quote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Oke dat valt meequote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Ballie heeft d'r straf gehad
30.000 baht boete (2x 15k)
15 maanden gevangenis (voorwaardelijk)
Binnen 6 maanden huis+land verkopen of via een nieuwe creatieve constructie het legaal registreren (of iets in die richting)
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlagingquote:
Toch nog handig, zo'n side hustlequote:Op maandag 25 mei 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een kreupele agent wel een nieuw been beloofd voor strafverlaging
Of ze heeft gezegd dat ze bij de S&S heeft gewerkt en ze toonden medelevenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel met buitenlandse connecties, denk dat we d'r moeten gaan aanspreken met Balle Yas
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd?![]()
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind die 15 maanden voorwaardelijk eerlijk gezegd nogal fors voor zoiets....wat eigenlijk want ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd?![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenlanders mogen in Thailand geen land bezitten, dat is door een schimmige constructie toch aan de orde.
Bietje vaag wel dat je als buitenlander geen grond mag bezitten dan? Hoe koop je dan een huis?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeilijke constructie qua eigendomsrechten daar omdat buitenlanders daar geen grond mogen bezitten. Maar dat kan ze beter zelf uitleggen hoe dat precies zit, want is nogal ingewikkeld. Deze actie is vooral spierballen vertoon omdat de hoge piefen uit Bangkok op het eiland waren en de lokale agentjes even wilden laten zien dat ze echte ruige agenten zijn die van aanpakken weten. Beetje een gevalletje trots en bang gezichtsverlies te leiden.
KOM OP JE KUNT HET HUP HUP HUPquote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen.
Ramptoerist dat je er ook bent hequote:
Ik wil ook wel in het park hangen met een boekjequote:Op maandag 25 mei 2026 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Koffie is op, op naar het grasveldje om te bakken
M'n grote doel voor vandaag is om niet weer bijna de hele middag hier rond te hangen. Vat dat maar op als compliment
Vanavond komt Paralives uit. Lekker daar op wachtenquote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde weer eens De Sims gaan spelen. Maar dan natuurlijk eerst drie uur updates doen.
Oh ik dacht dat je vroeg wanneer ze thuis wasquote:Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist niet, ik maak haar bericht gewoon even minder negatief en fatalistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |