abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 15:50:38 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877412
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:51:14 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
skande :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877429
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.

Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:02 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877430
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 15:52:10 #105
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877431
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Grote deur dan.
Hue hue
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877432
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
rondje rennen ofzo
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:26 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877433
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hue hue
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877434
huishouden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:52:35 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877435
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Ja wat dan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:52:56 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877438
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:53:01 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877439
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
skande :P
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:53:29 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877443
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877445
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
gewoon weer inloggen?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:54:09 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877448
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:54:42 #115
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877452
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Iewl.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:55:06 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877454
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon weer inloggen?
Doet ie niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 24 mei 2026 @ 15:55:46 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220877460
TT klinkt als The Handmaid's Tale.
Your beauty never ever scared me.
pi_220877462
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877469
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 15:56:42 #120
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877470
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
Eh? Weird.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877473
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Zonder wrijving geen glans
  zondag 24 mei 2026 @ 15:57:28 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877475
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Je wordt een oude lul, maat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220877477
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:03:09 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877512
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877518
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
Allemaal prima

Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.

Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:04:38 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877519
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
denk ik
en hierin ligt precies het probleem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:05:38 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877525
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:

[..]
Allemaal prima

Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.

Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
Streng :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877526
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Streng :{
Immer streng ~O>
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877527
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:07:44 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877529
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef mschol het volgende:
dud0r is de kleine zeemeermin aan het zoeken :o
volg Botje en Sebastiaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:08:06 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877531
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Immer streng ~O>
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877537
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*plantenspuit pakt uit zelfbescherming*
Lekker verkoelend nu :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:12:24 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Streng :{
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877555
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Nou echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 16:15:37 #135
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877578
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja gewoon luisteren naar tante essie
Don't tell me what to do :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877592
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Don't tell me what to do :6
Heul wel :{w
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 16:19:13 #137
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877600
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:

[..]
Heul wel :{w
You're not my real mum :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:21:19 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877611
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Lekker verkoelend nu :9
Ja toch :9

En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb :o
*naar vriezer rent*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:21:22 #139
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877612
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:22:49 #140
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877616
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:23:54 #141
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877620
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Snotver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:24:20 #142
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877622
Crewbash. TR gemacht ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877623
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You're not my real mum :6
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877627
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja toch :9

En ik bedenk me plots dat ik perenijsjes heb :o
*naar vriezer rent*
:9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:25:25 #145
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877630
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Crewbash. TR gemacht ;(
tis een kittentantrum
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:25:50 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877632
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wrom plaats je een gifje van nattekat?
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:27:05 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877638
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarom zet jij dan ook foto's van je zoontje op feesboek
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:27:49 #148
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877643
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee, ik ben tante essie. Dat stond er toch
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:28:35 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877648
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Gaat zeker net zo soepel als een auto verkopen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 16:29:24 #150
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877652
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
moest dat joch toch ergens neerzetten ter adoptie
Je kon 'm ook dumpen aan een landweggetje hier in Portugal. Is helemaal hip begreep ik. Kun je daarna langskomen voor een Porto tonic of 2.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:22 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877679
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een loopje lopen weer :s)
En weer terug *O* 10.370 stapjes _O_ maar booh ik voel mijn rug wel nu hoor :@

Halverwege een flesje water gekocht, dat was op voordat ik thuis was :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:38:41 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877706
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 16:39:32 #153
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877715
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Kalsarikännit. Goed bezig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:39:59 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877720
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:40:52 #155
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877726
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kalsarikännit. Goed bezig.
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220877727
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
asperges
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 16:43:46 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877735
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220877737
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:45:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877742


Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:47:01 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877746
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
die blauwe auto staat midden op de weg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:14 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877747
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:46 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877748
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
die blauwe auto staat midden op de weg
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:47:49 #163
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877749
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:48:40 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877756
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Gelukkig niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:49:41 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877764
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:50:42 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877771
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Oppassen nu }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:52:50 #167
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oppassen nu }:|
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:52:52 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877794
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:41 schreef mschol het volgende:

[..]
asperges
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877797
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
:{ dat lijkt mij dan weer niks :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220877801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:55:10 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877809
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:55:39 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touareg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877822
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 16:57:43 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877825
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Understatement.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:59:43 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877841
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:00:21 #176
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877845
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Understatement.
mompel mompel BMW mompel mompel
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 17:03:11 #177
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877875
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 17:11:13 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877991
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Audi-rijders zijn meestal de grootste randdebielen op de weg, die hebben vaak een soort compensatiedrang die ze moeten bewijzen ofzo :')
op een spoorwegovergang win ik altijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 17:20:00 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220878068
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen. _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:20:07 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878069
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.

Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen _O-
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878073
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik ging op tijd BBQ-n met mijn vader maar ging er alsnog goed in. Net meteen de afwas ook weggewerkt en even onder de douche gesprongen. _O_
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:20:55 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878079
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:21:58 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878089
Ik weet het. Ik ga hamburgers bakken. Dichterbij barbecuen kan ik niet komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:23:34 #184
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh huh, waterpolo duurt volgend jaar tot juni.

Moet er absoluut niet aan denken om met dit weer nog in het binnenzwembad te moeten spelen _O-
Al is het niet uit te sluiten dat onze thuiswedstrijden in ons buitenbad zijn dan |:)
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:24:43 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878110
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Stop er toch gewoon mee joh huilstruik
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220878118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, dat gooit mijn vakantieplannen ook een beetje overhoop :o
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 17:26:55 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878120
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
dat wil hij niet horen joh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:28:13 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878129
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]
:')
heel juli en augustus nog voor je vakantie joh
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:29:21 #189
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878139
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:30:38 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878147
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok. Je nizno act is nog slechter dan die van Nizno zelf.
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:34:29 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878169
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Dat worden strafregels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:35:06 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878173
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ben je aan het oefenen voor je date? :D
Nee, dat is hier soms nodig :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:33 #193
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat worden strafregels.
I have a guy for that.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:36:36 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878184
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
@TheStigsDutchCousin toevallig?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 17:37:58 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878187
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit te denken aan Japan. Iedereen die daar in juli en augustus geweest is zal hetzelfde zeggen: ga niet in juli of augustus :P

Ik wilde in mei.
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:03 #196
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220878198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:TheStigsDutchCousin toevallig?
|:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:39:56 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220878206
Tien jaar geleden was ik in Normandië :o
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:41:44 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878217
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
April was perfect weer. Op die ene dag regen na.
Denk dat mijn lat na IJsland niet zo hoog gaat liggen, dat scheelt. Daar is alles beter dan schijtregen en 12 graden al mooi meegenomen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 17:41:49 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220878218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest lachen om het woord huilstruik :@
Ik ook.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 17:44:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220878235


Ik had heel even hoop dat dit land bij zinnen was gekomen. Misschien was de plotselinge stijging van de VVD in de laatste week voor de verkiezingen wel een teken aan de wand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')