abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220876331


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:23:15 #2
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876341
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
:!
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220876344
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef mschol het volgende: [..] :o dan gaattie eerder op date dan dat zn auto verkoopt..
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:23:37 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876345
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
Ik zou erin gaan zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220876347
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zou erin gaan zitten.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876350
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
Begrijpelijk wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220876354
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen :7
kan ook een vorm van daten zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220876369
Wat is dit voor TT? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220876386
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]
kan ook een vorm van daten zijn
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 14:27:19 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876393
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Begrijpelijk wel.
Ja nee niks op aan te merken
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:28:43 #11
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876402
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]
kan ook een vorm van daten zijn
Met een soesje en een adcocaatje erbij.

Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo. O+
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:28:49 #12
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876404
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor TT? :')
A10 blonde koters op de wereld zetten
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:29:17 #13
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876406
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Met een soesje en een adcocaatje erbij.

Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo. O+
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo :')
-XOXO-
pi_220876411
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
A10 blonde koters op de wereld zetten
nee dankje
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:30:06 #15
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876414
Wat is dit nou weer :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:30:15 #16
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876416
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo :')
ff checken. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220876419
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Hoe post je dit hier dan :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876421
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220876422
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
een speelse 503?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 14:31:13 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220876425
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
PEBKAC
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220876426


Nog een balletje haken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 14:31:39 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220876430
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nog een balletje haken
de slangstopper?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:31:53 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876431
Vandaag één van de grootste races van het jaar, en een F1 race, en nog zit ik die hele verdomme middag een beetje niets te doen omdat het beide vanavond pas is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:32:24 #24
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876435
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hoe post je dit hier dan :o
Via safari :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:32:55 #25
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220876446
:O c_/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220876450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Via safari :')
:D

Ik post dit wel gewoon via Firefox
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876459
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
de slangstopper?
Neuh gewoon leuk balletje
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:33:38 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876464
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef mschol het volgende:

[..]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:34:11 #29
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876477
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:34:24 #30
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876486
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef essnhills het volgende:

[..]
:D

Ik post dit wel gewoon via Firefox
Ja via het vosje op de telefoon doet die het ook
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:34:47 #31
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876495
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh :')
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:35:19 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876511
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876533
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meer
klik eens op "meer info" ?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 14:36:55 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876545
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingen
ik zal jou aderlaten :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 14:37:00 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220876548
Oneens met TT.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:37:02 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876549
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]
klik eens op "meer info" ?
Heb even de proxyies aan en uit gezet en nu doet die het weer :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876563
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
chrome is een beetje de moderne IE6 geworden imho: eigen wil en iedereen moet maar mee doen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:37:53 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876574
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:14 schreef essnhills het volgende:

[..]
Omdat waar zij wonen onder dat KNMI station valt |:)
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijk -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876636
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijk -O-
https://www.volandis.nl/w(...)i-weerstation-valt-u


Ff postcode opzoeken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876637
https://www.nu.nl/binnenl(...)alkamp-in-rijen.html

het zal je maar overkomen op die leeftijd :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:45:08 #41
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876692
quote:
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876705
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zit
Ohja dat is wel wat anders
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:50:10 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876741
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)alkamp-in-rijen.html

het zal je maar overkomen op die leeftijd :{
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 14:51:20 #44
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876748
Die fatbikes dat is toch wel stevig materiaal hoor. Ik zie net weer 250 kilo vet op zo'n ding langs scheuren met 50 km/h of zo, VOL op een verkeersdrempel en dat ding geeft geen krimp _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:51:59 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876754
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.
Of voor het leven getraumatiseerd zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:52:17 #46
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876756
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die fatbikes dat is toch wel stevig materiaal hoor. Ik zie net weer 250 kilo vet op zo'n ding langs scheuren met 50 km/h of zo, VOL op een verkeersdrempel en dat ding geeft geen krimp _O_
Jammer wel -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:56:10 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876787
NOu, even wachten hoe Ajax - Utrecht afloopt, dan weer even een rondje lopen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:58:56 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876817
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu, even wachten hoe Ajax - Utrecht afloopt, dan weer even een rondje lopen :s)
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:00:38 #49
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220876840
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 15:00:48 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220876842
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:01:08 #51
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220876850
Donderdag gezaaid, komt nu al op O+
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:02:14 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876863
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Bij mij werkte die juist wel met safari _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:02:56 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876882
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Oh, om de beurt proberen de bal in het doel te schoppen en degene die na 5 pogingen het vaakst raak schiet wint
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:06:32 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876931
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:09:36 #55
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876972
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh :')
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja. o|O
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:11:21 #56
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877006
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
120 minuten zijn al om, strofschappen nu :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 15:11:29 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877009
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:12:01 #58
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220877015
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja. o|O
Wtf :{
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 15:12:19 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877025
Oh Ajax wint dus. Okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:13:13 #60
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877032
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Ajax wint dus. Okee.
Kunnen ze weer lekker de grachten vol vuurwerk en matig bier gooien en allemaal dingen slopen *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:13:36 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877040
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Ajax wint dus. Okee.
Kunnen ze nu alvast gaan beginnen met conditietraining.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:15:28 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877060
Tweede voorronde Conference League :') Dan is je hele zomer eraan man.

Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:15:42 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877062
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
Beide teams 1 punt is dat normaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877063
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wtf :{
je vergeet dat niels er bij is als je op stap bent?
  zondag 24 mei 2026 @ 15:17:41 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877081
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede voorronde Conference League :') Dan is je hele zomer eraan man.

Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen *O*
23 juli al beginnen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:18:22 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877085
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Beide teams 1 punt is dat normaal.
Maar er moest een winnaar komen. Er worden geen punten uitgedeeld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220877099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Beide teams 1 punt is dat normaal.
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877102
Waarom ziet mijn kat er vandaag zo verfrommeld uit?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:22:05 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877105
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?

Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:24:15 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877121
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877129
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:27:55 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877142
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
23 juli al beginnen. :')
Ja plus 4 weken trainen van tevoren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220877149
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
dan kent deze wedstrijd alleen maar verliezers
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:28:46 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877150
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Spesjul O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877162
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Spesjul O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877168
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?

Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
Dat is echt al heel lang zo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877171
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Everybody wins *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 15:34:16 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877176
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
We hebben allemaal het snelste gezwommen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:34:44 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877183
Ik wil de vijf gaarste nikszeggende clubjes waar Ajax tegen kan spelen straks :D

Haha duidelijk 😄—je zoekt gewoon de **“lekkere” tegenstanders** voor Ajax in de Conference League-voorronde.

Op basis van de teams die al geplaatst zijn voor 2026/27 (vooral uit de 2e voorronde) kun je denken aan relatief kleine clubs uit kleinere competities. Dit zijn er vijf die op papier het meest “hapbaar” lijken:

***

## 😏 Vijf “gunstige” tegenstanders voor Ajax

### 1. 🇽🇰 Dukagjini (Kosovo)

* Speelt zelden Europees
* Nauwelijks ervaring op dit niveau
* Typisch een club die blij is om er überhaupt bij te zijn

***

### 2. 🇱🇻 Auda (Letland)

* Kleine club uit Riga
* Lage Europese coëfficiënt
* Vaak snel weer uitgeschakeld in Europa

***

### 3. 🇲🇩 Zimbru Chișinău (Moldavië)

* Historisch wel een naam, maar tegenwoordig zwak
* Moldavische teams (behalve Sheriff) zijn meestal te doen

***

### 4. 🇦🇲 Noah (Armenië)

* Nog vrij jonge club
* Minder ervaring dan bijvoorbeeld Pyunik of Ararat
* Europees vaak underdog

***

### 5. 🇮🇸 Valur (IJsland)

* Redelijk in eigen competitie, maar
* IJslandse clubs hebben vaak een duidelijk lager niveau
* Lastig qua reis/weer, maar sportief gezien gunstig

***

## 🤏 Net iets lastiger, maar nog steeds prima

Deze wil je ook niet echt vrezen, maar zijn iets serieuzer:

* Shelbourne (Ierland)
* Zrinjski Mostar (Bosnië)
* Koper (Slovenië)

***

## 😬 Clubs die je liever ontwijkt

Voor de balans:

* FC København
* Panathinaikos
* Partizan
* CFR Cluj

Die zitten ook in dezelfde ronde en zijn gewoon serieus.

***

✅ **Kortom:**
Als Ajax een beetje geluk heeft met de loting, komen ze uit tegen een club uit bijvoorbeeld Kosovo, Letland of Armenië — en dan moet dat normaal gesproken geen probleem zijn.

***

Wil je dat ik een **realistisch “lotingsscenario” maak (wie Ajax ongeveer kán loten op basis van geplaatste/niet-geplaatste status)**? Dat is nog leuker om te zien 👀
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:36:19 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877194
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Frikadel speciaal :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 15:36:27 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877196
Ik neem aan dat deze samen met Ajax een geplaatste status hebben.

