SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
-XOXO-
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef mschol het volgende: [..]
dan gaattie eerder op date dan dat zn auto verkoopt..
Ik zou erin gaan zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
kan ook een vorm van daten zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen
quote:
Met een soesje en een adcocaatje erbij.quote:
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met een soesje en een adcocaatje erbij.
Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo.
nee dankjequote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
A10 blonde koters op de wereld zetten
ff checken.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo
Hoe post je dit hier danquote:
PEBKACquote:
de slangstopper?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog een balletje haken
Via safariquote:
quote:
Neuh gewoon leuk balletjequote:
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meerquote:Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
Ja via het vosje op de telefoon doet die het ookquote:
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
klik eens op "meer info" ?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meer
ik zal jou aderlatenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingen
Heb even de proxyies aan en uit gezet en nu doet die het weerquote:
chrome is een beetje de moderne IE6 geworden imho: eigen wil en iedereen moet maar mee doenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat waar zij wonen onder dat KNMI station valt
https://www.volandis.nl/w(...)i-weerstation-valt-uquote:Op zondag 24 mei 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijk
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zitquote:Op zondag 24 mei 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.volandis.nl/w(...)i-weerstation-valt-u
Ff postcode opzoeken
Ohja dat is wel wat andersquote:Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zit
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)alkamp-in-rijen.html
het zal je maar overkomen op die leeftijd
Of voor het leven getraumatiseerd zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.
Jammer welquote:Op zondag 24 mei 2026 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die fatbikes dat is toch wel stevig materiaal hoor. Ik zie net weer 250 kilo vet op zo'n ding langs scheuren met 50 km/h of zo, VOL op een verkeersdrempel en dat ding geeft geen krimp
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspelquote:Op zondag 24 mei 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu, even wachten hoe Ajax - Utrecht afloopt, dan weer even een rondje lopen
Ze gaan strafschoppen nemen nu.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Bij mij werkte die juist wel met safariquote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Oh, om de beurt proberen de bal in het doel te schoppen en degene die na 5 pogingen het vaakst raak schiet wintquote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh
120 minuten zijn al om, strofschappen nuquote:Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.quote:
Wtfquote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja.
Kunnen ze weer lekker de grachten vol vuurwerk en matig bier gooien en allemaal dingen slopenquote:
Kunnen ze nu alvast gaan beginnen met conditietraining.quote:
Beide teams 1 punt is dat normaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
23 juli al beginnen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede voorronde Conference LeagueDan is je hele zomer eraan man.
Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen
Maar er moest een winnaar komen. Er worden geen punten uitgedeeld.quote:
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomenquote:
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaarsquote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
dan kent deze wedstrijd alleen maar verliezersquote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Spesjulquote:
quote:
Dat is echt al heel lang zoquote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?
Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
Everybody winsquote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
We hebben allemaal het snelste gezwommen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
Frikadel speciaalquote:
Komt omdat je morgen nog een zondag hebtquote:Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Het is ook zaterdagquote:Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Nou jaaaaaa zegquote:
wandelsequote:
*schuift portie door*quote:
Geef mij maar een kroket.quote:
Bitterballen met Zaanse mosterdquote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schuift portie door*
[..]
Geef mij maar een kroket.
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hierquote:Op zondag 24 mei 2026 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)s%3A%2F%2Freddit.com
Moest denken aan @:ama
Zie je, zelfs jij bent te koopquote:Op zondag 24 mei 2026 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitterballen met Zaanse mosterd![]()
* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Garantie tot aan de deur alleen hequote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, zelfs jij bent te koop
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.quote:
Grote deur dan.quote:
ga wat nuttigs doen dan.quote:
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
skandequote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Dat kanquote:Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.
Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Daten?quote:
Hue huequote:
Dan had ik wel grote scheur gezegd.quote:
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.quote:
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.quote:
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet kloptquote:Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan
Boeit mij ook allemaal niet
Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
gewoon weer inloggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Iewl.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Maar wat ik zeg klopt welquote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt
Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
quote:
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?quote:
Eh? Weird.quote:
Je wordt een oude lul, maat.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...quote:Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg klopt wel
PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.
En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.
Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.
Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Allemaal primaquote:Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
en hierin ligt precies het probleemquote:
Strengquote:Op zondag 24 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal prima
Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.
Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
Immer strengquote:
volg Botje en Sebastiaanquote:Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef mschol het volgende:
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken
Lekker verkoelend nuquote:Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
Ja gewoon luisteren naar tante essiequote:
Nou echt hequote:
Don't tell me what to doquote:
Heul welquote:
You're not my real mumquote:
Ja tochquote:
wrom plaats je een gifje van nattekat?quote:
Snotverquote:
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er tochquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja toch
En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb
*naar vriezer rent*
tis een kittentantrumquote:
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboekquote:
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptiequote:Op zondag 24 mei 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
Gaat zeker net zo soepel als een auto verkopen?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Je kon 'm ook dumpen aan een landweggetje hier in Portugal. Is helemaal hip begreep ik. Kun je daarna langskomen voor een Porto tonic of 2.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
En weer terugquote:
Kalsarikännit. Goed bezig.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog welquote:
aspergesquote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
die blauwe auto staat midden op de wegquote:Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.quote:
Gewoon een typische opelrijder dusquote:Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijdenquote:
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uitquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomenquote:
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touaregquote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
gewoon het feit dat ze autorijden dus?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
Understatement.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechterquote:
mompel mompel BMW mompel mompelquote:
op een spoorwegovergang win ik altijd.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen.
Stop er toch gewoon mee joh huilstruikquote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.
Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop
dat wil hij niet horen johquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustusquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ben je aan het oefenen voor je date?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
I have a guy for that.quote:
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
dan doe je lekkerquote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doe je lekkerik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
+9 voor FvD? Wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
quote:
U riep?quote:
Oh nee, toch niet.quote:
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Ahquote:Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje overquote:Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
Ik ben tevreden na een 14 juli 2.0.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..quote:Op zondag 24 mei 2026 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt?
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Nee,ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren....quote:Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Fucking boomers....this is why we can't have nice thingsquote:Op zondag 24 mei 2026 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..
dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
https://www.ad.nl/video/p(...)-aanrijding-12917237quote:Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een spoorwegovergang win ik altijd.
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...
Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
Okeequote:Op zondag 24 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.
zal wel metabreed zijn
FvD is dan een beetje als een mug aanvallen met een vlammenwerper.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over
zoiets?
Niet zo vreemd, dat is vaak de enige reden waarom mensen nog een huis kunnen kopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboomquote:Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen
wat heb je besteld? en waar?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
JA21 en FVDquote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
kloptquote:
Het is vast eetbaar.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huisquote:
Wil jij het proberen?quote:
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wachtquote:Op zondag 24 mei 2026 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammiequote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
klinkt goedquote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
Ja ik zie ze hier heel soms bij de chinees ook wel, die bestellen dan ook voor 3 gezinnen ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Vandaag 50km gefietst, maar stapjes bijna niks natuurlijk.quote:
Bananenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruikquote:Op zondag 24 mei 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm
Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Altijd een goede gedachtengang natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over
zoiets?
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Kreeg net wel de maandafrekening van Amex binnen en schrok een beetjequote:Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo
Wat moet je anders doen?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?quote:
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
het is al iets, bloemenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor iets raarsquote:Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaarquote:
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbijquote:Op zondag 24 mei 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars![]()
Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer
Amerikaans voer want Indy 500?quote:
Nee, maar vind ik wel een goeiequote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
quote:
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroegquote:Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Watquote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Ja die vragen ze hier dus niet, het gesprek is letterlijk niet langer dan ditquote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Gewoon dan weer hamburgersquote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
quote:
quote:Internationale Burgerdag wordt elk jaar gevierd op 28 mei. Deze dag is gewijd aan een van de meest geliefde gerechten ter wereld: de burger, een symbool van fastfood en culinaire creativiteit.
Heb je geverfd of iets vermoord?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
seven year's itchquote:Op zondag 24 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar
Nooit geweten ditquote:
Ja mij ookquote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Hier noemen ze mij standaard sifu.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”quote:Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo
Sifu is een game.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu.
Wat een kutnaamquote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu.
Nee, een aanspreektitel.quote:
Nee hoor.quote:
Leermeester?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu.
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoogquote:Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
seven year's itch![]()
doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
Leermeester, God van Blaadjesquote:
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie isquote:Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
Goed om rekening mee te houdenquote:
Dat is namelijk iedereen zijn standaard optiequote:Op zondag 24 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |