dan doe je lekkerquote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doe je lekkerik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
+9 voor FvD? Wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
quote:
U riep?quote:
Oh nee, toch niet.quote:
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje overquote:Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
Ik ben tevreden na een 14 juli 2.0.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..quote:Op zondag 24 mei 2026 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt?
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Nee,ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren....quote:Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Fucking boomers....this is why we can't have nice thingsquote:Op zondag 24 mei 2026 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..
dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
https://www.ad.nl/video/p(...)-aanrijding-12917237quote:Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een spoorwegovergang win ik altijd.
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...
Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
Okeequote:Op zondag 24 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.
zal wel metabreed zijn
FvD is dan een beetje als een mug aanvallen met een vlammenwerper.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over
zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |