abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:59:23 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878311
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:59:54 #212
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878312
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:01 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878313
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220878315
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:01:11 #215
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878317
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Ik ben tevreden na een 14 juli 2.0.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220878318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hoe kan het dat die clownshow überhaupt stemmen krijgt? :')
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 18:02:35 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878320
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben pas tevreden als de VVD maar 3 of minder zetels heeff
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:03:10 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878322
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Nee,ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:04:55 #219
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878332
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]
er wordt gezegd dat alle boomers daarop stemmen..

dunno of dat waar is.. ik heb mij niet genoeg in politiek verdiept.. Ga ik ook nooit doen
Fucking boomers....this is why we can't have nice things :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:05:34 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878335
quote:
80s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
op een spoorwegovergang win ik altijd.
https://www.ad.nl/video/p(...)-aanrijding-12917237
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:05:50 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878336
Sambal bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:07:08 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878343
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:15 #223
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878349
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
de facebookapp had ook al kuren met update.. die bleef hangen in de meldingen.

zal wel metabreed zijn
Okee ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:08:17 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878350
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, men is diverse dingen echt beu, en willen meer actie vanuit de politiek, links doet (voor hun gevoel) niks en rechts blijft dan beetje over

zoiets?
FvD is dan een beetje als een mug aanvallen met een vlammenwerper.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:08:30 #225
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878352
Het viel mee hoe warm ik het had vandaag. Net ging ik mijn oude matras proberen op te vouwen, vast te binden en in een plastic zak te proppen. Nu heb ik het wel warm.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:40 #226
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878353
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Niet zo vreemd, dat is vaak de enige reden waarom mensen nog een huis kunnen kopen.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:03 #227
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878355
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:20 #228
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878364
Zin in een vette hap maar ben al dik.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 18:10:36 #229
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878367
C-c-c-combo
Tap tap tap
pi_220878370
ik heb een Loaded frites uit een TGTG pakket van gisteren.. :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878373
een soort custom kapsalon eigenlijk
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:11 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878379
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 18:12:39 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878382
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:12:41 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878383
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen :D
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878385
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
yup, beetje onzinnig wel eigenlijk maar goed :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878387
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
wat heb je besteld? en waar?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:30 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878390
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
JA21 en FVD :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:31 #238
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878391
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Dat 'loaded' is wel een ding tegenwoordig
Patat met meuk
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 18:13:35 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878392
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef mschol het volgende:
een soort custom kapsalon eigenlijk
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:13:50 #240
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878393
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom

[ afbeelding ]
Het is vast eetbaar.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')