oh lekker dan dat soort verschillenquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen
Neejohquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen
Ik lig nu gewoon ook nog onder dekbedquote:Op maandag 25 mei 2026 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week 16 graden, kan ik het dekbed er weer op leggen
Goodmorningquote:
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen
Ja, die zijn niet van het klokkijken en denken laten we even zachtjes doen voor de slapers onder de mensenquote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen
De hysterisch gillende kutkinderen mochten volgens mij wel uitslapenquote:Op maandag 25 mei 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De motoreigenaren hier om 7 uur waren dan nog niet zo heel vroeg in verhouding.
Ik heb haar even een berichtje gestuurdquote:Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse
Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Of het was Luctorquote:Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse
Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
Toen was het al licht.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
De vogels waren vanochtend om 5 uur al helemaal los aan het gaan met fluiten en doen
Ze las dat je Zeeland te ver vond. Dus eigen schuld .quote:Op maandag 25 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja zeg, ontmatcht door Zeeuwse
Las hier vast mee toen ik zei dat ik wel lichte twijfels had.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Verklaart haar afwezigheidquote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Watquote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Ze staat ook op de foto bij het nieuwsbericht. Hopelijk komt het snel goed en zetten ze haar niet het land uitquote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Dafuq?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
Life goalsquote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
Maakt wel goede profielfoto voor je dating appquote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
Welk boek ga je lezen?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Hm... denk dat ik straks maar een zonnig grasveldje in Leiden ga opzoeken en daar een boekje ga lezen. Kan ik morgen op werk nog zeggen dat ik wat gedaan heb
Bestaat dat?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Thestigsdutchcousin doe je mee aan de Elfstedentocht op motoren?
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/uquote:Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Het is vandaag.
https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Volgend jaar meedoen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik niet redden, ook niet met 300km/u
Wie weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'oh noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ze is dus genaaid door de huisjes'advocaat'En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.quote:
Lezenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog een luchtig boekje over omdenken liggen dat ik ooit in een goodiebag heb gekregen en daar nog steeds in zit, denk dat ik die meeneem.
Heb mezelf wel voorgenomen om dit jaar te beginnen met lezen, dus moet klein beginnen
(En ik heb niet zo heel erg veel verder)
Als je maar de juiste mensen omkoopt daarquote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
Zou het? Als er straks aan het licht komt dat er op grote schaal investeerders gezeik hebben gekregen hierdoor, gaan die hun business verliezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die komt er mee weg en kan gewoon door blijven gaan.
quote:
Ik duim voor je.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Sterktequote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Veel sterkte daar ballie.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...quote:Op maandag 25 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Het is vandaag.
https://www.fmc.nu/elfstedentocht/
Sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
en daarna terug naar NL?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Lachen maatquote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer @:bomenverzameling
Eindelijk Rob ScheepersGod live gezien. Hij is echt goed! Kreeg de hele zaal plat
Ik een boek over Chernobyl.quote:
Ach lieverd toch, wat een ellende. Heel veel sterkte hopelijk loopt het goed voor je afquote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Heerlijk geluidquote:Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom werd ik vanochtend gewekt door die motoren...
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
wtf?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een boek over Chernobyl.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
fixedquote:Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Die meena is nu 'te ziek' om opgepakt te worden maar E heeft schuld bekend.
ik twijfelde ook, maar het klonk ook echt... dus ik dacht ik houd het maar bij rare emoticonsquote:
Sterkte.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.quote:
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.
naast de plantlampquote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En dat paspoort ligt ook nog ergens anders?
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.
Die foto kan op zich iedereen zijn... en zo'n huis met een veranda.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.
Ik maak geen grapjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |