niet in je broek doen! dat stinktquote:
Ze zien er geen een van alle angstig uitquote:
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Ja, maar ik denk dat ze inwendig wel bang zijnquote:Op maandag 25 mei 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Die blonde doet helemaal alsof ze een tripje naar het strand gaan maken ofzo.
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uitquote:Op maandag 25 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er geen een van alle angstig uit
Oh dit was na die tijd?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
Je bent de kingpin in de lokale vastgoedbende natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren uit de cel. Dat was een goed moment. Keek er de hele nacht naar uit
Yes. Ook omdat we hier na naar huis mogenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen wonder, jullie waren vreselijk opgelucht natuurlijk.
Oh nu snap ik de gezichten wel beter. Vond ze al zo vrolijk kijken voor mensen die net waren opgepakt.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
Gieren de zenuwen niet door je keel?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes vanochtend werden we naar Samui gebracht voor de court. Daar ben ik nu.
ze moest in elk geval poepen....quote:
Weer eens wat anders dan angstzweetquote:
Vast geen sushiquote:
Jezus dat is toch ook niks danquote:Op maandag 25 mei 2026 10:31 schreef Nizno het volgende:
tussen de 1300 en 2650 euro dus ongeveer omgerekend
Ja ook bij corruptie moet je redelijk blijven, ze moeten het natuurlijk nog wel kunnen betalenquote:Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dat is toch ook niks danIk dacht aan een nulletje erbij.
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ookquote:
Ja dat snap ik, je weet ook niet wat op je afkomt en wat je kan verwachten.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
daarom google ik ook elke keer als ze bedragen noemtquote:Op maandag 25 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dat is toch ook niks danIk dacht aan een nulletje erbij.
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu opzich niet zo maar afgelopen dagen wel. Moest ook huilen toen ik de cel in moest. Heb gister avond Xanax genomen ook
Criminal mastermind ben je ookquote:Op maandag 25 mei 2026 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ben geweest. Ik zit in de viproom jongens. Heb connecties en zo
water met broodquote:
Levende muskusrat.quote:
[..]
crispy spider weer eens wat anders dan crispy pork..quote:
Toch je Mark Darcyquote:Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op.
Nou, die ook maar gewoon blind vertrouwen dan hequote:Op maandag 25 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja veel steun. Heb nu bv een gratis advocaat gekregen. Voor vandaag van het restaurant waar we met de breakfast club heen gaan. Die dook ineens op.
[..]
nerdalert!!quote:Op maandag 25 mei 2026 11:19 schreef mschol het volgende:
zo..
IT nerd uitgehangen..
mail op domain van mn pa verhuisd naar purelymail.com (10$ per jaar, prima deal)
1 van de 2 domeinen verhuisd naar nieuwe registrar en voor die 2de een verhuiscode aangevraagd, maar dat zal wel pas van de week worden beantwoord
LTVDK in GC / [KSC #19898] Nummer 34 kip buikspek! Vanaf hier.quote:
duidelijkquote:
thnxquote:Op maandag 25 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
LTVDK in GC / [KSC #19898] Nummer 34 kip buikspek! Vanaf hier.
quote:
eerste reactie: wtfquote:Op maandag 25 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, ballie zit in de bakhttps://aseannow.com/topi(...)angan-nominee-probe/
Ze hebben d'r zaterdag opgepakt vanwege fraude en gesjoemel met de huisjes, vanochtend is ze vrijgelaten en ze staat nu in de rechtbank te wachten tot ze d'r straf krijgt te horen. Ze zal zeer waarschijnlijk d'r landgoed moeten verkopen, krijgt een geldboete en een voorwaardelijke celstraf. Ze is er hopelijk vanavond of morgen weer om het hele verhaal te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |