Bij mij werkte die juist wel met safariquote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik al een week of twee met Safari.
Oh, om de beurt proberen de bal in het doel te schoppen en degene die na 5 pogingen het vaakst raak schiet wintquote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Sinds wanneer is dat in balletjetrap?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan strafschoppen nemen nu.
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die server is nog brakker dan ik op een maandag morgen joh
120 minuten zijn al om, strofschappen nuquote:Op zondag 24 mei 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaan 90 minuten tegen een bal schoppen en aan het einde heeft er eentje vaker de bal in het net geschopt dan de ander, of niet en dan is het gelijkspel
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.quote:
Wtfquote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die weekendjes met jou zijn wel ruig ja.
Kunnen ze weer lekker de grachten vol vuurwerk en matig bier gooien en allemaal dingen slopenquote:
Kunnen ze nu alvast gaan beginnen met conditietraining.quote:
Beide teams 1 punt is dat normaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het na 120 minuten nog steeds gelijk is en er toch een winnaar moet komen.
23 juli al beginnen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede voorronde Conference LeagueDan is je hele zomer eraan man.
Denk dat ze bij Kowet blij zijn dat ze gewoon op vakantie kunnen
Maar er moest een winnaar komen. Er worden geen punten uitgedeeld.quote:
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomenquote:
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaarsquote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
dan kent deze wedstrijd alleen maar verliezersquote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was Play offs, er moest een winnaar uitkomen
Spesjulquote:
quote:
Dat is echt al heel lang zoquote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze in balletjetrap ook al aan die onzin tegenwoordig?
Ach, het zijn extra uitzendingen, dus extra geld, best logisch eigenlijk.
Everybody winsquote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
We hebben allemaal het snelste gezwommen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meedoen is toch belangrijker dan winnen, we zijn allemaal winnaars
Frikadel speciaalquote:
Komt omdat je morgen nog een zondag hebtquote:Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Het is ook zaterdagquote:Op zondag 24 mei 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zondaggevoel vandaag.
Nou jaaaaaa zegquote:
wandelsequote:
*schuift portie door*quote:
Geef mij maar een kroket.quote:
Bitterballen met Zaanse mosterdquote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schuift portie door*
[..]
Geef mij maar een kroket.
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hierquote:Op zondag 24 mei 2026 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)s%3A%2F%2Freddit.com
Moest denken aan @:ama
Zie je, zelfs jij bent te koopquote:Op zondag 24 mei 2026 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitterballen met Zaanse mosterd![]()
* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Garantie tot aan de deur alleen hequote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, zelfs jij bent te koop
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.quote:
Grote deur dan.quote:
ga wat nuttigs doen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |