abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:32 #201
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220882283
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Tap tap tap
pi_220882292
ik ga ook naar bed :O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220882296
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
oh lekker dan dat soort verschillen

ik hoop dat het disndag uit te houden is op werk :X

gelukkig in kantoor wel airco maar goed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220882481
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Neejoh
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 mei 2026 @ 01:54:51 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220882497
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen :')
Ik lig nu gewoon ook nog onder dekbed
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220882576
omdat ik toch wakker ben , alles maar even open gezet , incl voordeur

staat beetje wind dus kan even doorwaaien
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:07:40 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220882634
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:24:06 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882657
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:27:13 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220882661
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:W
Goodmorning :W hoe is het met je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 07:28:12 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882663
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 07:59:46 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882717
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:02:32 #212
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882722
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goodmorning :W hoe is het met je?
prima
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:03:00 #213
388664 crew  Dotteke
pi_220882724
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
prima
*O* :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:11:45 #214
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220882736
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220882813
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220882824
H :O I
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:55:25 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882832
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 08:56:44 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:57:08 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220882839
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Ja, die zijn niet van het klokkijken en denken laten we even zachtjes doen voor de slapers onder de mensen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 08:57:44 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882841
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:59:01 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882846
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
De hysterisch gillende kutkinderen mochten volgens mij wel uitslapen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 09:02:54 #222
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220882859
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Ik heb haar even een berichtje gestuurd
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:03:08 #223
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882860
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Of het was Luctor
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:06:12 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882867
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of het was Luctor
Zou ook nog goed kunnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:10:25 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen :')
Toen was het al licht. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:11:03 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882877
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse :{

Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Ze las dat je Zeeland te ver vond. Dus eigen schuld .
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:11:44 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882881
Hier zijn ze ook alweer twee uur bezig in de wijk met verbouwen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:12:12 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220882885
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of het was Luctor
👀
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:14:27 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882900
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:18:00 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220882923
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
:? :o :X
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220882926
Toe aan de vrijmibo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220882940
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:22:12 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882946
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:23:09 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882952
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Verklaart haar afwezigheid :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:26:40 #235
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882965
@TheStigsDutchCousin doe je mee aan de Elfstedentocht op motoren?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:26:41 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220882967
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Wat
Your beauty never ever scared me.
pi_220882971
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Ze staat ook op de foto bij het nieuwsbericht. Hopelijk komt het snel goed en zetten ze haar niet het land uit :{
  maandag 25 mei 2026 @ 09:30:30 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220882977
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bak :o https://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/

Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Dafuq? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 09:31:09 #239
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220882985
Anyway :)



EN tevens goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:33:27 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883014
We duimen voor je @bitterbal :* O+
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883021
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:34:30 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220883041
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
Life goals _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220883048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Maakt wel goede profielfoto voor je dating app
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:34:52 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:26 #245
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb :')
Welk boek ga je lezen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:36:31 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883074
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Thestigsdutchcousin doe je mee aan de Elfstedentocht op motoren?
Bestaat dat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:37:16 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883092
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bestaat dat?
:Y

Het is vandaag.

https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:37:56 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883103
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y

Het is vandaag.

https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/u :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:25 #249
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/u :@
Volgend jaar meedoen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:19 #250
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883114
Ik kijk nu naar fiets Elfstedentocht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:39:21 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883115
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Volgend jaar meedoen.
Wie weet :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:39:45 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883120
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:40:54 #253
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883128
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh no
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 25 mei 2026 @ 09:41:14 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883131
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:41:15 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220883133
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk nu naar fiets Elfstedentocht.
Spannond! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:41:20 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883135
Plottwist.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:41:50 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883138
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welk boek ga je lezen?
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.

Heb mezelf wel voorgenomen om dit jaar te beginnen met lezen, dus moet klein beginnen :P
(En ik heb niet zo heel erg veel verder)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:42:14 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883142
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.

Heb mezelf wel voorgenomen om dit jaar te beginnen met lezen, dus moet klein beginnen :P
(En ik heb niet zo heel erg veel verder)
Lezen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:42:52 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883146
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
Als je maar de juiste mensen omkoopt daar *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:43:06 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883150
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
Zou het? Als er straks aan het licht komt dat er op grote schaal investeerders gezeik hebben gekregen hierdoor, gaan die hun business verliezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:43:08 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883153
Ik ben The Hungergames aan het lezen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 25 mei 2026 @ 09:43:26 #262
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883154
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:44:17 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883171
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Ik duim voor je.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:44:19 #264
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883172
Die meena is nu te ziek om opgepakt te worden maar E heeft schuld bekend.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:44:38 #265
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Sterkte :*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220883185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Veel sterkte daar ballie.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:45:24 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883195
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y

Het is vandaag.

https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:45:42 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883204
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Sterkte!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:45:46 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883207
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
en daarna terug naar NL?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220883211
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer @:bomenverzameling

Eindelijk Rob ScheepersGod live gezien. Hij is echt goed! Kreeg de hele zaal plat _O_
Lachen maat
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:46:18 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883218
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben The Hungergames aan het lezen.
Ik een boek over Chernobyl.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:46:42 #272
388664 crew  Dotteke
pi_220883227
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Ach lieverd toch, wat een ellende. Heel veel sterkte hopelijk loopt het goed voor je af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:46:43 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883228
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...
Heerlijk geluid :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:47:06 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883239
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:47:26 #275
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883243
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
wtf?
Tap tap tap
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:47:37 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883248
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik een boek over Chernobyl.
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:47:56 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883255
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
wtf?
LTVDK zijn bericht gezien?
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:48:06 #278
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883259
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Ama het volgende:

[..]
LTVDK zijn bericht gezien?
Ja maar dan nog
Tap tap tap
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:48:11 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220883261
Daarom hadden geen bitterbal op zaterdag -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 25 mei 2026 @ 09:48:19 #280
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883263
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Tap tap tap
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:48:20 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883264
Oh je had het gelezen. :+
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:48:36 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883266
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 09:48:41 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883267
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Die meena is nu 'te ziek' om opgepakt te worden maar E heeft schuld bekend.
fixed
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 09:48:43 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220883269
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Ik ook. :') :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:48:53 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883270
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
ik twijfelde ook, maar het klonk ook echt... dus ik dacht ik houd het maar bij rare emoticons
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:48:54 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883271
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:') _O-

Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Sterkte.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 09:48:56 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220883272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:49:00 #288
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883273
En dat paspoort ligt ook nog ergens anders?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:49:11 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883274
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:49:27 #290
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883275
Kun je uberhaupt nog bij je rekening
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 09:49:34 #291
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220883276
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Ja, dit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 09:49:39 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883277
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En dat paspoort ligt ook nog ergens anders?
naast de plantlamp
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:05 #293
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883284
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:10 #294
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883286
Nee blijf hier nu. Kijken hoe ik van het land afkom. Heb 6 maanden. Daarna gaat het op een veiling. Op dit moment is het er lastig om grond te verkopen nu.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:36 #295
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220883292
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.
Die foto kan op zich iedereen zijn... en zo'n huis met een veranda.
Ik dacht 'dat is ze niet want ze heeft een droogrek'.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:45 #296
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220883293
Paspoort heb ik net terug gekregen.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:51:24 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883298
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.
:D

Ik ben er ook nog niet heel ver in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220883300
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Paspoort heb ik net terug gekregen.
Geen problemen met je visum?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:51:41 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883301
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ie een grap maakte
Ik maak geen grapjes :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:52:06 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883305
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maak geen grapjes :{
*doubt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')