abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220878073
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen. _O_
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:20:55 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878079
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:21:58 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878089
Ik weet het. Ik ga hamburgers bakken. Dichterbij barbecuen kan ik niet komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:23:34 #184
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.

Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen _O-
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan |:)
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:24:43 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878110
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 17:26:55 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878120
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
dat wil hij niet horen joh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:28:13 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878129
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:29:21 #189
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878139
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:30:38 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878147
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:34:29 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878169
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Dat worden strafregels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:35:06 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878173
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Nee, dat is hier soms nodig :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:33 #193
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat worden strafregels.
I have a guy for that.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:36:36 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878184
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
@TheStigsDutchCousin toevallig?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:37:58 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878187
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:03 #196
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
|:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:56 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878206
Tien jaar geleden was ik in Normandië :o
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:41:44 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878217
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 17:41:49 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220878218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Ik ook.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:44:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878235


Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878252
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220878259
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:48:41 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878260
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:

[..]
dan doe je lekker

^p^ ik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.

Begin nu toch wel een beetje de leeftijd te krijgen dat de gedrevenheid zowaar begint af te nemen. Nooit gedacht dat ik ooit op dat punt zou komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:51:09 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878269
WhatsApp heeft blijkbaar kuhren.
In de neven/nichten chat is er een bericht geplaatst die de helft wel en de helft niet kan zien. Ik zie hem niet. Ik zag wel een paar uur geleden een melding dat die nicht van me een bericht had geplaatst en dat het daar op wachten is. Reageren er ondertussen andere mensen wel op. Ik dus even mijn telefoon opnieuw op gestart, maar nog steeds niks...

Ik denk wel dat ik weet wat er op de foto in dat bericht staat (haar moeder/mijn tante is vandaag jarig), maar toch vreemd, raar en bijzonder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 17:54:09 #205
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878282
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
+9 voor FvD? Wat? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:54:19 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878283
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:

[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:55:21 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878286
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
+9 voor FvD? Wat? :')
Met VVD erbij is er bijna een meerderheid :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:57:41 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878299
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
U riep?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ] |:)
Oh nee, toch niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 17:58:26 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220878303
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:58:29 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878305
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
Ah
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')