abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:32 #201
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220882283
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Tap tap tap
pi_220882292
ik ga ook naar bed :O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220882296
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
oh lekker dan dat soort verschillen

ik hoop dat het disndag uit te houden is op werk :X

gelukkig in kantoor wel airco maar goed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220882481
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Neejoh
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 mei 2026 @ 01:54:51 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220882497
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Ik lig nu gewoon ook nog onder dekbed
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220882576
omdat ik toch wakker ben , alles maar even open gezet , incl voordeur

staat beetje wind dus kan even doorwaaien
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:07:40 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220882634
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:24:06 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882657
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:27:13 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220882661
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:W
Goodmorning :W hoe is het met je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 07:28:12 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882663
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 07:59:46 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882717
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:02:32 #212
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882722
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goodmorning :W hoe is het met je?
prima
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:03:00 #213
388664 crew  Dotteke
pi_220882724
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
prima
*O* :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:11:45 #214
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220882736
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220882813
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220882824
H :O I
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:55:25 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882832
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 08:56:44 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:57:08 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220882839
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Ja, die zijn niet van het klokkijken en denken laten we even zachtjes doen voor de slapers onder de mensen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 08:57:44 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882841
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:59:01 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882846
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
De hysterisch gillende kutkinderen mochten volgens mij wel uitslapen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 09:02:54 #222
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220882859
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Ik heb haar even een berichtje gestuurd
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:03:08 #223
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882860
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Of het was Luctor
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:06:12 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882867
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of het was Luctor
Zou ook nog goed kunnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:10:25 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Toen was het al licht. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:11:03 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882877
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Ze las dat je Zeeland te ver vond. Dus eigen schuld .
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:11:44 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882881
Hier zijn ze ook alweer twee uur bezig in de wijk met verbouwen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:12:12 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882885
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of het was Luctor
👀
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:14:27 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882900
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:18:00 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220882923
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
:? :o :X
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220882926
Toe aan de vrijmibo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220882940
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:22:12 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882946
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:23:09 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882952
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Verklaart haar afwezigheid :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:26:40 #235
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882965
@TheStigsDutchCousin doe je mee aan de Elfstedentocht op motoren?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:26:41 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220882967
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Wat
Your beauty never ever scared me.
pi_220882971
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Ze staat ook op de foto bij het nieuwsbericht. Hopelijk komt het snel goed en zetten ze haar niet het land uit :{
  maandag 25 mei 2026 @ 09:30:30 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220882977
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Dafuq? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 09:31:09 #239
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220882985
Anyway :)



EN tevens goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:33:27 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883014
We duimen voor je @bitterbal :* O+
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883021
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:34:30 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883041
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
Life goals _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Maakt wel goede profielfoto voor je dating app
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:34:52 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:26 #245
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Welk boek ga je lezen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:36:31 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883074
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Thestigsdutchcousin doe je mee aan de Elfstedentocht op motoren?
Bestaat dat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:37:16 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883092
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bestaat dat?
:Y

Het is vandaag.

https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:37:56 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883103
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y

Het is vandaag.

https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/u :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:25 #249
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/u :@
Volgend jaar meedoen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:19 #250
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883114
Ik kijk nu naar fiets Elfstedentocht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')