Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
skandequote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Dat kanquote:Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.
Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Daten?quote:
Hue huequote:
Dan had ik wel grote scheur gezegd.quote:
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.quote:
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.quote:
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet kloptquote:Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan
Boeit mij ook allemaal niet
Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
gewoon weer inloggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Iewl.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Maar wat ik zeg klopt welquote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt
Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
quote:
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?quote:
Eh? Weird.quote:
Je wordt een oude lul, maat.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...quote:Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg klopt wel
PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.
En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.
Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.
Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Allemaal primaquote:Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
en hierin ligt precies het probleemquote:
Strengquote:Op zondag 24 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal prima
Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.
Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
Immer strengquote:
volg Botje en Sebastiaanquote:Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef mschol het volgende:
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken
Lekker verkoelend nuquote:Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
Ja gewoon luisteren naar tante essiequote:
Nou echt hequote:
Don't tell me what to doquote:
Heul welquote:
You're not my real mumquote:
Ja tochquote:
wrom plaats je een gifje van nattekat?quote:
Snotverquote:
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er tochquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja toch
En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb
*naar vriezer rent*
tis een kittentantrumquote:
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboekquote:
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptiequote:Op zondag 24 mei 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
Gaat zeker net zo soepel als een auto verkopen?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Je kon 'm ook dumpen aan een landweggetje hier in Portugal. Is helemaal hip begreep ik. Kun je daarna langskomen voor een Porto tonic of 2.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
En weer terugquote:
Kalsarikännit. Goed bezig.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog welquote:
aspergesquote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.
Wat zal ik deze avond eten...
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
die blauwe auto staat midden op de wegquote:Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.quote:
Gewoon een typische opelrijder dusquote:Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijdenquote:
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uitquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomenquote:
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touaregquote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon het feit dat ze autorijden dus?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
Understatement.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechterquote:
mompel mompel BMW mompel mompelquote:
op een spoorwegovergang win ik altijd.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen.
Stop er toch gewoon mee joh huilstruikquote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.
Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop
dat wil hij niet horen johquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustusquote:Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ben je aan het oefenen voor je date?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
I have a guy for that.quote:
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus
Ik wilde in mei.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |