Niet zo vreemd, dat is vaak de enige reden waarom mensen nog een huis kunnen kopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zolang de hypotheekrenteaftrek bestaat zullen ze stemmen krijgen.
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboomquote:Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk eraan gedacht om m'n dahliaknol weer in de grond te stoppen
wat heb je besteld? en waar?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow m'n bestelling is al klaar heb m'n biertje nog niet eens op
JA21 en FVDquote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
kloptquote:
Het is vast eetbaar.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat dit nou gaat worden in mijn palmboom
[ afbeelding ]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huisquote:
Wil jij het proberen?quote:
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wachtquote:Op zondag 24 mei 2026 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee zat bij de Chinees in De Leijens, nu weer in auto op naar huis
Normaal nooit maar zag wat mensen met bier in hun handen zitten wachten en ik dacht mjammiequote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
Dat is zoiets als een zak chips opeten terwijl je wacht tot de airfryer pingt.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die een biertje besteld terwijl die op zijn bestelling wacht
klinkt goedquote:Op zondag 24 mei 2026 18:15 schreef Koen66 het volgende:
Een combi menu, een kip loempia en een pisang goreng. Voor 3 personen genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |