Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef mschol het volgende:
alles op IT gebied lijkt te zijn gelukt![]()
nu even wachten tot vanavond of andere mailtjes ook weer binnen gaan komen
alleen nog een webhoster regelen, maar dat is waarschijnlijk zo gepiept bij hetzner
ik kreeg die tip van mn broer.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hetzner is hier ook prima. Moet eigenlijk alles daar naartoe brengen.
witte chocola is duurder dus?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:22 schreef Ama het volgende:
Nep Magnums gekocht bij de Lidl. Melk chocolade is 2.59 ofzo en precies dezelfde hoeveelheid met wit is ruim 2 euro duurder.
Ja schijnbaar maar vond het verschil wel beetje overdreven dus heb gewoon melkchocolade gedaan.quote:
kleine zeemeermin al gevonden?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een ochtendje aan het gamen en moet gelijk anderhalf topic bijlezen voor alle spannende drama.
Nee. Wel een zeemot gebouwd.quote:
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.quote:
met Botje en Sebastiaanquote:Op maandag 25 mei 2026 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onder de zeeeeeee. Onder de zeeeeeee. Daar is het water met al de visjes onder de zeeeeeee.
Die heb ik ook nog niet gezien. Wel een zandhaai en een boomerang vis en een Reaper Leviathanquote:
Met de Lilakmaan?quote:
*teruggelezenquote:Op maandag 25 mei 2026 11:41 schreef bitterbal het volgende:
De laatste boot is 2030 en daarvoor 1830. Hoop dat ik die 1830 haal
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het over de kont van lilak?
lekker met geld aan het smijten daarquote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
KOOPDANquote:Op maandag 25 mei 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al mijn derde cadeau met sparen met select bij dat blauwe bolle bedrijf. Normaal kom ik tot maximaal 2 per jaar en nu zijn we nog niet eens op het helft van het jaar...
vaker Sims spelen dusquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen.
Ja. 14 september 2024 was de laatste keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |