abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:22 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877679
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een loopje lopen weer :s)
En weer terug *O* 10.370 stapjes _O_ maar booh ik voel mijn rug wel nu hoor :@

Halverwege een flesje water gekocht, dat was op voordat ik thuis was :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:38:41 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877706
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 16:39:32 #153
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877715
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest en ga dat ook niet doen
Kalsarikännit. Goed bezig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:39:59 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877720
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:40:52 #155
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220877726
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kalsarikännit. Goed bezig.
Mijn Fins is niet meer zo goed, maar alcohol komt misschien vanavond nog wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220877727
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
asperges
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 16:43:46 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220877735
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer tijd voor de vraag des levens.

Wat zal ik deze avond eten...
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220877737
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ga allemaal vlees op de plaat gooien. En paprika en halloumi. Maar pas om half 7 of zo.
:9~
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:45:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877742


Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:47:01 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877746
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou maar in je blauwe Opel gewoon rustig aan het rijden zijn en dan total loss worden gereden door een idioot in een volkswagen die denkt de beste racelijn te kunnen nemen door die bocht.
die blauwe auto staat midden op de weg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:14 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877747
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:47:46 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877748
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
die blauwe auto staat midden op de weg
Auto's eindigen meestal niet op de plek waar de botsing heeft plaatsgevonden, die kunnen nog doorrollen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 16:47:49 #163
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220877749
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:48:40 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877756
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Das toch hopelijk niet jouw auto?
Gelukkig niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:49:41 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877764
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Al lijkt het er eerder op dat de Opel zelf de idioot is en de bocht niet kon halen nu ik er goed naar kijk.
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:50:42 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877771
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
Oppassen nu }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:52:50 #167
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oppassen nu }:|
Ja dat is wel verstandig als je ziet hoe ze rijden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 16:52:52 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220877794
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:41 schreef mschol het volgende:

[..]
asperges
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk uit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220877797
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik kwam laatst aspergewellington tegen, zag er wel erg verleidelijk ut
:{ dat lijkt mij dan weer niks :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220877801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon een typische opelrijder dus :Y
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:55:10 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877809
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 16:55:39 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220877811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Klopt, maar dit is nog een Passat, had erger gekund, een Golf of Touareg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220877822
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk kan je dit wel zeggen over elk merk.
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 16:57:43 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220877825
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef mschol het volgende:

[..]
nou volkswagenrijders zijn ook niet de meest heldere lichtjes gemiddeld genomen
Understatement.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 16:59:43 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220877841
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon het feit dat ze autorijden dus?
De gemiddelde autorijder kan niet rijden. De helft van de autorijders is nog slechter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')