* FC København
* Panathinaikos
* Partizan
* CFR Cluj
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:39:25 #82
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877207
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:39:40 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877208
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:39:58 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877209
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Komt omdat je morgen nog een zondag hebt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:04 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877210
Maar even een loopje lopen weer :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:07 #86
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220877213
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Het is ook zaterdag
-XOXO-
pi_220877215
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frikadel speciaal :r
omnomnom :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:46 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877230
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Komt omdat je morgen nog een zondag hebt
Ja, dat is wel lekker. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220877234
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frikadel speciaal :r
Nou jaaaaaa zeg :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:41:13 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877240
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een loopje lopen weer :s)
wandelse
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:43:12 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877277
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef mschol het volgende:

[..]
omnomnom :9
*schuift portie door*
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou jaaaaaa zeg :{
Geef mij maar een kroket.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877315
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schuift portie door*
[..]
Geef mij maar een kroket.
Bitterballen met Zaanse mosterd :9~

* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:45:15 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877323
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:46:33 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877354
quote:
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:46:48 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877359
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bitterballen met Zaanse mosterd :9~

* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Zie je, zelfs jij bent te koop :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877376
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zie je, zelfs jij bent te koop :+
Garantie tot aan de deur alleen he :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:48:43 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877386
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dat is echt al heel lang zo
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.

Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:49:37 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877393
Word lui van lekker chillen op het balkon :O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:49:57 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877395
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Garantie tot aan de deur alleen he :{w
Grote deur dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:50:30 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877411
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Word lui van lekker chillen op het balkon :O
ga wat nuttigs doen dan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:50:38 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877412
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:51:14 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
skande :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877429
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.

Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:02 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877430
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 15:52:10 #105
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877431
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Grote deur dan.
Hue hue
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877432
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
rondje rennen ofzo
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:26 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877433
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hue hue
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877434
huishouden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:52:35 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877435
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Ja wat dan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:52:56 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877438
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:53:01 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877439
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
skande :P
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:53:29 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877443
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877445
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
gewoon weer inloggen?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:54:09 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877448
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:54:42 #115
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877452
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Iewl.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:55:06 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877454
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon weer inloggen?
Doet ie niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 24 mei 2026 @ 15:55:46 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220877460
TT klinkt als The Handmaid's Tale.
Your beauty never ever scared me.
pi_220877462
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877469
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 15:56:42 #120
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877470
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
Eh? Weird.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877473
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Zonder wrijving geen glans
  zondag 24 mei 2026 @ 15:57:28 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877475
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Je wordt een oude lul, maat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220877477
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:03:09 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877512
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877518
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
Allemaal prima

Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.

Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:04:38 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877519
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
denk ik
en hierin ligt precies het probleem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:05:38 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877525
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:

[..]
Allemaal prima

Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.

Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
Streng :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877526
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Streng :{
Immer streng ~O>
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877527
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:07:44 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877529
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef mschol het volgende:
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken :o
volg Botje en Sebastiaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:08:06 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877531
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Immer streng ~O>
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877537
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
Lekker verkoelend nu :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:12:24 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Streng :{
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877555
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Nou echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 16:15:37 #135
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877578
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Don't tell me what to do :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877592
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Don't tell me what to do :6
Heul wel :{w
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 16:19:13 #137
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877600
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:

[..]
Heul wel :{w
You're not my real mum :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:21:19 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877611
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Lekker verkoelend nu :9
Ja toch :9

En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb :o
*naar vriezer rent*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:21:22 #139
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877612
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:22:49 #140
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877616
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:23:54 #141
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877620
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Snotver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:24:20 #142
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877622
Crewbash. TR gemacht ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877623
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You're not my real mum :6
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877627
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja toch :9

En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb :o
*naar vriezer rent*
:9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:25:25 #145
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877630
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Crewbash. TR gemacht ;(
tis een kittentantrum
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:25:50 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877632
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:27:05 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877638
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:27:49 #148
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877643
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:28:35 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877648
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Gaat zeker net zo soepel als een auto verkopen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 16:29:24 #150
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877652
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Je kon 'm ook dumpen aan een landweggetje hier in Portugal. Is helemaal hip begreep ik. Kun je daarna langskomen voor een Porto tonic of 2.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:22 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877679
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een loopje lopen weer :s)
En weer terug *O* 10.370 stapjes _O_ maar booh ik voel mijn rug wel nu hoor :@

Halverwege een flesje water gekocht, dat was op voordat ik thuis was :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:38:41 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877706
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 16:39:32 #153
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877715
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Kalsarikännit. Goed bezig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:39:59 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877720
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:40:52 #155
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877726
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kalsarikännit. Goed bezig.
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220877727
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
asperges
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 16:43:46 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877735
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220877737
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:45:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877742


Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:47:01 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877746
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
die blauwe auto staat midden op de weg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:14 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877747
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:46 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877748
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
die blauwe auto staat midden op de weg
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:47:49 #163
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877749
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:48:40 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877756
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Gelukkig niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:49:41 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877764
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:50:42 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877771
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Oppassen nu }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:52:50 #167
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oppassen nu }:|
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:52:52 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877794
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:41 schreef mschol het volgende:

[..]
asperges
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877797
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
:{ dat lijkt mij dan weer niks :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220877801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:55:10 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877809
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:55:39 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touareg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877822
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 16:57:43 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877825
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Understatement.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:59:43 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877841
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:00:21 #176
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877845
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Understatement.
mompel mompel BMW mompel mompel
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 17:03:11 #177
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877875
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 17:11:13 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877991
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo :')
op een spoorwegovergang win ik altijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 17:20:00 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220878068
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen. _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:20:07 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878069
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.

Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen _O-
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878073
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen. _O_
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:20:55 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878079
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:21:58 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878089
Ik weet het. Ik ga hamburgers bakken. Dichterbij barbecuen kan ik niet komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:23:34 #184
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.

Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen _O-
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan |:)
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:24:43 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878110
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 17:26:55 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878120
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
dat wil hij niet horen joh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:28:13 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878129
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:29:21 #189
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878139
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:30:38 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878147
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:34:29 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878169
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Dat worden strafregels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:35:06 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878173
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Nee, dat is hier soms nodig :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:33 #193
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat worden strafregels.
I have a guy for that.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:36:36 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878184
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
@TheStigsDutchCousin toevallig?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:37:58 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878187
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:03 #196
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
|:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:56 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878206
Tien jaar geleden was ik in Normandië :o
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:41:44 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878217
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 17:41:49 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220878218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Ik ook.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:44:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878235


Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878252
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878259
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:48:41 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878260
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:

[..]
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.

Begin nu toch wel een beetje de leeftijd te krijgen dat de gedrevenheid zowaar begint af te nemen. Nooit gedacht dat ik ooit op dat punt zou komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:51:09 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878269
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 17:54:09 #205
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878282
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
+9 voor FvD? Wat? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:54:19 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878283
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:

[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:55:21 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878286
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
+9 voor FvD? Wat? :')
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:57:41 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878299
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
U riep?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ] |:)
Oh nee, toch niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:58:26 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878303
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:58:29 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878305
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
Ah
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:59:23 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878311
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:59:54 #212
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878312
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:01 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878313
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220878315
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:01:11 #215
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878317
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Ik ben tevreden na een 14 juli 2.0.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220878318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:02:35 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878320
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:03:10 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878322
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Nee,ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:04:55 #219
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878332
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
Fucking boomers....this is why we can't have nice things :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:05:34 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878335
quote:
80s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
op een spoorwegovergang win ik altijd.
https://www.ad.nl/video/p(...)-aanrijding-12917237
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:05:50 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878336
Sambal bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:07:08 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878343
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:15 #223
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878349
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Okee ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:08:17 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878350
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
FvD is dan een beetje als een mug aanvallen met een vlammenwerper.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:08:30 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878352
Het viel mee hoe warm ik het had vandaag. Net ging ik mijn oude matras proberen op te vouwen, vast te binden en in een plastic zak te proppen. Nu heb ik het wel warm.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:40 #226
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878353
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Niet zo vreemd, dat is vaak de enige reden waarom mensen nog een huis kunnen kopen.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:03 #227
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878355
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:20 #228
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878364
Zin in een vette hap maar ben al dik.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:36 #229
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878367
C-c-c-combo
Tap tap tap
pi_220878370
ik heb een Loaded frites uit een TGTG pakket van gisteren.. :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878373
een soort custom kapsalon eigenlijk
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:11 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878379
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:39 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878382
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:12:41 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878383
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878385
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
yup, beetje onzinnig wel eigenlijk maar goed :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878387
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
wat heb je besteld? en waar?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:30 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878390
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
JA21 en FVD :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:31 #238
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878391
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Patat met meuk
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:13:35 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878392
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef mschol het volgende:
een soort custom kapsalon eigenlijk
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:50 #240
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878393
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
Het is vast eetbaar.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:14:08 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878395
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]
wat heb je besteld? en waar?
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:14:42 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878399
Ik heb falafel maar ben de wraps vergeten.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:15:05 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878406
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is vast eetbaar.
Wil jij het proberen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:15:15 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878409
4300 stapjes.

Eh, goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:15:22 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878411
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:15:38 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878413
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:15:56 #247
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878416
Ik weiger mee te doen aan die stapjes hype
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:16:34 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878421
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:16:43 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Tap tap tap
pi_220878434
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
klinkt goed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:18:17 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878437
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Ja ik zie ze hier heel soms bij de chinees ook wel, die bestellen dan ook voor 3 gezinnen ofzo :') Maar meestal ben ik daar 'laat' voor Nederlandse begrippen dus zit ik er vaak alleen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:10 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878443
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
+9 voor FvD? Wat? :')
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:33 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878449
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik weiger mee te doen aan die stapjes hype
Vandaag 50km gefietst, maar stapjes bijna niks natuurlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:44 #254
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878452
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
Bananen :Y
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:52 #255
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878453
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm

Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:20:18 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878460
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:21:05 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878468
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm

Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878469
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
Altijd een goede gedachtengang natuurlijk

Centrum rechts van xe afgelopen decennia heeft alles verkloot. Laten we steeds rechtser gaan stemmen. Dat helpt vast |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 18:21:43 #259
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878471
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo :D
Tap tap tap
pi_220878481
Eten :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:22:48 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878482
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo :D
Kreeg net wel de maandafrekening van Amex binnen en schrok een beetje :') Maar heb natuurlijk ook een heel bed gekocht, en schoenen, en kleren, en andere zooi
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:23:23 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878486
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:22 schreef essnhills het volgende:
Eten :9
*O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:23:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878488
O er komt nog acht euro verzendkosten bij. Nevermind :D
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:23:55 #264
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878489
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Wat moet je anders doen? :?
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:24:54 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878498
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wat moet je anders doen? :?
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:27:19 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:31:09 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878536
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:31:46 #268
18113 sacha
elders
pi_220878537
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
het is al iets, bloemen
...
  zondag 24 mei 2026 @ 18:32:10 #269
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878541
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
Wat is dat nou weer voor iets raars :?

Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:35:08 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878570
Oh speklapjes zijn eigenlijk niet zo'n succes. Nou ja. Weten we dat ook weer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:35:23 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878573
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef sacha het volgende:

[..]
het is al iets, bloemen
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:36:55 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878584
De hamburgers hebben weer gemaakt.

*burp*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:37:20 #273
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878589
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars :?

Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer :P
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:37:28 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:
De hamburgers hebben weer gemaakt.

*burp*
Amerikaans voer want Indy 500?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:37:57 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878594
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Nee, maar vind ik wel een goeie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:38:10 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878596
En ik verwacht jou in het Indy topic.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:38:13 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878597
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, maar vind ik wel een goeie
:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:38:50 #278
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878601
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij :+
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:39:15 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878603
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:39:45 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878609
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Wat :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:40:00 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878610
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Ja die vragen ze hier dus niet, het gesprek is letterlijk niet langer dan dit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:40:01 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878611
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Gewoon dan weer hamburgers
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:40:25 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878615
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:41:00 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat :D
quote:
Internationale Burgerdag wordt elk jaar gevierd op 28 mei. Deze dag is gewijd aan een van de meest geliefde gerechten ter wereld: de burger, een symbool van fastfood en culinaire creativiteit.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:41:24 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878626
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
Heb je geverfd of iets vermoord?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:08 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878628
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je geverfd of iets vermoord?
Ik denk zonschade.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:09 #287
18113 sacha
elders
pi_220878629
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar :P
seven year's itch :P

doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
...
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:42:34 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878630
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Nooit geweten dit _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:47 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878631
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Ja mij ook :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:50 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878632
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 18:43:31 #291
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878638
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
-XOXO-
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:43:39 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878640
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Sifu is een game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:43:58 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878644
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Wat een kutnaam :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:45:23 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878658
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sifu is een game.
Nee, een aanspreektitel.

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een kutnaam :?
Nee hoor.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 18:45:48 #295
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Leermeester?
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:46:15 #296
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878669
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Leermeester?
Zoiets. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:46:51 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878674
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef sacha het volgende:

[..]
seven year's itch :P

doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoog

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:47:26 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878682
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Leermeester?
Leermeester, God van Blaadjes :') Heeft het helemaal niet hoog in de neus verder hoor :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:49:15 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878701
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is :{w

Krokante buikspek had ik vorige week bij de Filipijn :9~ maar dat is geen afhaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:44 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220878711
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Goed om rekening mee te houden
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:52:02 #301
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878718
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is :{w
Dat is namelijk iedereen zijn standaard optie :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')