abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220878252
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878259
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:48:41 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878260
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:

[..]
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.

Begin nu toch wel een beetje de leeftijd te krijgen dat de gedrevenheid zowaar begint af te nemen. Nooit gedacht dat ik ooit op dat punt zou komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:51:09 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878269
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 17:54:09 #205
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878282
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
+9 voor FvD? Wat? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:54:19 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878283
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:

[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:55:21 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878286
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
+9 voor FvD? Wat? :')
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:57:41 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878299
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
U riep?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ] |:)
Oh nee, toch niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:58:26 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878303
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:58:29 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878305
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
Ah
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:59:23 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878311
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:59:54 #212
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878312
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:01 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878313
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220878315
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:01:11 #215
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878317
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Ik ben tevreden na een 14 juli 2.0.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220878318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:02:35 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878320
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:03:10 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878322
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Nee,ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:04:55 #219
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878332
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
Fucking boomers....this is why we can't have nice things :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:05:34 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878335
quote:
80s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
op een spoorwegovergang win ik altijd.
https://www.ad.nl/video/p(...)-aanrijding-12917237
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:05:50 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878336
Sambal bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:07:08 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878343
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:15 #223
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878349
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Okee ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:08:17 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878350
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
FvD is dan een beetje als een mug aanvallen met een vlammenwerper.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:08:30 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878352
Het viel mee hoe warm ik het had vandaag. Net ging ik mijn oude matras proberen op te vouwen, vast te binden en in een plastic zak te proppen. Nu heb ik het wel warm.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:40 #226
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878353
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Niet zo vreemd, dat is vaak de enige reden waarom mensen nog een huis kunnen kopen.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:03 #227
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878355
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:20 #228
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878364
Zin in een vette hap maar ben al dik.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:36 #229
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878367
C-c-c-combo
Tap tap tap
pi_220878370
ik heb een Loaded frites uit een TGTG pakket van gisteren.. :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878373
een soort custom kapsalon eigenlijk
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:11 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878379
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:39 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878382
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:12:41 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878383
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878385
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
yup, beetje onzinnig wel eigenlijk maar goed :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878387
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
wat heb je besteld? en waar?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:30 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878390
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
JA21 en FVD :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:31 #238
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878391
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Patat met meuk
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:13:35 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878392
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef mschol het volgende:
een soort custom kapsalon eigenlijk
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:50 #240
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878393
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
Het is vast eetbaar.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:14:08 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878395
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:13 schreef mschol het volgende:

[..]
wat heb je besteld? en waar?
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:14:42 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878399
Ik heb falafel maar ben de wraps vergeten.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:15:05 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878406
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is vast eetbaar.
Wil jij het proberen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:15:15 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878409
4300 stapjes.

Eh, goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:15:22 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878411
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:15:38 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878413
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:15:56 #247
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878416
Ik weiger mee te doen aan die stapjes hype
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:16:34 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878421
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:16:43 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Tap tap tap
pi_220878434
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
klinkt goed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:18:17 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878437
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammie
Ja ik zie ze hier heel soms bij de chinees ook wel, die bestellen dan ook voor 3 gezinnen ofzo :') Maar meestal ben ik daar 'laat' voor Nederlandse begrippen dus zit ik er vaak alleen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:10 #252
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878443
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
+9 voor FvD? Wat? :')
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:33 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878449
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik weiger mee te doen aan die stapjes hype
Vandaag 50km gefietst, maar stapjes bijna niks natuurlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:44 #254
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878452
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
Bananen :Y
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:19:52 #255
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878453
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm

Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:20:18 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878460
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:21:05 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878468
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plutosport.nl(...)en-dames-1003987-wrm

Ik heb echt een gat in m'n hand. Mag niet mag niet.
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878469
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
Altijd een goede gedachtengang natuurlijk

Centrum rechts van xe afgelopen decennia heeft alles verkloot. Laten we steeds rechtser gaan stemmen. Dat helpt vast |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 18:21:43 #259
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878471
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb gisteren ook impulsief een rugzak gekocht terwijl ik ander een rugzak gebruik
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo :D
Tap tap tap
pi_220878481
Eten :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:22:48 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878482
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb al twee paar tevas en die dingen gaan veertig jaar mee ofzo :D
Kreeg net wel de maandafrekening van Amex binnen en schrok een beetje :') Maar heb natuurlijk ook een heel bed gekocht, en schoenen, en kleren, en andere zooi
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:23:23 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878486
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:22 schreef essnhills het volgende:
Eten :9
*O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:23:47 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878488
O er komt nog acht euro verzendkosten bij. Nevermind :D
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:23:55 #264
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878489
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht :o
Wat moet je anders doen? :?
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:24:54 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878498
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wat moet je anders doen? :?
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:27:19 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij is het meestal wel in 5-10 minuten klaar, gewoon een beetje op je telefoon klooien ofzo?
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:31:09 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878536
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik bel gewoon vooraf en kom op de afgesproken tijd, hoef ik niet te wachten.
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:31:46 #268
18113 sacha
elders
pi_220878537
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
het is al iets, bloemen
...
  zondag 24 mei 2026 @ 18:32:10 #269
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878541
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
Wat is dat nou weer voor iets raars :?

Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:35:08 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878570
Oh speklapjes zijn eigenlijk niet zo'n succes. Nou ja. Weten we dat ook weer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:35:23 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878573
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef sacha het volgende:

[..]
het is al iets, bloemen
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:36:55 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878584
De hamburgers hebben weer gemaakt.

*burp*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:37:20 #273
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878589
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars :?

Gewoon vaak genoeg komen, dat ze je leren kennen, dan krijg je meer :P
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:37:28 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:36 schreef Nattekat het volgende:
De hamburgers hebben weer gemaakt.

*burp*
Amerikaans voer want Indy 500?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:37:57 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878594
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Nee, maar vind ik wel een goeie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:38:10 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878596
En ik verwacht jou in het Indy topic.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:38:13 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878597
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, maar vind ik wel een goeie
:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:38:50 #278
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878601
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De vrouw van de Chinees werkt er al 100 jaar en spreekt nog steeds vrij moeilijk Nederlands. Als je daar belt met de bestelling is het 'met chinees dinges, wat wilt u bestellen' 'ja graag een kip kerrie met bami' 'ok kwartiertje'. Maar als ik het zelf ga halen herkent ze me wel en krijg ik ook altijd gelijk alle extra's erbij :+
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:39:15 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878603
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Amerikaans voer want Indy 500?
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:39:45 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878609
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Wat :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:40:00 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878610
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Ja die vragen ze hier dus niet, het gesprek is letterlijk niet langer dan dit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:40:01 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878611
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee het is komende week internationale hamburgerdag maar hij is een paar dagen te vroeg
Gewoon dan weer hamburgers
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:40:25 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878615
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:41:00 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat :D
quote:
Internationale Burgerdag wordt elk jaar gevierd op 28 mei. Deze dag is gewijd aan een van de meest geliefde gerechten ter wereld: de burger, een symbool van fastfood en culinaire creativiteit.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:41:24 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878626
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn handen zijn gedeeltelijk rood.
Heb je geverfd of iets vermoord?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:08 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878628
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je geverfd of iets vermoord?
Ik denk zonschade.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:09 #287
18113 sacha
elders
pi_220878629
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja weet niet waarom die dat opeens heeft, is volgens mij pas sinds het eerst, en staat er toch al zo'n 7 jaar :P
seven year's itch :P

doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
...
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:42:34 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878630
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Nooit geweten dit _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:47 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878631
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Ja mij ook :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:42:50 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878632
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij kenden ze me gewoon bij naam denk ik.
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 18:43:31 #291
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878638
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar heb het idee dat ik dan altijd minder krijg ofzo :@
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
-XOXO-
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:43:39 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878640
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Sifu is een game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:43:58 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878644
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Wat een kutnaam :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 18:45:23 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878658
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sifu is een game.
Nee, een aanspreektitel.

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een kutnaam :?
Nee hoor.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 18:45:48 #295
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878664
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier noemen ze mij standaard sifu. ;)
Leermeester?
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 18:46:15 #296
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878669
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Leermeester?
Zoiets. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:46:51 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878674
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:42 schreef sacha het volgende:

[..]
seven year's itch :P

doorgaans bloeien ze tussen hun 5e tot 10e levensjaar
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoog

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:47:26 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878682
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Leermeester?
Leermeester, God van Blaadjes :') Heeft het helemaal niet hoog in de neus verder hoor :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:49:15 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878701
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:43 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
“Oooh daal is die bolle wandelaal. Extla nummel 34 buikspek vool meneel”
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is :{w

Krokante buikspek had ik vorige week bij de Filipijn :9~ maar dat is geen afhaal
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:44 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220878711
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

Goed om rekening mee te houden
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')