abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220883511
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was? :?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220883514
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:05:37 #53
388664 crew  Dotteke
pi_220883529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.

Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883530
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:05:57 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883531
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
Maar je mag daar ook niet werken. Als je straks een hoop geld kwijtraakt is dat wel een kut situatie. Pff wat kut allemaal voor je zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_220883532
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:06:08 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883533
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Ja. :') Ik zei dat nog.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:06:18 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883535
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.

Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883537
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was? :?
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
pi_220883539
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
En wij dachten dat je ons stom vond :@
Ik dacht dat ze een leven had :{
pi_220883540
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
:*
Tap tap tap
pi_220883541
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:06 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883542
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Voelt dan ook niet prettig. Met de nek aangekeken worden bijvoorbeeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
Ok. Sterkte in ieder geval! :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220883544
Hopelijk ben je snel weer in rustig vaarwater bal.
pi_220883545
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:16 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883546
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Sow :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:07:39 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883549
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is goed nieuws.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:07:52 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883551
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is fijn.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:08:18 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883555
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Gelukkig.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:08:36 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883557
Ballie's avonturen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 10:10:17 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883561
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883565
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Ja ik zou echt in paniek zijn :{
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:10:49 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883567
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan :{
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:11:09 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883574
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Was die Iraniër geen undercoveragent.
Daarom was die dus altijd zo verdacht aardig, smerige buiktas :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883577
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 10:11:29 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883579
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige kijken wel erg vrolijk.
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:11:37 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883582
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
Dat is ook wel weer zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 10:11:58 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883590
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze een leven had :{
Iew
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:12:01 #80
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883591
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
ROAD TRIP!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:12:35 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883601
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220883606
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
Tap tap tap
pi_220883610
Hoeveel van die vrouwen in die cel zouden zich die ochtend niet gedoucht hebben bij 30+ graden.
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883615
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
Ja :')
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:30 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883618
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja ik zou echt in paniek zijn :{
Nou anders ik wel :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:13:58 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883624
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten van angst. _O- :@
dat meurt in die kleine cel!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220883625
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:14:25 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883626
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
Dat geloof ik ja.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:15:02 #89
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883628
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
"lalala daar gaan we weer *O* verklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen? *O* "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:15:46 #90
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883631
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
Dat wil ik wel geloven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 25 mei 2026 @ 10:17:03 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883639
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
"lalala daar gaan we weer *O* verklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen? *O* "
"Hier je weer wat geld"
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220883657
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:23:23 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883659
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?
Your beauty never ever scared me.
pi_220883682
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
pi_220883688
[quote]0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:31:39 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883694
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:31:53 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop voor je dat 50k is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:35:05 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883702
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop dat het meevalt.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 10:35:13 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883704
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Dankje.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:37:03 #100
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883712
Ik moet poepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')