SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
je bent een duitser?quote:
Jaquote:
Dat dacht ik ookquote:
Nee maar ballie welquote:
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
De wereld is klein.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Wel een hele omslachtige methode dit om je paspoort terug te krijgenquote:
En mag je dan nooit meer terugkomenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Ik wou even zeker navragen voor ik dingen voor mezelf ging invullen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mag je dan nooit meer terugkomen
300... damn.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
Wel aardig dat ze ballie dan als hét model voor de actie hebben gekozenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
quote:
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.
Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
Dus, zij blijft buiten schot?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is de kans groot dat je het land uiteindelijk voorgoed moet verlaten? Of weet je dat niet. Ik hoop uiteraard voor je dat je daar gewoon mag blijven.quote:
Goede vraag dit.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Omdat ze wel wist dat de constructie niet helemaal zuiver is en ballie een te goed geweten heeftquote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wilquote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel typisch dat zulke mensen altijd opeens 'te ziek' zijn zodra ze in de problemen komenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.
Meena zal gearresteerd worden maar ze ia nu blijkbaar te ziek
Nee neequote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"?
Knufquote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
Dat snap ik.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
Oh okee.quote:
Nee gewoon eieren voor je geld kiezen in die corrupte bende daarquote:Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
Nee nu blijf ik om land te verkopen als datquote:Op maandag 25 mei 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.
Nou ja kut genoeg allemaal zegSterkte er maar mee! Wat ga je nou doen? Maken dat je daar weg komt?
Oh ze moeten weer hun trots laten zien natuurlijk, bang voor gezichtsverliesquote:Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Maar je mag daar ook niet werken. Als je straks een hoop geld kwijtraakt is dat wel een kut situatie. Pff wat kut allemaal voor je zeg.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
Dit.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.
Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Voelt dan ook niet prettig. Met de nek aangekeken worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Ok. Sterkte in ieder geval!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
Sowquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is fijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik zou echt in paniek zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Sommige kijken wel erg vrolijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Daarom was die dus altijd zo verdacht aardig, smerige buiktasquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
ROAD TRIP!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Jaquote:Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
dat meurt in die kleine cel!quote:
Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"lalala daar gaan we weerquote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Dat wil ik wel geloven.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"Hier je weer wat geld"quote:Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"lalala daar gaan we weerverklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen?
"
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.quote:
Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop voor je dat 50k is.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Dankje.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
niet in je broek doen! dat stinktquote:
Ze zien er geen een van alle angstig uitquote:
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Ja, maar ik denk dat ze inwendig wel bang zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uitquote:Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Oh dit was na die tijd?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
Je bent de kingpin in de lokale vastgoedbende natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
Yes. Ook omdat we hier na naar huis mogenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.
Oh nu snap ik de gezichten wel beter. Vond ze al zo vrolijk kijken voor mensen die net waren opgepakt.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
Gieren de zenuwen niet door je keel?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
ze moest in elk geval poepen....quote:
Weer eens wat anders dan angstzweetquote:
Vast geen sushiquote:
Jezus dat is toch ook niks danquote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
Ja ook bij corruptie moet je redelijk blijven, ze moeten het natuurlijk nog wel kunnen betalenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dat is toch ook niks danIk dacht aan een nulletje erbij.
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ookquote:
Ja dat snap ik, je weet ook niet wat op je afkomt en wat je kan verwachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
daarom google ik ook elke keer als ze bedragen noemtquote:Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dat is toch ook niks danIk dacht aan een nulletje erbij.
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
Criminal mastermind ben je ookquote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo
water met broodquote:
Levende muskusrat.quote:
[..]
crispy spider weer eens wat anders dan crispy pork..quote:
Toch je Mark Darcyquote:Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op.
Nou, die ook maar gewoon blind vertrouwen dan hequote:Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op.
[..]
nerdalert!!quote:Op maandag 25 mei 2026 11:19 schreef mschol het volgende:
zo..
IT nerd uitgehangen..
mail op domain van mn pa verhuisd naar purelymail.com (10$ per jaar, prima deal)
1 van de 2 domeinen verhuisd naar nieuwe registrar en voor die 2de een verhuiscode aangevraagd, maar dat zal wel pas van de week worden beantwoord
LTVDK in GC / [KSC #19898] Nummer 34 kip buikspek! Vanaf hier.quote:
duidelijkquote:
thnxquote:Op maandag 25 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
LTVDK in GC / [KSC #19898] Nummer 34 kip buikspek! Vanaf hier.
quote:
eerste reactie: wtfquote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Dat is nog te overzienquote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
Snotverquote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
dat is meer IN de traliesquote:
tralies in balliequote:
Wat voor foutquote:Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
En dan snel terugvliegen naar NL? Dan kan je bij de augustus meet aanwezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
quote:
Biljetjes nog maar even in de zak houden danquote:Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt in de aanklacht heeft mijn advocaat ontdekt Word nu aangepast
Wat zeg je me nuquote:
Vormfout, waardoor alle aanklachten nu vervallen?quote:Op maandag 25 mei 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Door een rare kronkel in de wet is Bal nu wettelijk eigenaar van het lokale politiebureau en moeten ze haar huur betalen.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vormfout, waardoor alle aanklachten nu vervallen?
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Door een rare kronkel in de wet is Bal nu wettelijk eigenaar van het lokale politiebureau en moeten ze haar huur betalen.
Nee ik heb gewoon een vrouw met krulletjes gezegd en hij deed het meteen goedquote:Op maandag 25 mei 2026 11:50 schreef Koen66 het volgende:
Heb je aan AI gevraagd dat je plaatje op Sophie Hermans moet lijken @:dr_flash
Pakt dat positief uit voor jou? Bedoel dat andere. Quote het verkeerde.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef mschol het volgende:
alles op IT gebied lijkt te zijn gelukt![]()
nu even wachten tot vanavond of andere mailtjes ook weer binnen gaan komen
alleen nog een webhoster regelen, maar dat is waarschijnlijk zo gepiept bij hetzner
ik kreeg die tip van mn broer.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.
witte chocola is duurder dus?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:22 schreef Ama het volgende:
Nep Magnums gekocht bij de Lidl. Melk chocolade is 2.59 ofzo en precies dezelfde hoeveelheid met wit is ruim 2 euro duurder.
Ja schijnbaar maar vond het verschil wel beetje overdreven dus heb gewoon melkchocolade gedaan.quote:
kleine zeemeermin al gevonden?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een ochtendje aan het gamen en moet gelijk anderhalf topic bijlezen voor alle spannende drama.
Nee. Wel een zeemot gebouwd.quote:
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.quote:
met Botje en Sebastiaanquote:Op maandag 25 mei 2026 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.
Die heb ik ook nog niet gezien. Wel een zandhaai en een boomerang vis en een Reaper Leviathanquote:
Met de Lilakmaan?quote:
*teruggelezenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het over de kont van lilak?
lekker met geld aan het smijten daarquote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
KOOPDANquote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
vaker Sims spelen dusquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen.
Ja. 14 september 2024 was de laatste keer.quote:
Beter dan die 2500quote:Op maandag 25 mei 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
800 euro is een stuk beter dan het aanvankelijk leek
is dat wel mogelijk dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad
30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting)
preciesquote:
'Legaal'quote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting)
Ja weet ook niet zo goed hoe dat werkt, dat mag ze straks zelf uitleggenquote:
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wijquote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wij
Dat zou ik zelf niet aan durven maar denk Bitterbal zelf ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf.
Een keer de bitterbrommer niet goed geparkeerd en dan anderhalf jaar in de VIP-gevangenis.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Creatieve constructies zijn nu wel erg riskant met die voorwaardelijke gevangenisstraf.
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yasquote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil maar het is een stuk minder saai leven dan wij
Elke dag sushi en glibberbeestjesquote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer de bitterbrommer niet goed geparkeerd en dan anderhalf jaar in de VIP-gevangenis.
Denk dat het anders is als je er heel erg veel tijd/geld in geïnvesteerd hebt en ook daadwerkelijk een uitgekomen droom is.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet aan durven maar denk Bitterbal zelf ook niet.
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Oke dat valt meequote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlagingquote:
Toch nog handig, zo'n side hustlequote:Op maandag 25 mei 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlaging
Of ze heeft gezegd dat ze bij de S&S heeft gewerkt en ze toonden medelevenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd?![]()
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd?![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.
KOM OP JE KUNT HET HUP HUP HUPquote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen.
Ramptoerist dat je er ook bent hequote:
Ik wil ook wel in het park hangen met een boekjequote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Koffie is op, op naar het grasveldje om te bakken
M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen. Vat dat maar op als compliment
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachtenquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen.
Oh ik dacht dat je vroeg wanneer ze thuis wasquote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist niet, ik maak haar bericht gewoon even minder negatief en fatalistisch.
Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachten
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellenquote:Op maandag 25 mei 2026 14:43 schreef Modus het volgende:
Ik hoop dat er een oplossing komt voor Ballie maar ik zou zelf knettergek worden in zo'n land, waar je nooit weet of je wie dan ook kunt vertrouwen.
Ik snap het verhaal ook niet. Die zgn advocaat heeft dus iets gedaan wat niet de bedoeling was, maar ik heb geen idee wat dan wel de 'legale' variant zou zijn. Als die er uberhaupt al is.
Broccoli kapsels. Broccoli kapsels everywherequote:Op maandag 25 mei 2026 14:44 schreef Modus het volgende:
Kom lekker terug naar NL Ballie
Koop een huisje achteraf in Drenthe ofzo, daar lopen nog geen wollahwollah figuren etc.
Snotverquote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ThaiVindPostquote:Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Ramptoerist gespot.quote:
Nog even geduld.quote:
Welnee, ik ben ontzettend begaan met ballie.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?
Wanneer wordt ze thuis verwacht?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even geduldig tot ze weer thuis is en een beetje is bijgekomen zodat ze het hele verhaal kan vertellen
Je gaat nog 2 jaar wachten?quote:Op maandag 25 mei 2026 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zag ik, maar ik wacht wel even tot die uit Early Access is.
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?quote:
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staanquote:
Kersenflap?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:13 schreef essnhills het volgende:
Om @:bitterbal te steunen heb ik net een flap gegeten
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.
[ afbeelding ]
Voorlopig heet ie gewoon Slangquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft je temperatuurssssssslang ook een naam Essssssnhilssss?
Ja hij schuurde er al een tijdje tegenaan. Maar nu dus toch echt roodquote:
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staan
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van![]()
Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koelquote:Op maandag 25 mei 2026 15:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?
Siesta houden dan maarquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Lekker reageren op anonieme boosdoeners. Het wordt pas genuanceerder als er een persoonlijk verhaal bij komtquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Well done!
etc.
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopenquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Well done!
etc.
We gingen heel vaak naar de bioscoop want aircoquote:
We're not so different after allquote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?
pffffquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Zwembad is ook gesloten??quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, geen training vanavond. Had wel zin in die frisse duik
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopen
En zo blijft het universum in balansquote:Op maandag 25 mei 2026 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurderquote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.
Dan spring je in een sloot, of in de zeequote:
Appelflap natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kersenflap?
Abrikozenflap ?
Appelflap ?
Flapdrol ?
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan spring je in een sloot, of in de zee
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.
[ afbeelding ]
Oh het is ook al bekend hoe dit af gaat lopenquote:
Mja dan is er ook meer keuzequote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurder
Denk dat het een beetje dat 'vroeger was alles beter' sentiment is. Want vroeger konden ze voor een grijpstuiver op dat eiland verblijven maar nu wordt het overspoeld door toeristen en wordt het allemaal duurder.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja dan is er ook meer keuze![]()
Ik probeer het een beetje te snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |