Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze de boot van half 7 nog heeft gehaald zal ze nu ongeveer wel weer op d'r eiland zijn, maar dan moet ze nog naar d'r huisje en ik gok dat ze eerst even heel lang onder de douche gaat staan
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van![]()
Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koelquote:Op maandag 25 mei 2026 15:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe was dat toen op Malta? Ook zo erg of door de zee juist koeler?
Siesta houden dan maarquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Lekker reageren op anonieme boosdoeners. Het wordt pas genuanceerder als er een persoonlijk verhaal bij komtquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van![]()
Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopenquote:Op maandag 25 mei 2026 15:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zat ondertussen wat reacties bij die nieuwsartikelen te lezen.
Schrok er wel een beetje van![]()
Sluit ze op! en gooi de sleutels weg
Well done!
Zet ze uit en laat ze nooit meer binnen.
etc.
We gingen heel vaak naar de bioscoop want aircoquote:
We're not so different after allquote:Op maandag 25 mei 2026 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker iedereen de maat nemen vanachter je toetsenbord. Kunnen we in Nederland ook heel goed.
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?quote:Op maandag 25 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was teh interwebz toch ook voor uitgevonden?
pffffquote:Op maandag 25 mei 2026 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig boven de 40 graden met een zuidelijke saharawind erbij die enorm vochtig was door de zee. Niet echt koel
Zwembad is ook gesloten??quote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, geen training vanavond. Had wel zin in die frisse duik
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij vinden bepaalde Thai het niet zo leuk dat de buutnlanders daar alles opkopen
En zo blijft het universum in balansquote:Op maandag 25 mei 2026 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Daarom noemde jij mij zonet een ramptoerist. En ging Stig die post liken. Wat moet je anders hier?
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurderquote:Op maandag 25 mei 2026 15:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar ook veel buitenlanders die het een geweldige actie vinden.
Dan spring je in een sloot, of in de zeequote:
Appelflap natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kersenflap?
Abrikozenflap ?
Appelflap ?
Flapdrol ?
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan spring je in een sloot, of in de zee
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier landinwaarts komende week tegen de 40 graden aanlopen.
[ afbeelding ]
Oh het is ook al bekend hoe dit af gaat lopenquote:
Mja dan is er ook meer keuzequote:Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want als die rijke mensen alle huisjes opkopen wordt hun vakantie daar naartoe ook duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |