abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 15:50:38 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877412
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:51:14 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
skande :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877429
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.

Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:02 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877430
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 15:52:10 #105
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877431
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Grote deur dan.
Hue hue
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877432
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
rondje rennen ofzo
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:52:26 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877433
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hue hue
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877434
huishouden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:52:35 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877435
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga wat nuttigs doen dan.
Ja wat dan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:52:56 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877438
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daten?
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:53:01 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877439
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
skande :P
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:53:29 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877443
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dat kan

Boeit mij ook allemaal niet

Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877445
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
gewoon weer inloggen?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:54:09 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877448
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:54:42 #115
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877452
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Iewl.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:55:06 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877454
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon weer inloggen?
Doet ie niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 24 mei 2026 @ 15:55:46 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220877460
TT klinkt als The Handmaid's Tale.
Your beauty never ever scared me.
pi_220877462
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt :{w

Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877469
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 15:56:42 #120
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877470
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doet ie niet.
Eh? Weird.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877473
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Zonder wrijving geen glans
  zondag 24 mei 2026 @ 15:57:28 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877475
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
Je wordt een oude lul, maat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220877477
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen :')

Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:03:09 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877512
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar wat ik zeg klopt wel

PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.

En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.

Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.

Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877518
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
Allemaal prima

Maar jij begint over dat het je niet boeit en dat het dus dan niet klopt.

Je kan ook gewoon.. niet praten over dingen die je niet boeien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')