Zij is blauw.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat hebben wij daar mee te maken?
/carequote:
Ik heb een blauwe jurk aan!quote:
Moest voor 1 mei blijkbaarquote:Op maandag 25 mei 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten
Nog geen herinnering gehad ook.
Ben je weer onderkofferquote:
Ja vanaf woensdag mag je pasquote:Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
[..]
Immer onderkofferquote:
Vanaf vrijdag gaat het weer regenenquote:
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even wegquote:
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg
En goed voor de plantjes.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg
Heb d'r nog niet gehoord, maar denk dat ze ook gelijk in bed duikt en pas morgenochtend (voor haar) reageertquote:
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef Haags het volgende:
Het waterschapbeheer zal weer blij zijn met onze straat. Het was een mooi watergevecht met de buren
Ja dat is zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente.
al besprokenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Haags het volgende:
Oh jongens, meisjes.
Nog maar 100 delen tot #20000
Got it.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
Dat mens kun je zeker niet aanklagen?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal
Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.
Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.
Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.
De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.
De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.
Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍
Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
Dat is wel flink genaaid van haar dan.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal
Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.
Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.
Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.
De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.
De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.
Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍
Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
"Gelukkig" is dit maar een klein deel van de metalscene. In de overige metalscene worden Homo's gewoon geaccepteerd zoals ze zijn. Zo is een van de bekendste en grootste metalzangers. Rob Halford al decenia geleden uit de kast gekomen en speelt zijn band Judas Priest nog steeds in de grotere zalen al is zijn stem al wel flink naar de klote..quote:
Showo.quote:
Dit vat het wel mooi samen. Mensen.quote:
Ik neem aan dat positief voor jou is?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
De politie heeft ons allemaal gevraagd een verklaring te te tekenen waar wij getuigen ofzo tegen haar maar meer kunnen we niet doen. Er zaterdag een advocaat opgepakt van het eiland die meer dan 1000 bedrijven zo had!!
Die was op weg naar Malaysia
Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet wordenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Is toch altijd zo met dit soort criminelen.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden
Ja en zodra de storm een beetje is gaan liggen voelt ze zich waarschijnlijk weer kiplekkerquote:Op maandag 25 mei 2026 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch altijd zo met dit soort criminelen.
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat positief voor jou is?
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden
Dat zou misschien voor iedereen wel beter zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Ohwquote:Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.
Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeemMaar dat heb ik ook geweigerd.
Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Ja je hebt een paar miljoen baht te weinig om het spelletje mee te kunnen spelenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.
Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeemMaar dat heb ik ook geweigerd.
Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb geluk dat dit niet mijn huis is waar ik woon. Want die zijn er ook. zij zien hun thuis nu in rook opgaan. Voor mij is het een financiële tegenvaller maar niet emotioneel. En ik had meena niet moeten geloven.
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>quote:Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deportenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja moet je ook nu niet over na gaan denkenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja :p. Ik ga nu slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denkenNu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan etenquote:
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor jequote:
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal
En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar?
Tussendoor schoonspoelenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen
Maar blubberquote:
Hechtingskleiquote:
Wat een verhaal balliequote:
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppenquote:
Enorm.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruikquote:Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Misschien toch maar een pauzedag inlassenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgravenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik
Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie
Ik moest steeds met emmers gevuld met klei door het luik van de kruipruimte klimmen, de klei in de achtertuin dumpen, en dan weer met lege emmer de kruipruimte weer in. En dan had mijn vader de volgende emmer alweer gevuldquote:Op maandag 25 mei 2026 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven
Dat is idd Nederland ook wel zoquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.
Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebbenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig?
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooienquote:Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Nee ik heet geen Hanzquote:Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Voor nu even welquote:
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dusquote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
FokSim?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk.
Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A.
Alsof die buiten komen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus
Met boodschappen aan huis niet meer nee.quote:
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?quote:
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Brrrr.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foksquote:Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |