Wie weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'oh noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.quote:
Lezenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.
Heb mezelf wel voorgenomen om dit jaar te beginnen met lezen, dus moet klein beginnen
(En ik heb niet zo heel erg veel verder)
Als je maar de juiste mensen omkoopt daarquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
Zou het? Als er straks aan het licht komt dat er op grote schaal investeerders gezeik hebben gekregen hierdoor, gaan die hun business verliezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
quote:
Ik duim voor je.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Sterktequote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Veel sterkte daar ballie.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...quote:Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Het is vandaag.
https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
en daarna terug naar NL?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Lachen maatquote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer @:bomenverzameling
Eindelijk Rob ScheepersGod live gezien. Hij is echt goed! Kreeg de hele zaal plat
Ik een boek over Chernobyl.quote:
Ach lieverd toch, wat een ellende. Heel veel sterkte hopelijk loopt het goed voor je afquote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Heerlijk geluidquote:Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
wtf?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een boek over Chernobyl.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
fixedquote:Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Die meena is nu 'te ziek' om opgepakt te worden maar E heeft schuld bekend.
ik twijfelde ook, maar het klonk ook echt... dus ik dacht ik houd het maar bij rare emoticonsquote:
Sterkte.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiėle strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.quote:
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.
naast de plantlampquote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En dat paspoort ligt ook nog ergens anders?
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.
Die foto kan op zich iedereen zijn... en zo'n huis met een veranda.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.
Ik maak geen grapjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |