Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
skandequote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Dat kanquote:Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.
Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Daten?quote:
Hue huequote:
Dan had ik wel grote scheur gezegd.quote:
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.quote:
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.quote:
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet kloptquote:Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan
Boeit mij ook allemaal niet
Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
gewoon weer inloggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Iewl.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Maar wat ik zeg klopt welquote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt
Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
quote:
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?quote:
Eh? Weird.quote:
Je wordt een oude lul, maat.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
waarom zou je dat dan ook doenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:57 schreef Haags het volgende:
Dit weekend valt echt zwaar als je iedere avond de stad in duikt, waar ben ik aan begonnen
Vanavond de laatste etappe 3/3
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...quote:Op zondag 24 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg klopt wel
PSV is kampioen, en dan de eerste zoveel van de competitie mogen volgend jaar Europees voetbal.
En nog een paar plekken daarna spelen daarna nog de playoffs voor het laatste Europese tickets.
Vanmiddag was daarvan de finalewedstrijd, en die heeft Ajax dus gewonnen.
Zo'n moeilijk concept is dit nou ook weer niet.
Allemaal primaquote:Op zondag 24 mei 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij play-offs denk ik gewoon aan hockey, handbal, waterpolo en zo'n beetje elke andere sport waar de top van de competitie een ko-toernooi gaan spelen om het landskampioenschap. Dat balletjetrap dat nou anders doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |