abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220876331


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:23:15 #2
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876341
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
:!
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220876344
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef mschol het volgende: [..] :o dan gaattie eerder op date dan dat zn auto verkoopt..
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:23:37 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876345
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
Ik zou erin gaan zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220876347
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zou erin gaan zitten.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876350
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
Begrijpelijk wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220876354
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen :7
kan ook een vorm van daten zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220876369
Wat is dit voor TT? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220876386
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]
kan ook een vorm van daten zijn
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 14:27:19 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876393
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Begrijpelijk wel.
Ja nee niks op aan te merken
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:28:43 #11
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876402
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]
kan ook een vorm van daten zijn
Met een soesje en een adcocaatje erbij.

Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo. O+
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:28:49 #12
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876404
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor TT? :')
A10 blonde koters op de wereld zetten
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:29:17 #13
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876406
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Met een soesje en een adcocaatje erbij.

Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo. O+
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo :')
-XOXO-
pi_220876411
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
A10 blonde koters op de wereld zetten
nee dankje
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:30:06 #15
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876414
Wat is dit nou weer :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:30:15 #16
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876416
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo :')
ff checken. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220876419
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Hoe post je dit hier dan :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876421
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220876422
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
een speelse 503?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 14:31:13 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220876425
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
PEBKAC
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220876426


Nog een balletje haken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 14:31:39 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220876430
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nog een balletje haken
de slangstopper?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:31:53 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876431
Vandaag één van de grootste races van het jaar, en een F1 race, en nog zit ik die hele verdomme middag een beetje niets te doen omdat het beide vanavond pas is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:32:24 #24
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876435
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hoe post je dit hier dan :o
Via safari :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:32:55 #25
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220876446
:O c_/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220876450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Via safari :')
:D

Ik post dit wel gewoon via Firefox
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876459
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
de slangstopper?
Neuh gewoon leuk balletje
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:33:38 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876464
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef mschol het volgende:

[..]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:34:11 #29
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876477
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:34:24 #30
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876486
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef essnhills het volgende:

[..]
:D

Ik post dit wel gewoon via Firefox
Ja via het vosje op de telefoon doet die het ook
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:34:47 #31
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876495
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh :')
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:35:19 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876511
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876533
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meer
klik eens op "meer info" ?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 14:36:55 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876545
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Aderlatingen werden ooit ook gezien als goede medische oplossingen
ik zal jou aderlaten :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 14:37:00 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220876548
Oneens met TT.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:37:02 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876549
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]
klik eens op "meer info" ?
Heb even de proxyies aan en uit gezet en nu doet die het weer :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876563
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik Chrome. Is datniet goed meer dan?
chrome is een beetje de moderne IE6 geworden imho: eigen wil en iedereen moet maar mee doen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:37:53 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876574
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:14 schreef essnhills het volgende:

[..]
Omdat waar zij wonen onder dat KNMI station valt |:)
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijk -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876636
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb hier niet echt een representatief KNMI-station eigenlijk -O-
https://www.volandis.nl/w(...)i-weerstation-valt-u


Ff postcode opzoeken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876637
https://www.nu.nl/binnenl(...)alkamp-in-rijen.html

het zal je maar overkomen op die leeftijd :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:45:08 #41
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876692
quote:
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876705
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja officieel Woensdrecht (als is Gilze volgens mij dichterbij), maar dat is een heel ander landschap, hooggebergte de Brabantse Wal en zandgrond terwijl ik op zeeklei onder NAP zit
Ohja dat is wel wat anders
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:50:10 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876741
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)alkamp-in-rijen.html

het zal je maar overkomen op die leeftijd :{
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 14:51:20 #44
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876748
Die fatbikes dat is toch wel stevig materiaal hoor. Ik zie net weer 250 kilo vet op zo'n ding langs scheuren met 50 km/h of zo, VOL op een verkeersdrempel en dat ding geeft geen krimp _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:51:59 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876754
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze een beetje goed zijn opgevoed komt het wel goed. Juist op die leeftijd zullen ze de ernst nog niet helemaal bevatten.
Of voor het leven getraumatiseerd zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:52:17 #46
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876756
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die fatbikes dat is toch wel stevig materiaal hoor. Ik zie net weer 250 kilo vet op zo'n ding langs scheuren met 50 km/h of zo, VOL op een verkeersdrempel en dat ding geeft geen krimp _O_
Jammer wel -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:56:10 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876787
NOu, even wachten hoe Ajax - Utrecht afloopt, dan weer even een rondje lopen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:58:56 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876817
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu, even wachten hoe Ajax - Utrecht afloopt, dan weer even een rondje lopen :s)
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:00:38 #49
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220876840
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer :{

[ afbeelding ]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 15:00:48 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220876842
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:01:08 #51
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220876850
Donderdag gezaaid, komt nu al op O+
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:02:14 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876863
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Bij mij werkte die juist wel met safari _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:02:56 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876882
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Oh, om de beurt proberen de bal in het doel te schoppen en degene die na 5 pogingen het vaakst raak schiet wint
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:06:32 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876931
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:09:36 #55
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876972
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh :')
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja. o|O
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:11:21 #56
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877006
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
120 minuten zijn al om, strofschappen nu :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 15:11:29 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877009
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:12:01 #58
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220877015
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja. o|O
Wtf :{
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 15:12:19 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877025
Oh Ajax wint dus. Okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:13:13 #60
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877032
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Ajax wint dus. Okee.
Kunnen ze weer lekker de grachten vol vuurwerk en matig bier gooien en allemaal dingen slopen *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:13:36 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877040
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Ajax wint dus. Okee.
Kunnen ze nu alvast gaan beginnen met conditietraining.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:15:28 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877060
Tweede voorronde Conference League :') Dan is je hele zomer eraan man.

Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:15:42 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877062
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
Beide teams 1 punt is dat normaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220877063
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wtf :{
je vergeet dat niels er bij is als je op stap bent?
  zondag 24 mei 2026 @ 15:17:41 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877081
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede voorronde Conference League :') Dan is je hele zomer eraan man.

Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen *O*
23 juli al beginnen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:18:22 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877085
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Beide teams 1 punt is dat normaal.
Maar er moest een winnaar komen. Er worden geen punten uitgedeeld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220877099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Beide teams 1 punt is dat normaal.
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877102
Waarom ziet mijn kat er vandaag zo verfrommeld uit?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:22:05 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877105
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?

Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:24:15 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877121
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877129
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:27:55 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877142
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
23 juli al beginnen. :')
Ja plus 4 weken trainen van tevoren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220877149
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
dan kent deze wedstrijd alleen maar verliezers
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:28:46 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877150
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Spesjul O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877162
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Spesjul O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220877168
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?

Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
Dat is echt al heel lang zo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220877171
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
Everybody wins *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 15:34:16 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877176
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars O+
We hebben allemaal het snelste gezwommen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:34:44 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877183
Ik wil de vijf gaarste nikszeggende clubjes waar Ajax tegen kan spelen straks :D

Haha duidelijk 😄—je zoekt gewoon de **“lekkere” tegenstanders** voor Ajax in de Conference League-voorronde.

Op basis van de teams die al geplaatst zijn voor 2026/27 (vooral uit de 2e voorronde) kun je denken aan relatief kleine clubs uit kleinere competities. Dit zijn er vijf die op papier het meest “hapbaar” lijken:

***

## 😏 Vijf “gunstige” tegenstanders voor Ajax

### 1. 🇽🇰 Dukagjini (Kosovo)

* Speelt zelden Europees
* Nauwelijks ervaring op dit niveau
* Typisch een club die blij is om er überhaupt bij te zijn

***

### 2. 🇱🇻 Auda (Letland)

* Kleine club uit Riga
* Lage Europese coëfficiënt
* Vaak snel weer uitgeschakeld in Europa

***

### 3. 🇲🇩 Zimbru Chișinău (Moldavië)

* Historisch wel een naam, maar tegenwoordig zwak
* Moldavische teams (behalve Sheriff) zijn meestal te doen

***

### 4. 🇦🇲 Noah (Armenië)

* Nog vrij jonge club
* Minder ervaring dan bijvoorbeeld Pyunik of Ararat
* Europees vaak underdog

***

### 5. 🇮🇸 Valur (IJsland)

* Redelijk in eigen competitie, maar
* IJslandse clubs hebben vaak een duidelijk lager niveau
* Lastig qua reis/weer, maar sportief gezien gunstig

***

## 🤏 Net iets lastiger, maar nog steeds prima

Deze wil je ook niet echt vrezen, maar zijn iets serieuzer:

* Shelbourne (Ierland)
* Zrinjski Mostar (Bosnië)
* Koper (Slovenië)

***

## 😬 Clubs die je liever ontwijkt

Voor de balans:

* FC København
* Panathinaikos
* Partizan
* CFR Cluj

Die zitten ook in dezelfde ronde en zijn gewoon serieus.

***

✅ **Kortom:**
Als Ajax een beetje geluk heeft met de loting, komen ze uit tegen een club uit bijvoorbeeld Kosovo, Letland of Armenië — en dan moet dat normaal gesproken geen probleem zijn.

***

Wil je dat ik een **realistisch “lotingsscenario” maak (wie Ajax ongeveer kán loten op basis van geplaatste/niet-geplaatste status)**? Dat is nog leuker om te zien 👀
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:36:19 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877194
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Frikadel speciaal :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 15:36:27 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877196
Ik neem aan dat deze samen met Ajax een geplaatste status hebben.

* FC København
* Panathinaikos
* Partizan
* CFR Cluj
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:39:25 #82
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877207
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 15:39:40 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877208
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 15:39:58 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877209
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Komt omdat je morgen nog een zondag hebt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:04 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877210
Maar even een loopje lopen weer :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:07 #86
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220877213
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Het is ook zaterdag
-XOXO-
pi_220877215
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frikadel speciaal :r
omnomnom :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 15:40:46 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220877230
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Komt omdat je morgen nog een zondag hebt
Ja, dat is wel lekker. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220877234
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Frikadel speciaal :r
Nou jaaaaaa zeg :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:41:13 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877240
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een loopje lopen weer :s)
wandelse
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:43:12 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877277
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef mschol het volgende:

[..]
omnomnom :9
*schuift portie door*
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou jaaaaaa zeg :{
Geef mij maar een kroket.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877315
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schuift portie door*
[..]
Geef mij maar een kroket.
Bitterballen met Zaanse mosterd :9~

* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:45:15 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220877323
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:46:33 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877354
quote:
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:46:48 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877359
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bitterballen met Zaanse mosterd :9~

* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Zie je, zelfs jij bent te koop :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220877376
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zie je, zelfs jij bent te koop :+
Garantie tot aan de deur alleen he :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:48:43 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877386
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dat is echt al heel lang zo
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.

Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 15:49:37 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877393
Word lui van lekker chillen op het balkon :O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 15:49:57 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877395
quote:
82s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Garantie tot aan de deur alleen he :{w
Grote deur dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 15:50:30 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877411
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Word lui van lekker chillen op het balkon :O
ga wat nuttigs doen dan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')