abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 17:46:58 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886604
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef essnhills het volgende:

[..]
En wat hebben wij daar mee te maken?
Zij is blauw. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 17:47:23 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886610
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zij is blauw. :o
/care
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220886638
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zij is blauw. :o
Ik heb een blauwe jurk aan!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 17:50:03 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886642
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was dat alweer helemaal vergeten _O-

Nog geen herinnering gehad ook.
Moest voor 1 mei blijkbaar :') Ga maar even kijken :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 17:50:10 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886643
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb een blauwe jurk aan!
Maar dat kan ik niet zien. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220886655
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat kan ik niet zien. :o

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:51:58 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886656
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb een blauwe jurk aan!
Ben je weer onderkoffer :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886659
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had gehoopt een beetje aan de voortuin te kunnen beginnen, maar het is echt te warm vandaag daarvoor
[..]

Ja vanaf woensdag mag je pas
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220886660
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben je weer onderkoffer :o
Immer onderkoffer 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:52:49 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886665
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja vanaf woensdag mag je pas
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 25 mei 2026 @ 17:54:55 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886677
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf vrijdag gaat het weer regenen -O-
Is Bitterbal alweer terug op het eiland?
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:54:56 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886678
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 17:55:30 #114
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220886679
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja dan spoelen alle stoffigheden weer even weg :Y
En goed voor de plantjes. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:55:57 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886681
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Is Bitterbal alweer terug op het eiland?
Heb d'r nog niet gehoord, maar denk dat ze ook gelijk in bed duikt en pas morgenochtend (voor haar) reageert
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220886706
Het waterschapbeheer zal weer blij zijn met onze straat. Het was een mooi watergevecht met de buren _O-
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 mei 2026 @ 18:04:24 #117
13749 AirwiN
Time to give
pi_220886719
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef Haags het volgende:
Het waterschapbeheer zal weer blij zijn met onze straat. Het was een mooi watergevecht met de buren _O-
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  roze maandag 25 mei 2026 @ 18:05:00 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220886723
Toch nog maar even verder met Planet Zoo.
Your beauty never ever scared me.
pi_220886724
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Die vinden daar niks van want dat is een taak van de gemeente. :P
Ja dat is zo.
Zonder wrijving geen glans
pi_220886728
Oh jongens, meisjes.

Nog maar 100 delen tot #20000 *O*
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 18:07:19 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886738
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Haags het volgende:
Oh jongens, meisjes.

Nog maar 100 delen tot #20000 *O*
al besproken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:35 #122
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886740
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:12:05 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886775
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou deze in F1 moeten posten, maar er zit nog een geheime boodschap achter... @:TheStigsDutchCousin
Got it.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 18:13:28 #124
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220886782
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat kan ik niet zien. :o
Ik wel. Skill issue.

Niet vragen naar andere kleuren tho.
🐙
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:13:40 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886784
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
Dat mens kun je zeker niet aanklagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:16:11 #126
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220886802
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
-O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Designer maandag 25 mei 2026 @ 18:30:17 #127
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_220886874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Het Verhaal

Ik heb toch dat huis met grond gekocht? Officieel mag je in Thailand als buitenlander geen grond bezitten maar je kan samen met een Thai een company starten en met de company koop je de grond. De Thai heeft 51% en de buitenlander Max 49%. Meer kan niet. Omdat de meeste mensen geen Thai kunnen vinden die 51% kunnen investeren hebben ze een ‘grijs’ gebied bedacht waarbij je dus een Thai op papier die 51% geeft zodat het net lijkt alsof hij dat heeft geïnvesteerd.


Meeste mensen kennen geen Thai dus is er een nominee handel ontstaan waar random Thaise mensen als partij in dat bedrijf werden ingeschreven meestal tegen betaling.


Dit gaat al jaren zo. In heel Thailand. Hier op het eiland is het ook gebruikelijk dat advocaten of visa agenten zich hier voor aanbieden vaak tegen betaling.

De mensen die mij dat huis verkochten hadden dus Meena als partner want ze kenden geen andere Thai en meena zei dat het wel snor zat. En dat ze immigratie en politie goed kende. Allemaal geen probleem.

De verkopers zeiden dat ik hun bedrijf kon overnemen waar die meena dis inzat als partner en dat ik meena er uit kon hale. En dan mijn eigen partner er in kon zetten. Dit zou mij een paar duizend euro besparen omdat ik dan niet zelf een bedrijf hoefde te openen.

Dus ik dacht dat is goed want ik kan de partners veranderen. Dus ik naar haar kantoor met de benodigdheden en betaalde haar omdat dus aan te passen. Paar weken later vroeg ik of het was gedaan. Zei ze ja. 👍


Gisteren tijdens het verhoor vertelde de politie dat ze alleen mijn partner er bij heeft gezet maar zichzicj niet heeft weg gehaald. Meena is zogenaamd partner in ruim 200 bedrijven. Voor haar naam in mijn bedrijf ben ik nu veroordeeld.
Dat is wel flink genaaid van haar dan.
🐙
  maandag 25 mei 2026 @ 18:30:59 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886876
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:

[..]
:o
:@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:33:21 #129
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886888
Meena is gewoon een -O- :( :( :X :X :r :r :r
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 18:33:34 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220886891
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:56 #131
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220886914
De trut.
Tap tap tap
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:59 #132
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886916
quote:
"Gelukkig" is dit maar een klein deel van de metalscene. In de overige metalscene worden Homo's gewoon geaccepteerd zoals ze zijn. Zo is een van de bekendste en grootste metalzangers. Rob Halford al decenia geleden uit de kast gekomen en speelt zijn band Judas Priest nog steeds in de grotere zalen al is zijn stem al wel flink naar de klote..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:05 #133
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220886917
Is er een Fok!-knokploeg actief op Thailand?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:37:08 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886918
quote:
Showo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:42 #135
13749 AirwiN
Time to give
pi_220886923
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meena is gewoon een -O- :( :( :X :X :r :r :r
Dit vat het wel mooi samen. Mensen. :r
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:51 #136
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886925
De politie heeft ons allemaal gevraagd een verklaring te te tekenen waar wij getuigen ofzo tegen haar maar meer kunnen we niet doen. Er zaterdag een advocaat opgepakt van het eiland die meer dan 1000 bedrijven zo had :') !!

Die was op weg naar Malaysia


Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:38:03 #137
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220886926
O wacht, ik moet dan wel het hele artikel lezen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:42:06 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886944
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
De politie heeft ons allemaal gevraagd een verklaring te te tekenen waar wij getuigen ofzo tegen haar maar meer kunnen we niet doen. Er zaterdag een advocaat opgepakt van het eiland die meer dan 1000 bedrijven zo had :') !!

Die was op weg naar Malaysia


Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Ik neem aan dat positief voor jou is?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:43:47 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886952
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Op dit moment is Meena te ziek om gearresteerd te worden maar ze heeft schuld bekend in onze zaken.
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:44:59 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886962
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Is toch altijd zo met dit soort criminelen. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:45:57 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886968
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is toch altijd zo met dit soort criminelen. :N
Ja en zodra de storm een beetje is gaan liggen voelt ze zich waarschijnlijk weer kiplekker :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:46:19 #142
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886970
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik neem aan dat positief voor jou is?
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.


Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:47:13 #143
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886977
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja komt wel verdacht goed uit dat ze 'te ziek' is precies op het moment dat ze gearresteerd moet worden :N
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:47:52 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220886979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Dat zou misschien voor iedereen wel beter zijn. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 18:48:21 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886983
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.


Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Ohw -O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:48:33 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886985
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja ze schijnt wel echt ziek te zijn. Paar maanden geleden is ze bijna het hoekje omgegaan hoorde ik.
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:50:03 #147
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220886993
Ik heb geluk dat dit niet mijn huis is waar ik woon. Want die zijn er ook. zij zien hun thuis nu in rook opgaan. Voor mij is het een financiële tegenvaller maar niet emotioneel. En ik had meena niet moeten geloven.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:50:19 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220886994
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee ze zeiden dat wij ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik had onschuldig kunnen pleiten maar in een land zoals dit durf ik dat niet.

Kreeg vandaag ook nog telefonisch aanbod om mijn zaak door een politie agent te laten verwijderen uit het systeem _O- Maar dat heb ik ook geweigerd.

Dit is zo’n onvoorspelbaar land en iedereen is corrupt en alles dekt elkaar in.
Ja je hebt een paar miljoen baht te weinig om het spelletje mee te kunnen spelen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:50:54 #149
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887001
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wat zou er dan zijn gebeurd als toen bleek dat het nog op haar naam stond?
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:52:22 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887010
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb geluk dat dit niet mijn huis is waar ik woon. Want die zijn er ook. zij zien hun thuis nu in rook opgaan. Voor mij is het een financiële tegenvaller maar niet emotioneel. En ik had meena niet moeten geloven.
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:52:32 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887012
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dan was er geen onderzoek naar haar geweest denk. Ik. Maar eigenlijk geen idee.
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:55:54 #152
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887049
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar nu moet je dat huurhuis verkopen en dan?
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:24 #153
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887054
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar was er dan niet geklooi geweest met haar erfenis en dergelijke>
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mijn company is vanaf vandaag gesloten dus mag niet meer verhuren. Ik moet het verkopen ja en over 6 maanden bekijkt immigratie hier of ik mag blijven in Thailand of ze mij deporten
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:56:56 #155
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887060
Als ik het niet binnen zes maanden kan verkopen gaat het via een veiling.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:57:27 #156
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887062
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
deporteren klinkt zo eng. Krijg je niet eerst zelf de kans weg te gaan?
Ja geen idee. Soms krijgen mensen een week idd om te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:59:19 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887075
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh ja vast maar das te ingewikkeld om over na te denken.
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 18:59:34 #158
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887078
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
  maandag 25 mei 2026 @ 19:00:26 #159
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220887083
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja moet je ook nu niet over na gaan denken :+ Nu verheugen op een bedje zonder dat je voor je plekje hoeft te vechten :P
Ja :p. Ik ga nu slapen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:01:17 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887089
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Lekker slapen en dromen over wat je morgen weer in vrijheid allemaal kunt gaan eten O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 19:01:22 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220887090
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja :p. Ik ga nu slapen
Hopelijk lukt het, anders zijn we er voor je :* :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220887097
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:03 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887106
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat een verhaal, bitterbal :{

En zo'n systeem is toch ook gewoon niet houdbaar? :')
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887107
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alsof ik in 2 dagen heel die tuin kan verbouwen :{
Tussendoor schoonspoelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 25 mei 2026 @ 19:03:26 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887108
Wow de Thailand droom van @bitterbal begint wat nachtmerrie trekjes te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:03:59 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887112
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Tussendoor schoonspoelen :Y
Maar blubber :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887137
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar blubber :{
Hechtingsklei 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887140
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Lig nu tenminste in mijn eigen bed
Wat een verhaal ballie

Maar nu iig weer lekker thuis en ff bijkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:10:20 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887151
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hechtingsklei 8-)
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:11:03 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887160
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220887164
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een corrupt systeem houdt zichzelf wel in stand als iedereen mee blijft doen
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220887185
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet je hoe kut natte klei is om te scheppen :{
Misschien toch maar een pauzedag inlassen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887191
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887194
Dat grotendeels achterin de tuin gedumpt waar de grond wat afliep naar de sloot toe dus daar is het enorm vruchtbaar geworden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:18:48 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887195
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ja, dat weet ik

Heb toen van onder mijn huis natte klei uit de kruipruimte moeten graven voor de vloerisolatie |:)
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887212
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb hier een goot van 6 meter van een meter diep en breed moeten uitgraven |:)
Ik moest steeds met emmers gevuld met klei door het luik van de kruipruimte klimmen, de klei in de achtertuin dumpen, en dan weer met lege emmer de kruipruimte weer in. En dan had mijn vader de volgende emmer alweer gevuld |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887233
quote:
13s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het schreeuwt ook gewoon om misbruik :')
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
pi_220887242
En uiteindelijk onder de scheidingsbalk onder mijn huis (kruipruimte bestaat uit 2 delen, 1 deel heeft geen luik |:) ) gekropen.

Daar hadden we een tunnel gegraven. En ik er toen onderdoor om even te koekeloeren hoe het er daar uit zag en of het 50cm was.

Dat was gelukkig zo, en ook geen troep oid erin.

Dus die tunnel wat breder gemaakt zodat mijn vader er ook door kon.

Want onze redenatie was als hij er door kan, dan kan die kerel van het isolatiebedrijf dat ook.

En dat klopte ook *G*

Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.

Maar hij kwam blij verrast weer omhoog "nou dat moet wel lukken. We gaan de spullen pakken"

*G*


En daar waren we wel blij mee. Dat we niet weer terug de klei in moesten. Daar wordt je echt vies van :+ door de klei kruipen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887244
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Dat is idd Nederland ook wel zo |:)

De kleintjes worden veel sneller aangepakt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:49 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887260
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Bij aankomst gingen ze er vanuit dat ze meteen weer naar huis konden omdat ze er niet goed bij zouden kunnen. Ze zeiden dat als er staat dat de klant zelf die tunnel graaft het 95% van de tijd niet goed is en ze dus niet aan het werk kunnen.
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:27 #181
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887269
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is in een boel landen zo. De kleine investeerders die pakken ze het makkelijkste ook.
Ja die hebben niet genoeg centjes om de ambtenaren af te kopen en durven geen grote mond te hebben
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887288
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je gelijk een heel tunnelcomplex aangelegd? Ook nog een schuilkelder toevallig? :7
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:33:11 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887299
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja hier kunnen de volgende bezetting wel wat mensen schuilen
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220887331
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook te gebruiken als fallout-shelter of staat er niet genoeg eten in?
Nee maar die dan snel nog ff naar beneden gooien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220887413
Maar als ik het zo lees dan valt het nog enigszins mee bal.
pi_220887492
geMeena
...
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:08:08 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887572
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:10:13 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887589
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog even de vlammenwerper erbij gepakt voor de tuin, in ieder geval iets
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:12:17 #189
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887609
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"HANZ, GET ZE FLAMMENWERFER!"
Nee ik heet geen Hanz :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:13:40 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887618
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:29 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887621
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik heet geen Hanz :{
Voor nu even wel :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:14:48 #192
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887625
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:14:53 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887626
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dat was duidelijk. :D

Aan een bar staan vier stoelen (positie A t/m D). positie B was bezet voor een mannelijke Sim. Op positie D zat mijn Sim. Er kwam een vrouwelijke Sim aanlopen en ging op stoel C zitten. Mijn Sim met haar een gesprek beginnen en al vrij snel stond de Sim op en ging van stoel C naar stoel A. |:)
FokSim?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:15:17 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887630
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je hebt er een echte FOK!ker van gemaakt dus |:)
Alsof die buiten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:15:58 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887635
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Met boodschappen aan huis niet meer nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:17:26 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220887644
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof die buiten komen.
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 25 mei 2026 @ 20:17:57 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887647
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hmm, heb jij hem niet dat bevel gegeven dan?
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 20:18:59 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887658
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Brrrr.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:56 #199
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220887674
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij werd uitgenodigd om naar een festival te gaan.
Dat is niet echt des Foks
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:18 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220887690
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat is niet echt des Foks
Daarom.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')