SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
je bent een duitser?quote:
Jaquote:
Dat dacht ik ookquote:
Nee maar ballie welquote:
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
De wereld is klein.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Wel een hele omslachtige methode dit om je paspoort terug te krijgenquote:
En mag je dan nooit meer terugkomenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Ik wou even zeker navragen voor ik dingen voor mezelf ging invullen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mag je dan nooit meer terugkomen
300... damn.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
Wel aardig dat ze ballie dan als hét model voor de actie hebben gekozenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
quote:
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.
Gisteren tijdens verhoor hoorde ik van niet.
Dus, zij blijft buiten schot?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is probleem. Probleem is dat Meena zichzelf inn bedrijf heeft ingeschreven gehouden terwijl ik haar betaald heb om haar er uit te halen. En later bevestigde ze dat ze dat heeft gedaan.
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is de kans groot dat je het land uiteindelijk voorgoed moet verlaten? Of weet je dat niet. Ik hoop uiteraard voor je dat je daar gewoon mag blijven.quote:
Goede vraag dit.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Omdat ze wel wist dat de constructie niet helemaal zuiver is en ballie een te goed geweten heeftquote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als je bewijs hebt dat zij dat frauduleus heeft gedaan, en jij niet op de hoogte was, waarom beken je dan schuld?
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat dezelfde persoon die jou destijds zo ' onder druk ' zette voor geld toen jij in NL was?
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wilquote:Op maandag 25 mei 2026 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel typisch dat zulke mensen altijd opeens 'te ziek' zijn zodra ze in de problemen komenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Dat is mijn echte Thaise partner die dat vroeg.
Meena zal gearresteerd worden maar ze ia nu blijkbaar te ziek
Nee neequote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kut die ook even 5000 euro wilde "lenen"?
Knufquote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
Dat snap ik.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs plus als je ontkent heb je kans dat je weer de cel in gaat en ik vertrouw de Thaise autoriteiten ook niet zo. Plus dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil
Oh okee.quote:
Nee gewoon eieren voor je geld kiezen in die corrupte bende daarquote:Op maandag 25 mei 2026 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dit aanvechten en ze zijn er maanden mee bezig. Ik heb er geen zin in.
Nee nu blijf ik om land te verkopen als datquote:Op maandag 25 mei 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.
Nou ja kut genoeg allemaal zegSterkte er maar mee! Wat ga je nou doen? Maken dat je daar weg komt?
Oh ze moeten weer hun trots laten zien natuurlijk, bang voor gezichtsverliesquote:Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:03 schreef bitterbal het volgende:
De reden dat ze ons overnachten was omdat de grote piefen uit Bangkok er waren. De politie van ons eiland laat je normaal gesproken gaan en houdt dan je paspoort tot de rechtszaak. Ze hebben ook bevestigd dat we daarom moesten blijven.
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Maar je mag daar ook niet werken. Als je straks een hoop geld kwijtraakt is dat wel een kut situatie. Pff wat kut allemaal voor je zeg.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nu blijf ik om land te verkopen als dat
Lukt en dan kijken maar begin hier geen bedrijf meer. Dirf niet meer.
Dit.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende Bitter, je had je avontuur heel anders in gedachten.
Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar begrijp ik nu goed dat je vastgoed had gekocht terwijl dat eigenlijk illegaal was?
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik was echt heel bang. Zal foto’s van de cel naar gembl sturen. Kan hij ze uploaden
Voelt dan ook niet prettig. Met de nek aangekeken worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat je toch mag blijven, al zit je er misschien toch niet helemaal lekker dan.
Ok. Sterkte in ieder geval!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik leg dat later uit. Teveel typen nu. Vertel ik wat ik heb gedaan.
Sowquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Als ik dit kwijt raak is er financieel geen probleem.
Dat is fijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik zou echt in paniek zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Sommige kijken wel erg vrolijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Als een stel biggen achter in de pickup naar het Police station gereden worden. En ze zitten erbij alsof ze op schoolreisje gaan
Daarom was die dus altijd zo verdacht aardig, smerige buiktasquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zenuwachtig lachen kan ook natuurlijk.
ROAD TRIP!quote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Jaquote:Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker aan de gerriederrie in zo'n cel.
dat meurt in die kleine cel!quote:
Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"lalala daar gaan we weerquote:Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Alsof ze dit vaker doen.
Dat wil ik wel geloven.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Vanmorgen waren we erg blij dat we de cel uitwaren.
"Hier je weer wat geld"quote:Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"lalala daar gaan we weerverklaringkje foei stout niet meer doen okee sorrie sorrie en met een uurtje staan we weer buiten. Meiden wat gaan we vanmiddag doen?
"
Weet je ook al hoe hoog die gaat zijn?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
De eerste zijn vrijgelaten. Zij moeten bail betalen omdat zij een lopende zaak hebben. Zij krijgen nog een rechtszaak. Is anders in mijn situatie. Ik betaal nu een fine en ik ben dan klaar.
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.quote:
Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop voor je dat 50k is.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen de 50 duizend en 100 000 baht. Hoop niet meer want heb 100 000 bij mij cash. Als je niet betaald ga je terug de bak in geloof ik.
Dankje.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |