Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Maar je mag daar ook niet werken. Als je straks een hoop geld kwijtraakt is dat wel een kut situatie. Pff wat kut allemaal voor je zeg.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
Dit.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.
Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Voelt dan ook niet prettig. Met de nek aangekeken worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Ok. Sterkte in ieder geval!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
Sowquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is fijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Gelukkig.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik zou echt in paniek zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Sommige kijken wel erg vrolijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Daarom was die dus altijd zo verdacht aardig, smerige buiktasquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
ROAD TRIP!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Jaquote:Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
dat meurt in die kleine cel!quote:
Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"lalala daar gaan we weerquote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Dat wil ik wel geloven.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"Hier je weer wat geld"quote:Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"lalala daar gaan we weerverklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen?
"
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.quote:
Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop voor je dat 50k is.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Dankje.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |