quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen.
Stop er toch gewoon mee joh huilstruikquote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.
Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop
dat wil hij niet horen johquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustusquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ben je aan het oefenen voor je date?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
I have a guy for that.quote:
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
dan doe je lekkerquote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Denk oprecht dat ik dat ook wel ga doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan doe je lekkerik ga naar japan bitches, zoek het maar uit zonder mij
+9 voor FvD? Wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Had het meer over JA21, FvD en PVV die samen 10 zetels erbij krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er +10 partijen zijn zou ik daar niet op rekenen
quote:
U riep?quote:
Oh nee, toch niet.quote:
Zolang partijen als DENK bestaan zou ik er niet op rekenen.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
Ahquote:Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
U riep?
[..]
Oh nee, toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |