*schuift portie door*quote:
Geef mij maar een kroket.quote:
Bitterballen met Zaanse mosterdquote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schuift portie door*
[..]
Geef mij maar een kroket.
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hierquote:Op zondag 24 mei 2026 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)s%3A%2F%2Freddit.com
Moest denken aan @:ama
Zie je, zelfs jij bent te koopquote:Op zondag 24 mei 2026 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bitterballen met Zaanse mosterd![]()
* Barbusse gaat kijken naar tickets naar NL...
Garantie tot aan de deur alleen hequote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, zelfs jij bent te koop
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.quote:
Grote deur dan.quote:
ga wat nuttigs doen dan.quote:
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ze zelf gisteren of eergisteren al gedeeld hier
skandequote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah sorry, ben hier niet meer zo vaak.
Dat kanquote:Op zondag 24 mei 2026 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, geef geen drol om die sport.
Maar staat me bij dat PSV al kampioen is, dus het klopt niet
Daten?quote:
Hue huequote:
Dan had ik wel grote scheur gezegd.quote:
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.quote:
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.quote:
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet kloptquote:Op zondag 24 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan
Boeit mij ook allemaal niet
Maar je bent nu gewoon aan het zeuren.
gewoon weer inloggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben door fok uitgelogd op mijn telefoon.
Dus alleen nog fokjes voor mij als ik op pc ben thuis.
Heb die ene gegarandeerde Breeze match nog open staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor moet hij een tegenpartij hebben.
Iewl.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan had ik wel grote scheur gezegd.
Maar wat ik zeg klopt welquote:Op zondag 24 mei 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat wat je zegt niet klopt
Kijk maar uit dat ik die föhn niet gebruik om het stiekem toch 27 te maken hier.
quote:
ook niet als je desktop mode aanzet? cookies verwijdert?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |