oh lekker dan dat soort verschillenquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen
Neejohquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig nu gewoon ook nog onder dekbedquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Goodmorningquote:
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen
Ja, die zijn niet van het klokkijken en denken laten we even zachtjes doen voor de slapers onder de mensenquote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen
De hysterisch gillende kutkinderen mochten volgens mij wel uitslapenquote:Op maandag 25 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
Ik heb haar even een berichtje gestuurdquote:Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse
Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Of het was Luctorquote:Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse
Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Toen was het al licht.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |