Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een boek over Chernobyl.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
fixedquote:Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Die meena is nu 'te ziek' om opgepakt te worden maar E heeft schuld bekend.
ik twijfelde ook, maar het klonk ook echt... dus ik dacht ik houd het maar bij rare emoticonsquote:
Sterkte.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens ik vertel later meer. Het wordt waarschijnlijk een financiële strop. Ben idd opgepakt zaterdag en zat in de cel. Nu wachten op de judge. Gaat via scherm. Ik beken schuld. Betaal boete en hoor de andere voorwaarden. Laten horen jullie meer.
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.quote:
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook interessant. Ik moet de serie nog kijken.
naast de plantlampquote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
En dat paspoort ligt ook nog ergens anders?
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Zag op bol.com wat voorbij komen. Engelstalig boek, Midnight in Chernobyl. Gaat over de plannen, bouw, uiteindelijke ramp, etc.
Die foto kan op zich iedereen zijn... en zo'n huis met een veranda.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik de link opende, toen klonk het op eens wel best serieus.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij. Nog niet gelezen natuurlijk.
Ik maak geen grapjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |