SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
-XOXO-
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef mschol het volgende: [..]
dan gaattie eerder op date dan dat zn auto verkoopt..
Ik zou erin gaan zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:21 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
kan ook een vorm van daten zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kom daar heul niet voor een date Ik kom om zijn huis op te warmen
quote:
Met een soesje en een adcocaatje erbij.quote:
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met een soesje en een adcocaatje erbij.
Zo'n dienblaadje in België en Frankrijk: Expresso, glaasje water, borrelglas slagroom, borrelglas advocaat, soesje enzo.
nee dankjequote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
A10 blonde koters op de wereld zetten
ff checken.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat je tijdmachine vast op 1950 ofzo
Hoe post je dit hier danquote:
PEBKACquote:
de slangstopper?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog een balletje haken
Via safariquote:
quote:
Neuh gewoon leuk balletjequote:
Ja maar waarom niet, net deed die het wel en opeens niet meerquote:Op zondag 24 mei 2026 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vosje kan de server niet vinden, dat is het
Ja via het vosje op de telefoon doet die het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |