die tralies
Hint: Het is niet echt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220884217
quote:
3s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hint: Het is niet echt.
Wat zeg je me nu :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220884228
Ik dacht, jij bent naar Thailand gevlogen en hebt ter plekke een foto gemaakt

Zo hyperrealistisch
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 11:48:07 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220884230
quote:
3s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hint: Het is niet echt.
Wtf serieus :o
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 11:50:07 #171
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220884269
Heb je aan AI gevraagd dat je plaatje op Sophie Hermans moet lijken @Dr_Flash :P
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 11:50:22 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220884276
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Er groeit een tralie uit haar hoofd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 11:51:03 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220884288
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
Vormfout, waardoor alle aanklachten nu vervallen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 12:02:32 #174
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220884379
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vormfout, waardoor alle aanklachten nu vervallen?
Door een rare kronkel in de wet is Bal nu wettelijk eigenaar van het lokale politiebureau en moeten ze haar huur betalen.
🐙
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 12:03:51 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884382
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Door een rare kronkel in de wet is Bal nu wettelijk eigenaar van het lokale politiebureau en moeten ze haar huur betalen.
_O-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:04:08 #176
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220884383
Ik had eigenlijk een foto van BB verwacht met een grote smiley over haar hoofd.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 12:04:16 #177
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884385
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Heb je aan AI gevraagd dat je plaatje op Sophie Hermans moet lijken @:dr_flash :P
Nee ik heb gewoon een vrouw met krulletjes gezegd en hij deed het meteen goed ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 12:09:32 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220884396
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
Pakt dat positief uit voor jou? Bedoel dat andere. Quote het verkeerde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 25-05-2026 12:21:27 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_220884438
alles op IT gebied lijkt te zijn gelukt w/

nu even wachten tot vanavond of andere mailtjes ook weer binnen gaan komen

alleen nog een webhoster regelen, maar dat is waarschijnlijk zo gepiept bij hetzner
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 12:17:46 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220884444
Goed, tijd om de dodelijke hitte te bedwingen. Anders geen lunchgenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220884458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef mschol het volgende:
alles op IT gebied lijkt te zijn gelukt w/

nu even wachten tot vanavond of andere mailtjes ook weer binnen gaan komen

alleen nog een webhoster regelen, maar dat is waarschijnlijk zo gepiept bij hetzner
Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 12:22:41 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220884464
Nep Magnums gekocht bij de Lidl. Melkchocolade is 2.59 ofzo en precies dezelfde hoeveelheid met wit is ruim 2 euro duurder. :?
Your beauty never ever scared me.
pi_220884470
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.
ik kreeg die tip van mn broer.

die zijn lekker flexibel wat ik zo zag en niet al te duur.
kleine joomla installatie terugzetten, daarna misschien ook voor mijzelf wat maken :)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220884474
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:22 schreef Ama het volgende:
Nep Magnums gekocht bij de Lidl. Melk chocolade is 2.59 ofzo en precies dezelfde hoeveelheid met wit is ruim 2 euro duurder. :?
witte chocola is duurder dus? :+
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 12:24:41 #185
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220884477
Ik ben een ochtendje aan het gamen en moet gelijk anderhalf topic bijlezen voor alle spannende drama.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 12:24:48 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220884478
Hitte is toch niet zo dodelijk. Lage luchtvochtigheid nu _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:24:50 #187
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220884479
Poe wat een verhaal/ellende @bitterbal

Sterkte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze maandag 25 mei 2026 @ 12:24:59 #188
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220884481
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef mschol het volgende:

[..]
witte chocola is duurder dus? :+
Ja schijnbaar maar vond het verschil wel beetje overdreven dus heb gewoon melkchocolade gedaan.
Your beauty never ever scared me.
pi_220884486
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een ochtendje aan het gamen en moet gelijk anderhalf topic bijlezen voor alle spannende drama.
kleine zeemeermin al gevonden?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 12:26:57 #190
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220884493
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]
kleine zeemeermin al gevonden?
Nee. Wel een zeemot gebouwd.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 12:26:59 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220884494
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]
kleine zeemeermin al gevonden?
:wtf:
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 12:29:51 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884503
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Nee. Wel een zeemot gebouwd.
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:30:11 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884506
Bwooh _O_ Dat was alweer een tijd geleden. Een uitsmijter met kaas en gegrilde casselerrib :~ En natte dooiers natuurlijk O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 12:30:38 #194
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220884508
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:26 schreef Ama het volgende:

[..]
:wtf:
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 12:31:01 #195
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884511
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:30 schreef dud0r het volgende:

[..]
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.
met Botje en Sebastiaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:32:04 #196
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220884517
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
met Botje en Sebastiaan
Die heb ik ook nog niet gezien. Wel een zandhaai en een boomerang vis en een Reaper Leviathan
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:33:36 #197
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884522
Welkom op planeet Dud0r :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220884526
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:26 schreef Ama het volgende:

[..]
:wtf:
pssstt
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 12:39:04 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220884539
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom op planeet Dud0r :P
Met de Lilakmaan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 12:40:32 #200
501914 Flory-
met streepje!
pi_220884548
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
*teruggelezen :o

Wat een ellendig verhaal Bal, veel succes met alles :*
It's weird being the same age as old people
pi_220884561
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met de Lilakmaan?
Gaat het over de kont van lilak?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 12:46:43 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884564
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gaat het over de kont van lilak?
:o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:46:46 #203
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220884565
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220884568
quote:
81s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
lekker met geld aan het smijten daar :Y
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 25 mei 2026 @ 12:47:33 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884569
quote:
81s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
KOOPDAN
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 13:07:30 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220884789
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 13:07:54 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen. |:)
vaker Sims spelen dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:08:02 #208
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220884794
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 13:08:52 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220884797
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
vaker Sims spelen dus
Ja. 14 september 2024 was de laatste keer. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 13:09:04 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884800
800 euro is een stuk beter dan het aanvankelijk leek
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:11:02 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220884805
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
800 euro is een stuk beter dan het aanvankelijk leek
Beter dan die 2500
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220884812
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
is dat wel mogelijk dan?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 13:12:25 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884813
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Beter dan die 2500
precies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:14:26 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220884822
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
'Legaal'
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:15:14 #215
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220884824
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:12 schreef mschol het volgende:

[..]
is dat wel mogelijk dan?
Ja weet ook niet zo goed hoe dat werkt, dat mag ze straks zelf uitleggen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 13:15:38 #216
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220884825
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wij :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220884826
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf. :X
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 13:17:48 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220884834
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wij :P
_O-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 25 mei 2026 @ 13:21:59 #219
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220884851
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf. :X
Dat zou ik zelf niet aan durven maar denk Bitterbal zelf ook niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220884868
dus we hebben een echte crimineel hier in foqueville :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220884900
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf. :X
Een keer de bitterbrommer niet goed geparkeerd en dan anderhalf jaar in de VIP-gevangenis.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:25:35 #222
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220884901
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wij :P
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:26:29 #223
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220884913
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Een keer de bitterbrommer niet goed geparkeerd en dan anderhalf jaar in de VIP-gevangenis.
Elke dag sushi en glibberbeestjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:26:37 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220884915
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat zou ik zelf niet aan durven maar denk Bitterbal zelf ook niet.
Denk dat het anders is als je er heel erg veel tijd/geld in geïnvesteerd hebt en ook daadwerkelijk een uitgekomen droom is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:26:58 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220884917
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Elke dag sushi en glibberbeestjes
Naaktslakken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220884958
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
_O-

Moest gnorken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220884974
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad

30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting :+ )
Oke dat valt mee :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:33:59 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220884995
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Oke dat valt mee :Y
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlaging
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885013
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlaging
Toch nog handig, zo'n side hustle
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220885020
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Oke dat valt mee :Y
en nu snel dat stinkland verlaten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:36:15 #231
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885029
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:35 schreef essnhills het volgende:

[..]
Toch nog handig, zo'n side hustle
Of ze heeft gezegd dat ze bij de S&S heeft gewerkt en ze toonden medeleven
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 13:39:37 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220885067
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 13:42:45 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885088
Balle Yas _O_ _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220885114
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:47:50 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885129
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd? :')
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:49:34 #236
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885134
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd? :')
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885155
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220885156
jemig de pemig Bal, wat een heftig avontuur :o


:*
...
  maandag 25 mei 2026 @ 13:55:24 #239
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220885157
Ik vertel als ik thuis ben alles
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:55:42 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885159
Koffie is op, op naar het grasveldje om te bakken c_/

M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen. Vat dat maar op als compliment :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:56:02 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885160
Al maakt de balsaga het wel onmogelijk :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:56:23 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220885162
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen.
KOM OP JE KUNT HET HUP HUP HUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:56:46 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885163
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
KOM OP JE KUNT HET HUP HUP HUP
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:58:15 #244
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220885167
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertel als ik thuis ben alles
*wanneer
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:59:21 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885171
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
*wanneer
Ramptoerist dat je er ook bent he
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885189
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Koffie is op, op naar het grasveldje om te bakken c_/

M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen. Vat dat maar op als compliment :o
Ik wil ook wel in het park hangen met een boekje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:06:18 #247
47102 Elvi
miemkwien
pi_220885201
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen. |:)
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachten
pi_220885202
Met dit als uitzicht O+

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:06:52 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220885204
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ramptoerist dat je er ook bent he
Juist niet, ik maak haar bericht gewoon even minder negatief en fatalistisch.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:08:37 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885212
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Juist niet, ik maak haar bericht gewoon even minder negatief en fatalistisch.
Oh ik dacht dat je vroeg wanneer ze thuis was :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 14:11:24 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220885230
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Elvi het volgende:

[..]
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachten
Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220885559
Ik hoop dat er een oplossing komt voor Ballie maar ik zou zelf knettergek worden in zo'n land, waar je nooit weet of je wie dan ook kunt vertrouwen.

Ik snap het verhaal ook niet. Die zgn advocaat heeft dus iets gedaan wat niet de bedoeling was, maar ik heb geen idee wat dan wel de 'legale' variant zou zijn. Als die er uberhaupt al is.
pi_220885563
Kom lekker terug naar NL Ballie O+
Koop een huisje achteraf in Drenthe ofzo, daar lopen nog geen wollahwollah figuren etc.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:47:02 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885569
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:43 schreef Modus het volgende:
Ik hoop dat er een oplossing komt voor Ballie maar ik zou zelf knettergek worden in zo'n land, waar je nooit weet of je wie dan ook kunt vertrouwen.

Ik snap het verhaal ook niet. Die zgn advocaat heeft dus iets gedaan wat niet de bedoeling was, maar ik heb geen idee wat dan wel de 'legale' variant zou zijn. Als die er uberhaupt al is.
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885612
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:44 schreef Modus het volgende:
Kom lekker terug naar NL Ballie O+
Koop een huisje achteraf in Drenthe ofzo, daar lopen nog geen wollahwollah figuren etc.
Broccoli kapsels. Broccoli kapsels everywhere
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 15:00:08 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220885629
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Snotver :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:01:53 #257
13749 AirwiN
Time to give
pi_220885636
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
ThaiVindPost
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_220885667
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]
ThaiVindPost
Ramptoerist gespot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:09:50 #259
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885670
Is het al herfst?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 15:10:35 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220885674
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het al herfst?
Nog even geduld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:10:38 #261
13749 AirwiN
Time to give
pi_220885675
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ramptoerist gespot.
Welnee, ik ben ontzettend begaan met ballie. :(
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 15:11:22 #262
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220885678
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 15:11:51 #263
501914 Flory-
met streepje!
pi_220885685
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Wanneer wordt ze thuis verwacht? :@
It's weird being the same age as old people
pi_220885692
Om @bitterbal te steunen heb ik net een flap gegeten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220885693
Tevens, 27,0 *G* code rood *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 15:13:57 #266
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_220885694
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.
Je gaat nog 2 jaar wachten?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  maandag 25 mei 2026 @ 15:17:07 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220885710
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,0 *G* code rood *G*
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:17:23 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885711
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:11 schreef Flory- het volgende:

[..]
Wanneer wordt ze thuis verwacht? :@
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staan :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 15:17:42 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885713
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Om @:bitterbal te steunen heb ik net een flap gegeten
Kersenflap?
Abrikozenflap ?
Appelflap ?
Flapdrol ?

:?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220885717
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,0 *G* code rood *G*
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:20:49 #271
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885729
quote:
86s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.

[ afbeelding ]
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?

:@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 15:21:48 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885735
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,0 *G* code rood *G*
Kostte wel wat moeite
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220885740
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?
Voorlopig heet ie gewoon Slang
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 15:24:56 #274
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220885745
24ºC in huis. Lekker jointje en niet te druk maken maar en vanaaf lekker simpel broodjes met knakworst en mosterd en wat rauwkost.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220885747
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kostte wel wat moeite
Ja hij schuurde er al een tijdje tegenaan. Maar nu dus toch echt rood :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 15:26:23 #276
501914 Flory-
met streepje!
pi_220885751
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staan :+
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van :o

Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
It's weird being the same age as old people
  maandag 25 mei 2026 @ 15:27:39 #277
13749 AirwiN
Time to give
pi_220885754
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van :o

Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_220885773
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:20 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?

:@
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:31:02 #279
13749 AirwiN
Time to give
pi_220885791
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel :')
Siesta houden dan maar :!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_220885794
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220885796
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van :o

Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Lekker reageren op anonieme boosdoeners. Het wordt pas genuanceerder als er een persoonlijk verhaal bij komt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:32:00 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885798
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van :o

Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885799
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Siesta houden dan maar :!
We gingen heel vaak naar de bioscoop want airco :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:32:49 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885802
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
We're not so different after all O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 15:34:20 #285
13749 AirwiN
Time to give
pi_220885808
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 25 mei 2026 @ 15:34:36 #286
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885810
quote:
89s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel :')
pffff ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 15:35:10 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885813
Verdomme, geen training vanavond. Had wel zin in die frisse duik ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 15:35:41 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220885815
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, geen training vanavond. Had wel zin in die frisse duik ;(
Zwembad is ook gesloten??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:35:49 #289
501914 Flory-
met streepje!
pi_220885817
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopen
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.
It's weird being the same age as old people
pi_220885851
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?
En zo blijft het universum in balans O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 15:38:53 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885861
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zwembad is ook gesloten??
Voor ons wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:39:01 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885866
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Flory- het volgende:

[..]
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurder
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:39:17 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885871
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor ons wel.
Dan spring je in een sloot, of in de zee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220885903
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kersenflap?
Abrikozenflap ?
Appelflap ?
Flapdrol ?

:?
Appelflap natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 15:40:58 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885905
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan spring je in een sloot, of in de zee
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220885910
quote:
86s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.

[ afbeelding ]
:X
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 15:43:12 #297
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220885929
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het is ook al bekend hoe dit af gaat lopen :@

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 15:44:43 #298
501914 Flory-
met streepje!
pi_220885937
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurder
Mja dan is er ook meer keuze :P

Ik probeer het een beetje te snappen :+
It's weird being the same age as old people
  maandag 25 mei 2026 @ 15:46:23 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220885943
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Je gaat nog 2 jaar wachten?
Mijn backlog is het hier mee eens.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 15:55:13 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885965
Tis echt lekker hier. Kan ik komend weekend wel herhalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:59:10 #301
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220885986
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:44 schreef Flory- het volgende:

[..]
Mja dan is er ook meer keuze :P

Ik probeer het een beetje te snappen :+
Denk dat het een beetje dat 'vroeger was alles beter' sentiment is. Want vroeger konden ze voor een grijpstuiver op dat eiland verblijven maar nu wordt het overspoeld door toeristen en wordt het allemaal duurder.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')