SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
je bent een duitser?quote:
Jaquote:
Dat dacht ik ookquote:
Nee maar ballie welquote:
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Mag je wel werken daar om eventueel weer aan wat geld te komen straks?
De wereld is klein.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Wel een hele omslachtige methode dit om je paspoort terug te krijgenquote:
En mag je dan nooit meer terugkomenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Visum over 6 maanden. Dan bepalen ze ze of ik word gedeporteerd of niet.
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
Het staat ook op de bangkokpost website zag ik net. Nooit gedacht dat Bitterbal op een Thaise nieuwswebsite terecht zou komen.
Ik wou even zeker navragen voor ik dingen voor mezelf ging invullen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen werkvisum, dat is zo'n beetje het hele probleem volgens mij
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mag je dan nooit meer terugkomen
300... damn.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was heel groot. Ze hebben 300 agenten gestuurd naar die eiland.
Wel aardig dat ze ballie dan als hét model voor de actie hebben gekozenquote:Op maandag 25 mei 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |